Деловодна информация
00606Водоснабдяване и канализация - Варна ООД
ИП-185-1 03/02/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
03/02/2020 (дд/мм/гггг)
00606-2020-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Водоснабдяване и канализация - Варна ООД 103002253
ул. Прилеп № 33
Варна BG331 9010 България
Екатерина Ралчева - Маринова +359 52974326
opvik@vikvarna.com +359 52500991

Интернет адрес/и

www.vikvarna.com

http://94.190.184.42/ProcCenter/ZopView.aspx?DosieID=375


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://94.190.184.42/ProcCenter/ZopView.aspx?DosieID=375
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Вода

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Инженеринг за обект „Реконструкция и доизграждане на магистрални водопроводи Варна - Златни Пясъци I и III етап и пресвързване на....прод. в поле II.1.4)
45231300      
Строителство

прод. от поле II.1.1).... на съществуващата водопроводна мрежа, изграждане на канализационни колектори по бул. Княз Борис I“.Основните дейности, които ще се изпълнят по предмета на обществената поръчка и които са предвидени за изпълнение съгласно одобреният проект са следните:
1. Част Водопровод:
? Доизграждане на магистрален водопровод „Варна – Златни пясъци“ III етап от СО „Траката“ до ПС „Ален мак“ (Ф630/Ф500mm) с дължина 6,122 km;
? Реконструкция на магистрален водопровод Варна-Златни пясъци - I етап (ф500mm) с дължина 2,657 km и изграждане на връзки, осигуряващи захранването на водопроводната мрежа, водоснабдявана от старо трасе на Варна-Златни Пясъци II-ри етап(ф110-500)mm, с дължина 4,155 km.
? Реконструкция и изграждане на 197 бр. СВО.
2. Част канализация:
? Изграждане на канализация по ул. „Княз Борис I“, DN 315, L=3,79 km., и изграждане на 67 бр. СКО;
? Изграждане на тласкател DN 110 PE, L=0,135 km.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45231300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

област Варна

Изготвяне на инвестиционен проект във фаза „Работен проект“ за обект „Реконструкция и доизграждане на магистрални водопроводи Варна - Златни Пясъци I и III етап и пресвързване на съществуващата водопроводна мрежа, изграждане на канализационни колектори по бул. Княз Борис I“
Работният инвестиционен проект за обекта се изготвя при съобразяване с наличния идеен проект (приложен към документацията) и Изискванията на Възложителя (Техническа спецификация – Приложение № 1).
По време на изпълнение на строително-монтажните работи Изпълнителят, чрез проектантите – автори на отделните части на работния инвестиционен проект, ще осъществява авторски надзор съобразно изискванията на чл. 162 от ЗУТ и Договора, за да се гарантира точното изпълнение на проекта, спазването на архитектурните, технологичните и строителните правила и норми, както и подготовката на проектната документация за въвеждане на обекта в експлоатация.
С инвестиционния проект във фаза „идеен проект“ за обекта се предвижда да се реализират следните инвестиционни намерения:
1. Част Водопровод:
? Доизграждане на магистрален водопровод „Варна – Златни пясъци“ III етап от СО „Траката“ до ПС „Ален мак“ (Ф630/Ф500mm) с дължина 6,122 km;
? Реконструкция на магистрален водопровод Варна-Златни пясъци - I етап (ф500mm) с дължина 2,657 km и изграждане на връзки, осигуряващи захранването на водопроводната мрежа, водоснабдявана от старо трасе на Варна-Златни Пясъци II-ри етап(ф110-500)mm, с дължина 4,155 km.
? Реконструкция и изграждане на 197 бр. СВО.
2. Част канализация:
? Изграждане на канализация по ул. „Княз Борис I“, DN 315, L=3,79 km.;
? Изграждане на тласкател DN 110 PE, L=0,135 km и изграждане на 67 бр. СКО.
Критериите по-долу
 
ДА 1. Концепция за изпълнение (КИ)    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
17571274.41      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
840

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.", съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие и Кохезионния фонд на Европейския съюз

Общ. поръчка се възлага въз осн. на "икономически най-изгодната оферта",която се опр. въз основа на критерий за възлагане "оптимално съот-е качество/цена" по чл.70,ал.2,т.3 от ЗОП.КО=КИ+ЦП
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изисква се участникът в процедурата, да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от Четвърта група, II-ра категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или еквивалент.
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в него, което ще изпълнява съответната дейност, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/ договора за създаване на обединението.
*ВАЖНО: При попълване на ЕЕДОП, участникът в процедурата трябва да има предвид, че:
За доказване на минималното изискване по т. 3.1, участникът следва да посочи в ЕЕДОП наименование, № и дата на съответния документ!
При подаване на оферта, информацията относно изискването се посочва от участника в ЕЕДОП, в съответствие с указанията за попълването му, приложени към настоящата документация.
Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възложителят може да изисква от участниците по всяко време след отварянето на офертите да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
В тези случаи, както и при сключване на договор за изпълнение на поръчката, съответствието с изискването, се доказва с представянето на:
Заверено копие от документа за регистрация в ЦПРС към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от ЗКС, за изпълнение на строежи от Четвърта група, II-ра категория.
За чуждестранни лица се представя аналогичен документ, доказващ такава регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени, с който следва да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, включително че е извършил съответната регистрация, съгласно Закона за камарата на строителите, във връзка с чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
В случай, че документът е представен по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП, при сключване на договор за изпълнение на поръчката, същият не се представя.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Изисква се участникът в процедурата да е реализирал минимален общ оборот в размер не по - малък от 32 000 000 лв. без ДДС, изчислен на база годишните обороти на участника, включително минимален оборот в размер на 7 000 000 лв. без ДДС, в сферата на строителни дейности, свързани с изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт на водоснабдителна и/или канализационна техническа инфраструктура.
Изискуемите обороти следва да са реализирани през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
При подаване на оферта, информацията относно изискването се посочва от участника в ЕЕДОП, в съответствие с указанията за попълването му, приложени към настоящата документация.
Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възложителят може да изисква от участниците по всяко време след отварянето на офертите да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
В тези случаи, както и при сключване на договор за изпълнение на поръчката, съответствието с изискването, за всяка обособена позиция, се доказва с представянето на:
1. годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, или
2. справка за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (в свободен текст).
Информацията по т. 1 и т. 2 обхваща последните три приключили финансови години, като информацията може да обхваща и по-кратък период в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.


Изисква се участникът в процедурата да е реализирал минимален общ оборот в размер не по - малък от 32 000 000 лв. без ДДС, изчислен на база годишните обороти на участника, включително минимален оборот в размер на 7 000 000 лв. без ДДС, в сферата на строителни дейности, свързани с изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт на водоснабдителна и/или канализационна техническа инфраструктура.
Изискуемите обороти следва да са реализирани през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
При подаване на оферта, информацията относно изискването се посочва от участника в ЕЕДОП, в съответствие с указанията за попълването му, приложени към настоящата документация.
Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възложителят може да изисква от участниците по всяко време след отварянето на офертите да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
В тези случаи, както и при сключване на договор за изпълнение на поръчката, съответствието с изискването, за всяка обособена позиция, се доказва с представянето на:
1. годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, или
2. справка за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (в свободен текст).
Информацията по т. 1 и т. 2 обхваща последните три приключили финансови години, като информацията може да обхваща и по-кратък период в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Изисква се уч. в процедурата:
1.През посл.5 год.,сч. от датата на под. на офертата да е изпълнил проек-ски дейн. с предмет и обем, идент. или сх. с предмета на поръчката.
*Забележки:1. За „изготвен инвестиц. проект“ се счита проекта, за к. има документ, удостов. приетото изпълнение, издаден от лицето, възл. проек-ето, или чрез посочване на публ. регистър, в к. е публ. инф. за изпълн., за което обст. уч. следва да посочи в ЕЕДОП вида и датата на съотв. док. и/или съотв. линк в публ. регистър!
2. Не се приема изпълн. на Прединвестиционни проучвания!
3. Изискуемият опит, както е посочен по-горе, се отнася за посл. 5 г., считано от датата на подаване на офертата. Периодът, за който се изисква съотв. опит, е удължен на 5 г. на осн. чл. 63, ал. 2 от ЗОП предвид факта, че на терит. на стр. изграждането и рек-цията на водосн. и канализац. техн. инф-тура е осъществявано предимно със средства от ЕС през програмен период 2007-2013г. чрез ОПОС и Програма за разв. на селските райони, които проекти са реализирани и съотв. договорите за безвъзвездна финансова помощ и с избраните изпълнители са приключили през 2015г. Същевременно средствата за изграждане и реконстр. на такъв тип обекти от републ. бюджет са значително ограничени и следователно малко на брой обекти от ВиК техн. инфр-тура са реализирани след 2015г. В тази връзка изискването за придобит опит през последните 3 години от датата на подаване на офертата, ще се яви ограничително усл., тъй като ще възпрепятства голям брой потенциални уч-ци да подадат оферти за участие в процедурата, поради невъзможност придобитият от тях опит в по-ранен период да попадне в 3-годишния период от датата на подаване на офертата. Това от своя страна би довело и до нарушаване на принципите за свободна конкуренция и недопускане на дискриминация, прогласени в чл. 2 от ЗОП. На основание изложените обст., срокът за изискуем опит се удължава на перт години, считано от датата на подаване на офертата.
2.През последните 5 г., считано от датата на подаване на офертата, да е изпълнил стр. дейности с предмет и обем, идентични или сх. с предмета на поръч.
*Заб.:1. Стр. се счита за изпълнено, когато за обекта има съст. и подп. Конст. акт обр. 15/ Протокол обр. 16 или др. док. за предаване и приемане на стр. от Възл., за което обст. уч. следва да посочи в ЕЕДОП вида и датата на съотв док.!
3. Миним. изискв. могат да бъдат док. с изпълн. на едно или няколко възл., както и по отнош. на един или няколко обекта!
4. Изискуемият от Възложителя опит в проект. и стр. с хар-ки и параметри, разписани в т. 1. и т. 2 могат да бъдат покрити от уч. с изпълн., през посл. 5 г., сч. от датата на под. на офертата, на инженеринг/проект. и стр./, като усл. би могло да бъде покрито в рамките на едно или няколко възл., както и с един или няколко обекта.
3.Да прилага сис-ма за упр. на кач.
*Заб.:1. Миним. изискване може да бъде доказано с един сертификат с обхв, включващ проектиране и стр. на В и К обекти и/или на водопроводи и/или канализац. мрежи или с два сертификата - един с обхват проектиране на ВиК обекти и/или на водопроводи и/или канализац. мрежи и втори с обхват стр. на ВиК обекти и/или на водопроводи и/или канализац. мрежи (поотделно)!
2. При док. на миним. изискване е в сила разпоредбата на чл. 64, ал. 3, ал. 5, ал. 7 и ал. 8 от ЗОП!
4. Да разполага с персонал и/или с рък. състав с опр. проф. компет. за изпълн. на поръч.
*Заб.:1. Едно физ. лице може да изпълн. функциите само на един експерт в офертата на един уч.!
2. За изпълн. обект се счита обектът, за к. има съст. и подп. Конст. акт обр. 15/ Прот. обр. 16 или др. док. за предаване и приемане на стр. от Възл., за което обст.уч. следва да посочи в ЕЕДОП вида и датата на съотв. док.!
3. За изработен инвест. проект се счита проекта, за к. има док., удостоверяващ приетото изпълн., издаден от лицето, възл. проект., или чрез посочв. на публ. рег., в к. е публ. инф. за изпълн., за к. обст. уч. следва да посочи в ЕЕДОП вида и датата на съотв. док......продължава в поле VI.3)


Изисква се уч. в процедурата:
1.През последните 5 г., считано от датата на под. на офертата да е изпълнил проект. дейности с предмет и обем, идент. или сх. с предмета на поръч. Под „проект. дейности с предмет и обем, идент. или сх. с предмета на поръчката“ се приемат дейн. по изготв. на инвестиц. проект (независимо от фазата на проектиране) за изгр. и/или реконструкция и/или осн. ремонт на водоснабд. и/или канализац. техн. инфрастр.
2.През последните 5г., считано от датата на подаване на офертата, да е изпълн. стр. дейн. с предмет и обем, идент. или сх. с предмета на поръчката.Под „стр. дейн. с предмет и обем, идент. или сх. с предмета на поръчката“ се приемат стр. дейн. (изпълнени на един или няколко обекта), свързани с изгр. и/или реконстр. и/или осн. ремонт на строеж/и от водоснабд. и/или канализац. техн. инфрастр., с миним. дължина на изпълнените мрежи, минимум 16 000 линейни метра.
3. Да прилага система за упр. на кач., сертифицирана съгл. стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или екв. сертификат, издаден от органи, уст. в др. държави чл.) с обхв., вкл. проектиране и стр. на ВиК обекти и/или на водопроводи и/или канализац. мрежи.
4.Да разполага с персонал и/или с рък. състав с опр. проф. компет. за изп. на поръчката, вкл. най-малко:
А) Проект. екип за изготвяне на раб. инвестиционен проект:
А.1.Проектант по част „ВиК“ – 1 бр.
Проф. обл. (квалиф.): инженер „В и К“ или екв.
Спец. опит: уча. в екип свързано с извършване на проект. дейн. по част „ВиК“, в минимум 1 израб. инвестиционен проект (независимо от фазата на проектиране) за изгр. и/или реконстр. и/или осн. ремонт на строеж/и от водоснабд. и/или канализ. техн. инфрастр.
А.2. Проектант по част „Конструктивна“ – 1 бр.
Проф. обл. (квалиф.): стр. инженер.
Спец. опит: уч. в екип свързано с извършване на проект. дейн. по част „Конструктивна“, в минимум 1 (един) израб. инвестиционен проект (независимо от фазата на проектиране) за изгр. и/или реконстр. и/или осн. ремонт на строеж/и от водоснабд. и/или канализ. техн. инфрастр.
А.3.Проектант по част „Геодезия“ – 1 бр.
Проф. обл. (квалиф.): висше образование по спец. „Геодезия”, „Геодезия, фотограметрия и картография“ или „Маркшайдерство ” или екв.
Спец. опит: уч. в екип, свързано с извършване на полско-измервателни работи в минимум 1 израб. инвестиц. проект (независимо от фазата на проектиране) за изгр. и/или реконстр. и/или осн. ремонт на строеж/и от водоснабд. и/или канализац. техн. инфрастр.
А.4.Проектант по части „Пътна“ и „Временна организация и безопасност на движението /ВОБД/“ – 1 бр.
Проф. обл. (квалиф.): стр. инженер.
Спец. опит: уч. в екип, свързано с извършване на проект. дейн. по част „Пътна“ в минимум 1 изработен инвест. проект (независимо от фазата на проектиране) за изгр. и/или реконстр. и/или осн. ремонт на строеж/и от водоснабд. и/или канализац. техн. инфрастр.
А.5. Проектант по част „Пожарна безопасност“ /ПБ/ – 1 бр.
Проф. обл. (квалиф.): стр. инженер.
Спец. опит: уч. в екип, свързано с извършване на проект. дейн. по част ПБ в минимум 1 изработен инвест. проект (независимо от фазата на проектиране) за изгр. и/или реконстр. и/или осн. ремонт на строеж/и от водоснабд. и/или канализац. техн. инфрастр.
А.6. Проектант по част „План за безопасност и здраве“ /ПБЗ/ – 1 бр.
Проф. обл. (квалиф.): стр. инженер.
Спец. опит: уч. в екип, свързано с извършване на проект. дейн. по част ПБЗ в минимум 1 изработен инвест. проект (независимо от фазата на проектиране) за изгр. и/или реконстр. и/или осн. ремонт на строеж/и от водоснабд. и/или канализац. техн. инфрастр.
А.7.Проектант по част „План за управление на строителните отпадъци“ /ПУСО/– 1 бр.
Проф. обл. (квалиф.): стр. инженер.
Спец. опит: уч. в екип, свързано с извършване на проект. дейн. по част ПУСО в минимум 1 изработен инвест. проект (независимо от фазата на проектиране) за изгр. и/или реконстр. и/или осн. ремонт на строеж/и от водоснабд. и/или канализац. техн. инфрастр.
Б) Техн. екип за изпълнение на СМР......продължава в поле VI.3)
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Отстранява се от участие участник,за когото са налице основанията по чл.54,ал.1;чл.55,ал.1,т.1,3,4 и 5 и чл.107 от ЗОП;обст. по чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС и по чл.69 от ЗПКОНПИ;който не удължи или не потвърди срока на валидност на офертата си след отправяне на покана от страна на Възложителя;чието Ценово предл-е надвишава прогн. ст-сти/или стойността на отделните дейности,определени от Възл-я за наст. общ. поръчка, и/или по какъвто и да е начин е вкл. някъде в офертата си извън плика „Предлагани ценови параметри“ за поръчката елементи,свърз. с предлаганата цена и/или части от нея;чието Техническо предложение за изпълнение на поръчката не отговаря на изискванията на Възложителя, включително и в случаите, предвидени в методиката за оценка на офертите;
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Участникът, определен за Изпълнител на настоящата поръчка, представя посочените по-долу гаранции за обезпечаване изпълнението на договора и на предоставените по него средства, както следва:
1. Гаранция за изпълнение на договора;
2. Гаранция за авансово плащане;
3. Гаранция за технологично оборудване и материали.
Изискванията към отделните видове гаранции по договора, касаещи индивидуалния размер на отделните гаранции, начините на представя, условията за освобождаване и задържане са подробно описани в проекта на договор и в раздел 7 "Видове гаранции. Условия и размер" от Документацията за обществена поръчка.
III.1.7)
„В и К – Варна“ ООД е бенефициент по проект № BG16M1OP002-1.016-0009 “Изграждане на ВиК инфраструктура на обособената територия, обслужвана от „Водоснабдяване и Канализация - Варна” ООД”, финансиран от Оперативна програма „Околна среда 2014 – 2020 г.“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейските структурни и инвестиционни фондове. Дружеството има сключен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по приоритетна ос 1 „Води“ на Оперативна програма "Околна среда 2014-2020 г." В тази връзка изпълнението на настоящата обществена поръчка ще бъде финансирано от посочения АДБФП.
Начинът на плащане предвиден от Възложителя е разписан подробно в проекта на договора.
III.1.8)
Възложителят не изисква създаване на юридическио лице, когато участникът определен за изпълнителе обединение на физически и/или юридически лица. Догооворът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоврение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ или еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата, в която обединението е установено.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изискванията относно изпълнението на поръчката се съдържат в техническата спецификация и проекта на договор, Общите условия – Договорни условия за технологично оборудване и проектиране – строителство за електро и машинно-монтажни работи и за строителни и инженерни обекти, проектирани от Изпълнителя. Международна Федерация на Инженерите-Консултанти (FIDIC)–Жълта книга и Специфичните условия на проекта на договор за инженеринг.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/03/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/03/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

отварянето на офертите ще се извърши в административната сграда на "Водоснабдяване и канализация - Варна" ООД, гр. Варна, ул. "Прилеп" № 33.

На отварянето могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

продължава от поле III.1.3) ... . и/или съотв. линк в публ. регистър!
При под. на оферта, инф. отн. изискванията се посочва от уч. в ЕЕДОП, в съотв. с указ. за попълв. му, приложени към док-ята.Съгл. чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възл. може да изисква от уч. по всяко време да представят вс. или част от док., чрез които се док. инф., посочена в ЕЕДОП, когато това е необх. за законосъобр. провеждане на процедурата.
В тези сл., както и при скл. на договор за изпълн. на поръчката, съотв. с изискв. се док. с представянето на:
по т.1-Сп. на усл., к. са идентични или сх. с предмета на общ. поръчка, с посочв. на стойностите, датите и получателите, заедно с док., които док. извърш. усл.
по т.2 - Сп. на стр./инженеринг, идентично или сх. с предмета на поръчката, придружен с удост. за добро изп., които съдържат ст-стта, датата, на която е приключило изпълн., мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съотв. с нормативните изискв.
по т.3- Валидни сертиф., издадени от акредитирани лица, за контрол на кач., удостоверяващи съотв. със съотв. стандарт.
Уч., опр. за изпълнител, трябва да има валиден сертификат през целия срок на изп. на договора, а когато е приложимо да прилага екв. мерки.
по т.4-Сп. на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на чл. на ръководния състав, които ще отг. за изп., в който е посочена проф. компет. на лицата.
продължава от поле III.1.3) ....Б.1. Технически ръководител – 1 бр.
Професионална област (квалификация): „строителен инженер“, „инженер“ или „архитект“ или лице със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите „Архитектура и строителство“ или „Техника“, а за чуждестранните лица – еквивалентно образование и квалификация, когато са придобити в чужбина;
Специфичен опит: опит като Технически ръководител или като лице, осъществяващо специализирано техническо ръководство на отделни СМР при изпълнението на минимум 1 изпълнен обект за изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт на строеж/и от водоснабдителната и/или канализационна техническа инфраструктура.
Б.2. Инженер „ВиК“ – 1 бр.
Професионална област (квалификация): инженер „В и К“ или еквивалентна.
Специфичен опит: участие в екип, свързано с извършване на дейности по част „В и К“ в минимум 1 (един) изпълнен обект за изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт на строеж/и от водоснабдителната и/или канализационна техническа инфраструктура.
Б.3. Специалист „Контрол на качеството“ /КК/– 1 бр.
Специфичен опит: участие в екип, свързано с извършване на контрол на качеството и приемане на строителните работи в минимум 1 (един) изпълнен обект за изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт на строеж/и от водоснабдителната и/или канализационна техническа инфраструктура.
Б.4. Специалист „Зравословни и безопасни условия на труд“ /ЗБУТ/– 1 бр.
Професионална област (квалификация): със завършен курс за КБЗ или еквивалент.
Специфичен опит: участие в екип, свързано с извършване на дейности по безопасност и здраве в минимум 1 (един) изпълнен обект за изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт на строеж/и от водоснабдителната и/или канализационна техническа инфраструктура.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
2. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/02/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва