Деловодна информация
4077
020 23/12/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
23/12/2019 (дд/мм/гггг)
4077-2019-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

БМФ ПОРТ БУРГАС ЕАД 201618489
ул КНЯЗ АЛЕКСАНДЪР БАТЕНБЕРГ 1
БУРГАС BG341 8000 България
РАЯ ДИМИТРОВА МОЛЛОВА +359 898612
raia.mollova@navbul-portburgas.com +359 898613

Интернет адрес/и

www.navbul-portburgas.com%20

https://navbul-portburgas.com/%d0%be%d0%b1%d1%89%d0%b5%d1%81%d1%82%d0%b2%d0%b5%d0%bd%d0%b8-%d0%bf%d0%be%d1%80%d1%8a%d1%87%d0%ba%d0%b8


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://navbul-portburgas.com/%d0%be%d0%b1%d1%89%d0%b5%d1%81%d1%82%d0%b2%d0%b5%d0%bd%d0%b8-%d0%bf%d0%be%d1%80%d1%8a%d1%87%d0%ba%d0%b8
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Пристанищни дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

ДОИЗГРАЖДАНЕ НА КЕЙОВА СТЕНА НА 33-ТО КОРАБНО МЯСТО НА ПРИСТАНИЩЕН ТЕРМИНАЛ „БУРГАС ИЗТОК – 2“, ВЕРТИКАЛНА ПЛАНИРОВКА, ТЕХНИЧЕСКА ИНФРАСТРУКТУРА И СЪОРЪЖЕНИЯ И ДРАГАЖНИ ДЕЙНОСТИ В ОПЕРАТИВНАТА АКВАТОР
71000000      
Строителство

Възложителят е Концесионер и пристанищен оператор на Пристанищен терминал „Бургас Изток – 2“, като част от пристанище за обществен транспорт с национално значение – Бургас.Възложителят възнамерява да модернизира Пристанищен терминал „Бургас Изток - 2“, като доизгради съществуващата кейова стена за удължаване на Корабно Място № 33.
Строителните дейности обхващат най-общо три основни групи мероприятия:
• Доизграждане на кейова стена за удължаване на Корабно място № 33 (к.м. 33);
• Изграждане на настилки и съоръжения, вкл. ж.п. коловоз в зоната зад кейовата стена;
• Драгажни работи за удълбочаване на оперативната акватория и зоната за маневриране.
Доизграждането на кейова стена ще позволи увеличаване на капацитета и пропускателната способност на кейовия фронт на терминала, частично увеличаване на прилежащите технологичните площи за обработка на товари и складови площи както и ще спомогне за оптимизиране организацията на работата и технологията за обработка на различните товари.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

територията на Пристанищен терминал „Бургас Изток – 2“, част от пристанище за обществен транспорт с национално значение – Бургас.

Предметът на обществената поръчка включва (описание на дейностите по поръчката - неизчерпателно):
1. Изпълнение на строително-монтажните работи (СМР), съгласно Инвестиционния проект, в т.ч. предвидените с КСС СМР, Техническото предложение за изпълнение на обществената поръчка, предписанията и заповедите в Заповедната книга;
2. Изпълнение на действителните количества, необходими за изпълнение на обекта, които са в по-голям размер от количествата, предвидени в Инвестиционния проект и/или не са били включени в проекта;
3. Доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на Техническите спецификации и на Инвестиционния проект строителни продукти;
4. Производство и/или доставка на строителни детайли/елементи и влагането им в Строежа;
5. Осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд по време на строителството;
6. В случаите, когато е необходимо в допълнение на Инвестиционния проект, извършване на проектантски работи и/или извършване на работи по преместване на подземни и надземни мрежи и съоръжения при изпълнение на строителството, във връзка с изграждането на строежа, Изпълнителят ще уведоми Възложителя за възникналата необходимост от допълнително проектиране и/или преместване на подземни и надземни мрежи и съоръжения;
7. Организиране на дейностите по събиране, транспортиране, обезвреждане и оползотворяване на строителните и другите отпадъци, възникнали в резултат на осъществяване на дейностите, в съответствие с изискването на българското законодателство;
8. Извършване на прецизно геодезическо замерване на теренната основа на Строежа, както и хидрографски промери при драгажните дейности;
9. Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания;
10. Съставяне на строителна документация по изпълнението на Строежа и изготвяне на екзекутивната документация на Строежа;
11. Участие в процедурата по въвеждане на Строежа в експлоатация;
12. Отстраняване на недостатъците, установени при предаването на Строежа и въвеждането му в експлоатация;
13. Гаранционно поддържане на Строежа, включващо отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове за изпълнените СМР.
14. Всички останали дейности, необходими за изпълнението на предмета на обществената поръчка и гаранционното поддържане на строежа.
Критериите по-долу
 
ДА оптимално съотношение качество/цена    70
Критерий, свързан с разходи 1 20
ценово предложение    30
II.2.6) Прогнозна стойност
61269914      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
911

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Механизма за свързване на Европа“ – сектор Транспорт, приоритет

Финансирането на поръчката се извършва със собствени средства на Възложителя, заемни средства, и със средства по „Механизма за свързване на Европа“ – сектор Транспорт, приоритет „Предварително идентифицирани проекти от Коридорите на основната мрежа“, Анекс I, част I, точка 2 от Регламент 1316/2013“ (Pre-identified projects on the Core Network Corridors, Annex I, Part I, point 2 of CEF Regulation
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да притежават регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България за изпълнение на строежи от Втора група, Първа категория. Чуждестранните участници доказват съответствието си с вписване в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел А „Годност“, т. 1).
В случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, горното изискване се доказва с представянето на заверено копие на валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката (за повече информация: http://register.ksb.bg/), освен ако необходимата информация не е достъпна в публичен регистър. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация, или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците трябва да имат сключена валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума на вида строеж, съгласно нормативните изисквания или еквивалентна застраховка – за чуждестранни участници с минимален праг на застрахователната сума, съответстващ на групата и категорията строеж, предмет на поръчката.
При участие на обединения, които не са юридически лица, изискването се прилага за всеки член на обединението, който ще изпълнява СМР, съобразно вида и обема на изпълняваната от него работа.


При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, т. 5). В случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, горното изискване се доказва с представянето на доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“ или съответен валиден еквивалентен документ за чуждестранните лица, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи горепосочените документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

3.3.1.През последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, съответният участник трябва да е изпълнил най-малко 3 обекта за строителство идентично или сходно с предмета на поръчката.
*За строителство сходно с предмета на поръчката се приема строителни дейности, свързани с изграждане (ново строителство) и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на пристанищни хидротехнически съоръжения и/или пристанищна инфраструктура и/или съоръжения.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП(Част IV „Критерии за подбор”, Раздел В „Технически и професионални способности“, т.1а). В случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, горното изискване се доказва с представянето на Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.


Участниците в процедурата следва да разполагат с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, включващ най-малко:
3.3.2.1. Ръководител на обекта:
- да отговаря на изискванията по чл. 163а, ал. 4, изр. 1 от Закона за устройство на територията, а именно да е строителен инженер, архитект или строителен техник;
- да притежава опит в реализацията на минимум 3 (три) инвестиционни проекта в строителството на ръководна позиция – ръководител екип и/или технически ръководител или еквивалентна и да притежава опит по специалността минимум 10 (десет) години.
3.3.2.2. Инженер, хидростроителство:
- Висше образование - магистър строителен инженер, специалност Хидростроителство или еквивалентна специалност;
- Професионален опит по специалността минимум 8 (осем) години.
3.3.2.3. Инженер, контрол по качеството:
- Висше образование - магистър строителен инженер или еквивалентна;
- Професионален опит по специалността минимум 8 (осем) години.
- Да притежава Удостоверение за професионално обучение за контрол на качеството на СМР и съответствие на материалите или еквивалентно или еквивалентно удостоверение;
3.3.2.4. Координатор по здравословни и безопасни условия на труд съгласно изискванията на Закона за здравословни и безопасни условия на труд /ЗЗБУТ/ и Наредба № 2/22.03.2004 г. за минималните изисквания за ЗБУТ:
- да притежава необходимия валиден сертификат или друг еквивалентен документ за упражняване на позицията „координатор по ЗБУТ“ или еквивалентно удостоверение;
- да притежава минимум 7 (седем) години опит в реализацията на инвестиционни проекти в строителството.
3.3.2.4. Електроинженер:
- Висше образование - магистър електроинженер или еквивалентна специалност;
- Професионален опит по специалността минимум 1 (една) години.
3.3.2.5. Технически ръководител, строителство:
- Средно-специално образование, строителен техник или еквивалентно;
- Професионален опит по специалността минимум 3 (три) години.
При подаване на оферта, съответствието с изискванията по т. 3.3.2. се декларира в еЕЕДОП(Част IV „Критерии за подбор”, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. 6). В случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, горното изискване се доказва с представянето на Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата.
ЗАБЕЛЕЖКА: Едно лице не може да съвместява две и повече длъжности.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Изисква се участникът в процедурата да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, но не по-малко от:
Вид Количество Мярка
Строителна и транспортна механизация
Четириосни самосвали с обем на коша от мин. 18 – 20 м3 6 бр.
Влекачи с високообемни полуремаркета тип гондола 2 бр.
Влекачи с брезентови полуремаркета тип щора 3 бр.
Товарен автомобил – платформа с кран от мин. 3,5 до 11тона 1 бр.
Верижен багер мин. 26 тона с обем на кофа мин. 1.6м3 1 бр.
Верижен багер – мин. 24 тона с обем на кофа мин. 1,2м3 1 бр.
Комбиниран багер с палетни вилици 1 бр.
Вибрационен валяк за почви мин. 11.5 тона 1 бр.
Булдозер с ширина на ножа мин. 3 м. – 30 тона 1 бр.
Товарни автомобили 3 бр.
Драгажна техника с възможност за драгиране и депониране на минимум 3 000 кубични метра на денонощие.
Мотокар 1 бр.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
За сключване на договор за обществената поръчка, избраният изпълнител предоставя гаранция за изпълнение в размер на 3 % (три процента) от общата цена на договора без ДДС.
Гаранцията за изпълнение се предоставя в една от следните форми:
а) парична сума;
б) банкова гаранция. В случай, че се представя банкова гаранция, същата трябва да е безусловна и неотменима, в нея да е записано името на договора и да е със срок на валидност минимум 60 дни, след крайния срок на договора;
в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Застраховката не може да бъде използвана за обезпечение на отговорността на изпълнителя по друг договор. Текстът на застраховката се съгласува с Възложителя. Застраховката следва да е със срок на валидност минимум 60 календарни дни, след крайния срок на договора;
III.1.7)
В случай, че до 3 (три) месеца от сключването на договора, Възложителят не осигури финансиране или е налице отказ за финансиране всяка страна може да поиска прекратяването му.
III.1.8)

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

01/02/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/02/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

„БМФ ПОРТ БУРГАС” ЕАД, на адрес: гр. Бургас 8000, ул. „Княз Ал. Батенберг” № 1

След изтичането на срока за получаванене на офери , Възложителят назначава с писмена заповед комисия за извършване на подбор на участниците и за разглеждане и оценка на офертите.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В случай, че до 3 (три) месеца от сключването на договора, Възложителят не осигури финансиране или е налице отказ за финансиране всяка страна може да поиска прекратяването му.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби могат да се подават пред КЗК, в срока указан в чл. 197, ал. 1, т. 4
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/12/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва