Деловодна информация
00246
 
не
00246-2019-0146 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

ТЕЦ Марица изток 2 ЕАД 123531939
ТЕЦ Марица изток 2 ЕАД
с. Ковачево BG344 6265 България
По технически въпроси -инж. Д. Радовски, М. Желязкова , въпроси по процедурата - инж.П. Събчева +359 42662240 / 42662084 / 42662544
p.sabcheva@tpp2.com +359 42662950

Интернет адрес/и

www.tpp2.com

http://www.tpp2.com/page/buyer-profile.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.tpp2.com/invitation/view/id/1757.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
ТЕЦ Марица изток 2 ЕАД 123531939
ТЕЦ Марица изток 2 ЕАД, Регистратура Обществени поръчки
с. Ковачево BG344 6265 България
Х. Димитрова - завеждащ регистратура +359 42662717
h.dimitrova@tpp2.com +359 42662507

Интернет адрес/и

www.tpp2.com

http://www.tpp2.com/page/buyer-profile.html

НЕ 

I.6) Основна дейност 

Електрическа енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Ремонт на вътрешната облицовка на 2 бр. бункери за сурови въглища на КА-3 и КА-4 по време на СР-2020г. 19175
45453000      
Строителство

Ремонт на вътрешната облицовка на 2 бр. бункери за сурови въглища на КА-3 и КА-4 по време на СР-2020г, съгласно обем от документацията на поръчката.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45453000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

“ТЕЦ Марица изток 2” ЕАД, с. Ковачево, Котелна зала – част 700 MW, Блок №2

Ремонт на вътрешната облицовка на 2 бр. бункери за сурови въглища на КА-3 и КА-4 по време на СР-2020г, съгласно обем от документацията на поръчката. Обем: 11 номенклатурни номера. Офертите се изискват за покупка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
155000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
3

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срок за изпълнение на договора: 3 месеца от датата на сключване на договора. Срок за извършване на СМР: 30 дни след предаване на обекта с протокол. СМР трябва да се извършат по време на средния ремонт на Блок №2 (КА-3, КА-4 и ТГ-2), който съгласно ремонтната програма за 2020г. е в периода 01.03.?09.04.2020г.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Съгласно чл.60, ал.1 кандидатът да притежава Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се изискват.

Не се изискват.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Съгласно чл. 63, ал.1, т. 1, буква а) от ЗОП - участникът да е изпълнил дейности с предмет, индентичен или сходен с този на поръчката през последните пет години считано от датата на подаване на офертата .
2.Съгласно чл.63, ал.1, т.5 от ЗОП участникът следва да разполага с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
3. Съгласно чл.63, ал.1, т.8 участникът да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката


1. Възложителят изисква участникът да е изпълнил през последните пет години минимум два договора за строително монтажни работи по предмета на поръчката.
2.Възложителят изисква участникът да разполага с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката – преминали курс на обучение за системи за ремонт и защита на бетон – не по малко от 3 човека.
3. Възложителят изиква участникътда разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката – пясъкоструен апарат с параметри: работно налягане 5?8 бара, производителност минимум 3.5 м3/мин, мобилен компресор с параметри: работно налягане 7 бара, производителност над 4,5 м3/мин, ресивер за сгъстен въздух, изсушител за сгъстен въздух, водосруен апарат, промишлена прахосмукачка и др.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Възложителят отстранява от процедурата кандидат или участник на следните основания: чл. 54 ЗОП, чл. 55, ал. 1, т. 1, 4 и 5 от ЗОП, чл. 107 от ЗОП, чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество (ЗПКОНПИ) чрез попълване на съответната информация и във всички останали случай на несъответствие с изискванията на ЗОП и ППЗОП, и обявлението и документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
1. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 5 % от стойността му, закръглена до лев. Представя се преди подписването му и се освобождава до 30 дни след изтичане на 12 месеца от гаранционния срок и отправено писмено искане от страна на Изпълнителя до Възложителя. Тази гаранция се връща на Изпълнителя при добросъвестно изпълнение и липса на претенции от страна на Възложителя.
2. Ако гаранцията е парична сума, се внася по сметката на Възложителя, а именно: IBAN BG22 TTBB 9400 1526 6809 53, BIC: TTBBBG22, “Експресбанк” АД клон Раднево.
3. Ако гаранцията е банкова, се представя по посочения в документацията образец и е със срок на валидност 16 месеца от датата на сключване на договора.
4. Ако гаранцията е застраховка се представя оригинална полица със срок на валидност 16 месеца от датата на сключване на договора.
III.1.7)
1. Условия на финансиране: със собствени средства.
2. Условия на плащане: До 60 дни след подписване на Протокол за установяване завършването и заплащането на натурални видове строителни и монтажни работи и издадена фактура,съгласно разпоредбите на чл.113 от ЗДДС и документи по чл. 66, ал. 7-10 от ЗОП при сключени договори с подизпълнители. Срокът за плащане тече от датата на последно представения документ.
III.1.8)
Не.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Строително-ремонтните работи се приемат с подписан Протокол за установяване завършването и заплащането на натурални видове строителни и монтажни работи.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/01/2020 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

06/01/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателна зала на ТЕЦ Марица изток 2 ЕАД

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Към техническото предложение всеки участник да представи:
-На основание чл. 39, ал. 3, т.1, буква „ж” ППЗОП - декларация за извършен оглед на място по образец на Възложителя. С оглед пропускателния режим в централата е необходимо два работни дни преди посещението да се представят данни за лицата, които ще извършат огледа. Посещенията се извършват в периода от 09:00 до 15:00ч. най-късно три работни дни преди датата за подаване на оферти.
2. Гаранционен срок – в съответствие с чл.20, ал.4, т.3 от Наредба №2/31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти – пет години.
3. Изисквания към ценовото предложение: Общата стойност на договора представлява сумата от единичните цени за извършване на услугата и доставка на оборудването посочено в Приложение №1. Цената включва стойностите за труд, материали, консумативи по заложения обем и всички други дейности, необходими за извършване на строително ремонтните работи.
Участникът следва да представи в ценовото предложение конкретни анализни цени по обема, посочен в Приложение № 1 от документацията за участие в процедурата. Анализните цени да са съобразени с УСН или СЕК (където е приложимо).
4. Не се позволява в офертата на кандидатите да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката.
5. Участникът задължително трябва да представи оферта за целия обем на поръчката. В противен случай, участникът се отстранява.
6. Изисквания за качество: Ремонтните работи следва да отговарят на строителните норми за качество. За вложените материали да бъдат представени сертификати за качество (където е приложимо).
7. В изпълнение на разпоредбата на чл.48 и чл.49 от ЗОП да се счита добавено „или еквивалентно/и” навсякъде, където в документацията по настоящата поръчка са посочени стандарти, спецификации, технически оценки, технически одобрения или технически еталони по чл.48, ал.1, т. 2 от ЗОП, както и когато са посочени модел, източник, процес, търговска марка, патент, тип, произход или производство съгласно чл. 49, ал. 2 от ЗОП.
Изключение са случаите, когато чрез модел, марка, тип или по друг начин Възложителя индивидуализира собственото му съоръжение, за което са предназначени доставките или услугите, предмет на поръчката.
Еквивалентността се доказва по реда на чл. 50 и 52 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197 ал.1, т.4 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението з одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 06/12/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва