Деловодна информация
1158ДП Пристанищна инфраструктура
05-11-28 27/11/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
27/11/2019 (дд/мм/гггг)
1158-2019-0044 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура 130316140
бул. Шипченски проход № 69
София BG411 1574 България
Гергана Горунска - главен експерт в отдел Административен, СпД РКТ - Черно море +359 28079999/+359 52687989
g.gorunska@bgports.bg +359 28079966/ +359 52632832

Интернет адрес/и

http://bgports.bg

http://bgports.bg/bg/zop/333


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://bgports.bg/bg/zop/333
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Пристанищни дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Рехабилитация на съоръжения и сгради, експлоатирани от Специализирано поделение Дирекция „Ръководство на корабния трафик – Черно море” по две обособени позиции
45000000      
Строителство

Предметът на общестената поръчка включва:
- строително монтажни работи за подновяване на съществуващите в два имота водопроводни и електрозахранващи съоръжения, както и ремонт на нарушени покривни покрития на сградите в тях;
- строително монтажни работи за възстановяване на нарушени бетонови настилки в шест обекта, както и ремонт и подмяна на оградните съоръжения на обектите.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Рехабилитация на покриви, електрозахранващи, водопроводни и канализационни съоръжения” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45310000      
45330000      
45261910      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

- РПЦ „Кичево”, находящ се в ПИ с идентификатор 37099.45.200, с. Кичево, общ. Аксаково;
- РПЦ „Китка”, находящ се в ПИ с идентификатор 05311.49.146, с. Болярци, общ. Аврен.

• Проектиране и изпълнение на водопроводен клон
• Проектиране и изпълнение на електрозахранваща мрежа
• Направа на бетонна настилка
• Възстановяване на покривни покрития
Критериите по-долу
 
ДА Програма за изпълнение на поръчката    40 т.
Срок за изпълнение на поръчката    10 т.
Цена
50 т.
II.2.6) Прогнозна стойност
200000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Рехабилитация на бетонни настилки, периметрови и метални съоръжения и сгради” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45262300      
45340000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

МП2, м.Малка чайка, гр.Варна; МП3, с.Езерово, общ.Белослав; РКС Варна север, м.Траката, гр.Варна; РКС Каменар, с.Каменар, общ.Варна; РКС Галата2, м.Манол чешме, гр.Варна; РКС Белослав2, общ.Девня

• Направа на бетонни настилки
• Възстановяване на оградни съоръжения
• Подмяна на входни и портални врати
• Укрепване на подова метална конструкция
Критериите по-долу
 
ДА Програма за изпълнение на поръчката    40 т.
Срок за изпълнение на поръчката    10 т.
Цена
50 т.
II.2.6) Прогнозна стойност
70000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците и за двете обособени позиции, трябва да са регистрирани в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България за съответната категория строеж. Чуждестранен участник следва да разполага с регистрация в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен или да представи декларация, или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Към участниците за Обособена позиция № 1:
1. Участникът трябва да е реализирал минимален оборот в сфера, попадаща в обхвата на поръчката. Под „сфера, попадаща в обхвата на поръчката” следва да се разбират дейности по проектиране (независимо от фазата на проектиране) и/или СМР, и/или инженеринг на обекти за външно електрозахранване - кабелни линии средно напрежение, изпълнение на трафопостове и външни водопроводни и канализационни мрежи, част от техническата инфраструктура, както и/или ремонтна дейност на сгради и съоръжения.
2. Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” с покритие минималната застрахователна сума за този вид проектиране и строителство.
Към участниците за Обособена позиция № 2:
1. Участникът трябва да притежав а валидна застраховка „Професионална отговорност” с покритие минималната застрахователна сума за този вид строителство.


Към участниците за Обособена позиция № 1:
1. Участникът трябва да е реализирал минимален оборот в сфера, попадаща в обхвата на поръчката, в размер на 100 000 (сто хиляди) лв. без ДДС, за последните три приключили финансови години или за по-кратък период, в зависимост от датата, на която участника е създаден или е започнал дейността си. При сключване на договор, за доказване на поставеното изискване, участникът избран за изпълнител трябва да представи справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти сумарно от последните три приключили финансови години или за по-кратък период, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
2. Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” с покритие минималната застрахователна сума за този вид проектиране и строителство, и за съответната категория строежи. При сключване на договор, за доказване на поставеното изискване, участникът избран за изпълнител трябва да представи заверено копие на валидна застрахователна полица за застраховка „Професионална отговорност”.
Към участниците за Обособена позиция № 2:
1. Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” с покритие минималната застрахователна сума за този вид строителство и за съответната категория строежи. При сключване на договор, за доказване на поставеното изискване, участникът избран за изпълнител трябва да представи заверено копие на валидна застрахователна полица за застраховка „Професионална отговорност”.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Към участниците за Обособена позиция № 1:
1. Участникът следва да е изпълнил проектиране с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата. Под „проектиране с предмет и обем идентични или сходни с предмета на поръчката” следва да се разбира извършването на дейности по проектиране, независимо от фазата на проектиране, на обекти отнасящи се за външно електрозахранване кабелни линии средно напрежение, изпълнение на трафопостове и външни водопроводни и канализационни мрежи, част от техническата инфраструктура.
2. Участникът следва да е изпълнил СМР и/или инженеринг, с предмет и обем идентични или сходни с предмета на поръчката, за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата. Под „СМР и/или инженеринг с предмет и обем идентични или сходни с предмета на поръчката” следва да се разбира изграждане на нови и/или реконструкция на обекти отнасящи се за външно електрозахранване кабелни линии средно напрежение, изпълнение на трафопостове и външни водопроводни и канализационни мрежи, част от техническата инфраструктура.
3. Участникът трябва да разполага с персонал и с екип от експерти, с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва:
А) Проектанти;
Б) Екип за изпълнение на СМР:
а. Технически ръководител;
б. Координатор по безопасност и здраве.
4. Участникът трябва да разполага с внедрена система за управление на качеството съгласно изискванията на стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалентен.
Към участниците за Обособена позиция № 2:
1. Участникът следва да е изпълнил СМР с предмет и обем идентични или сходни с предмета на поръчката, за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата. Под „СМР с предмет и обем идентични или сходни с предмета на поръчката” следва да се разбира обекти за изграждане на нови и/или ремонт, и/или реконструкция на сгради и съоръжения.
2. Участникът трябва да разполага с екип от експерти за изпълнение на СМР, с определена професионална компетентност, както следва:
а. Технически ръководител;
б. Координатор по безопасност и здраве.
3. Участникът трябва да разполага с внедрена система за управление на качеството съгласно изискванията на стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалентен.


Към участниците за Обособена позиция № 1:
1. Участникът следва да е изпълнил проектиране поне на един обект, с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.
2. Участникът следва да е изпълнил СМР (строително-монтажни работи) и/или инженеринг, с предмет и обем идентични или сходни с предмета на поръчката, поне на един обект за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата.
3. Участникът трябва да разполага с персонал и с екип от експерти, както следва:
А) Проектанти, притежаващи валидно удостоверение за Пълна проектантска правоспособност, респективно призната професионална квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации по части:
- „Електрическа”;
- „Водоснабдителни и канализационни мрежи и съоръжения на техническата инфраструктура”;
- „Геодезия”;
- „Пожарна безопасност”;
- „Временна организация на движението”;
- „План за безопастност и здраве”.
Б) Екип за изпълнение на СМР:
а. Технически ръководител – да притежава образователно-квалификационна степен „магистър” или „бакалавър” в областта на строителството или диплома за завършено средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация „строителен техник”. Да има минимум 3 години професионален опит, от който участие като „технически ръководител” на минимум 1 обект с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка.
б. Координатор по безопасност и здраве – да отговаря на изискванията по чл. 5, ал. 2 от Наредба № 2/22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР. Да притежава валидно удостоверение или сертификат за завършен курс за длъжностно лице за безопасност и здраве или еквивалент.
4. Участникът трябва да разполага с внедрена система за управление на качеството съгласно изискванията на стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката или еквивалентни мерки.
Към участниците за Обособена позиция № 2:
1. Участникът следва да е изпълнил СМР (строително-монтажни работи) с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката, поне на един обект за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата.
2. Участникът трябва да разполага с екип от експерти за изпълнение на СМР, както следва:
а. Технически ръководител - да притежава образователно-квалификационна степен „магистър” или „бакалавър” в областта на строителството или диплома за завършено средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация „строителен техник”. Да има минимум 3 години професионален опит, от който участие като „технически ръководител” на минимум 1 обект с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка.
б. Координатор по безопасност и здраве – да отговаря на изискванията по чл. 5, ал. 2 от Наредба № 2/22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР. Да притежава валидно удостоверение или сертификат за завършен курс за длъжностно лице за безопасност и здраве или еквивалент.
3. Участникът трябва да разполага с внедрена система за управление на качеството съгласно изискванията на стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката или еквивалентни мерки.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

не е приложимо
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранцията за изпълнение на договора по всяка обособена позиция е в размер на 5% от неговата стойност без ДДС.
Гаранцията се представят в една от следните форми:
а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя;
б) банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя;
в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Изпълнителят избира сам формата на гаранцията, като е длъжен да поддържа валидността на гаранцията за изпълнение за целия период на договора и за срока на гаранционната поддръжка.
Подробно изискванията към гаранциите, сроковете и условията за усвояването и освобождаването им са уредени в указанията за подготовка на офертите и в проектите на договори по всяка обособена позиция.
III.1.7)
За Обосбена позиция № 1:
1. Авансово в размер на 30% (тридесет на сто) от стойността на договора без ДДС;
2. Междинно плащане - след изготвяне на инвестиционен проект, в размер на 20 % от стойността на договора без ДДС;
3. Окончателно плащане, в размер на стойността на договора без ДДС след приспадане на авансовото и второто плащане.
За Обосбена позиция № 2:
1. Авансово плащане в размер на 30% (тридесет на сто) от стойността на договора без ДДС;
2. Окончателно плащане в размер на стойността на договора без ДДС, след приспадане на авансовото плащане.
Сроковете, условията и небоходимите документи за плащанията са описани подробно в проектите на договори за всяка обособена позиция и в указанията за подготовка на офертите - част I от документацията за поръчката.
III.1.8)
Няма изискване обединенията да имат правна форма за да участват в поръчката или за да бъде сключен договор с тях за изпълнението й. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към заявлението за участие се представя заверено копие на документ за създаване на обединението. В документът за създаване на обединение следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. Като минимално съдържание договора задължително трябва да съдържа следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка:
1. Правата и задълженията на участниците в обединението;
2. Разпределението на отговорността между членовете на обединението;
3. Дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.
Когато участникът е обединение, следва да бъде определен и посочен партньор, който да представлява обединението за целите на настоящата поръчка.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изискванията към изпълнението на всяка обособена позиция са подробнo описани в Техническата спецификация - част II от документацията за поръчката.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/01/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

25/05/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/01/2020 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

Заседателна зала в Главното управление на ДП "Пристанищна инфраструктура" на адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" № 69, ет. 4

Офертите ще бъдат отворени на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник:
- за когото са налице основанията по чл. 54, ал.1, т.1-7 и чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП;
- за когото важат забраните по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, освен ако не са приложими изключенията по чл. 4 от същия закон;
- за когото са налице забранителните основания по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество;
- който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка, или в документацията;
- който е представил оферта, която не отговаря на:
а) предварително обявените условия за изпълнение на поръчката;
б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 към ЗОП;
- който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3-5 от ЗОП;
- участници, които са свързани лица;
- подал оферта, която не отговаря на условията за представяне, включително за форма, начин и срок;
- предложил цена за изпълнение, надвишаваща общата максимална прогнозната стойност на поръчката или по какъвто и да е начин е включил някъде в офертата си извън „Предлагани ценови параметри” елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея);
- който е предложил по-кратък и/или по-дълъг срок за изпълнение или предложения срок не е цяло число, или е посочен в друга единица, различна от посочените;
- който след покана от Възложителя и в определения срок не удължи срока на валидност на офертата си;
- който не е изпълнил изискванията на Техническата спецификация на Възложителя.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/11/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва