Деловодна информация
123
 
да
да
04/09/2019 (дд/мм/гггг)
123-2019-0019 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

ТЕЦ Варна ЕАД 103551629
ТЕЦ Варна ЕАД
с. Езерово BG331 9168 България
Тихомира Колева - Експерт обществени поръчки и доставки +359 526656397
t.koleva@varna-tpp.com +359 526656371

Интернет адрес/и

https://varna-tpp.com/

https://varna-tpp.com/profil-na-kupuvacha/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://varna-tpp.com/profil-na-kupuvacha/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
ТЕЦ Варна ЕАД 103551629
ТЕЦ Варна ЕАД - Деловодство
с. Езерово BG331 9168 България
Илиана Георгиева +359 526656311
i.georgieva@varna-tpp.com +359 526656371

Интернет адрес/и

https://varna-tpp.com/

https://varna-tpp.com/profil-na-kupuvacha/

НЕ 

I.6) Основна дейност 

Електрическа енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изграждане на нови димоходи на блокове № 4, 5 и 6 19-27
45262400      
Строителство

Изработване, доставка и монтиране на нови димоходи за отвеждане на отработените димни газове от котела след ред „Г“ до димните вентилатори с цел намаляване на разхода на електроенергия за собствени нужди и повишаване на електрическото КПД на блокове № 4, 5 и 6.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45262400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

"ТЕЦ Варна" ЕАД, блокове № 4, 5 и 6, с.Езерово

Изработване, доставка и монтиране на нови димоходи за отвеждане на отработените димни газове от котела след ред „Г“ до димните вентилатори с цел намаляване на разхода на електроенергия за собствени нужди и повишаване на електрическото КПД на блокове № 4, 5 и 6.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
3000000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 20/07/2021 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1.Кандидатите следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България за извършване на строежи първа категория, трета група.
2.Кандидатите да са вписани в регистъра на лицата, извършващи дейност по поддържане, ремонтиране и преустройване на съоръженията с повишена опасност, и да притежават действащо удостоверение за дейностите: поддържане, ремонтиране и преустройство на съоръжения с повишена опасност от председателя на Държавната агенция за метрологичен и технически надзор или оправомощени от него длъжностни лица от Главна дирекция "Инспекция за държавен технически надзор" съгласно чл. 36 от Закона за техническите изисквания към продуктите.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Кандидатите следва да са реализирали общ оборот в сферата, попадаща в обхвата на обществената поръчка.
2.Кандидатите следва да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност“ като строител в съответствие с чл. 171 от Закона за устройство на територията и Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ бр. 17/ 2004 г.).


По т.1. от предходния раздел: Минимално изискване: Кандидатите следва да са реализирали минимален общ оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три години, изчислен на база годишните обороти, в размер на 1 000 000 лв. без ДДС.
По т.2 от предходния раздел: Минимално изискване: Кандидатите да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност“ като строител с минимална застрахователна сума за строежи първа категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 1 от ЗУТ – 600 000 лева.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Кандидатите следва да притежават валидни следните сертификати:
-Сертификат по EN ISO 9001 с обхват идентичен или сходен с предмета на поръчката.
-Сертификат по БДС EN ISO 14001 с обхват идентичен или сходен с предмета на поръчката.
-Сертификат по OHSAS 18001 или аналогичен (ISO 45 001) с обхват идентичен или сходен с предмета на поръчката.
-Сертификат по БДС EN ISO 3834 – 2 с обхват „Изработване и ремонт на стоманени конструкции и инсталации”.
-Сертификат БДС EN ISO 1090-2 – за изпълнение на стоманени конструкции.
2.Кандидатите следва да са изпълнили за последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, дейности с предмет и обем, идентични и/или сходни* с предмета на поръчката съгласно минималното изискване и дефиницията в следващия раздел.
3.Кандидатите следва да разполагат с персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
4.Кандидатите следва да разполагат със собствени или наети инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.


По т.2. от предходния раздел: Минималното изискване на Възложителя е през посочения по-горе референтен период (последните 5 /пет/ години, считано от крайната дата на подаване на оферти), всеки кандидат да е изпълнил минимум една дейност с идентичен или сходен предмет.
*Дефиниция за сходство на предмета и обема на изпълнените дейности, с тези на поръчката: За дейности с предмет, сходен с предмета на поръчката, ще се приема: „Изработване и ремонт на стоманени конструкции и инсталации”.
По т.3. от предходния раздел: Минимално изискване:
-1 (едно) лице - Отговорник на обекта;
-1 (едно) лице, изпълняващ едновременно функциите на Технически ръководител и отговорник по качеството;
-1 (едно) лице - Отговорник по скелета;
-1 (едно) лице - Координатор по безопасност и здраве, притежаващо завършен курс на обучение, съгласно НАРЕДБА № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи;
- 6 /шест/ лица - с професионална квалификация монтажник скеле;
-2 /две/ лица - 5 квалификационна група по “Правилник за безопасност при работа в неелектрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по топлопреносните мрежи и хидротехнически съоръжения” с право да бъдат и отговорни ръководители по наряд (общ/частичен);
-4 /четири/ лица - 4 квалификационна група по “Правилник за безопасност при работа в неелектрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по топлопреносните мрежи и хидротехнически съоръжения” с право да бъдат изпълнители по наряд (общ/частичен);
-1 /едно/ лице кранист – трета квалификационна група по “Правилник за безопасност при работа в неелектрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по топлопреносните мрежи и хидротехнически съоръжения” и втора квалификационна група по “Правилник за безопасност и здраве при работа в електрическите уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрическите мрежи”;
-2 /две/ лица заварчици - трета квалификационна група по “Правилник за безопасност при работа в неелектрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по топлопреносните мрежи и хидротехнически съоръжения” и втора квалификационна група по “Правилник за безопасност и здраве при работа в електрическите уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрическите мрежи”;
-всички останали лица да притежават не по-ниска от втора квалификационна група за работа в неелектрически уредби.
По т.4. от предходния раздел: Минимално изискване:
Участникът трябва да разполага минимум с:
- 1 (един) брой автокран;
- 500 м3 скеле .
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Възложителят отстранява от процедурата кандидат или участник на следните основания: чл.54 от ЗОП, чл.55, ал.1 от ЗОП, чл.107 от ЗОП, чл.3, т.8 и чл.4 от Закона за икономически и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици и във всички останали случаи на несъответствие с изискванията на ЗОП и ППЗОП, и обявлението и документацията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Изпълнителят представя Гаранция за изпълнение на договора в р-р на 5 % от ст-та му,закръглена до лев.Представя се преди подписването му и се освобождава поетапно за всеки един от блоковете до 30 дни след изтичане на 12 мес. след успешно проведени 72-часови проби и акт Обр. 16 на съответния блок, и отправено писмено искане от страна на Изпълнителя до Възложителя.Тази гаранция се връща на Изпълнителя при добросъвестно изпълнение и липса на претенции от страна на Възложителя. Гаранцията обезпечава гар. отговорност на Изпълнителя за първите 12 мес. от гар.период.Ако гаранциите са парична сума, се внасят по с-ката на Възложителя.Ако гаранцията е банкова, се представя по посочения в док-та образец и е със срок на валидност 12 мес. след успешно проведени 72-часови проби и акт Обр. 16 на блок №4 (20.07.2022г.).Ако гаранцията е застраховка се представя оригинална полица със срок на валидност 12 мес. след успешно проведени 72-часови проби и акт Обр. 16 на блок 4(20.07.2022г.)
III.1.7)
1.Начин на плащане: етапно за всеки от блоковете, както следва: 30% след укрепване и надграждане на строителна конструкция между ред „Г“ и ред „Д“, 40% след доставката на димоходите и 30% след монтаж и въвеждане в експлоатация на същите, като срока на плащане е, както следва:за укрепване и надграждане на строителна конструкция между ред „Г“ и ред „Д“– до 60 дни след подписване на констативен протокол от двете страни по договора и от упражняващите авторски и строителен надзор, акт Обр. 19 за завършени видове строителни и монтажни работи и оригинална фактура; за доставка – до 60 дни след приемане на доставка, удостоверено с подписване на двустранен приемо - предавателен протокол и оригинална фактура; за монтаж и въвеждане в експлоатация – до 60 дни от датата на съставяне на протокол за успешно проведени 72 - часови проби, акт Обр. 16 и оригинална фактура./Сроковете за плащане за всеки блок започват да текат от датата на последно съставения документ./
III.1.8)

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Подробно описание в документацията на поръчката.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/10/2019 (дд/мм/гггг)   16:10 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/10/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателна зала на "ТЕЦ Варна" ЕАД

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Договорът по настоящата обществена поръчка се сключва под условие, в съответствие с чл. 114 от ЗОП. Изпълнението на договора започва след осигуряване на финансиране от страна на Възложителя за неговото изпълнение, удостоверено чрез възлагателно писмо, изпратено от Възложителя до Изпълнителя. Договорът може да бъде прекратен от всяка една от страните без предизвестие, на основание чл. 114 от ЗОП, ако в рамките на три месеца от сключване на договора, Възложителят не е изпратил възлагателно писмо до Изпълнителя.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.100, ал.3 - срещу решението за откриване на процедурата, решението за създаване на квалификационна система и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/09/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва