Деловодна информация
00220
ПО-01-317 02/12/2019 (дд/мм/гггг)
не
00220-2019-0015 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Водоснабдяване и канализация ЕООД - Благоевград 811047831
гр. Благоевград, ул.Антон Чехов №3
Благоевград BG413 2700 България
Савина Гюрова +359 73519875
vik_bl@avala.bg +359 73884178

Интернет адрес/и

http://vikblg.com

http://vikblg.com/?page_id=11


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://vikblg.com/?page_id=11
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Вода

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРОЕЖ „АДМИНИСТРАТИВНА СГРАДА, ГАРАЖИ И АВТОМИВКА“ В УПИ III, КВ.5 ПО ПЛАНА НА „ПРОМИШЛЕНА ЗОНА“ БЛАГОЕВГРАД“
45000000      
Строителство

В предмета на поръчката се предвижда изграждането на административна сграда на два етажа с масивна стоманобетонна конструкция и четрискатен покрив с покритие от керемиди. На двата етажа е предвидено разполагането на административни, спомагателни и санитарно-битови помещения. Гаражите и автомивката са с метална сглобяема конструкция, попадащи под навес без преградни стени, с двускатна покривна конструкция с покритие от ламарина.
С оглед спецификите на предвиденото за изпълнение ново строителство и в съответствие с разработеното в одобрения за изпълнение инвестиционен проект са предоставени количествени сметки.
Подробно описание на дейностите по изпълнение на поръчката е изложено в техническата спецификация и изготвения инвестиционен проект за обекта – част от настоящата документация за участие в процедурата.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

град Благоевград, област Благоевград

В предмета на поръчката се предвижда изграждането на административна сграда на два етажа с масивна стоманобетонна конструкция и четрискатен покрив с покритие от керемиди. На двата етажа е предвидено разполагането на административни, спомагателни и санитарно-битови помещения. Гаражите и автомивката са с метална сглобяема конструкция, попадащи под навес без преградни стени, с двускатна покривна конструкция с покритие от ламарина.
За точния обем и количество на възлаганите работи, участниците следва да съобразят приложения инвестиционен проект и колчиествени сметки.
Критериите по-долу
 
ДА Организация на персонала и начин на изпълнение    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
580000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Към настоящия момент не е осигурено финансиране за реализиране на обекта. Договорът за възлагане на обществената поръчка се сключва под отлагателно условие, в съответствие с чл.114 от ЗОП, което следва да се разбира от всички заинтересовани лица и потенциални участници като съществена част от условията за изпълнение на договора.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да има регистрация (вписване) в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в Р. България, за изпълнение на строежи от пета категория, съгласно чл.137, ал.1, т.5, буква „а“ от ЗУТ.
Доказване: Участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел А: „Годност“.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да има сключена валидна застраховка “Застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за лица регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.Доказване: Участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“. При сключване на договор, избраният изпълнител представя в заверено копие валидна застраховка.

Участникът трябва да има сключена валидна застраховка „Професионална отговорност“ с минимално покритие в размер на 70 000.00 (седемдесет хиляди) лв., съгласно чл. 5, ал. 2, т.5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.1. През последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, участникът следва да е да е изпълнил дейности с предмет, идентичен или сходен с тези на поръчката - минимум 1 /една / дейност. Доказване: Участникът представя списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, в съответния раздел на ЕЕДОП, (Част IV: Критерии за подбор, раздел, В.Технически и професионални способности), изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата.
2. Участникът следва да разполага с персонал и ръководен състав, който ще отговаря за изпълнението на поръчката.
Доказване: Участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като представи списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в това число:
? Експерт/специалист (трите имена и позиция/длъжност, която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка);
? Образование (степен, специалност, година на дипломиране, номер на диплома, учебно заведение);
? Професионална квалификация (направление, година на придобиване, номер на издадения документ, издател);
? Професионален опит (месторабота, период).
Информацията се посочва в Част ІV. „Критерий за подбор”, буква „В”, „Технически и професионални способности” от ЕЕДОП.
Избраният изпълнител и участниците при условията на чл.67, ал.5 от ЗОП, представят Списък на експертите, които са ангажирани за изпълнението на обществената поръчка, както и документи, доказващи посочената професионална компетентност на лицата.
3. Всеки участник следва да прилага в работата си и да притежава сертификати за внедрени системи в областта на строителството. Доказване: Участникът предоставя (декларира) изискуематаинформация в Единния европейски документ за обществени поръчки (еЕЕДОП) част IV, раздел Г: „Схеми за осигуряване на качество и стандарти за екологично управление“. Следва да се предоставят данни за минимум: вид сертификат, предметен обхват, срок на валидност, издател, данни за достъп по електронен път (ако е приложимо).
При условията на чл.67, ал.5 от ЗОП за участниците и преди сключването на договор за обществена поръчка с участника, определен за изпълнител, възложителят изисква да се предоставят заверени копия на сертификати за въведени системи за управление, издадени от независими лица съгласно изискванията на чл.64, ал.5 или ал.6 от ЗОП.


1. През последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, участникът следва да е да е изпълнил дейности с предмет, идентичен или сходен с тези на поръчката - минимум 1 /една / дейност.
* Под „идентичен или сходен” с предмета на поръчката навсякъде в документацията и обявлението за участие в процедурата следва да се разбира изграждане и/или рехабилитация и/или реконструкция на сгради/обекти от пета категория.
2..2. Участникът следва да разполага със следния персонал и ръководен състав, който ще отговаря за изпълнението на поръчката:
1) Технически ръководител - строителен инженер, „бакалавър“ или „магистър” по една от следните специалности: Строителство на сгради и съоръжения, Промошлено и гражданско строителтво или еквивалентна специалност, със общ професионален стаж по специалността минимум 5 (пет) години и опит като технически ръководител минимум на обект във връзка с израждане на сграда от минимум пета категория; 2) Специалист - контрол на качеството - лице, притежаващо Удостоверение/Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно, с доказан опит като специалист контрол на качеството по време на изпълнение на строителни работи на минимум един строителен обект; 3) Специалист по здравословни и безопасни условия на труд - лице, притежаващо удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност, или за координатор по безопасност и здраве или еквивалентно, с доказан опит като специалист ЗБУТ по време на изпълнение на строителни работи на минимум един строителен обект.
3. Всеки участник следва да прилага в работата си и да притежава сертификати за внедрени системи в областта на строителството:
- EN ISO 9001:2015 - Системи за управление на качеството или еквивалентно;
- EN ISO 14001:2015 - Системи за управление на околната среда или еквивалентно
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Участник в процедура за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява строителство съгласно законодателството на държавата, в която то е установено. Не може да участва в провежданата обществена поръчка участник за който са на лице обстоятелствата по чл.54, ал. 1 и чл. 55, ал.1т.1-5 от ЗОП. Участниците могат да използват без ограничения подизпълнители и капацитета на трети лица, при спазване на условията на ЗОП и ППЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
При сключване на договор за всяка от обособените позиции се представя гаранция за добро изпълнение в размер на 1% от прогнозната стойност на поръчката. Условията и особеностите във връзка с гаранцията са уредени в одобрената документация и проекта на договор.
III.1.7)
Условията и начина на плащане са указани в приложения към документацията за участие проект на договор.
III.1.8)

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Участникът следва да е внесъл/представил необходимата гаранция за добро изпълнение в размер на 3% от стойността на договора, съгласно документацията за участие.
2. Изпълнителят следва да предостави всички изисквани документи, съглазно ЗОП за сключване на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/12/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

30/04/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

30/12/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Благоевград, ул. Антон Чехов №3

На заседанието на комисията за отваряне на постъпилите оферти могат да присъстват упълномощени представители на участниците и представители на средставата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник:
- който е регистрирано дружество в юрисдикция с преференциален данъчен режим, и/или е свързано лицe с дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим и/или е част от гражданско дружество/консорциум – участник в настоящата процедура, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим по Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, освен ако попада в изключенията на чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС.
- за който е налице някое от условията по чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество
- който е извършил нарушения по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Сроковете за подаване на жалби се определят съгласно чл.197 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/12/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва