Деловодна информация
00606
ИП - 342-1 10/03/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
10/03/2020 (дд/мм/гггг)
00606-2020-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

ВОДОСНАБДЯВАНЕ И КАНАЛИЗАЦИЯ - ВАРНА ООД 103002253
ул. Прилеп № 33
Варна BG331 9010 България
За технически въпроси - Николай Костадинов - ръководител отдел ВВК (тел: 052/974278); За въпроси по процедурата - Павлина Петкова - специалист ОП (тел: 052/974270) +359 35952974270
opvik@vikvarna.com +359 35952500991

Интернет адрес/и

http://vikvarna.com/

http://94.190.184.42/ProcCenter/ZOP/PublicRegisterList?UnitID=1


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://94.190.184.42/ProcCenter/ZopView.aspx?DosieID=382
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
ВОДОСНАБДЯВАНЕ И КАНАЛИЗАЦИЯ - ВАРНА ООД 103002253
ул. Прилеп № 33
Варна BG331 9010 България
Деловодство +359 52974331
opvik@vikvarna.com +359 52500991

Интернет адрес/и

www.vikvarna.com

http://94.190.184.42/ProcCenter/ZOP/PublicRegisterList?UnitID=1

НЕ 

I.6) Основна дейност 

Вода

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Възстановяване на нарушени елементи на техническата инфраструктура, разрушени в следствие на аварийни, текущи и основни ремонти, рехабилитация, реконструкция, благоустрояване и строителство на ВиК про
45233252      
Строителство

Възстановяване на нарушени елементи на техническата инфраструктура, разрушени в следствие на аварийни, текущи и основни ремонти, рехабилитация, реконструкция, благоустрояване и строителство на ВиК проводи, мрежи, съоръжения и устройства.
Предметът на поръчката включва възстановяване на нарушени елементи на техническата инфраструктура чрез отстраняване на отделни повреди по пътното платно; възстановяване на разрушени тротоари, бордюри, отводнителни съоръжения в отделни участъци; ремонт на отделни разрушения – дупки, пукнатини, обрушени ръбове и др; ремонт и запълване на фуги и други на пътни съоръжения.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
45233253      
45262211      
45112500      
45221230      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

територията на Варненска област, обслужвана от "В и К - Варна" ООД

Предметът на поръчката включва възстановяване на нарушени елементи на техническата инфраструктура чрез отстраняване на отделни повреди по пътното платно; възстановяване на разрушени тротоари, бордюри, отводнителни съоръжения в отделни участъци; ремонт на отделни разрушения – дупки, пукнатини, обрушени ръбове и др; ремонт и запълване на фуги и други на пътни съоръжения. Изпълнението на дейностите от предмета на договора ще започва след получаване на възлагателно писмо, в което ще бъдат определелени видовете СМР, които трябва да се извършат и конкретен обект.
Основните изисквания за изпълнение са посочени подробно в Приложение № 1 – „Техническа спецификация“ и проектодоговора от документацията по обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
ДА Съответствие с базовите изисквания на Възложителя    20
Организация на изпълнение    5
Характеристики, свързани с изпълнението на поръчката    15
Организация по осигуряване и разпределение на ресурсите    10
Срок на възстановяване    10
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
6000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Продължение от Раздел II.2.5 "Критерии за възлагане": Оценката на ценовите предложения е с тежест 40% и включва оценка по показател "Единични цени на видовете СМР", с относителна тежест 30%; оценка по показател „Стойности на показателите за ценообразуване” - 5%; оценка по показател “Цени за видове механизация” - 5%.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи с обхват:
? „Втора група: строежи от транспортната инфраструктура” - строежи от първа кетегория;
? “Четвърта група: строежи от благоустройствената инфраструктура, хидротехническото строителство и опазването на околната среда” - строежи от първа категория;
съгласно изискванията на ЗКС и ЗУТ, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени за посочения обхват на дейности.
За доказване на съответствието с определения от възложителя критерий за подбор, участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП, част IV, раздел А: „Годност“, т. 1) информация за регистрацията – номер на удостоверението за вписване, обхват, срок на валидност, съобразно националните база данни, в която се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен са длъжни да предоставят информацията.
ИЗИСКУЕМИ ДОКУМЕНТИ в случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112 от ЗОП:
Заверено от участника копие на валиден документ, удостоверяващ вписването на участника за посочените групи и категории строежи в ЦПРС. В случай, че участникът е чуждестранно лице, той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава. Преди сключване на договор за обществена поръчка и в съответствие с чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП, чуждестранното лице следва да извърши регистрация и да представи документ за вписване в ЦПРС.
*Забележка: В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице, спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението са ангажирани с изпълнението на строителството.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, ще изпълняват строителство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Всеки участник трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност“ като лице, изпълняващо строителна дейност за строежи I-ва категория, съгласно изискванията на 171, ал. 1 от ЗУТ и чл. 5, ал. 2, т. 1 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, съответствието с изискването за наличие на застраховка „Професионална отговорност“ се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението или от обединението като цяло.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Изискването за застраховка „Професионална отговорност“ на лицата по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
За доказване на съответствието с определените от възложителя критерии за подбор се предоставя в ЕЕДОП (част IV, раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“, а в т. 5 – информация за застрахователната сума на сключената застраховка „Професионална отговорност“ /или еквивалент/, като се посочва номер на Застрахователна полица и издател на същата.


ИЗИСКУЕМИ ДОКУМЕНТИ в случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112 от ЗОП:
Заверено за вярност копие на валидна застраховка „Професионална отговорност“ или еквивалентен документ, издаден от съответните компетентни органи на държава - членка на Европейския съюз или на страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. За изпълнение на поръчката, всеки участник трябва да разполага с минимум три екипа, които общо да включват технически лица и лица, които ще изпълняват строителството, съгласно минималните изисквания. Участниците предоставят в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП, част IV, раздел В: „Технически и професионални способности“, т. 2) списък на ръководните технически лица и лицата, които ще изпълняват строителството, съдържащ три имена, образование и професионална квалификация, професионален опит (в приложимите случаи), и друга информация по преценка на участника, от която да е видно съответствието на предложения квалифициран инженерно - технически персонал и работници с изискванията на възложителя.
2. Всеки участник в процедурата трябва да разполага с необходимите съоръжения и техническо оборудване за работа в градски условия, необходими за изпълнение на поръчката, съгласно минималните изисквания. Участниците декларират в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП, част IV, раздел В: „Технически и професионални способности“, т. 9) съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката, като предоставя информация за вида, броя и собствеността на всяка машина.
3. Всеки участник трябва прилага Система за управление на качеството EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват строителство, сходно с предмета на поръчката.
4. Участниците следва да прилагат система за управление на околната среда EN ISO 14001-2015, с обхват строителство, сходно с предмета на поръчката.
Участниците декларират в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП, част IV, раздел Г: „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“), наличието на системи за управление на качеството и на околната среда, като посочват: вид на въведената система за управление, обхват, срок на валидност на сертификата, организацията издала сертификата или ако прилага еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за управление на околната среда – информация за доказателствата за тези мерки.
ИЗИСКУЕМИ ДОКУМЕНТИ в случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112 от ЗОП:
По т. 3.1 Списък на ръководните технически лица и лицата, които ще изпълняват строителството, съдържащ три имена, образование и професионална квалификация и документи, които доказват професионалната компетентност и опит (в приложимите случаи).
По т. 3.2 Списък на съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката, съдържащ информация за вида, броя и собствеността на всяка машина.
По т. 3.3 и т. 3.4: Копия на валидни сертификати за управление на качеството EN ISO 9001:2015 /или еквивалент/, за управление на околната среда EN ISO 14001-2015 /2004 или еквивалент/, издадени от независими лица съгласно изискванията на чл. 64, ал. 5 или ал. 6 от ЗОП. В случаите по чл. 64, ал. 7 от ЗОП, участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки за осигуряване на качеството са еквивалентни на изискваните.


МИНИМАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ ПО т. 1:
Ръководни технически лица:
Ръководител екип текущ ремонт /1бр./ – Професионална област /квалификация/: строителен инженер, специалност „Пътно строителство“ или „Транспортно строителство“ или аналогична специалност (в случай, че образованието е придобито в друга държава).
Опит: минимум 5 (пет) при изпълнение на обекти в областта на строителство и/или поддържане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на автомагистрали и/или пътища и/или улици.
Технически ръководител текущ ремонт /3бр./, с образователна степен - инженер/техник
Опит: минимум 3 (три) години при изпълнение на обекти в областта на строителство и/или поддържане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на автомагистрали и/или пътища и/или улици.
Координатор по безопасност и здраве /1бр./, с образователна степен: не по-ниска от средно-специално. Професионална област (квалификация): инженер/техник координатор по БЗ; Професионален опит: минимум 1 /една/ година опит като координатор БЗ. Притежаващ валидно удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност в строителството съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. или еквивалентно
Лица изпълняващи строителството - минимум 20 души, от които: багеристи – 2 бр., шофьори – 7 бр., работници – 11бр. в т. ч. 3-ма водачи на ПСМ /пътно строителни машини/.
МИНИМАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ ПО т. 2:
Наличие на: Асфалтополагаща машина – 2бр.; Бордови камион – 2бр.; Самосвал – 4 бр.; Багер колесен – 2бр.; Челен товарач – 1бр.; Моторна метла – 2бр.; Автогрейдер - 1бр.; Машина за рязане на асфалт – 2бр.; Моторна виброплоча – 2бр.; Валяк до 2,5 т – 2бр.; Валяк до 10 т – 2 бр.; Валяк над 10 т – 1бр.; Пътна фреза – 1бр.; Ел.агрегат – 1бр.; Влекач за превоз на строителни машини – 1бр.
МИНИМАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ ПО т. 3 и т. 4:
Прилагане на система за управление на качеството EN ISO 9001:2015 (или еквивалент), и система за управление на околната среда EN ISO 14001-2015 (или еквивалент) с обхват строителство, сходно с предмета на поръчката. В случаите по чл. 64, ал. 7 от ЗОП, участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда са еквивалентни на изискваните.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Участниците следва да отговарят на поставените от Възложителя изисквания в обявлението за обществената поръчка относно личното състояние и критериите за подбор, както и по отношение на изискванията за изготвяне на оферта, посочени в документацията. Възложителят отстранява от процедурата участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата. Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници, за които важи забраната по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРСЛТДС), освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон. Свързани лица не могат да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Размерът на гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора се определя на 0,5% /нула цяло пет процента/ от прогнозната му стойност без ДДС. Съгласно разпоредбата на чл. 111, ал.5 от ЗОП, гаранцията се предоставя в една от следните форми: парична сума; банкова гаранция; застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.1.7)
Условия и начин на плащане: Приемането на действително извършените СМР въз основа на възлагателното писмо ще се извършва с двустранно подписан Протокол обр.19, в който се описват извършените СМР по видове, количества и единични цени. Начин на плащане - в лева, по банков път, в срок до 30 дни след датата на подписване на протокол за приемане на действително извършените СМР и представена фактура.
III.1.8)

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

16/04/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Административна сграда на “В и К – Варна” ООД, гр. Варна, ул. Прилеп №33, ЦУ, Зала 2

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва