Деловодна информация
00533
100 - 376 08/01/2020 (дд/мм/гггг)
не
00533-2020-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Летище София ЕАД 121023551
бул. Христофор Колумб №1
София BG411 1540 България
Елена Ружева;Николай Милев +359 029372566/+359 029372682
public@sofia-airport.bg +359 029372010

Интернет адрес/и

http://www.sofia-airport.bg

https://sofia-airport.bg/профил-на-купувача/процедури-по-зоп


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sofia-airport.bg/профил-на-купувача/процедури-по-зоп/доставка-монтаж-и-пускане-в-експлоатация-0
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Летище София ЕАД 121023551
бул. Христофор Колумб №1
София BG411 1540 България
Антонина Иванова - ръководител отдел Секретариат, деловодство и архив +359 029372017
public@sofia-airport.bg +359 029372010

Интернет адрес/и

http://www.sofia-airport.bg

https://sofia-airport.bg/профил-на-купувача/процедури-по-зоп

НЕ 

I.6) Основна дейност 

Летищни дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на високоефективно LED осветление в техническите зони на Терминал 2“
45310000      
Строителство

Предметът на поръчката включва реконструкция и модернизация на съществуващите системи за изкуствено осветление за техническите помещения на ниво В2 и багажни халета „Заминаване“ и „Пристигане“, чрез замяната им с новозакупени съвременни високоефективни LED осветителни тела, което да доведе до намаляване на средното годишно потребление на енергия, редуциране на емисиите на парниковите газове и намаляване на експлоатационните разходи. При изпълнение на поръчката следва да се демонтират 439 живачни лампи 250 W, индустриален тип и да се монтират 439 високоефективни LED осветителни тела, индустриален тип. Предвид техническата специфика на новите осветителни тела е необходимо да се предвиди частична подмяна на захранващите кабели и аксесоари.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45310000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Техническите помещения на ниво В2 и багажни халета „Заминаване“ и „Пристигане“ на Терминал 2 на летище София

Предметът на поръчката включва реконструкция и модернизация на съществуващите системи за изкуствено осветление за техническите помещения на ниво В2 и багажни халета „Заминаване“ и „Пристигане“, чрез замяната им с новозакупени съвременни високоефективни LED осветителни тела, което да доведе до намаляване на средното годишно потребление на енергия, редуциране на емисиите на парниковите газове и намаляване на експлоатационните разходи. При изпълнение на поръчката следва да се демонтират 439 живачни лампи, индустриален тип и да се монтират 439 високоефективни LED осветителни тела, индустриален тип. Предвид техническата специфика на новите осветителни тела е необходимо да се предвиди частична подмяна на захранващите кабели и аксесоари.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
83333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

За извършване на строително монтажни работи на обекта участниците следва да бъдат регистрирани в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България, съгласно чл. 3, ал. 2 на Закона за Камарата на строителите (ЗКС). Минималният обхват на вписване следва да бъде по реда на чл. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС) - пета група – отделни видове СМР съгласно позиция „Строителство“ на КИД-2008 позиция 43.21 – „Изграждане на електрически инсталации“ или вписване на основание чл. 5, ал. 1, т. 3 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя в трета група: „Строежи от енергийната инфраструктура“, за строежи от III - та до V- та категории, на основание чл. 5, ал. 4, т.3.от същия правилник.
Чуждестранните лица следва да бъдат вписани с посочения обхват в съответния професионален или търговски регистър съгласно законодателството на държавата-членка или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, в която са установени.
Деклариране:
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с поставения критерий за подбор чрез посочване на информация за горепосочените обстоятелства съобразно националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен са длъжни да предоставят информацията. Данните се представят чрез попълване на информацията в част IV, раздел „А“ на ЕЕДОП.
Документи за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор:
Копие на удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България на основание чл. 6 от ПРВВЦПРС в пета група – отделни видове СМР съгласно позиция „Строителство“ на КИД-2008 позиция 43.21 – „Изграждане на електрически инсталации“, или вписване на основание чл. 5, ал. 1, т. 3 от ПРВВЦПРС в трета група: „Строежи от енергийната инфраструктура“, за строежи от III - та до V- та категории, на основание чл. 5, ал. 4, т. 3 от същия правилник, придружено от валиден контролен талон към него по чл. 23 от ПРВВЦПРС. За чуждестранните лица, които попадат в обхвата на чл. 25а от ЗКС, се представя копие на документа по чл. 25а, ал. 4 от ЗКС.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания относно икономическото и финансово състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът следва да разполага с организация (орган за контрол от вид C), включена или не в неговата структура, акредитирана съгласно стандарт БДС EN ISO/IEC 17020:2012 или еквивалент за изпълнение на предвидените в предмета на поръчката електрически измервания.
Деклариране на съответствието с поставения критерий за подбор:
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване чрез посочване в част IV, раздел „В“, „Технически и професионални способности“ на ЕЕДОП наименование на организацията, номер на сертификата за акредитацията, орган който го издава, срок на валидност, вид и обхват на акредитацията.
Документи за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор:
Списък на организации, включени или не в структурата на участника с посочени: наименование на организацията, номер на сертификата за акредитацията, орган който го издава, срок на валидност, вид и обхват на акредитацията, доказващи съответствие с поставения критерий за подбор.
Забележка:
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Ако участникът предвижда ползване на подизпълнители, последните следва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Ако участникът се позовава на капацитета на трети лица, последните следва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет.
Възложителят може да изисква от участниците по всяко време след отварянето на офертите да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


Всеки участник следва да разполага с организация (орган за контрол от вид С), акредитирана съгласно стандарт БДС EN ISO/IEC 17020:2012 или еквивалент за изпълнение на включените в предмета на поръчката електрически измервания.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, за когото са налице обстоятелства по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата.
Не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник за когото е налице обстоятелството по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, освен в случаите по чл. 4 от същия закон.
Не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник за когото са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество.
Свързани лица не могат да бъдат самостоятелни участници в процедурата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Определеният изпълнител представя преди датата на сключване на договора следните гаранции:
1.Гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора - в размер на 5 (пет) на сто от стойността на договора без ДДС.
2. Гаранция, обезпечаваща авансово предоставените средства (само когато Изпълнителят е посочил в офертата, че желае авансово плащане) - в размер, равен на стойността на заявеното авансово плащане с ДДС, което не може да бъде повече от 20 (двадесет) на сто от стойността на договора с ДДС (ако се начислява).
Гаранциите могат да бъдат представени под една от следните форми: парична сума; банкова гаранция; застраховка, която обезпечава изпълнението, чрез покритие на отговорността на изпълнителя.При парична гаранция сумата се внася като неолихвяем паричен депозит по сметка на Възложителя в Банка „ОББ” АД, София: сметка в лева - BIC: UBBSBGSF; IBAN: BG80 UBBS 8423 1010 9729 11.
III.1.7)
Финансирането на поръчката е със средства от летищни такси. Възложителят заплаща възнаграждение в размер на сумата от фактически извършените и приети работи по изпълнението на поръчката, както следва:1.Авансово плащане, ако такова е поискано в офертата на изпълнителя, в размер до 20% от стойността на поръчката с ДДС (ако такъв се начислява). Плащането се извършва до 5 (пет) работни дни от датата на влизане в сила на договора за изпълнение, след представяне на гаранция за авансово плащане и проформа фактура за размера на аванса от Изпълнителя;2.Окончателно плащане – след изпълнение на предмета на поръчката, Възложителя заплаща фактически изпълнените и приети строително - монтажни работи (СМР), от което се приспада цялата стойност на авансовото плащане, в срок до 5 (пет) работни дни, след представяне на Приемо-предавателен протокол, подписан без забележки и оригинална данъчна фактура за цялата стойност на договора без изплатения аванс.
III.1.8)
Възложителят не поставя условие за създаване на юридическо лице. Когато определеният за изпълнител участник е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица преди сключването на договора, същият представя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение, или еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата за регистрация от държавата, в която са установени.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Задължително условие е извършване оглед на обекта преди изготвянето на офертата. Огледът може да бъде извършен всеки работен ден от ден от 9:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 16:00 часа в срока за получаване на офертите, въз основа на писмено заявление до „Летище София” ЕАД, подадено минимум 3(три) работни) дни преди посочения в заявлението ден за оглед, с цел издаване на временни пропуски за достъп на лицата, които ще извършат огледа, като се посочват данни за: трите им имена, ЕГН, л.к. № и дата на издаване, както и длъжността, която заемат във фирмата на участника. Лице за контакт – инж. Христофор Станкулов - гл. енергетик отдел“ЕМ“ – тел. 02 9372372. Необходимите документи за издаване на временен пропуск с придружител са публикувани на адрес https://www.sofia-airport.bg/бизнес/за-авиокомпании/безопасност-и-сигурност
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

05/02/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

05/06/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

06/02/2020 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Летище София ЕАД, бул. Хр. Колумб № 1, Терминал 1, Заминаващи пътници, ет. 2, Заседателна зала

Оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Не по-късно от 2 (два) работни дни преди датата на отваряне на ценовите предложения, комисията обявява, най-малко чрез съобщение в профила на купувача на интeрнет страницата на „Летище София” ЕАД – www.sofia-airport.bg, датата, часа и мястото на отварянето. На отварянето могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Комисията отваря ценовите предложения и ги оповестява.
2.При изготвяне на офертата, участниците следва да спазят изискванията за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната.
Органите в Република България, от които участниците могат да получат информация за:
- задълженията, свързани с данъци и осигуровки е Национална агенция за приходите, електронен адрес: www.nap.bg;
- опазване на околната среда е Министерство на околната среда и водите, електронен адрес: www.moew.government.bg;
- закрила на заетостта е Агенция по заетостта, електронен адрес: https://www.az.government.bg;
- условията на труд в страната е Изпълнителна агенция Главна инспекция по труда, електронен адрес: www.gli.government.
3. Срокът за изпълнение на поръчката се оферира от участниците в "Предложение за изпълнение на поръчката" - обр. 2 от документацията за участие и не може да бъде повече от 60 (шестдесет) календарни дни, като включва доставка и изпълнение на строително-монтажните работи на обекта и извършване на електрически измервания от лицензиран орган за контрол.Срокът започва да тече от датата на подписване на протокола за откриване на строителната площадка и приключва с приемане на обекта с приемо-предавателен протокол, подписан от страните без забележки, за реално извършените монтажни и инсталационни работи.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1, т.4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/01/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва