Деловодна информация
00262
157 18/03/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
18/03/2020 (дд/мм/гггг)
00262-2020-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Тролейбусен транспорт ЕООД 824104727
ж.к. Дружба, ул. Александър Малинов № 53
Плевен BG314 5800 България
Дамян Стоянов +359 64834266
trolei@el-soft.com +359 64846844

Интернет адрес/и

http://trolei.pleven.bg/

http://sop.bg/trolei-pleven-548/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sop.bg/trolei-pleven-548/proceduri-20-1-zop/a1-0006102.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Проектиране, авторски надзор, изпълнение на СМР за изграждане на местата на зарядни станции в двете депа собственост на оператора и осигуряване на електрозахранването на зарядните станции
45310000      
Строителство

Планираните дейности са насочени към изграждане на местата на зарядни станции в двете депа собственост на оператора и осигуряване на електрозахранването на зарядните станции за 14 броя електроавтобуси.
С настоящата обществена поръчка ще се възложат дейности по изготвяне на инвестиционен проект във фаза „Работен“, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор на обекта.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45310000      
45223500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

гр. Плевен, Тролейбусно депо

Планираните дейности са насочени към изграждане на местата на зарядни станции в двете депа собственост на оператора и осигуряване на електрозахранването на зарядните станции за 14 броя електроавтобуси.
С настоящата обществена поръчка ще се възложат дейности по изготвяне на инвестиционен проект във фаза „Работен“, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор на обекта.
Критериите по-долу
 
ДА 1. Срок на изпълнение (СИ)    40
1.1.Срок за изготвяне на инвестиционен проект (СП)    20
1.2.Срок за изпълнение на СМР (ССМР)    80
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
924000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Утвърждаване на екологосъобразния обществен електротранспорт в Плевен”, с финансовата подкрепа на ОПОС 2014-2020, Процедура № BG16M1OP002-5.004

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да имат регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи с обхват II група, минимум III категория*, по смисъла на чл. 5, ал. 6, т. 2.3.2. от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, издаден от Председателя на КСБ, обн. ДВ бр. 101 от 22.11.2013г., която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка, а за чуждестранно лице – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която е установено.
*елементи на транспортната инфраструктура и други мрежи, съоръжения и инсталации, непопадащи в горните категории;
Документ, който се представя при подаване на оферта
Участникът попълва в раздел А: „Годност“, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП информация, относно документа за регистрация (наименование на документа; номер на вписване на документа в съответния Регистър; срок на валидност на контролния талон, неразделна част от Удостоверението за вписване в Регистъра или друг еквивалентен документ; групата и категорията/ите строеж/и), и посочва наименованието на органа или службата, извършила регистрацията и издала документа за упражняване на професионална дейност).
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието се доказва от лицето, което ще изпълнява строителството, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, съгласно чл. 59, ал. 6 от ЗОП и чл. 3, ал. 3 от ЗКС.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците трябва да имат Застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в проектирането по чл. 171 от ЗУТ;
2. Участниците трябва да имат Застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ.
Изискването не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. (чл. 171а, ал. 1 от ЗУТ). Когато предоставената застраховка или гаранция покрива само частично рисковете, възложителят ще изиска допълнителна застраховка или гаранция, която да обхване непокритите рискове, в съответствие с чл. 173, ал. 2 и чл. 174, ал. 1 от ЗУТ и при спазване изискванията на чл. 27, ал. 3 от Закона за дейностите по предоставяне на услуги. (чл. 171а, ал. 2 от ЗУТ).


1. Участниците трябва да имат Застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват минимум трета категория, а именно: в размер не по-малък от 100 000 лв. (сто хиляди лева), съобразно чл. 5, ал. 1, т. 3 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден еквивалентен документ.
2. Участниците трябва да имат Застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват минимум трета категория, а именно: в размер не по-малък от 200 000 лв. (двеста хиляди лева), съобразно чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден еквивалентен документ.
Документ, който се представя при подаване на оферта: Участникът попълва в раздел Б: Икономическо и финансово състояние, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП информация за вида на застраховките, стойността и валидността им, както и издателя/застрахователя.
Документ, който се представят преди подписване на договор: Участникът, определен за изпълнител представя копие на застраховка „Професионална отговорност в проектирането и строителството“, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват минимум трета категория или еквивалентен документ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът, да е изпълнил през последните 3 години от датата на подаване на офертата, поне една услуга за проектиране с предмет и обем, идентична или сходна с тази на настоящата обществена поръчка. Ако дейностите по проектиране са изпълнени в рамките на инженеринг относимият период е 5 години.
2. Участникът да е изпълнил през последните 5 години от датата на подаване на офертата, строителство с предмет и обем, идентично или сходно с настоящата обществена поръчка.
3. Участникът трябва да разполага с персонал и ръководен състав с професионална квалификация за изпълнение на поръчката;
4.Участникът трябва да притежава внедрена система за управление на качеството EN ISO 9001:2015 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват проектиране и строителство.
5.Участникът трябва да притежава внедрена система за опазване на околната среда EN ISO 14001:2015 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с обхват проектиране и строителство.


1.1.Участникът, да е изпълнил през последните 3 години от датата на подаване на офертата, поне една услуга за проектиране с предмет и обем, идентична или сходна с тази на настоящата обществена поръчка. Ако дейностите по проектиране са изпълнени в рамките на инженеринг относимият период е 5 години. За „идентична или сходна, услуга, с предмета и обема на поръчката“ се приема: изготвяне на инвестиционен проект във фаза технически или работен за изграждане или реконструкция или основен ремонт на кабелни трасета за външно ел.захранване и/или изграждане на стоманени конструкции. Участникът попълва раздел В: Технически и професионални способности, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП, информация относно: (1) проектантски дейности, които са изпълнени и са идентични или сходни с предмета и обема на поръчката, чрез посочване на обекта и вида и обема на изпълнените услуги; (2) лицето, получило услугата (Възложител/Инвеститор); (3) стойност на изпълненото проектиране; (4) датата, на която е приключило изпълнението на услугата (датата, на която е съставен приемо-предавателен протокол, или друг еквивалентен документ за предаване и приемане на проектантската услуга, с ясно посочване на конкретния документ).
Участникът, определен за изпълнител представя Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
2. Участникът да е изпълнил през последните 5 години от датата на подаване на офертата, строителство с предмет и обем, идентично или сходно с настоящата обществена поръчка. За „идентично или сходно, строителство, с предмета и обема на поръчката“ се приема: изпълнение на строителство и/или проектиране и изпълнение на строеж за изграждане или реконструкция или основен ремонт на кабелни трасета за външно ел.захранване и/или изграждане на стоманени конструкции.Участникът попълва раздел В: Технически и професионални способности, Част IV: „Критерии за подбор“от еЕЕДОП, информация относно: (1) строителните работи, които са изпълнени и са идентични или сходни с предмета и обема на поръчката, чрез посочване на обекта и вида и обема на изпълнените СМР; (2) лицето, получило строителните дейности (Възложител/Инвеститор); (3) стойност на изпълнените строителни работи; (4) датата, на която е приключило изпълнението на строителните дейности.Участникът, определен за изпълнител представя Списък на строителството, идентично или сходно с предмета и обема на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
3. Участникът трябва да разполага с персонал и ръководен състав с професионална квалификация за изпълнение на поръчката, както следва:Ръководител на проекта –инженер с опит като Ръководител на проект/обект на минимум един обект с предмет и обем сходен или идентичен на предмета на поръчката. Екип от проектанти с Пълна Проектантска Правоспособност, съгласно чл. 230 от ЗУТ и чл. 7 от ЗКАИИП, а за чуждестранни лица с еквивалентна правоспособност, съгласно законодателството на държавата, в която са установени по Части „Архитектурна”; „Конструкции”; „Електро”; „ВиК”; „ПБЗ”; „Пожарна безопасност”; „План за управление на строителните отпадъци“. Всеки един от проектантите следва да има опит в изпълнение на минимум един сходен обект, а именно: изготвяне на инвестиционен проект във фаза технически или работен за изграждане или реконструкция или основен ремонт на кабелни трасета за външно ел.захранване и/или изграждане на стоманени конструкции. Строителен екип:
Технически ръководител – с квалификация съгласно чл. 163, ал. 2 от ЗУТ и опит като технически ръководител (по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ) на поне един обект с предмет и обем сходен или идентичен на предмета на поръчката. продължава в "Допълнителна информация"
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Участниците следва да отговарят на поставените от Възложителя изисквания в документацията- относно личното състояние, критериите за подбор, техническо и ценово предложение. Не може да участва в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за който са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1- 7 и чл.55, ал. 1, т. 1 от ЗОП; лица, за които са налице обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество и по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици. При установяване на тези обстоятелства, участниците се отстраняват.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
1. Възложителят изисква от определения изпълнител да предостави гаранция, която да обезпечи изпълнението на договора. Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора e 5% (пет на сто) от стойността му. 2. Гаранцията, която обезпечава авансово предоставените средствае в размер на 100 % от тези средства и се освобождава съгласно условията на договора.
III.1.7)
Начин на плащане: Авансово плащане в размер на 20 % (двадесет процента) от общата предложена цена за изпълнение на Договора без ДДС, Междинни плащания до 80 (осемдесет) % от общата предложена цена за изпълнение на поръчката в лева без ДДС и Окончателно плащане за оставащата сума от общата предложена цена.
III.1.8)
Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ или еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата, в която обединението е установено, съгласно изискванията на чл.70 от ППЗОП.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

29/04/2020 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

30/04/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Плевен, ж.к. Дружба, ул. Александър Малинов № 53

Могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Специалист - контрол на качеството – да има опит като специалист контрол по качеството на поне един обект с предмет и обем сходен или идентичен на предмета на поръчката. Специалист по безопасност и здраве (СБЗ) - специалист в областта на проектирането, строителството и безопасното и здравословно изпълнение на СМР, да притежава документ за завършен курс или друг вид документ, който дава възможност за изпълнение на функциите на "специалист по безопасност и здраве", а за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени. Опит като Длъжностно лице по ЗБУТ на поне един обект с предмет и обем сходен или идентичен на предмета на поръчката. Обект с предмет и обем сходен или идентичен на този на поръчката се приема: изпълнение на строителство и/или проектиране и изпълнение на строеж за изграждане или реконструкция или основен ремонт на кабелни трасета за външно ел.захранване и/или изграждане на стоманени конструкции. *едно физическо лице може да изпълнява функциите само на един експерт от проектантския и инженерно-техническия екип.
Участникът попълва раздел В: Технически и професионални способности, Част IV: „Критерии за подбор“от ЕЕДОП, като посочва изискуемата информация относно професионалната компетентност на проектантския екип и инженерно техническия състав за изпълнение на строителството.Участникът, определен за изпълнител представя Списък на проектантския и инженерно-технически екип, който ще изпълнява поръчката, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата.
4. Участникът трябва да притежава внедрена система за управление на качеството EN ISO 9001:2015 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват проектиране и строителство. 5. Участникът трябва да притежава внедрена система за опазване на околната среда EN ISO 14001:2015 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с обхват проектиране и строителство. Участникът попълва раздел Г: Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП, с посочване на конкретния документ, обхват, валидност и издател. Участникът, определен за изпълнител представя копие на сертификатите.
Възложителят отстранява от процедурата:
1. участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията;
2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на:
а) предварително обявените условия на поръчката;
б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10;
3. участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП;
4. участници, които са свързани лица.
5. участник, подал заявление за участие или оферта, които не отговарят на условията за представяне, включително за форма, начин, срок и валидност.
6. лице, което е нарушило забрана по чл. 101, ал. 9 или 10 от ЗОП.
7. участник, който е предложил цена за изпълнение на поръчката, по-висока от определената в обявлението от Възложителя.
8. участник, който след покана от Възложителя не удължи в определен срок валидността на офертата си.
9. участник, на който пликът с наименование „Предлагани ценови параметри” /ценовото предложение/ е не запечатан или прозрачен.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл.197, ал.1 , т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва