Деловодна информация
00688
 
да
да
13/12/2019 (дд/мм/гггг)
00688-2019-0021 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Водоснабдяване и канализация ООД - Русе 827184123
ул. Добруджа 6
Русе BG323 7000 България
Стефан Донев - юрист +359 82501525
top@vik-ruse.com +359 82820208

Интернет адрес/и

http://www.vik-ruse.com

http://www.vik-ruse.com/Index.aspx?PageUrl=profil-na-kupuwacha&PublicOrders=Tab=ViewItem,OrderID=326


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.vik-ruse.com/Index.aspx?PageUrl=profil-na-kupuwacha&PublicOrders=Tab=ViewItem,OrderID=326
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Вода

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Инженеринг на обект: „Реконструкция на ВиК мрежи в гр. Русе“ с две обособени позиции
45000000      
Строителство

Предметът на поръчката е свързан с подготовка на инвестиционен проект във фаза технически проект, извършване на строителство и осъществяване на авторски надзор по време на строителството на обект: „Етап I – Реконструкция на канализационни колектори и прилежащи водопроводи“ и на обект „Етап II – Реконструкция на главни и второстепенни водопроводни клонове“.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
2

:  2

II.2) Описание 1

Инженеринг на обект: „Етап I – Реконструкция на канализационни колектори и прилежащи водопроводи“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71320000      
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

гр. Русе, както и навсякъде, където е необходимо.

Oбект: Реконструкция на ВиК мрежи в гр. Русе; Етап I – „Реконструкция на канализационни колектори и прилежащи водопроводи“, в т.ч.:
• Преглед и анализ на наличната проектна документация за планираните дейности, както и привеждането й в с действащите български норми за проектиране и строителство, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му;
• Изготвяне на инвестиционен проект във фаза технически проект за обекта в обем и съдържание съгласно Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му; Строежът на обекта е „втора категория“, съгласно чл. 137, ал. 1, буква “б“ ЗУТ.
• Съгласуване на проекта с всички контролни органи, експлоатационни дружества и институции съгласно изискванията на нормативната база;
• Получаване на всички необходими становища и разрешения съгласно българското законодателство;
• Изпълнение на строително-монтажни работи и всякакви други съпътстващи и свързани дейности, необходими за реализация на строителството, в съответствие с нормативните изисквания, Договора, изискванията на Възложителя и чертежите и таблиците;
• Осъществяване на авторски надзор, съгласно чл. 162, ал. 2 от ЗУТ, предоставяне на технически решения, доработки и изменения на проекта, технологичен контрол и съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация;
• Изготвяне на екзекутивна документация, кадастрално заснемане на целия строеж и предоставяне в съответната служба по геодезия, картография и кадастър на данни съгласно чл. 54а, ал. 2 от Закона за кадастъра и имотния регистър;
• Обучение на персонала на Възложителя, мониторинг и подпомагане на експлоатацията и поддръжката на Обекта;
• Предаване на Обекта и приемането му от Възложителя, с акт Образец 15 по НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и Сертификат за Приемане от Инженера;
• Извършване на всички необходими проби и тестове по време на изпълнение на СМР до завършване на обекта и предаването му на Възложителя, както и проби след завършване;
• Въвеждане на обекта в експлоатация с протокол Образец 16 НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството/без издаването на Образец 16 да е включено във времето за завършване/;
• Период за съобщаване и отстраняване на дефекти - наблюдение на процесите, достигане на проектните параметри и подпомагане на персонала при експлоатацията и поддръжката на новоизградените елементи на Обекта; отстраняване за сметка на Изпълнителя на установени дефекти в гаранционния срок за експлоатация на обекта.
ОБХВАТ НА ПОРЪЧКАТА: Проектиране и строителство на 3.49 км водопроводна мрежа (без сградни отклонения, чиито брой е 136; индикативна дължина и брой на база идейните проекти) и 2.25 км канализационна мрежа (без сградни отклонения, чиито брой е индикативна дължина на база идейните проекти), както и съоръжения към тях, в населено място гр. Русе.
Изпълнителят следва да представи тех. проект при съобразяване с наличния идеен проект (приложен на електронен носител към настоящата документация). Проектирането следва да се извърши във фаза „Тех. проект“ по следните части съобразно обхвата и съдържанието на частите на идейния инвестиционен проект, приложен към настоящите изисквания:
1. Водоснабдяване и канализация;
2. Геодезическа;
3. Конструктивна;
4. Пожарна безопасност;
5. План за безопасност и здраве, вкл. организация (временна и постоянна) и безопасност на движението;
6. ПУСО;
7. Сметна документация – подробни количествени сметки по частите на проекта, за които е приложимо;
8. Други проектни части (ако е приложимо), необходими във връзка с одобряването на инвестиционния проект, вкл. за целите на спазване изискванията на приложимото законодателство и добрите практики в областта на инвест-то проектиране. За съгласуване на проекта Изпълнителят ще получи писмени пра-щия от Възложителя да го представлява пред всички експл. др-ва и съгл. институции.
Критериите по-долу
 
ДА П1 – Предложение за проектиране и строителство    60 точки
Цена
40 точки
II.2.6) Прогнозна стойност
8248942.78      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/06/2022 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект - „Изграждане на ВиК инфраструктура на обособената територия, обслужвана от "ВиК" ООД - Русе“, финансиран по ОПОС 2014 - 2020 г.

II.2) Описание 1

Инженеринг на обект: „Етап II – Реконструкция на главни и второстепенни водопроводни клонове“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71320000      
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

гр. Русе, както и навсякъде, където е необходимо.

Обект: Реконструкция на ВиК мрежи в гр. Русе; Етап II – „Реконструкция на главни и второстепенни водопроводни клонове“, в т.ч.:
• Преглед и анализ на наличната проектна документация за планираните дейности, както и привеждането й в с действащите български норми за проектиране и строителство, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му;
• Изготвяне на инвестиционен проект във фаза технически проект за обекта в обем и съдържание съгласно Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му; Строежът на обекта е „втора категория“, съгласно чл. 137, ал. 1, буква “б“ ЗУТ.
• Съгласуване на проекта с всички контролни органи, експлоатационни дружества и институции съгласно изискванията на нормативната база;
• Получаване на всички необходими становища и разрешения съгласно българското законодателство;
• Изпълнение на строително-монтажни работи и всякакви други съпътстващи и свързани дейности, необходими за реализация на строителството, в съответствие с нормативните изисквания, Договора, изискванията на Възложителя и чертежите и таблиците;
• Осъществяване на авторски надзор, съгласно чл. 162, ал. 2 от ЗУТ, предоставяне на технически решения, доработки и изменения на проекта, технологичен контрол и съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация;
• Изготвяне на екзекутивна документация, кадастрално заснемане на целия строеж и предоставяне в съответната служба по геодезия, картография и кадастър на данни съгласно чл. 54а, ал. 2 от Закона за кадастъра и имотния регистър;
• Обучение на персонала на Възложителя, мониторинг и подпомагане на експлоатацията и поддръжката на Обекта;
• Предаване на Обекта и приемането му от Възложителя, с акт Образец 15 по НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и Сертификат за Приемане от Инженера;
• Извършване на всички необходими проби и тестове по време на изпълнение на СМР до завършване на обекта и предаването му на Възложителя, както и проби след завършване;
• Въвеждане на обекта в експлоатация с протокол Образец 16 НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството/без издаването на Образец 16 да е включено във времето за завършване/;
• Период за съобщаване и отстраняване на дефекти - наблюдение на процесите, достигане на проектните параметри и подпомагане на персонала при експлоатацията и поддръжката на новоизградените елементи на Обекта; отстраняване за сметка на Изпълнителя на установени дефекти в гаранционния срок за експлоатация на обекта.
ОБХВАТ НА ПОРЪЧКАТА: Проектиране и строителство на 32.02 км водопроводна мрежа (без сградни отклонения, чиито брой е 1 249; индикативна дължина и брой на база идейните проекти), в населено място гр. Русе.
Изпълнителят следва да представи тех. проект при съобразяване с наличния идеен проект (приложен на електронен носител към настоящата документация). Проектирането следва да се извърши във фаза „Технически проект“ по следните части съобразно обхвата и съдържанието на частите на идейния инвестиционен проект, приложен към настоящите изисквания:
1. Водоснабдяване;
2. Геодезическа;
3. Конструктивна;
4. Пожарна безопасност;
5. План за безопасност и здраве, вкл. организация (временна и постоянна) и безопасност на движението;
6. ПУСО;
7. Сметна документация – подробни количествени сметки по частите на проекта, за които е приложимо;
8. Други проектни части (ако е приложимо), необходими във връзка с одобряването на инвестиционния проект, вкл. за целите на спазване изискванията на приложимото законодателство и добрите практики в областта на инвестиционното проектиране.
За съгласуване на проекта Изпълнителят ще получи писмени правомощия от Възложителя да го представлява пред всички експлоатационни дружества и съгласувателни институции.
Критериите по-долу
 
ДА П1 – Предложение за проектиране и строителство    60 точки
Цена
40 точки
II.2.6) Прогнозна стойност
21885693.25      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/06/2022 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект - „Изграждане на ВиК инфраструктура на обособената територия, обслужвана от "ВиК" ООД - Русе“, финансиран по ОПОС 2014 - 2020 г.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците да са вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от четвърта група, втора категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, такава регистрация трябва да има всеки член на обединението/консорциума, който ще извършва строителни дейности съгласно чл. 3, ал. 3 и ал. 4 ЗКС.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени ще изпълняват строителство.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - раздел „Годност“ на ЕЕДОП.
Доказване на посоченото изискване
Документът, с който се доказва изискването е Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обектът на поръчката: строежи от четвърта група, втора категория. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Документи за доказване на изискването съгласно чл. 62, ал. 1, т. 1 и/или 3 и/или 4 от ЗОП - един или няколко от следните документи, във връзка с поставеното изискване:
1. удостоверения от банки;
2. годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен;
3. справка за общия оборот и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
2. Документи за доказване на изискването съгласно чл. 62, ал. 1, т. 1 и/или 3 и/или 4 от ЗОП - един или няколко от следните документи, във връзка с поставеното изискване:
1. удостоверения от банки;
2. годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен;
3. справка за общия оборот и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1. Участникът за последните три приключили финансови години (2016 г., 2017 г. и 2018 г.) да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката относно проектирането, изчислен на база годишните обороти - минимум 25 % от прогнозната стойност на проектирането:
А). от първата позиция от настоящата поръчка без ДДС (равняващи се на минимум 62 989.86 лева без ДДС) и/или
Б). от втората позиция от настоящата поръчка без ДДС (равняващи се на минимум 167 313.04 лева без ДДС).
При условие, че се участва за двете обособени позиции едновременно участникът следва да има оборот в размер общо на двете посочени суми за всяка една от двете позиции.
Информацията следва да обхваща последните три приключили финансови години. Информацията може да обхваща и по-кратък период в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. Оборотът в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, е оборот от проектиране за строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция на ВиК мрежи като елемент на техническата инфраструктура. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването по т. 1. се прилага за обединението като цяло. При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискването по т. 1. се отнася и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. При подаване на офертата Участникът следва да предостави изискуемата информация в част IV, "Критерии за подбор", "Б. Икономическо и финансово състояние" на ЕЕДОП за оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за дейността проектиране. При участие на обединение, което не е юридическо лице, съответната информация се попълва в в част IV, "Критерии за подбор", "Б. Икономическо и финансово състояние" на ЕЕДОП на членовете на обединението, чрез които участникът доказва поставеното изискване и документите се представят от тези членове. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, ЕЕДОП и документите се представят и за всеки от посочените подизпълнители.
2. Участникът за последните три приключили финансови години (2016 г., 2017 г. и 2018 г.) да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката относно строителството, изчислен на база годишните обороти - минимум 25 % от прогнозната стойност на строителството:
А). от първата позиция от настоящата поръчка без ДДС (равняващи се на минимум 1 999 245.84 лева без ДДС) и/или
Б). от втората позиция от настоящата поръчка без ДДС (равняващи се на минимум 5 304 110.28 лева без ДДС).
При условие, че се участва за двете обособени позиции едновременно участникът следва да има минимален оборот в размер общо на двете посочени суми за всяка една от двете позиции.
Информацията следва да обхваща последните три приключили финансови години. Информацията може да обхваща и по-кратък период в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. Оборотът в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, е оборот от строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция на ВиК мрежи като елемент на техническата инфраструктура. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването по т. 2 се прилага за обединението като цяло. При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискването по т. 2. се отнася и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. При подаване на офертата Участникът следва да предостави изискуемата информация в в част IV, "Критерии за подбор", "Б. Икономическо и финансово състояние" на ЕЕДОП за оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за строителство. При участие на обединение, което не е юридическо лице, съответната информация се попълва в ЕЕДОП на членовете на обединението, чрез които участникът доказва поставеното изискване и документите се представят от тези членове. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, ЕЕДОП и документите се представят и за всеки от посочените подизпълнители.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Документи за доказване на изискването съгласно чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП - списък на услугите, които са идентични или сходни с тези на поръчката с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
2. Документи за доказване на изискването съгласно чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП - списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
3. Документи за доказване на изискването - съгласно чл. 64, ал. 1, т. 6, предложение второ от ЗОП: списък на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата. Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1.Уч-кът за последните 3 г., считано от датата на подаване на офертата, да е изпълнил поне една дейност-услуга с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката независимо дали участва за 1 или за всички обос. позиции, изискването не се променя. Под „сходен предмет с този на поръчката дейности-услуги” се считат проектантски дейности за изработване на тех. и/или работни проекти: за ст-во и/или основен ремонт и/или реконструкция на ВиК мрежи като елемент на тех. инфраструктура. Възложителят не изисква и не се интересува от обема на изпълнените услуги. При участие на обединение, което не е ЮЛ, изискването по т.1 се прилага за обединението като цяло. При използване на подизпълнител, изискването по т.1 се отнася и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. При подаване на офертата Уч-кът предоставя изискуемата инф-ция в част IV, "Критерии за подбор", "В. Тех. и проф. способности." на ЕЕДОП за дейности с предмет, идентичен или сходен с тези на поръчката. При участие на обединение, което не е ЮЛ, съответната инф-ция се попълва в част IV, "Критерии за подбор", "В. Тех. и проф. способности." на ЕЕДОП на членовете на обединението, чрез които уч-кът доказва поставеното изискване и документите се представят от тези членове. При участие на подизпълнители, ЕЕДОП и документите се представят и за всеки от посочените подизпълнители. 2. Уч-кът да е изпълнил за последните 5 г., считано от датата на подаване на офертата дейности–строителство с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката независимо дали участва за 1 или за всички обособ. позиции., изискването не се променя. Под стр-во, сходно с предмета на поръчката, се разбира: стр-во и/или основен ремонт и/или реконструкция на ВиК мрежи като елемент на тех. инфраструктура.Възложителят не изисква и не се интересува от обема на изпълн. стр-во. При участие на обединение, което не е ЮЛ, изискването по т.2 се прилага за обединението като цяло. При използване на подизпълнител, изискването по т.2 се отнася и за всеки 1 от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. При подаване на офертата Уч-кът предоставя изискуемата информация в част IV, "Критерии за подбор", "В. Тех. и проф. способности." на ЕЕДОП за стр-во с предмет, идентичен или сходен с това на поръчката. При участие на обединение, което не е ЮЛ, съответната ин-ция се попълва в част IV, "Критерии за подбор", "В. Тех. и проф. способности." на ЕЕДОП на членовете на обединението, чрез които уч-кът доказва поставеното изискване и документите се представят от тези членове. При участие на подизпълнители, ЕЕДОП и документите се представят и за всеки от посочените подизпълнители. 3. Уч-кът да разполага с ръководен състав, отговарящи за изпълн. на поръчката с определена проф. компетентност като мин. както следва (изискването е за всяка обособена позиция поотделно, т. е. ако се участва едновременно за двете позиции участникът следва да има два отделни екипа): 1. Ръков. екип-да е участвал при изпълн. на 1 д-вор/дейност/услуга/проект за инфраструктурен обект/строеж, изпълнявани чрез прилагане на дог. условия на ФИДИК; 2. Тех. ръководител; 3. Експерт ЗБУТ; 4. Експерт Контрол на качеството; 5. Проектанти част „ВиК“ – 2 броя, когато се участва за ОП1 и 1 брой, когато е за ОП2; 6. Проектант част „Геодезическа“; 7. Проектант част „Конструктивна“ (за проектантите, посочени в т. 5-7 се изисква ППП); 8. Проектант част „ПБ“; 9. Проектант част „ПБЗ“; 10. Проектант част „ПУСО“ и 11. Експерт „Сметна документация“. Допъл. изисквания към експерти 2 до 4 вкл.: Съответният експерт да е участвал при изпълнението на 1 строителство на позицията (или екв. позиция), за която е предложен в настоящата поръчка. Изискването продължава в РАЗДЕЛ VI: Доп. и-я от това обявление.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Отстранява се от участие в процедурата участник, когато е налице някое от изброените основания в чл. 54, ал. 1, т. 1-7 ЗОП и в чл. 55, ал. 1, т. 1-5 ЗОП. Забележка: Може да не отстрани от процедурата участник на посоченото основание в чл. 55, ал. 1, т. 1 ЗОП, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен.
Само лишаване от упражняване на професиите и дейностите, свързани с проектиране и строителство, съгласно чл. 55, ал. 1, т. 2 ЗОП са пречка относно участието в процедурата. Може да не се отстрани от процедурата участник, за когото са налице посочените основания ако представи предвидените в чл. 56, ал. 1 ЗОП доказателства за предприети мерки за доказване на надеждност и същите са достатъчни, за да се гарантира неговата надежност.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
1. Гаранцията, която да обезпечи изпълнението на договора за всяка обособена позиция поотделно е в размер на 5 % (пет процента) от неговата стойност без ДДС.
2. С договора за всяка обособена позиция поотделно е предвидена и гаранция, която обезпечава целия размер на авансовото плащане, когато такова е поискано от Изпълнителя под формата на платежно нареждане по посочената по-горе банкова сметка/банкова гаранция/застраховка (свободна форма) относно авансовото плащане, което е 10 % от възнаграждението по договора, но без включени провизорни суми.
Тези гаранции могат да бъдат предоставени в една от трите предвидени в ЗОП форми. Когато дадена гаранция е под формата на парична сума, същата се внася по следната банкова сметка на Възложителя: IBAN BG 63IORT 7379 1030 0430 01, BIC IORTBGSF в „ИНВЕСТБАНК” АД – гр. Русе.
III.1.7)
Според общите и специфични клаузи на договора за всяка обособена позиция поотделно е предвидено: авансово плащане, междинни плащания и окончателно плащане.
III.1.8)
Неприложимо.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията са посочени в Изискванията на възложителя (Технически спецификации) като приложение към документацията за настоящата поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/02/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/02/2020 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

зала/стая в административната сграда на възложителя в град Русе, ул. Добруджа 6.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Не се изисква нотариално заверено пълномощно.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Тех. и проф. възможности (пр-ние): Доп. изисквания към експерти от 5 до 11 вкл.: Съответният експерт да притежава спец. опит за изпълнено 1 проектиране за частта на инвест. проект, за която е предложен в настоящата поръчка. 1 експерт може да съвместява повече от 1 позиция (от 5 до 11 вкл.) в случай, че той отговаря на посочените за съответ. позиция изисквания, но това важи единствено при участие само за 1 позиция, в случай, че се участва едновременно и за двете обос. позиции участниците следва да имат отделни екипи за всяка позиция като за отделните позиции това ус-вие е приложимо поотделно. За чуждестр-те лица се приемат екв. документи, които се следват според законодателството на държавата, където са установени. При участие на обединение, което не е ЮЛ, изискването по т.3 се прилага за обединението като цяло. При използване на подизпълнител, изискването по т.3 се отнася и за всеки 1 от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. При подаване на офертата Уч-кът предоставя изискуемата информация в част IV, "Критерии за подбор", "В. Тех. и проф. способности." на ЕЕДОП за проф. компетентност на ръководния състав, така както се изисква от възложителя в до-цията относно начина на предоставяне на информацията. При участие на обединение, което не е ЮЛ съответната информация се попълва в част IV, "Критерии за подбор", "В. Тех. и проф. способности." на ЕЕДОП на членовете на обединението, чрез които уч-кът доказва поставените изисквания и документите се представят от тези членове. При участие на подизпълнители ЕЕДОП и документите се представят и за всеки от посочените подизпълнители.
2. Критерий за възлагане за всяка ОП поотделно: оптимално съотношение качество/цена, което се оценява въз основа на цената, както и на показатели, включващи качествени, екологични и соц. аспекти, свързани с предмета на общ. поръчка. Комплексната оценка (КО) има максимална стойност 100 т. Формулата, по която се изчислява КО за всеки участник, е: КО = П1+П2. В състава на показател П1 са следните под-показатели:
- 2.1 Организационна схема и взаимоотношения между страните по време на изпълнението на поръчката;
- 2.2 Предложение за проектиране и строителство;
- 2.3 Строителна програма и времеви график на изпълнението;
- 2.4 Мерки за опазване на околната среда и контрол на социалното напрежение. Специфични социални аспекти на изпълнението на поръчката. Макс. точки на тези под-показатели от първия показател за оценка са 60 т. Вторият показател за оценка е П2 – Ценово предложение. Ценово предл-е на участника се изчислява по формулата (мерната единица е български лева, без ДДС):
П2 = Предложена минимална цена в лева (без ДДС) * 40
Предложена цена от участника в лева (без ДДС)
3. Органите, предоставящи информация за данъци, околна среда, закрила на заетостта и условията на труд са: НАП, МОСВ, АЗ и ИА "ГИТ".
4. СПЕЦ. НАЦ. ОСНОВАНИЯ ЗА ИЗКЛЮЧВАНЕ: Уч-кът, следва да декларира липсата или наличието на влязла в сила присъда за престъпление по чл. 108а, чл. 159а - 159г, чл. 172, чл. 192а, чл. 194 - 217, чл. 219 - 252, чл. 253 - 260, чл. 301 - 307, чл. 321, 321а и чл. 352 - 353е от НК; Уча-кът (единствено и само той), не следва да е свързано лице с други участници в настоящата процедура, съгласно чл. 101, ал. 11 ЗОП; За участника не следва да е установено с влязло в сила наказателно постановление, или съдебно решение, нарушение на чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 118, чл. 128, чл. 228, ал. 3, чл. 245 и чл. 301 - 305 от КТ или чл. 13, ал. 1 от ЗТМТМ или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която уч-кът е установен или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ и У-кът следва да отговоря на изискванията на чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/12/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва