Деловодна информация
00353
ЗОП-О-504 15/10/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
15/10/2019 (дд/мм/гггг)
00353-2019-0101 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

АЕЦ Козлодуй ЕАД 106513772
гр. Козлодуй, площадка АЕЦ Козлодуй
Козлодуй BG313 3321 България
Елмира Попова +359 097376151
epopova@npp.bg +359 097372441

Интернет адрес/и

http://www.kznpp.org

http://www.kznpp.org/index.php?lang=bg&p=actuality&p1=communally_orders


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.kznpp.org/index.php?lang=bg&p=actuality&p1=communally_orders&id=4545
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Електрическа енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изпълнение на топлоизолационни работи и подготовка на метални повърхности за металоконтрол по съдове и тръбопроводи от основно и спомагателно оборудване от I-ви контур и тръбопроводи по грееща среда БД № 41915
45261310      
Строителство

Изпълнението на топлоизолационни работи и подготовка на метални повърхности за металоконтрол по съдове и тръбопроводи от основно и спомагателно оборудване от I-ви контур и тръбопроводи по грееща среда на 5, 6 блок, ДГС и Спецкорпус-3 през 2020 г. като цяло обхваща:
-демонтаж на съществуващата топлоизолация (ТИ) на съдове и тръбопроводи и арматури от основно и спомагателно оборудване на I-ви контур на 5 и 6 блок;
-временно складиране на демонтирана ТИ /в ограничени пространства/, оценяване на качеството й и последващ монтаж, ако става за такъв;
-механичко почистване на метални повърхности и заваръчни съединения;
-Изработване на възглавници от вата;
-подмяна на ламаринена обшивка по съдове, тръбопроводи, колена, тройници и кутии за арматури;
-възстановяване на проектните екплоатационни параметри на на повредена топлоизолация;
-общи топлозиолационни дейности по привеждане на оборудване в добър експлоатационен вид;
Продължава в т. VI.3)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45261310      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

площадка АЕЦ Козлодуй

Дейностите предмет на поръчката са:
-демонтаж и монтаж на топлоизолация и поддържащи метални гривни на съдове с диаметър до ?5200 мм и тръбопроводи с диаметър до ?800 мм по оборудването от първи контур, разположено в херметичната част на Контролираната зона на 5, 6 блок и Спецкорпус-3. Горе цитираните дейности се извършват в среда с пряко въздействие на йонизираща радиация. Преди монтажа на топлоизолацията е необходима подмяна на топлоизолационния картон под поддържащите гривни на алуминиевата обшивка, както и ремонт и възстановяване на самите гривни.
-механично почистване посредством ъглошлифовъчни машини и абразивни шайби на заварени съединения (ЗС) и основен метал по съдове, тръбопроводи, арматура и помпи, с количества съгласно Приложение №2 към Техническо задание № 19.ЕП-2.ТЗ.357.
-възстановяване на антикорозионната защита по ЗС и основен метал на съдове, тръбопроводи, арматури и помпи, с количества съгласно Приложение №2 към Техническо задание № 19.ЕП-2.ТЗ.357.
-подмяна на участъци повредена топлоизолация (ламарина, вата или и двете) по съдове, арматура и тръбопроводи по грееща среда в Надзираваната зона на 5 и 6 блок.
-доставка на стъклоплатно и минерална вата, изработка и монтаж на възглавници за подмяна на повредена и/или неизползваема топлоизолация.
-доставка на алуминиева ламарина и направа от нея на ламаринена обшивка във вид на мантели за съдове с диаметър до ?5200 мм, канали и колена за тръбопроводи с диаметър до ?800 мм и кутии за арматури до Ду150.
В обема на работите влизат и съпътстващи спомагателни работи като:
-системно подреждане на демонтираната топлоизолация върху полиетилен, опаковане в чували, организиране на радиационно измерване и маркиране. Измерването и маркирането се извършва от сектор ОРДК в ЕП-2;
-ежедневно почистване на работните места/площадки (както и засегнатото от дейността околно или по-ниско разположено оборудване) в процеса на демонтаж/монтаж на топлоизолацията и почистването за металоконтрол, с цел максимално ограничаване на възможността за разнасяне на замърсяване.
-изнасяне на демонтираната топлоизолация извън обсега на работните площадки на определените за целта междинни места;
-организиране на радиационно измерване, от сектор ОРДК, на неизползваемите количества топлоизолация от КЗ-2 и управлението й като радиоактивен отпадък, съгласно изискванията посочени в 30.РАО.00.АД.02/* “Инструкция за управление на твърди радиоактивни отпадъци в КЗ-2”;
-извозване със собствен транспорт на нерадиоактивните отпадъци от мястото на демонтаж до определения от “АЕЦ Козлодуй” ЕАД пункт за събиране на отпадъци на 10 км. от 5,6ЕБ;
-пренасяне от и до работните места необходимите материали за изграждането на тръбни скелета и подвижни площадки;
-демонтаж, ремонт, възстановяване или подмяна на поддържащите гривни за алуминиевата обшивка на високоенергийните тръбопроводи (пара и питателна вода на ПГ) в херметичния обем, съпътствано от монтаж или подмяна на топлоизолационната подложка (картон) между гривните и тръбопровода.
Количествата топлоизалационни работи са указани в Приложение №1 – Количествена сметка за топлоизолационни дейности през 2020 г.в ЕП-2 към Техническо задание № 19.ЕП-2.ТЗ.357.
Количествата работи по механично почистване на заварени съединения (ЗС) и основен метал по съдове, тръбопроводи, арматура и помпи са указани в Приложение №2 – Почистване на метални повърхности по съдове, тръбопроводи и оборудване за провеждане на безразрушителен контрол на метала по оборудване в контролираната зона на блок 5, 6 през ПГР 2020 г. към Техническо задание № 19.ЕП-2.ТЗ.357.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1601220.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/05/2021 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
2
или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

В рамките на срока, посочен в т.II.2.7 част от дейностите се изпълняват по време на планов годишен ремонт на блокове 5 и 6, а останалите дейности - в в между ремонтните периоди (извън времето на ПГР на блокове 5 и 6) през целия срок на действие на договора. Продължава в раздел VI.3
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Кандидатът трябва да е вписан в Централен професионален регистър на строителя (ЦПРС) за строежи I група, III категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен.
В случаите на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП, изискването се доказва с представяне на заверено копие на валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС (заедно с талона неразделна част от него). В случай, че определения изпълнител е чуждестранен участник, той трябва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в РБългария, включително, че е извършил съответната регистрация съгласно Закона за камарата на строителите.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

няма изисквания

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Кандидатът да e изпълнил дейности с предмет, идентичен или сходен с тези на поръчката най-много за последните 5 години от датата на подаване на заявленето;
2. Кандидатът да разполага с необходимия брой лица, които ще изпълняват строителството;
3. Кандидатът да разполага с персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката;
4. Кандидатът да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката;
5. Кандидатът да прилага система за управление на качеството.
В случаите на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП се доказва с представяне на:
1.1. списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;
1.2. списък на лицата, които ще изпълняват строителството;
1.3. списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата;
1.4. декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката
1.5. сертификат, който удостоверява съответствието на кандидата със стандарт БДС ЕN ISO 9001:2015 или еквивалент за управление на качеството с обхват покриващ дейностите по настоящето техническо задание или сходни дейности.


Кандидатите:
По т.1: Да имат изпълнени идентични или сходни дейности (под „сходни дейности” се разбира изпълнение на дейности по демонтаж и монтаж на топлоизолация (минерална вата и алуминиева ламаринена обшивка) по съдове и тръбопроводи с температура на транспортирания топлоносител над 280°С, както и да са изграждали тръбни скелета) през последните 5 години;
По т.2: Да разполагат с минимален изпълнителски персонал 16 човека, от които 9 човека с V-та квалификационна група по ПБР-НУ, 3 човека с IV-та квалификационна група по ПБР-НУ и 4 човека с III-та квалификационна група по ПБР-НУ за осигуряване на двусменен режим на работа по възложените обеми за 5-ти и 6-ти ядрени енергийни блокове, включително и за паралелно извършване на дейности от Приложение №1 към Техническо задание № 19.ЕП-2.ТЗ.357;
По т.3: Изпълнителският персонал да притежава средно или средно-професионално образование.
По т.4: Да разполагат с оборудване, скелета, устройства, инструменти (включително специалните) и средства, транспортна и подемно-транспортна техника и други, необходими за изпълнение на дейностите по Техническо задание № 19.ЕП-2.ТЗ.357; да имат на разположение подвижна или стационарна работилница за срока на договора (като правното основание на което ще се ползват е без значение), която да е обзаведена с оборудване пряко свързано с изработка на възглавници от минерална вата, мантели, колена, канали и кутии от алуминиева ламарина, както и обезпечаваща покриване на всички технологични и оперативни необходимости за дейността;
По т.5: Да прилагат сертифицирана система за управление на качеството в съответствие с БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент с обхват, обхващащ дейностите по настоящето техническо задание или сходни дейности .
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Участниците следва да отговарят на поставените от Възложителя изисквания в обявлението за обществената поръчка относно личното състояние, критериите за подбор, техническото и ценово предложение. За участниците не следва да са налице обстоятелствата по чл.54 и чл.55, ал.1, т.4 и 5 от ЗОП и специфичните национални основания за отстраняване посочени в IV.3) от обявлението.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Определеният за изпълнител на обществената поръчка участник трябва да представи гаранция за обезпечение на изпълнението на договора в размер на 5% от стойността му.
Гаранцията се представя в една от следните форми по избор на участника:
1. парична сума, внесена по следните банкови реквизити УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД, IBAN: BG31 UNCR 9660 1020 0008 09 – лева, SWIFT/BIC: UNCRBGSF с титуляр “АЕЦ Козлодуй” ЕАД или в брой в касата на “АЕЦ Козлодуй” ЕАД;
2. банкова гаранция (неотменима и безусловна) със срок на валидност 30 дни по-дълъг от срока на договора;
3. застраховка (неотменима и безусловна), която обезпечава изпълнението на договора чрез покритие на отговорността на изпълнителя по конкретния договор (същата не може да обезпечава едновременно няколко договора), със срок 30 дни по-дълъг от срока на договора.
III.1.7)
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща цената по следния начин:
- 90% (деветдесет процента) от стойността на КСС поетапно, на база завършени и приети работи, до 30 календарни дни след представяне на Протокол за установяване на натурални видове СМР и оригинална фактура.
- 90% (деветдесет процента) от стойността на непредвидените разходи на база завършени и приети работи, до 30 календарни дни след представяне на утвърдения Констативен протокол по т. 2.5.5. от договора, двустранно подписани количествена сметка, Протокол за установяване на натурални видове СМР и заплащането им, придружен с анализни цени и оригинална фактура.
- Останалите 10% (десет процента) от стойността на подписаните Протоколи за установяване на натурални видове СМР, се заплащат след окончателното изпълнение на всички дейности по договора, включително предаване на екзекутивната документация по т. 5.1.13 от договора, срещу представяне на двустранен Протокол за окончателно завършване на дейностите (без забележки) по договора.
III.1.8)
Няма изискване към правната форма

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Процедура на договаряне с предварителна покана за участие в състезателна процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/11/2019 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

16/12/2019 (дд/мм/гггг)   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

    (чч:мм)



 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Получените заявления ще се отворят на 20.11.2019 г. от 9:00 часа на публично заседание в У-ние "Търговско" на "АЕЦ Козлодуй" ЕАД, на което могат да присъстват кандидатите или техни упълномощени представители, както и средствата за масово осведомяване.
2.Специфични национални основания за отстраняване:
-осъждания за престъпления по чл.194–208, чл.213а–217, чл.219–252 и чл.254а–255а и чл.256-260 НК (чл.54, ал.1, т.1 от ЗОП);
-нарушения по чл.61, ал.1, чл.62, ал.1 или 3, чл.63, ал.1 или 2, чл.228, ал.3 от Кодекса на труда (чл.54, ал.1, т.6 от ЗОП);
-нарушения по чл.13, ал.1 от ЗТМТМ в сила от 23.05.2018г. (чл.54, ал.1, т.6 от ЗОП);
-наличие на свързаност по смисъла на пар.2, т.45 от ДР на ЗОП между кандидати/ участници в конкретна процедура (чл.107, т.4 от ЗОП);
-наличие на обстоятелство по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици;
-обстоятелства по чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
3.Възложителят кани участниците да удължат срока на валидност на офертите, когато той не е изтекъл. Когато срокът е изтекъл, Възложителят кани участниците да потвърдят валидността на офертите си за определен от него нов срок. Участник, който не удължи или не потвърди срока на валидност на офертата си, се отстранява от участие.
4.Възложителят кани участниците класирани на първо и второ място да удължат срока на валидност на офертата, когато той не е изтекъл. Когато срокът е изтекъл, Възложителят кани участниците да потвърдят валидността на офертата си за определен от него нов срок. При не удължаване или не потвърждаване срока на валидност на офертата, същото ще се счита за отказ от сключване на договор.
5.Продължение от т.II.1.1): на 5, 6 блок, ДГС и Спецкорпус-3 през 2020 г.
6.Продължение от т.II.2.14) Топлоизолационните работи по време на ПГР на 5 и 6 блок в Херметичния обем и Контролираната зона, съгласно Приложение №1 и механичното почистване на заварени съединения (ЗС) и основен метал по съдове, тръбопроводи и арматура, с количества съгласно Приложение №2 към ТЗ № 19.ЕП-2.ТЗ.357 са със срок за изпълнение 20 календарни дни за всеки блок. За блок №5 Плановият Годишен Ремонт (ПГР) стартира ориентировъчно около 17.04.2020г., а за блок №6 около 18.09.2020г. Допускат се промени на началните дати.
Топлоизолационните работи извън времето на ПГР-2020 обхващащи дейности в КЗ (среда на йонизираща радиация) и извън КЗ (съгласно Приложение №1 към ТЗ № 19.ЕП-2.ТЗ.357) се извършват в между ремонтните периоди (извън времето на ПГР на блокове 5 и 6) през целия срок на действие на договора.
7.Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за приложимите правила и изисквания, които са в сила в РБългария във връзка с декларацията по чл.39, ал.3, т.1, б.”д” от ППЗОП, са:
7.1.По отношение на задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите,
7.2.По отношение на задълженията, свързани с опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите,
7.3.По отношение на задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика,
8.Гаранционни срокове за изпълнените работи не могат да бъдат по-малки от минималните такива съгласно Наредба №2/31.07.2003 г. и т.5.7.3 от техническото задание.
9.Продължение от раздел II.1.1: на 5, 6 блок, ДГС и Спецкорпус-3 през 2020 г.
Продължение от раздел II.1.4: демонтаж на повредени поддържащи гривни за ламаринената обшивка, възстановяване и обратен монтаж, както направа на нови и монтаж на места с липсващи такива; почистване на помещенията и района на работа; монтаж и демонтаж на скелета; възстановяване на антикорозионната защита на тръбопроводи и оборудване, чрез епоксиден грунд и боядисване с епоксиден емайлак.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП жалба може да се подава до Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
АЕЦ Козлодуй ЕАД, Управление Търговско, отдел Обществени поръчки
площадка АЕЦ Козлодуй
Козлодуй 3321 България
Sbreshkova@npp.bg +359 097373230
www.kznpp.org +359 097376007

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/10/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва