Деловодна информация
01379Мрежови експлоатационен район/МЕР/ ЕАД - Бургас към ЕСО
ЕСО-БС-1320 11/12/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
11/12/2019 (дд/мм/гггг)
01379-2019-0250 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

ЕЛЕКТРОЕНЕРГИЕН СИСТЕМЕН ОПЕРАТОР ЕАД МРЕЖОВИ ЕКСПЛОАТАЦИОНЕН РАЙОН БУРГАС 1752013040099
УЛ. АЛЕКСАНДРОВСКА № 1
БУРГАС BG341 8000 България
по процедурни въпроси Мери Христова, тел. 056/ 851 768; по технически въпроси Симеон Добрев, тел. 056/ 851 750; 0888 305576 +359 56851741
eso@bs.eso.bg +359 56841231

Интернет адрес/и

http://www.eso.bg/

https://webapps.eso.bg/zop_profile/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://webapps.eso.bg/zop_profile/page2.php?intNo=UG11SXFnZWY4dnExWUhDUkd6YklrME1WWFBYRFZjMms2VWpua2V6T2thQT0=
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Електрическа енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Проектиране, доставка и изграждане на системи за видеонаблюдение, пожароизвестяване, сигнално-охранителна система и периметрова охрана в п/ст „Айтос“ МЕР-БС/2019/043
45312000      
Строителство

Поръчката включва проектиране, доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на системи за видеонаблюдение, пожароизвестяване, сигнално-охранителна система и периметрова охрана в електрическа подстанция „Айтос“.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45312000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Подстанция „Айтос“ - гр. Айтос, Промишлена зона.

Поръчката включва проектиране, доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на системи за видеонаблюдение, пожароизвестяване, сигнално-охранителна система и периметрова охрана в електрическа подстанция „Айтос“. Изпълнението ще се реализира на два етапа:
Първи етап: проектиране - изготвяне на работен проект, включващ най-малко проектните части „Видеонаблюдение“, „Пожароизвестяване“, „Сигнално охранителна система и периметрова охрана“, „Проектно - сметна документация“ (ПСД), „План за безопасност и здраве“ (ПБЗ);
Втори етап: доставка на оборудване и помощни материали, монтаж, настройка и въвеждане в експлоатация на системите.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
43000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участниците следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) в пета група, отделни видове строителни и монтажни работи съгласно позиция „Строителство” на КИД-2008: 43.21-Изграждане на електрически инсталации и/или 80.20-Дейности в областта на технически системи за сигурност, съгласно § 2, ал. 2 във връзка с чл. 3, ал. 1 и ал. 2 от Закона за камарата на строителите (ЗКС).
Доказва се с представянето на заверено копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС в пета група - за видове строителни и монтажни работи 43.21-Изграждане на електрически инсталации и/или 80.20-Дейности в областта на технически системи за сигурност и валиден контролен талон.
2. Участниците следва да са вписани в Регистър на издадените разрешения за осъществяване на дейности по Наредба № 8121з-531 от 9.09.2014 г. за реда и условията за осъществяване на дейности по осигуряване на пожарна безопасност на обекти и/или поддържане и обслужване на уреди, системи и съоръжения, свързани с пожарната безопасност, от търговци и контрола върху тях. В обхвата на разрешението следва да са включени дейностите по чл. 3, т. 5 от Наредба № 8121з-531 от 09 септември 2014 г.
Доказва се с представянето на заверено копие на Разрешение за осъществяване на дейностите по чл. 3, т. 5 от Наредба № 8121з-531 от 09 септември 2014 г.
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на информацията, изисквана от възложителя, в съответния раздел в ЕЕДОП.
Документите, с които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор се представят от участника, определен за изпълнител преди сключването на договора за обществената поръчка.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците да притежават валидна застраховка "Професионална отговорност" по чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) за проектант.
Доказва се с представянето на заверено копие на застраховка „Професионална отговорност“ по чл. 171, ал.1 за проектант със застрахователно покритие, съгласно Наредба за условия и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството (НУРЗЗПС) и доказателство за напълно платена премия.
2. Участниците да притежават валидна застраховка "Професионална отговорност" по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за строител.
Доказва се с представянето на заверено копие на застраховка „Професионална отговорност“ по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за строител със застрахователно покритие, съгласно НУРЗЗПС и доказателство за напълно платена премия.
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на информацията, изисквана от възложителя, в съответния раздел в ЕЕДОП.
Документите, с които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор се представят от участника, определен за изпълнител преди сключването на договора за обществената поръчка. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако участникът е декларирал такива.


1. Участниците следва да имат валидна застраховка "Професионална отговорност" за проектант, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, покриваща минимална застрахователна сума, съгласно НУРЗЗПС.
2. Участниците следва да имат валидна застраховка "Професионална отговорност" за строител, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, покриваща минимална застрахователна сума, съгласно НУРЗЗПС.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците да са изпълнили за последните три години, считано от датата на подаване на офертата, услуги с предмет и обем, идентични или сходни* с тези на поръчката.
Доказва се с представянето на списък на услугите, включващи дейности с предмет и обем, идентични или сходни* с тези на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите (оригинал по образец). Към списъка се прилагат документи, които доказват извършената услуга. (заверени от участника копия).
* Под услуга с предмет и обем, сходни с тези на поръчката се разбира: Изготвяне на проект за изграждане и/или реконструкция на противопожарни системи и съоръжения, включващи пожароизвестителна система, и електронни системи за сигурност, като система за видеонаблюдение и/или охранителна система и/или периметрова охрана.
2. Участниците да са изпълнили за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, строителство, включващо дейности с предмет и обем, идентични или сходни** с тези на поръчката.
Доказва се с представянето на списък на строителството, включващо дейности с предмет и обем, идентични или сходни** с тези на поръчката, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата (оригинал по образец). Към списъка се прилагат удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
** Под строителство, включващо дейности с предмет и обем, сходни с тези на поръчката, се разбира: Доставка и изграждане на противопожарни системи и съоръжения, включващи пожароизвестителна система, и електронни системи за сигурност, като система за видеонаблюдение и/или охранителна система и/или периметрова охрана.
3. Участниците да разполагат с правоспособни физически лица с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
Доказва се с представянето на списък на проектантите, които ще изготвят съответните проектни части, както и документи, които доказават професионална компетентност на лицата (оригинал по образец).
В случай че участникът ще използва ресурси на трети лица, представя доказателства (декларация за ангажираност на лицето, което ще участва в изпълнението на поръчката и др.), че ще има на свое разположение тези ресурси за времето на изпълнение на поръчката.
4. Участниците да разполагат с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
Доказва се с представянето на списък на ръководния състав, който ще изпълнява обществената поръчка, както и документи, които доказават професионална компетентност на лицата (оригинал по образец).
В случай че участникът ще използва ресурси на трети лица, представя доказателства (декларация за ангажираност на лицето, което ще участва в изпълнението на поръчката и др.), че ще има на свое разположение тези ресурси за времето на изпълнение на поръчката.
5. Участниците да разполагат с необходимия брой технически лица, които ще изпълняват строителството.
Доказва се с представянето на списък на техническите лица, които ще изпълняват строителството (оригинал по образец).
В случай че участникът ще използва ресурси на трети лица, представя доказателства (декларация за ангажираност на лицето, което ще участва в изпълнението на поръчката и др.), че ще има на свое разположение тези ресурси за времето на изпълнение на поръчката.
Продължение в поле VI.3)


1. Участниците следва да са изпълнили за последните три години, считано от датата на подаване на офертата, най-малко една услуга с предмет и обем, идентични или сходни* с тези на поръчката.
* Под услуга с предмет и обем, сходни с тези на поръчката се разбира: Изготвяне на проект за изграждане и/или реконструкция на противопожарни системи и съоръжения, включващи пожароизвестителна система, и електронни системи за сигурност, като система за видеонаблюдение и/или охранителна система и/или периметрова охрана.
2. Участниците следва да са изпълнили за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, най-малко едно строителство, включващо дейности с предмет и обем, идентични или сходни** с тези на поръчката.
** Под строителство, включващо дейности с предмет и обем, сходни с тези на поръчката, се разбира: Доставка и изграждане на противопожарни системи и съоръжения, включващи пожароизвестителна система, и електронни системи за сигурност, като система за видеонаблюдение и/или охранителна система и/или периметрова охрана.
3. Участниците следва да разполагат с минимум един проектант с пълна проектантска правоспособност (ППП), вписан в регистъра на Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране (КИИП), Национална професионална секция (НПС) „Електротехника, автоматика, съобщителна техника“ (ЕАСТ) и с право да предоставя проектантски услуги по част „Пожарна безопасност“.
Доказва се с валидно удостоверение за ППП, издадено от КИИП.
4. Участниците следва да разполагат с ръководен състав от най - малко едно лице, с квалификация "инженер" в някое от професионалните направления „Електротехника, електроника и автоматика“ и „Комуникационна и компютърна техника“ и/или еквивалентна, в случаите, когато образователно - квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност, притежаващ пета квалификационна група, съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ.
5. Участниците следва да разполагат с минимум четири технически лица, които ще изпълняват строително-монтажните работи, от които не по-малко от:
- едно лице, притежаващо V-та квалификационна група за безопасност при работа в електрически уредби и мрежи, съгласно Правилника за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи (ПБЗРЕУЕТЦЕМ);
- едно лице, притежаващо минимум IV-та квалификационна група за безопасност при работа в електрически уредби и мрежи, съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ;
- две лица, притежаващи минимум III-та квалификационна група за безопасност при работа в електрически уредби и мрежи, съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Участниците в процедурата трябва да отговарят на поставените от възложителя изисквания в документацията и обявлението за обществената поръчка относно лично състояние и критериите за подбор. За участниците не трябва да са налице обстоятелствата по чл. 54 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от неговата стойност без ДДС. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми:
- парична сума, внесена в касата на ЕСО ЕАД МЕР Бургас на адрес: гр. Бургас, ул.Александровска № 1, ет. 3 или по банкова сметка на ЕСО ЕАД, МЕР Бургас (Информация за банковите сметки на ЕСО ЕАД се намира на Профила на купувача в Раздел Друга Информация - Банкова сметка за внасяне на гаранции: https://webapps.eso.bg/zop_profile/bankAccounts.php);
- банкова гаранция със срок на валидност, съгласно договора, в съответствие с образеца на възложителя, част от документацията за участие.
- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя със срок на валидност, съгласно договора и доказателсво за напълно платена премия.
III.1.7)
Поръчката се финансира със собственни средства на Възложителя.
Условията и начина на плащане са съгласно проекта на договор от документацията за участие в процедурата.
III.1.8)
Не се изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи на възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентни документи за регистрация, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/01/2020 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

25/07/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/01/2020 (дд/мм/гггг)   09:00 (чч:мм)

гр. Бургас, ул."Александровска" № 1, ет. 3, Заседателна зала.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Продължение от раздел III.1.3). Списък и кратко описание на критериите за подбор:
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на информацията, изисквана от възложителя, в съответния раздел в ЕЕДОП.
Документите, с които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор се представят от участника, определен за изпълнител преди сключването на договора за обществената поръчка. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако участникът е декларирал такива.
2. Достъпът до подстанцията не е свободен. Оглед на обекта ще бъде организиран както следва:
на 09.01.2020 г. от 09:30 часа;
на 17.01.2020 г. от 09:30 часа.
Оглед на обекта извън посочените ще се извършва след предварително съгласуване с лицето за контакт по технически въпроси.
За участие в огледите следва предварително да се представи заявление, в което да се посочи обект, дата и час за оглед и представител на кандидата.
3. Обменът на информация може да се извърши чрез пощенска и/или куриерска служба, по факс, по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, решението подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок, считано от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/12/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва