Деловодна информация
01379Електроенергиен системен оператор" ЕАД- МЕР ХАСКОВО
ЕСО-ХС-981 10/10/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
10/10/2019 (дд/мм/гггг)
01379-2019-0214 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Електроенергиен системен оператор ЕАД- МЕР ХАСКОВО 1752013040027
Хасково, ул. Добруджа № 6
ХАСКОВО BG422 6300 България
По процедурни въпроси - Димитрийка Христова - тел. 038 608106, по технически въпроси - Радина Терзиева - тел. 038 608166 +359 38608106
d.hristova@hs.eso.bg +359 38608102

Интернет адрес/и

www.eso.bg

https://webapps.eso.bg/zop_profile/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://webapps.eso.bg/zop_profile/page2.php?intNo=aitkVGN3Ty9pTUw0cGRVTlB3NFFZb3h6d3N3My9XRWVUcmpHU0pUUmFqcz0=%20
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Електрическа енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Проектиране, доставка и изграждане на системи за видеонаблюдение, ПИ, СОТ и периметрова охрана в п/ст Кърджали МЕР-ХС/2019/036
45312000      
Строителство

Поръчката ще се изпълни чрез проектиране, доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на системи за видеонаблюдение, пожароизвестяване, сигнално-охранителна система в подстанция Кърджали. Изпълнението на обекта ще се реализира в два етапа:
?Първи етап: проектиране - изготвяне на работен проект;
?Втори етап: доставка на оборудване и помощни материали, монтаж, настройка и въвеждане в експлоатация на системите.
Обхватът на работното проектиране да включва най-малко следните проектни части: Част: Видеонаблюдение; Част: Пожароизвестяване; Част: Сигнално охранителна система; Част: Периметрова охрана; Част: Проекто-сметна документация (ПСД); Част: План за безопасност и здраве (ПБЗ).
След изготвяне на работните проекти по отделните части, същите се приемат от Възложителя на технически съвет.
Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на всички системи.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45312000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

МЕР Хасково, Ел. подстанция “Хасково - 110/20 kV”

Поръчката ще се изпълни чрез проектиране, доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на системи за видеонаблюдение, пожароизвестяване, сигнално-охранителна система в подстанция Кърджали. Изпълнението на обекта ще се реализира в два етапа:
?Първи етап: проектиране - изготвяне на работен проект;
?Втори етап: доставка на оборудване и помощни материали, монтаж, настройка и въвеждане в експлоатация на системите.
Обхватът на работното проектиране да включва най-малко следните проектни части: Част: Видеонаблюдение; Част: Пожароизвестяване; Част: Сигнално охранителна система; Част: Периметрова охрана; Част: Проекто-сметна документация (ПСД); Част: План за безопасност и здраве (ПБЗ).
След изготвяне на работните проекти по отделните части, същите се приемат от Възложителя на технически съвет.
Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на всички системи.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
52000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участникът да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” по чл. 171 от ЗУТ за проектант.
Доказва се с представянето на застраховка професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ за проектант със застрахователна стойност съгласно чл.5, ал.1, т.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, съобразно категорията на обекта и доказателство за платена премия (заверено от участника копие).
2.Участникът да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” по чл. 171, ал.1 от ЗУТ за строител.
Доказва се с представянето на застраховка професионална отговорност по чл. 171, ал.1 от ЗУТ за строител със застрахователна стойност съгласно чл.5, ал.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и
строителството, съобразно категорията на обекта и доказателство за платена премия (заверено от участника копие).
При подаване на оферта, участникът декларира съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на информацията, изисквана от възложителя, в съответния раздел в ЕЕДОП. Документите, с които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор се представят от участника, определен за изпълнител, преди сключването на договора за обществената поръчка. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1.Участникът да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” по чл. 171 от ЗУТ за проектант, покриваща минималната застрахователна сума за строежи втора или по-висока категория.
2.Участникът да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” по чл. 171, ал.1 от ЗУТ за строител, покриваща минималната застрахователна сума за строежи втора или по-висока категория.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът да е изпълнил, услуги с предмет и обем, идентичeн или сходен* с този на поръчката за последните три години от датата на подаване на офертата.
Доказва се с представянето на списък на услугите, които са идентични или сходни* с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите (оригинал по образец).
Към списъка се прилагат документи, които доказват извършената услуга. (заверено от участника копие).
* Под услуга със сходен предмет на поръчката следва да се разбира: изготвяне на проект за изграждане и/или реконструкция на система за видеонаблюдение, пожароизвестителна система, охранителна система и периметрова охрана.
2.Участникът да е изпълнил за последните пет години, считано от дата на подаване на офертата, строителство, включващо дейности с предмет и обем, идентичен или сходен* с предмета на поръчката.
Доказва се с представянето на списък на строителството, включващо дейности с предмет и обем, идентичен или сходен* с предмета и обема на поръчката, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата (оригинал по образец).
Към списъка се прилагат удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
* Под строителство, включващо дейности с предмет и обем, сходен с предмета на поръчката се разбира: Изграждане и/или реконструкция и настройка на система за видеонаблюдение, пожароизвестителна система, охранителна система и периметрова охрана.
3. Участникът да разполага с екип от правоспособни физически лица с определена професионална компетентност за изпълнението на проектирането.
Доказва се с представянето на декларация, съдържаща списък на проектантите, които ще изготвят съответните проектни части(оригинал по образец).
В случай, че участникът ще използва ресурси на трети лица, представя доказателства (декларация за ангажираност на лицето, което ще участва в изпълнението на поръчката и др.), че ще има на свое разположение тези ресурси за времето на изпълнение на поръчката.
4.Да разполага с необходимия брой технически лица, които ще изпълняват строителството.
Доказва се с представянето на декларация, съдържаща списък на техническите лица, които ще изпълняват строителството(оригинал по образец).
В случай, че участникът ще използва ресурси на трети лица, представя доказателства (декларация за ангажираност на лицето, което ще участва в изпълнението на поръчката и др.), че ще има на свое разположение тези ресурси за времето на изпълнение на поръчката.
При подаване на оферта, участниците декларират съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на информацията, изисквана от възложителя, в съответния раздел в ЕЕДОП. Документите, с които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор се представят от участника, определен за изпълнител, преди сключването на договора за обществената поръчка. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1.Участникът да е изпълнил най-малко една услуга – проектиране, идентична или сходна* с предмета и обема на поръчката, изпълнена през последните три години от датата на подаване на офертата.
2.Участникът да е изпълнил най-малко едно строителство, включващо дейности с предмет и обем идентични или сходни* с предмета и обема на поръчката, изпълнени през последните пет години от датата на подаване на офертата.
3.Участникът да разполага с минимум по един проектант с пълна проектантска правоспособност за всяка проектна част.
4.Участникът следва да разполага най-малко с 3 технически лица, които ще изпълняват строителството, от които не по-малко от:
-минимум едно лице с пета квалификационна група за безопасност при работа в електрически уредби и мрежи, съгласно Правилник за безопасност и здраве при работа в електрически уредби и електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи (ПБЗРЕУЕТЦЕМ);
-минимум едно лице с четвърта квалификационна група за безопасност при работа в електрически уредби и мрежи, съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ и
-минимум едно лице с трета квалификационна група за безопасност при работа в електрически уредби и мрежи, съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Участниците следва да отговарят на поставените от Възложителя изисквания в документацията и обявлението за обществената поръчка относно личното състояние и критериите за подбор. За участниците не следва да са налице обстоятелствата по чл.54 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от неговата стойност, без ДДС, в една от следните форми:
? парична сума внесена в касата на ЕСО ЕАД – МЕР Хасково на адрес: гр. Хасково, ул.„Добруджа” № 6 или
по банковата сметка на ЕСО ЕАД – МЕР Хасково:
BIC: BPBIBGSF
IBAN: BG23 BPBI 7926 1061 5379 01
банка: “ Юробанк България” АД, клон Хасково , или
? банкова гаранция със срок на валидност, съгласно договора, в съответствие с образеца на възложителя, част от документацията за участие.
? застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя със срок на валидност, съгласно договора и доказателство за напълно платена премия по нея.
III.1.7)
Условия и начин на плащане: ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ цената по договора на два етапа:
1. Цената на проекта - в размер на 100 %, по банков път, в срок до 30 календарни дни, с банков превод, по сметката на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, след изпълнение на договорните задължения и представяне на:
(а) Оригинална данъчна фактура, издадена не по-късно от 5 дни, след издаване на документа по т. (б).
(б) Протокол от технически съвет за приет и без забележки работен проект.
2. Цената на изпълнените СМР, в размер на 100 %, в срок до 30 календарни дни, с банков превод, по сметката на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след представяне на:
(а) Оригинална данъчна фактура, издадена не по-късно от 5 дни, след датата на протокола по т.(б);
(б) Констативен протокол за количеството на качествено извършените и приети работи, съдържащ количествено-стойностна сметка, подписан от представители на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.
(в) Протокол на приемателна комисия, назначена от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.
Продължава в раздел VI.3 Допълнителна
III.1.8)
Не се изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи на възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/11/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/11/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

На адреса на Възложителя- гр.Хасково, ул.Добруджа, №6, първи етаж, стая 107.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от раздел III.1.7. Основни финансови условия и начин на плащане
3. Цената на изпълнените непредвидени СМР, в размер на 100 %, в срок до 30 календарни дни, с банков превод, по сметката на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след представяне на:
(а) Оригинална данъчна фактура, издадена не по-късно от 5 дни, след датата на протокола по т.(б);
(б) Констативен протокол за установяване на изпълнените и подлежащи на заплащане натурални непредвидени видове строително-монтажни работи , съдържащ количествено-стойностна сметка, подписан от представители на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.
(в) Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (обр. 15) по Наредба № 3. на МРРБ към Закон за устройство на територията (ЗУТ).

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал.3, на основание чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/10/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва