Деловодна информация
00606
ИП - 11-1 07/01/2020 (дд/мм/гггг)
не
00606-2020-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Водоснабдяване и канализация - Варна ООД 103002253
ул. Прилеп №33
Варна BG331 9010 България
За технически въпроси: инж. Николай Николов - ръководител направление Капитално строителство, тел: 052 741391; Относно процедурата: Павлина Петкова - специалист ОП, тел. 052 974270 +359 52974270
opvik@vikvarna.com +359 52500991

Интернет адрес/и

http://vikvarna.com

http://94.190.184.42/ProcCenter/ZOP/PublicRegisterList?UnitID=1


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://94.190.184.42/ProcCenter/ZopView.aspx?DosieID=369
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Водоснабдяване и канализация - Варна ООД 103002253
ул. Прилеп № 33
Варна BG331 9010 България
Деловодство +359 52746023
opvik@vikvarna.com +359 52500991

Интернет адрес/и

http://vikvarna.com

http://94.190.184.42/ProcCenter/ZOP/PublicRegisterList?UnitID=1

НЕ 

I.6) Основна дейност 

Вода

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Монтаж на нови и рехабилитация на съществуващи тръбопроводи от мрежата на “Водоснабдяване и канализация – Варна” ООД по безизкопни технологии
45332000      
Строителство

Предметът на поръчката е разделен на две обособени позиции:
Обособена позиция №1: „Монтаж на нови тръбопроводи по безизкопна технология“; Прогнозна стойност – 2 000 000 лева без включен ДДС за срок на изпълнение три години, считано от датата на подписване на договора.; Прогнозна начална дата за изпълнение на поръчката по обособена позиция № 1 – 08.04.2020 г;
Обособена позиция №2: „Рехабилитация на тръбопроводи по безизкопна технология „облицовка с втвърдяване на място““;
Прогнозна стойност – 700 000 лева без включен ДДС за срок на изпълнение три години, считано от датата на подписване на договора.; Прогнозна начална дата за изпълнение на поръчката по обособена позиция № 2 – 18.05.2020 г.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Монтаж на нови тръбопроводи по безизкопна технология 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45232150      
45332000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

Обекти на възложителя на територията на Варненска област

Дължина на единичен участък – от 10 м до 650 м; Диаметър на монтираните тръби – от ф 25 мм до ф 1850 мм;
Монтажните дължини, материала и диаметъра на тръбите ще се определят в отделно възлагателно писмо за всеки конкретен обект. Доставката на тръбите е задължение на Възложителя и се извършва след предварително съгласуване с изпълнителя за всеки конкретен обект. Възложителя не е длъжен да възложи обекти включващи СМР за всички диаметри тръби от предмета на поръчката. Възлагането на конкретни обекти ще става при необходимост.
Поради факта, че поръчката е за изпълнение на цяла гама аварийни дейности за водопроводи и канализации, към настоящият момент няма предварително определени конкретни участъци, определени за изпълнение по безизкопна технология. Тези участъци ще се определят според конкретната необходимост през времетраенето на договора, след което ще бъде възложено изпълнението. Изпълнителят следва да започне работа в срок не по-дълъг от 3 (три) календарни дни от датата на получаване на възлагателно писмо от възложителя за всеки конкретен обект.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
2000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Ценообразуване на строително-монтажните работи се извършва както следва:
? Разходите за труд, механизация и консумативи: съгласно единични цени в зависимост от дължината и диаметъра на тръбопровода за всеки конкретен обект;
? При необходимост от влагане на допълнителни материали, разходите се доказват с фактури и представени анализи;
Продължава в Раздел VI.3 "Допълнителна информация"

II.2) Описание 1

Рехабилитация на тръбопроводи по безизкопна технология „облицовка с втвърдяване на място“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45332000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

обекти на възложителя на територията на Варненска област

Дължина на единичен участък – от 10 м до 400 м; Диаметър на рехабилитираните тръбопроводи – от ф 150 мм до ф 1450 мм;
Дължините на участъците за рехабилитация ще се определят в отделно възлагателно писмо за всеки конкретен обект. Доставката на материалите, съвместими с предложената технология се извършва от изпълнителя след предварително съгласуване с възложителя за всеки конкретен обект.
Възложителя не е длъжен да възложи обекти включващи СМР за всички диаметри тръби от предмета на поръчката. Възлагането на конкретни обекти ще става при необходимост.
Поради факта, че поръчката е за изпълнение на цяла гама аварийни дейности за водопроводи и канализации, към настоящият момент няма предварително определени конкретни участъци за рехабилитация. Изпълнителят следва да започне работа в срок не по-дълъг от 3 (три) календарни дни от датата на получаване на възлагателно писмо от възложителя за всеки конкретен обект.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
700000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Ценообразуване на строително-монтажните работи се извършва както следва:
? Всички разходи за изпълнение на СМР: съгласно единични цени в зависимост от дължината и диаметъра на тръбопровода за всеки конкретен обект;
? При необходимост от влагане на допълнителни материали, разходите се доказват с фактури и представени анализи.
Продължава в Раздел VI.3 "Допълнителна информация"
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи с обхват: “Четвърта група : строежи от благоустройствената инфраструктура, хидротехническото строителство и опазването на околната среда” - строежи от първа до трета категория, съгласно изискванията на ЗКС и ЗУТ, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени за посочения обхват на дейности.
Мотиви: Това изискване е наложено от вида на обектите, които възложителя експлоатира - преносни проводи (мрежи) и съоръженията към тях в областта на водоснабдяването. Предвид това е необходимо потенциалните изпълнители да имат регистрация в КСБ за съответния вид и категория строеж. Липсата на такъв документ у строителя ще постави възложителя в невъзможност да изпълни задълженията си съгласно чл.157, ал.2 ЗУТ – изречение второ.
За доказване на съответствието с определения от възложителя критерий за подбор, участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП, част IV, раздел А: „Годност“, т. 1) информация за регистрацията – номер на удостоверението за вписване, обхват, срок на валидност, съобразно националните база данни, в която се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен са длъжни да предоставят информацията.
ИЗИСКУЕМИ ДОКУМЕНТИ в случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112 от ЗОП:
Заверено от участника копие на валиден документ, удостоверяващ вписването на участника за посочените групи и категории строежи в ЦПРС. В случай, че участникът е чуждестранно лице, той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава. Преди сключване на договор за обществена поръчка и в съответствие с чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП, чуждестранното лице следва да извърши регистрация и да представи документ за вписване в ЦПРС.
*Забележка: В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението са ангажирани с изпълнението на строителството.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, ще изпълняват строителство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Всеки участник трябва да е реализирал минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години.
2. Всеки участник (независимо от обсобената позиция за която подава оферта) трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност“ като лице, изпълняващо строителна дейност за строежи I-ва категория, съгласни изискванията на на чл.171 от ЗУТ.
За доказване на съответствието с определените от възложителя критерии за подбор, участникът предоставя в ЕЕДОП, (част IV, раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“, т. 1а и т. 2а) съответната информация за общия годишен оборот и годишния оборот в стопанската област, обхваната от поръчката, за последните три приключили финансови години и (част IV, раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“, а в т. 5 - съответната информация относно застраховка „Професионална отговорност“.
ИЗИСКУЕМИ ДОКУМЕНТИ в случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112 от ЗОП:
1. Справка за общия оборот и за оборота в сферата, попадащ в обхвата на поръчката; 2. Доказателства за наличие на валидна застраховка "Професионална отговорност".


Изисквано минимално ниво:
За обособена позиция 1 – мининмален общ оборот 4 000 000 лв. без ДДС, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (монтаж на нови тръбопроводи по безизкопна технология), в размер не по-малко от 800 000 лева без ДДС;
За обособена позиция 2 – минимум 1 400 000 лв. без ДДС, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (рехабилитация на тръбопроводи по безизкопна технология), в размер на 400 000 лева без ДДС.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Всеки участник трябва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните 5 години от датата на подаване на офертата.
За доказване на съответствието с определения от възложителя критерий за подбор, участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП, част IV, раздел В: „Технически и професионални способности“, т. 1а) съответната информация, предвидена в чл.64, ал.1, т.1 от ЗОП, а именно: списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, съдържащ: стойност в лева без ДДС; дата на приключване на изпълнението; място на изпълнение; вида и обема на изпълненото строителство.
2. За изпълнение на поръчката всеки участник трябва да разполага с необходимия инженерно-технически персонал.
За доказване на съответствието с определения от възложителя критерий за подбор, участникът предоставя в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП, част IV, раздел В: „Технически и професионални способности“, т. 2 списък на лицата, които ще изпълняват строителството, съдържащ три имена, образование и квалификация, професионален опит, свидетелство за правоспособност или еквивалентен документ доказващ преминато съответно обучение и придобита квалификация и/или правоспособност и друга информация по преценка на участника, от която да е видно съответствието на предложените лица с минималните изисквания по т.2.
3. Всеки участник трябва да разполага с необходимите съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
За доказване на съответствието с определения от възложителя критерий за подбор, участникът декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП, част IV, раздел В: „Технически и професионални способности“, т. 9 съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката. Участникът следва да предостави информация за вида, марката и модела на всяка машина.
4. Всеки участник трябва да има внедрена Система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват, включващ строително-монтажни работи, предмет на поръчката.
5. Всеки участник трябва да има въведена Система за управление на околната среда БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалент, с обхват, включващ строително-монтажни работи, предмет на поръчката.
За доказване съответствие с определения критерий за подбор, участникът декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП, част IV, раздел Г: „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“), наличието на система за управление на качеството, като посочва: вид на въведената система за управление, обхват, срок на валидност на сертификата, организацията издала сертификата или ако прилага еквивалентни мерки за осигуряване на качеството – информация за доказателствата за тези мерки. Сертификатите следва да бъдат издадени от независимо лице, акредитирано по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. В случаите по чл. 64, ал. 7 от ЗОП, участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки за осигуряване на качеството и за опазване на околната среда са еквивалентни на изискваните.
Продължава в Раздел VI.3 "Допълнителна информация"


Минимални изисквания по т.1:
• При участие по обособена позиция №1, участникът следва да е изпълнил дейности идентични или сходни с предмета на поръчката (монтаж на нови тръбопроводи по безизкопна технология, с изключение на площадкови мрежи) на участъци, с обща дължина не по-малко от 1000 /хиляда/ метра;
• При участие по обособена позиция №2, участникът следва да е изпълнил дейности идентични или сходни с предмета на поръчката (рехабилитация на тръбопроводи по безизкопна технология „облицовка с втвърдяване на място“, с изключение на площадкови мрежи) на участъци, с обща дължина не по-малко от 500 /петстотин/ метра;
Минимални изисквания по т.2:
• При участие по обособена позиция №1, участникът трябва да разполага с поне един постоянен екип, включващ в състава си минимум: 1 бр. шофьор с категория минимум С+Е; 1бр. квалифициран сондажен техник – оператор, с опит с такава техника мин. 3г.; 1 бр. квалифициран сондажен техник - мерач на машина за управляемо хоризонтално сондиране, с опит с такава техника мин. 3г.; един технически ръководител, който да отговаря на изискването на чл.163а, ал.4 от ЗУТ и да има професионален опит като технически ръководител или строителен техник минимум 3 г.
• При участие по обособена позиция №2, участникът трябва да разполага с поне един постоянен екип включващ в състава си минимум: 1 бр. шофьор с категория минимум С+Е; 1 бр. квалифициран оператор на CCTV камера за обследване на тръбопроводи с опит в управлението на ССТV камера мин. 1г.; 1бр. квалифициран оператор на оборудване за отстраняване на препятствия и възстановяване /превключване/ на отклонения след рехабилитация /робот/, с опит с такава техника мин. 1г.;
5 бр. квалифицирани оператори на оборудване за рехабилитация на тръбопроводи по технология облицовка с втвърдяване на място /CIPP/, с опит с такава техника мин. 3г.; един технически ръководител, който да отговаря на изискването на чл.163а, ал.4 от ЗУТ и да има професионален опит като технически ръководител или строителен техник минимум 3 г.;
Минимални изисквания по т.3:
• При участие по обособена позиция №1: Водна помпа - 1 брой, с дебит минимум 900л/мин и напор 8м; Машина за изпълнение на управляемо хоризонтално сондиране до ф800мм – 1 брой; Пневматичен чук за набиване на стоманени обсадни тръби с диаметър до 1800мм или аналогична техника, която може да изпълни същия вид СМР – 1брой; Мобилен компресор с капацитет 20 м3 за час – 1 брой;
• При участие по обособена позиция №2:
Инсталация за рехабилитация на тръбопроводи по технология облицовка с втвърдяване на място /CIPP/ с диаметри от 150мм до 1200мм и дължина от 10м до 400м – 1бр; Каналочистачна машина за почистване на тръбопроводи с вода под налягане до 250 bar – 1бр.; Машина за почистване на стоманени тръбопроводи с вода под високо налягане до 1200 bar – 1бр.; CCTV камера за обследване на тръбопроводи с диаметър от 150мм до 800мм и дължина до 200м – 1бр.; Оборудване за отстраняване на препятствия и възстановяване на сградни отклонения след рехабилитация / робот/ - 1бр.
Минимални изисквания по т.4 и т. 5: Всеки участник трябва да има внедрена Система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент и Система за управление на околната среда БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалент, с обхват, включващ строително-монтажни работи, предмет на поръчката.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Участниците следва да отговарят на поставените от Възложителя изисквания в обявлението за обществената поръчка относно личното състояние и критериите за подбор, както и по отношение на изискванията за изготвяне на оферта, посочени в документацията. Възложителят отстранява от процедурата участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Размерът на гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договорите по отделните обособени позиции се определя на 1% /един процент/ от прогнозните им стойности без ДДС. Съгласно разпоредбата на чл. 111, ал.5 от ЗОП, гаранцията се предоставя в една от следните форми: парична сума; банкова гаранция; застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.1.7)
Цената, която възложителят заплаща на изпълнителят се определя от обема възложени с възлагателно писмо и изпълнени СМР, съгласно единични цени, показатели за ценообразуване и коефициенти на трудност в ценово предложение от офертата на изпълнителя. За видовете извършени СМР въз основа на възлагателно писмо, изпълнителят съставя приемо-предавателен протокол с количества и единични цени и представя за приемане и утвърждаване от представител на възложителя. Плащанията по договора ще бъдат извършвани по банков път, в срок до 30 /тридесет/ дни, считано от датата на подписване на приемо-предавателни констативни протоколи от представители на изпълнителя и възложителя и издадена въз основа на тях фактура.
III.1.8)

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

29/01/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

30/01/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Административна сграда на “В и К – Варна” ООД, гр. Варна, ул. Прилеп №33, ЦУ, Зала 2

На отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от Раздел II.2.14 /относно об. поз. 1/ Забележки: Възложителят извършва за своя сметка всички изкопни и подготвителни работи на площадките за всяко преминаване, доставката и заварката на тръбите и другите необходими съпътстващи дейности за своевременното и качествено изпълнение на работата. Всички разходи за цялостното наблюдение, консумация на електроенергия, вода и други подобни, както и охраната на обектите до въвеждането им в експлоатация, са за сметка на изпълнителя.
Продължение от Раздел II.2.14 /относно об. поз. 2/ Забележки: Материалите, необходими за изпълнението на СМР за всеки един обект са доставка на изпълнителя. Всички разходи за цялостното наблюдение, консумация на електроенергия, вода и други подобни, както и охраната на обекта/ите до въвеждането му/им в експлоатация, са за сметка на изпълнителя. Възложителят извършва за своя сметка всички изкопни и подготвителни работи на площадките за всяко преминаване, необходими за своевременното и качествено изпълнение на работата.
Продължение от Раздел III.1.3 "Технически и професионални възможности" - ИЗИСКУЕМИ ДОКУМЕНТИ в случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112 от ЗОП:
По т. 1: Удостоверение/я за добро изпълнение, съдържащи информацията от списъка, както и дали строителството е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; По т. 2: Списък на персонала, придружен с доказателства за декларираните обстоятелства; По т. 3: Списък на инструментите, техническото оборудване и съоръженията за изпълнение на поръчката (част IV, раздел ,,В“ от ЕЕДОП); По т. 4 и т. 5: Заверени за вярност копия на сертификати за въведени системи за управление, издадени от независими лица, съгласно изискванията на чл. 64, ал. 5 или ал. 6 от ЗОП или ако прилага еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда – доказателства за тези мерки.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 179 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 07/01/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва