Деловодна информация
00513
610 11/03/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
11/03/2020 (дд/мм/гггг)
00513-2020-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Водоснабдяване и канализация ООД гр. Силистра 828050351
ул. Баба Тонка 19
Силистра BG325 7500 България
Пл. Ганчева - организатор ЗОП, Кр. Коев - юрисконсулт +359 86820559
vikss@vik-silistra.com +359 86820558

Интернет адрес/и

http://vik-silistra.com/

http://vik-silistra.com/profil-na-kupuvacha/injenering_2


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://vik-silistra.com/profil-na-kupuvacha/injenering_2
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Вода

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Инженеринг за обект „Реконструкция на водопроводната мрежа в гр. Тутракан“.
45231300      
Строителство

Предметът на обществената поръчка включва изпълнението дейности по проектиране, строителство на обект „Реконструкция на водопроводната мрежа в гр. Тутракан“ и авторски надзор при изпълнение на СМР. Цялостното изпълнение на дейностите от предмета на договора е подчинено на „Договорни условия за технологично оборудване и проектиране – строителство за електро и машинно-монтажни работи и за строителни и инженерни обекти, проектирани от Изпълнителя“ (ФИДИК – жълта книга).
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45231300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

гр. Тутракан, обл. Силистра

В обхвата на поръчката се включват описаните по-долу дейности, като цялостното изпълнение на дейностите от предмета на договора е подчинено на „Договорни условия за технологично оборудване и проектиране – строителство за електро и машинно-монтажни работи и за строителни и инженерни обекти, проектирани от Изпълнителя“ (ФИДИК – жълта книга).
• Преглед и анализ на наличната проектна документация за планираните дейности, както и привеждането й в съответствие с действащото българско законодателство в областта на проектирането и строителството, в т.ч. Закон за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове по прилагането му;
• Изготвяне на инвестиционен проект във фаза „Технически проект“ за обект „Реконструкция на водопроводната мрежа в гр. Тутракан“ при спазване на изискванията на Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му;
• Съгласуване на проекта с всички контролни органи, експлоатационни дружества и институции съгласно изискванията на нормативната база;
• Съдействие при получаване на всички необходими становища и разрешения съгласно действащото българско законодателство;
• Обезпечаване на оценката на съответствието на инвестиционния проект;
• Съдействие при получаване на разрешение за строеж и законосъобразно започване на строителството;
• Изпълнение на строително-монтажни работи (СМР) и всякакви други съпътстващи и свързани дейности, необходими за изпълнение на строителството на обекта, в съответствие с нормативните изисквания, изискванията на възложителя, чертежите и таблиците;
• Осъществяване на авторски надзор по ЗУТ, технически решения, доработки и изменения на проекта, технологичен контрол и съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация;
• Изготвяне на екзекутивна документация, кадастрално заснемане на целия строеж и предоставяне в съответната служба по геодезия, картография и кадастър на данни съгласно чл. 54а ал. 2 от Закона за кадастъра и имотния регистър;
• Обучение на персонала на възложителя, извършване на мониторинг и подпомагане на възложителя при експлоатацията и поддръжката на обекта;
• Предаване на обекта и приемането му от възложителя с акт Образец № 15 по Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и Сертификат за Приемане от Инженера;
• Извършване на проби след завършване на обекта;
• Въвеждане на обекта в експлоатация с протокол Образец № 16 по Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (без издаването на Образец № 16 да е включено във времето за завършване на обекта);
• Период за съобщаване и отстраняване на дефекти – наблюдение на процесите, достигане на проектните параметри и подпомагане на персонала при експлоатацията и поддръжката на новоизградените елементи на обекта; отстраняване за сметка на изпълнителя на установени дефекти.
В предмета на поръчката е включено проектиране и строителство 2,82 км. водопроводна мрежа (без дължина на сградни отклонения), както и съоръжения към тях, в населено място гр. Тутракан, обл.Силистра. Обекта е Четвърта група, втора категория, по смисъла на чл. 5, ал. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, издаден от Камарата на строителите в България.
Пълният обхват на дейностите, които трябва да се извършат са посочени в Изисквания на Възложителя/Техническата спецификация, неразделна част от Документацията за участие.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за проектиране и строителство    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
1174643.35      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/08/2023 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект №BG16M1OP002-1.016-0005 - „Изграждане на ВиК инфраструктура за обособена територия на "ВиК" ООД Силистра" по ОП "Околна среда 2014-2020"

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камара на строителите в България (КСБ) за изпълнение на строежи четвърта група(строежи от благоустройствената инфраструктура, хидротехническото строителство и опазването на околната среда), втора или по висока категория съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а за участник чуждестранно лице – да притежава еквивалентна такава регистрация в професионален, или търговски регистър съгласно законодателството на държава – членка на Европейския съюз, в която е установено или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария и същото да има право (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката.
Обектът на поръчката представлява строеж от четвърта група, втора категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 2, б. „б“ от ЗУТ във вр. с чл. 4, ал. 2, т. 2 и т. 3 от Наредба № 1/2003г. за номенклатурата на видовете строежи.
Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с критерия за годност, като попълва еЕЕДОП Част IV„Критерии за подбор”, Раздел А „Годност“, т. 1. , като посочва данните за вписване в регистъра по чл. 16 от Закона за камарата на строителите /ЗКС/.
Чуждестранните участници представят информация относно вписването им в аналогичен регистър в държава- членка на ЕС или на друга държава-страна по Споразумението за ЕИО, или на Конфедерация Швейцария, в която са установени. Информацията за вписването следва да посочва: уеб адрес; орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа; обхвата на регистрацията и периода на валидност.
В хипотезата на чл.67, ал.5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от посочените по-долу документи, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Доказване: При сключване на договора участникът избран за изпълнител следва да представи валидно към датата на сключване на договора Удостоверение за вписване съгласно чл. 19, ал. 2 от ЗКС, а за чуждестранните лица еквивалентен документ, доказващ правото му да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава – членка на ЕС или на друга държава - страна по Споразумението за ЕИО, или на Конфедерация Швейцария.
В случай, че данните могат да бъдат осигурени по служебен път или чрез публичен регистър, или чрез пряк и безплатен достъп до национална база данни при държавите членки, Възложителят не изисква такъв документ при сключване на договора.
В случаите, когато за изпълнител на поръчката е определено чуждестранно лице или обединения на чуждестранни юридически и/или физически лица, при сключване на договора трябва да има регистрация, която му дава право да изпълнява възлаганата дейност в Република България в съответствие с условията и реда, посочени в Закона за камарата на строителите и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Изискването се поставя в съответствие с чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участниците следва да имат застраховка професионална отговорност, което изискване произтича от нормативен акт.
2.За последните три приключили финансови години (2017 г., 2018 г. и 2019 г.) участникът следва да е реализирал минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти.


1. Участникът следва да има сключена застраховка/застраховки „Професионална отговорност“ за дейностите „проектиране“ и „строителство“, покриваща/и минималната/ите застрахователна/и сума/и на категорията строеж, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ във вр. с чл. 5, ал. 1, т. 2 и ал. 2, т. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквив. застраховка за чужд.участници с минимален праг на застрахователната сума, съответстващ на групата и категорията строеж, предмет на поръчката, а именно втора категория. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката/ите за професионална отговорност за дейностите „проектиране“ и „строителство“ следва да бъде/бъдат еквив./и на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
Удостоверяване:При подаване на офертата участникът попълва съответното поле от еЕЕДОП, раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“, Част IV: „Критерии за подбор“, като в активираното поле „Издаден/о от:“ посочва данни за застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа - №, дата на издаване, вида на застрахованата дейност и период на валидност. В хипотезата на чл.67, ал.5 от ЗОП , Възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят посочения по-долу документ, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи посочените в чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП документи – доказателства за наличие на валидна застраховка „Професионална отговорност“ или съответен валиден еквивалентен документ за чуждестранните лица, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. /заверено копие на валидна/-и застрахователна/-и полица/-и или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/ или друго доказателство за наличие на валидна застраховка „Проф.отговорност“, съобразно декларираното в еЕЕДОП.
2.Участникът следва да е реализирал през последните 3 (три) приключени финансови години (2017, 2018, 2019 г.), в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си, минимален общ оборот в размер 2 000 000,00 (два милиона милиона) лева без ДДС. При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, т. 1а). В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП съответствието с горното изискване се доказва с представянето на един или няколко от следните документи по чл. 62, ал. 1, т. 3 и 4 от ЗОП:
- заверени копия на годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; - справка за общия оборот.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи горепосочените документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката.
2. Участникът следва да прилага система за управление на качеството
3.Участникът следва да прилага система за управление на околна среда
4. Участникът да разполага с персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, те трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
В случай, че при изпълнение на поръчката участникът ще ползва капацитета на трети лица, последните трябва да отговарят на критериите за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет. В случай, че участникът ще ползва капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи в офертата документи за поетите от третите лица задължения.
В случай, че участникът представи удостоверение за регистрация в официален списък на одобрени стопански субекти или сертификат, издаден от сертифициращият орган, участникът няма да бъде отстранен от процедурата или да му бъде отказано да се сключи договор с него на основание, че не е представил някой от документите, изисквани от Възложителя за доказване на личното състояние, на съответствието с критериите за подбор, на съответствие с техническата спецификация, при условие, че съответните обстоятелствата се доказват от представеното удостоверение/ сертификат.Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако се предвижда изпълзването на такива.


1.Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем , идентичен или сходен с предмета на настоящата поръчка.
Алтернативно участниците в процедурата следва да са изпълнили едно от следните две условия:
А) Условие 1 /посочените обстоятелства по т.1 и т.2 следва да са налице комулативно/
Т.1. През последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил успешно минимум една дейност по проектиране с предмет, идентичен или сходен с проектирането по настоящата поръчка. За проектиране със сходен предмет се приема : изготвяне на инвестиционен проект във фаза „Технически проект“ и/или „Работен проект“ за изграждане и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт на водоснабдителна и/или канализационна мрежа или еквив., като част от техническата инфраструктура. При подаване на оферта, съответствието с горното изискване се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. 1б).В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП съответствието с горното изискване се доказва със списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга.
И Т.2.През последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, съответният участник трябва да е изпълнил строителни дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата поръчка .За строителни дейности с предмет и обем „сходни с тези на настоящата поръчка“ се приема: строителни дейности (изпълнени на един или няколко обекта), свързани с изграждане (ново строителство) и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на водоснабдителна и/или канализационна мрежа или еквививалент, като част от техническата инфраструктура, с минимална обща дължина 2500 (две хиляди и петстотин) линейни метра.
Строителните дейности се считат за изпълнени когато строежа е предаден и съответно приет от Възложителя, удостоверено с подписването на Акт Образец №15 "Протокол за удостоверяване годността за приемане на строежа" съгласно Наредба №3 от 31 юли 2003г. на МРРБ за съставяне на актове и протоколи по време на строителството или еквивалентен документ за чуждестранните лица съгласно законодателството на държавата, в която са установени или в която е изпълнено строителството. При подаване на оферта, съответствието с горното изискване се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. 1а).В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП съответствието с горното изискване се доказва със списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
ИЛИ Б) Условие 2
През последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, съответният участник трябва да е изпълнил успешно инженеринг (дейности по проектиране и изпълнение на строителство/строеж) с предмет и обем идентични или сходни с тези на настоящата поръчка.За инженеринг с предмет и обем „сходен с този на настоящата поръчка“ се приема: изпълнението на дейности по проектиране и строителство (изграждане/ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт) на водоснабдителна и/или канализационна мрежа, като част от техническата инфраструктура, с минимална обща дължина 2500 (две хиляди и петстотин) линейни метра ........, Продължава в Раздел VI.3.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Отстранява се от участие в процедурата участник, за когото е налице някое от изброените основания в чл. 54, ал. 1, т. 1-7, чл. 55, ал. 1, т. 1, т.3-5 от ЗОП,чл. 107 от ЗОП, както и при наличие на обстоятелствата по чл. 3, ал. 8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, чл. 69 от ЗПКОНПИ.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
1. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % (пет на сто) от приетата договорна сума с включени провизорни суми без ДДС, която се представя от определения Изпълнител преди сключването на договора. ;
2. Гаранция за авансово плащане, покриваща пълния размер на авансовото плащаане в размер на 10% от стойността на СМР, без включени провизорни суми;
3. Гаранция за технологично оборудване и материали - съобразно клаузите на договора за ФИДИК.
Валидността, задържането и освобождаването на гаранциите става съгласно клаузите на Договора.
Формата на гаранциите за изпълнение и авансово плащане е съгласно разпоредбата на чл.111, ал.5 от ЗОП.
Гаранцията за технологично оборудване и материали се представя единствено под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция в размер на стойността на съответното Технологично Оборудване и Материали съгласно под-клауза 14.5. „Механизация и материали, предназначени за работите“ от Специфичните условия на проекта на договор.
III.1.7)
Начина на плащане е уреден в Договора по ФИДИК. Предвидени са авансово плащане в размер на 10% от общата стойност на договора, без включени провизорни суми, междинни плащания и окончателно плащане.
III.1.8)
Неприложимо

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията за изпълнение на дейностите по предмета на поръчката са детайлно посочени в Техническата спецификация /Изисквания на Възложителя, Приложение към Дoкументацията за настоящата поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

21/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

18/10/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/04/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

град Силистра, ул. Баба Тонка 19, административна сграда на Възложителя, ет. 2, заседателна зала

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

... продължение Раздел III.1.3. " ......... При подаване на оферта, съответствието с изискването по б. Б се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. 1а).
В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП съответствието с горното изискване се доказва с представяне на Списък на изпълнения инженеринг (проектиране и строителство) идентичен или сходен с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участниците в процедурата трябва да прилагат система/и за управление на качеството, сертифицирана/и съгласно стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с предметен обхват, включващ изготвяне на инвестиционни проекти и строителство в областта на предмета на поръчката, а именно строителство на ВиК мрежи и/или проводи и/или ВиК съоръжения или еквивалентно.
Забележка: Минималното изискване може да бъде доказано с един сертификат с обхват, включващ изготвяне на инвестиционни проекти и строителство в областта на предмета на поръчката или с два сертификата – един с обхват изготвяне на инвестиционни проекти и втори, с обхват строителство в областта на предмета на поръчката (поотделно).
В случай на обединение, изискването се отнася за съответните членове/партньори , които ще извършват дейностите по проектиране и/или строителство, съобразно разпределението на отговорностите в договора за създаване на обединение.
Участниците в процедурата трябва да прилагат „Система за опазване на околната среда” с предметен обхват в областта на строителството, предмет на поръчката или еквивалентно, а именно строителство на ВиК мрежи и/или проводи и/или ВиК съоръжения или еквивалентно.
При подаване на оферта, съответствието с изискването по т. 2. се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“). ...
С оглед ограничения брой символи в настоящия образец на обявление, останалите изисквания по възприетите критерии за подбор са посочени в РАЗДЕЛ ІІ. УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ, т. 3. КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР, 3.3. Технически и професионални възможности от Документацията за участие, ведно с пълните изисквания към участниците, която е достъпна в профил на купувача на Възложителя , посочен в настоящото обявление.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва