Деловодна информация
00353
ЗОП-О-625 27/12/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
27/12/2019 (дд/мм/гггг)
00353-2019-0148 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

АЕЦ Козлодуй ЕАД 106513772
гр.Козлодуй, площадка АЕЦ Козлодуй, Централно деловодство
Козлодуй BG313 3321 България
Лора Лазарова +359 97376598
LVLazarova@npp.bg +359 97376007

Интернет адрес/и

www.kznpp.org

http://www.kznpp.org/index.php?lang=bg&p=actuality&p1=communally_orders


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.kznpp.org/index.php?lang=bg&p=actuality&p1=communally_orders&id=4611
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Електрическа енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Основен ремонт на кабелни тунели/канали и кабелни лавици за напрежение до 6kV в ЕП-2, осигуряващи връзки на сграда "ново резервно захранване" със сгради 5/6 ЕБ 42084
45300000      
Строителство

Обществена поръчка с предмет: Oсновен ремонт на кабелни тунели/канали и кабелни лавици за напрежение до 6kV в ЕП2, осигуряващи връзки на сграда “ново резервно захранване” със сгради 5/6ЕБ, включва ремонтните дейности, които имат за цел да се подменят кабелните лавици и стоманените носещи конструкции в кабелни канали № 1, 2, 3, 3А, 4 и 4А, както и в кабелен канал с размер 600х600 mm, който е отклонение на кабелни канали № 1 и 2.
Количествена сметка с видовете дейности е показана в Приложение 1 към Техническо задание № 19.ЕП-2.ТЗ.401; Геометричните размери и броя на съществуващите канали и лавици са показани в Приложение 2 към Техническо задание № 19.ЕП-2.ТЗ.401; Разрез на кабелните канали е представен в Приложение 3 към Техническо задание № 19.ЕП-2.ТЗ.401.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

Дейностите, ще се извършват в:
- защитена зона* на площадката на ЕП2, на АЕЦ “Козлодуй” ЕАД.
Забележка * - зона на площадката на АЕЦ “Козлодуй” с организирана пропускателна система.

Обществена поръчка с предмет: Oсновен ремонт на кабелни тунели/канали и кабелни лавици за напрежение до 6kV в ЕП2, осигуряващи връзки на сграда “ново резервно захранване” със сгради 5/6ЕБ, включва следните дейности:
Отваряне на кабелни канали;Укрепване на кабелите преди демонтаж на старите кабелни лавици;Демонтаж на старите кабелни лавици и носещи конструкции; Почистване на кабелни канали от земни маси; Доставка и монтаж на нови кабелни лавици с последващо заземяване по дължината на лавиците; Доставка и монтаж на алуминиев проводник 50мм2 за заземяване; Преместване на кабелите от старите кабелни лавици на новите. Рехабилитация на кабелните канали и възстановяване на противопожарните прегради съгласно изискванията на чл.381, ал.2 и чл.382, ал.1 от “Наредба №Із – 1971 За строително - технически правила и норми за осигуряване безопасност при пожар“ (почистване и замазване на проходки и пукнатини); Уплътняване на дренажни отвори; Обмазване на кабели с неразпространяващо горенето пожарозащитно покритие; Монтаж на бетонови капаци върху кабелните канали и замазване; Направа на хидроизолация над бетонните капаци; Пусково наладъчни дейности - Rиз. и ВВИ на силови кабели 6кV; Възстановяване на премахнатата земна маса и бетонова настилка над кабелните канали;
Количествена сметка с видовете дейности е показана в Приложение 1 към Техническо задание № 19.ЕП-2.ТЗ.401; Геометричните размери и броя на съществуващите канали и лавици са показани в Приложение 2 към Техническо задание № 19.ЕП-2.ТЗ.401; Разрез на кабелните канали е представен в Приложение 3 към Техническо задание № 19.ЕП-2.ТЗ.401.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1490000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
18

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
2
или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Кандидатите трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за строежи III група, III категория, а за чуждестранни лица-в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
В случаите на чл.67, ал.5 от ЗОП, изискването се доказва със заверено копие на валидно
Удостоверение за вписване в ЦПРС (заедно с талона неразделна част от него), а за чуждестранни лица със заверено копие на валидно Удостоверение в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен.
В случаите на чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП се изисква представяне на заверено копие на валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС (заедно с талона неразделна част от него).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Няма изискване.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Кандидатите да са изпълнявали дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните 5 години от датата на подаване на заявлението.
В случаите на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП, изискването се доказва, като се представя списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Списъкът да съдържа информация относно предмета на строителството и конкретните дейности, които са изпълнени по него, година на приключване, възложител на строителството (за кого е изпълнено).
2. Кандидатите да разполагат с персонал и/или ръководители с необходимата професионална компетентност за изпълнение на поръчката.
В случаите на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП, изискването се доказва, като се представя списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата (име, образование и квалификация), длъжност, която ще изпълнява и притежавани квалификационни групи, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата.
3. Кандидатите да прилагат сертифицирана система за управление на качеството в съответствие с БДС EN ISO 9001 или еквивалент.
В случаите на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП, изискването се доказва, като се представя копие от валиден сертификат по БДС EN ISO 9001 или еквивалент.
4. Кандидатът да разполага с акредитирана лаборатория (орган за контрол от вида С/А), сертифицирана съгласно БДС EN ISO/IEC 17020 или еквивалент за изпълнение на дейностите по необходимите ПНР на оборудването с обхват на акредитация контрол на електрически машини, апарати и съоръжения в електрически уредби, сгради и съоръжения.
В случаите на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП, изискването се доказва с представяне на сертификат за акредитация (орган за контрол от вида С/А), съгласно БДС EN ISO/IEC 17020 или еквивалент, с обхват на акредитация контрол на електрически машини, апарати и съоръжения в електрически уредби, сгради и съоръжения.


По т.1: Кандидатът да е изпълнявал дейности с предмет и обем, идентични или сходни (под идентични или сходни с предмета и обема на настоящата обществена поръчка да се разбира: поне една изпълнена дейност, включваща основен ремонт на кабелни канали и кабелни лавици и/или дейности свързани с изпълнение на ремонтни и електромонтажни дейности по електрооборудване, включително извършване на пуско-наладъчни дейности) с тези на поръчката, за последните 5 години от датата на подаване на заявлението.
По т.2: Кандидатът да разполага с персонал и/или ръководители с необходимата професионална компетентност за изпълнение на поръчката, както следва:
- минимум 5 (пет) човека притежаващи 4 (5) квалификационна група, съгласно “Правилник за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи” и минимум 5 (пет) човека с 4(5) квалификационна група, съгласно “Правилник за безопасност при работа в не електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по топлопреносни мрежи и хидротехнически съоръжения”;
- минимум 2 (двама) правоспособни заварчика, съгласно Наредба № 7 от 11.10.2002 г. за условията и реда за придобиване и признаване на правоспособност по заваряване.
По т.3: Кандидатите да прилагат сертифицирана система за управление на качеството в съответствие с БДС EN ISO 9001 или еквивалент с обхват строителство.
По т.4: Изпълнителят на ПНР на оборудването да разполага с организация (орган за контрол от вида С/А), сертифицирана съгласно БДС EN ISO/IEC 17020 или еквивалент с обхват контрол на електрически машини, апарати и съоръжения в електрически уредби, сгради и съоръжения.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Кандидатите следва да отговарят на поставените от Възложителя изисквания в обявлението за обществената поръчка относно личното състояние, критериите за подбор, техническото и ценово предложение. Закандидатите не следва да са налице обстоятелствата по чл.54 и чл.55, ал.1, т.4 и 5 от ЗОП и специфичните национални основания за отстраняване посочени в IV.3) от обявлението.
Кандидатите да са сертифицирани за одобрение на заваръчното производство, съгласно БДС EN ISO 3834-2 – “Изисквания за качество при заваряване чрез стопяване на метални материали. Част 2: Обширни изисквания за качество.” “или еквивалентен”.
В случаите на чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП, изискването се доказва с представяне на сертификат за одобрение на заваръчното производство, съгласно БДС EN ISO 3834-2 – “Изисквания за качество при заваряване чрез стопяване на метални материали. Част 2: Обширни изисквания за качество.” “или еквивалентен”.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Определеният за изпълнител на обществената поръчка участник трябва да представи гаранция обезпечаваща изпълнението на договора в размер на 5% от стойността му.
Гаранцията се представя в една от следните форми по избор на участника:
1. парична сума, внесена по следните банкови реквизити УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД, IBAN: BG31 UNCR 9660 1020 0008 09 – лева, SWIFT/BIC: UNCRBGSF с титуляр “АЕЦ Козлодуй” ЕАД или в брой в касата на “АЕЦ Козлодуй” ЕАД,
2. банкова гаранция (неотменима и безусловна) със срок на валидност 30 дни по-дълъг от срока на договора;
3. застраховка (неотменима и безусловна), която обезпечава изпълнението на договора чрез покритие на отговорността на изпълнителя по конкретния договор (същата не може да обезпечава едновременно няколко договора), със срок 30 дни по-дълъг от срока на договора.
В случаите на обезпечаване на изпълнението на договора чрез застраховка, определения за изпълнител участник представя доказателство за платена застрахователна премия.
III.1.7)
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща цената по т. 2.1. от пректа на договор поетапно, при завършени работи по следния начин:
- 90% (деветдесет процента) от стойността по т.2.1.1 поетапно, на база завършени и приети работи, до 30 календарни дни след представяне на Протокол за установяване на натурални видове СМР и оригинална фактура.
- 90% (деветдесет процента) от стойността по т.2.1.2 на база завършени и приети работи, до 30 календарни дни след представяне на утвърдения Констативен протокол по т. 2.5.5, двустранно подписани количествена сметка, Протокол за установяване на натурални видове СМР и заплащането им придружен с анализни цени и оригинална фактура.
- Останалите 10% (десет процента) от стойността на подписаните Протоколи за установяване на натурални видове СМР, се заплащат след окончателното изпълнение на всички дейности по договора, включително предаване на екзекутивната документация по т. 5.1.13, срещу представяне на Протокол за окончателно завършване на дейностите по договора.
III.1.8)

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Срокът за изпълнение на дейностите е считан от датата на уведомяване на Изпълнителя за издаване на протокол за проверка на документите от Дирекция “Б и К”. Начална дата на започване изпълнението на договорираните СМР е съгласно Протокол за даване фронт за работа. Ориентировъчният срок за изпълнение на цялата поръчка е не повече от 18 /осемнадесет/ календарни месеца, след даване фронт за работа.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Процедура на договаряне с предварителна покана за участие в състезателна процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/02/2020 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

02/03/2020 (дд/мм/гггг)   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

    (чч:мм)



 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Получените заявления ще се отворят на 05.02.2019 г. от 11:00 часа на публично заседание в У-ние "Търговско" на "АЕЦ Козлодуй" ЕАД, на което могат да присъстват кандидатите или техни упълномощени представители, както и средствата за масово осведомяване.
2. Предвид спецификата на предмета на поръчката е необходимо да се извърши оглед на обекта, който трябва да бъде предварително уговорен с определените лица за контакт: Цветослав Христов – Р-л сектор Е, Цех ОРУ, У-ние Е - 0973/72704. Срокът за оглед на обекта е крайният срок за подаване на заявления. В техническото си предложение участниците задължително представят декларация за извършен оглед.
3. Специфични национални основания за отстраняване:
- осъждания за престъпления по чл. 194 – 208, чл. 213а – 217, чл. 219 – 252 и чл. 254а – 255а и чл. 256 - 260 НК (чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП);
- нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от Кодекса на труда (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
- нарушения по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност в сила от 23.05.2018 г. (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
- наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП между кандидати/ участници в конкретна процедура (чл. 107, т. 4 от ЗОП);
- наличие на обстоятелство по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици;
- обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
4. Възложителят кани участниците да удължат срока на валидност на офертите, когато той не е изтекъл. Когато срокът е изтекъл, Възложителят кани участниците да потвърдят валидността на офертите си за определен от него нов срок. Участник, който не удължи или не потвърди срока на валидност на офертата си, се отстранява от участие.
5. Възложителят кани участниците класирани на първо и второ място да удължат срока на валидност на офертата, когато той не е изтекъл. Когато срокът е изтекъл, Възложителят кани участниците да потвърдят валидността на офертата си за определен от него нов срок. При не удължаване или не потвърждаване срока на валидност на офертата, същото ще се счита за отказ от сключване на договор.
6. Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за приложимите правила и изисквания, които са в сила в Р България във връзка с декларацията по чл.39, ал.3, т.1, б.”д” от ППЗОП са:
- по отношение на задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите;
- по отношение на задълженията, свързани с опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите;
- по отношение на задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика.
7. При изпълнение на строително-монтажни работи минималните гаранционни срокове за изпълнението им да не са по-малки от изискванията на Наредба № 2 от 31.07.2003г. за въвеждане в експлоатация на строежите в РБългария и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, съгласно член 20, ал. 4, както следва:
- за всички видове строителни, монтажни и довършителни работи (подови и стенни покрития, тенекеджийски, железарски, дърводелски и др.), както и за вътрешни инсталации на сгради – 5 години.
Участник, който предложи по-кратки гаранционни срокове от предвидените в Наредба № 2/31.07.2003г. за въвеждане в експлоатация на строежите в РБългария и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, ще бъде отстранен от по нататъшно участие в процедурата;
8. Където има указани търговски марки и параметри, както и където има посочени стандарти на материалите и оборудването в документацията за участие да се приема “или еквивалент”.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП жалба може да се подава в 10- дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
АЕЦ Козлодуй ЕАД, Управление Търговско, Отдел Обществени поръчки
площадка АЕЦ Козлодуй
Козлодуй 3321 България
SBreshkova@npp.bg +359 973-73230
www.kznpp.org +359 973-76007

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/12/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва