Деловодна информация
00435
СВ-3357 14/08/2019 (дд/мм/гггг)
не
00435-2019-0055 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Софийска вода АД 130175000
район Младост, ж. к. Младост IV, Бизнес Парк №1, бл. 2А
София BG411 1766 България
Елена Петкова +359 28122560
epetkova@sofiyskavoda.bg +359 28122588

Интернет адрес/и

www.sofiyskavoda.bg

https://www.sofiyskavoda.bg/about/public_commission_33.aspx


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://procurement.sofiyskavoda.bg/documents.aspx?zop=1642
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Вода

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Възстановителни работи на настилки на територията на 30% от Концесионната област на „Софийска вода“ АД ТТ001858
45233200      
Строителство

Предмет на договора е ВЪЗСТАНОВИТЕЛНИ РАБОТИ НА ПЪТНИ И УЛИЧНИ НАСТИЛКИ, РАЗРУШЕНИ СЛЕД ПЛАНОВИ И АВАРИЙНИ РЕМОНТИ НА СЪОРЪЖЕНИЯ ОТ ПОДЗЕМНАТА ВиК МРЕЖА, ОБСЛУЖВАНА ОТ „СОФИЙСКА ВОДА“АД, НА ТЕРИТОРИЯТА НА 30 % ОТ КОНЦЕСИОННАТА ОБЛАСТ.
Договорът се сключва за срок от 12 месеца от датата на влизане в сила на договора.
Изпълнителят се задължава да спазва посочения от Възложителя в Приложение 1, технологичен процес на възстановяване на асфалтови кръпки.
Изпълнителят се задължава да осигури необходимите работна ръка, транспорт, машини и оборудване с цел изпълнение в срок на възложените от Възложителя работи, съобразно изискванията на настоящия Договор. Изпълнителят е длъжен да спазва сроковете за изпълнение посочени по-долу.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Територия от концесионната площ на “Софийска вода” АД в рамките на Столична община - детайлно определена в Схема 1 от Приложения.

Предмет на договора е ВЪЗСТАНОВИТЕЛНИ РАБОТИ НА ПЪТНИ И УЛИЧНИ НАСТИЛКИ, РАЗРУШЕНИ СЛЕД ПЛАНОВИ И АВАРИЙНИ РЕМОНТИ НА СЪОРЪЖЕНИЯ ОТ ПОДЗЕМНАТА ВиК МРЕЖА, ОБСЛУЖВАНА ОТ „СОФИЙСКА ВОДА“АД, НА ТЕРИТОРИЯТА НА 30 % ОТ КОНЦЕСИОННАТА ОБЛАСТ.
Договорът се сключва за срок от 12 месеца от датата на влизане в сила на договора.
Изпълнителят се задължава да спазва посочения от Възложителя в Приложение 1, технологичен процес на възстановяване на асфалтови кръпки.
Изпълнителят се задължава да осигури необходимите работна ръка, транспорт, машини и оборудване с цел изпълнение в срок на възложените от Възложителя работи, съобразно изискванията на настоящия Договор. Изпълнителят е длъжен да спазва сроковете за изпълнение.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1800000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Когато към момента на изтичане на срока на настоящия договор възложителят не разполага с текущ договор за възлагане на дейностите, предмет на настоящия договор, настоящият договор се подновява за срок до сключване на нов договор, но с не повече от 6 месеца, със стойност на подновяването до 600 000 лв. без ДДС.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

НЕ СЕ ИЗИСКВА
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът да е реализирал оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката*, изчислен на база годишните обороти** за последните три приключили финансови години (2016, 2017, 2018 г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер на прогнозната стойност на поръчката.
*Под сфера, попадаща в обхвата на поръчката следва да се има предвид сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализиарани от дейности, попадащаи в обхвата на обществената поръчка, а именно: изпълнение на дейности, еднакви или сходни с предмета на процедурата -под сходни следва да се разбира: възстановяване на асфалтови, паважни и тротоарни настилки след аварийни и планови ремонти по подземната инфраструктура в населени места категория „0“ и „1“, определени в Приложение 2 “Категоризация на населените места“ със заповед № РД-02-14—2021/14.08.2012г на МРРБ
**По смисъла на параграф 2, т. 66 ДР ЗОП годишен общ оборот е сумата от нетните приходи от продажби.
Доказване: Участникът декларира Информация относно съответствието с т. 17.2.1 по горе в Част IV: Критерии за подбор, Раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т. 2 а) от ЕЕДОП. Участникът, избран за изпълнител, преди сключване на договора представя Справка (година- оборот, попадащ в сферата на обхвата на поръчката) за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката в съответствие с горните изисквания.


III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Изискване: Участникът трябва да има опит в изпълнението на дейности, идентични или сходни с предмета на процедурата (възстановяване на асфалтови, паважни и тротоарни настилки след аварийни и планови ремонти по подземната инфраструктура в населени места категория „0“ и „1“, определени в Приложение 2 “Категоризация на населените места“ със заповед № РД-02-14—2021/14.08.2012г на МРРБ) за предходните 5 години, считано от деня на подаване на офертите, като общият обем на изпълнените настилки за последните пет години, считано от деня на подаване на офертите по типове следва да бъде не по-малко от: Път тип 1 - 800 кв. м; Път тип 2 - 240 кв. м, път тип 3- 7400 кв. м; пешеходна алея тип 4 - 1800 кв.м., път тип 4 - 600 кв.м., пешеходна алея тип 1,2 и 3 800 кв. м.
Посочените в таблицата типове са типовете пешеходни алеи и пътища, описани в чл.7 ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ от Раздел А: Техническо задание от Проекто- договора.
Под сходни дейности следва да се разбира: възстановяване на асфалтови, паважни и тротоарни настилки след аварийни и планови ремонти по подземната инфраструктура в населени места категория „0“ и „1“, определени в Приложение 2 “Категоризация на населените места“ със заповед № РД-02-14—2021/14.08.2012г на МРРБ).
Доказване: В Част IV: Критерии за подбор, Раздел В: технически и професионални способности, т. 1 а) от ЕЕДОП Участникът трябва да представи списък с изпълнени дейности, идентични или сходни с предмета на процедурата (възстановяване на асфалтови, паважни и тротоарни настилки след аварийни и планови ремонти по подземната инфраструктура в населени места категория „0“ и „1“, определени в Приложение 2 “Категоризация на населените места“ със заповед № РД-02-14—2021/14.08.2012г на МРРБ) за предходните 5 години, считано от деня на подаване на офертите.
За посоченото в списъка по-горе строителство съгласно обявените изисквания, участникът, избран за изпълнител преди сключване на договора, следва да представи издадени от съответните възложители удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Удостоверенията трябва да съдържат и дата и подпис на издателя, както и негови данни за контакт.
Удостоверенията ще бъдат представени преди сключване на договор с избрания за изпълнител участник.
Изискване: Всеки Участник трябва да разполага с минимум 3 (три) екипа, които да са заети с изпълнението на работите, предмет на обществената поръчка. Всеки екип трябва да разполага с минимум 1 (един) брой от следното основно оборудване:
– Бус;
- Камион с товароносимост минимум 10 тона;
- Валяк от 1,5 до 3 тона;
- Ремарке за валяк;
– Комбиниран багер.
Участникът може да използва капацитета на други физически или юридически лица при условие, че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси за целия срок на договора.
Доказване:Участникът декларира в Част IV: Критерии за подбор, Раздел В: технически и професионални способности, т.9 , т. 2 или т. 6) от ЕЕДОП. Списък за наличие на минимум 3 (три) екипа, заети с изпълнението на работите, предмет на обществената поръчка, както и списък на основно оборудване, отговарящо на изискванията, посочени по-горе(в т.17.3.2). Списъкът следва да съдържа информация за собствеността на посоченото от участника оборудване.
В случай че Участникът се позовава на капацитета на трети лица, трябва да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лице задължения, както и да представи съответните документи за тях.
Изискване:Участникът трябва да разполага с асфалтова база, намираща се на територията на концесионната област, обслужвана от „Софийска вода“ АД, или да има сключен договор за закупуване на асфалтова смес с база, намираща се на територията на концесионната област, обслужвана от „Софийска вода“ АД, за целия период на договора.Участникът следва да


Продължение от горната точка: Участникът следва да разполага и с втора, алтернативна/ен база/договор за закупуване на асфалто-бетонови смеси за изпълнение на поръчката, за целия период на договора. Участникът може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при условие, че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси за целия срок на договора.
Доказване: В Част IV: Критерии за подбор, Раздел В: технически и професионални способности, т. 9) от ЕЕДОП Участникът, декларира, че разполага с асфалтова база на територията на Концесионната област, експлоатирана от „Софийска вода” АД, като посочва адреса на базата или договор за закупуване на асфалтова смес с база намираща се на територията на концесионната област, обслужвана от „Софийска вода“ АД, за целия период на договора, като посочва адреса на базата. Участникът декларира, че разполага с втора, алтернативна/ен база/договор за закупуване на асфалто-бетонови смеси за изпълнение на поръчката, за целия период на договора.
В случай че Участникът се позовава на капацитета на трети лица, трябва да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лице задължения, както и да представи съответните документи за тях.
Изискване: Участникът да притежава валиден сертификат ISO 9001 /система за управление на качеството/ за извършване на СМР свързани с ремонт, реконструкция и полагане на нови пътни настилки или еквивалентно.
Доказване: Валиден сертификат за регистрация по EN ISO 9001 или еквивалент, издаден от акредитиран орган, с обхват на сертификацията строителство, включващо строителството, предмет на поръчката, заверено копие от който се представя от участника, избран за изпълнител преди сключване на договора.
Информацията (минимум вида на сертификата, наименованието на сертифициращия орган и срок на валидност) относно издадени от независими органи сертификати и доказващи, че икономическият оператор отговаря на стандартите за осигуряване на качеството се посочва в Част IV: Критерии за подбор, Раздел Г: стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление от ЕЕДОП.
Забележка: Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят ще приеме и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участника не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случаи участника трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Информацията относно издадени от акредитирани лица, за контрол на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти се посочва в Част IV: Критерии за подбор, Раздел В: Технически и професионални способности, т. 12) от ЕЕДОП.
Изискване: Участникът да притежава валиден сертификат за регистрация по EN ISO 14001 или еквивалентно, издаден от акредитиран орган;
Доказване: Заверено от Участника копие на валиден сертификат за регистрация по ISO 14001 или еквивалентно, издаден от акредитиран орган се представя от участника избран за изпълнител преди сключване на договора.
Информацията относно издадени от независими органи сертификати и доказващи, че икономическият оператор отговаря на стандартите за осигуряване на качеството се посочва в Част IV: Критерии за подбор, Раздел Г: стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление от ЕЕДОП.
Забележка: Възложителят, ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят ще приеме и други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, когато участника не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

За участниците да не са налице основанията за отстраняване посочени в чл.54, ал.1, т. 1-7 и чл.55, ал.1, т.1, 3, 4, 5 от ЗОП. Участниците трябва да отговарят на критериите за подбор и изискванията посочени в документацията за участие и настоящото обявление.
Участник, за когото са налице основания по чл.54, ал.1 и посочените от възложителя обстоятелства по чл.55, ал.1 от ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване.
Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидати, за които важи забраната по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРСЛТДС), освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон.
Свързани лица не могат да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранция за изпълнение - Размерът на гаранцията за изпълнение е 5% (пет процента) от стойността на договора, без опциите. Условията й са упоменати в договора.
Гаранциите се предоставят в една от следните форми:
1. Парична сума:
1.1. Внесена в Център за услуги Младост 4 на „Софийска вода” АД, намиращ се на адрес: град София 1766, район Младост, ж. к. Младост ІV, ул. "Бизнес парк" №1, сграда 2А, (тази опция е валидна само за суми до 10 000 лв.).
1. 2. Преведена по банков път на сметка на "Софийска вода" АД: „Сосиете Женерал Експресбак“ АД, IBAN: BG28 TTBB 9400 1523 0569 25, BIC:TTBB BG22, като в основанието се посочват номерът на търга.
2. Банкова гаранция (отделна банкова гаранция за съответната обособена позиция): Оригинал на неотменима и безусловна банкова гаранция за изпълнение за съответния предвиден в договора срок.
3. Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Застраховката следва да бъде неотменима.
III.1.7)
Реално изпълнените работи и използвани материали ще бъдат измерени и доказани с Константивен протокол, удостоверяващ годността, качеството и обема на извършените работи, съгласно т.5 от раздел А: Техническо задание-предмет на договора.
До 3 – то число на месеца, Изпълнителят изпраща на Възложителя списък с всички извършени от него СМР за предходния месец, придружен с количествена сметка. След одобрение от контролиращия служител на Възложителя, Изпълнителят издава коректно съставена фактура за тях.
Плащането ще се извършва съгласно чл.6 „Плащане, ДДС и гаранция за изпълнение” от Раздел Г: „Общи условия на договора за строителство.
III.1.8)

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/09/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

04/09/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

“Софийска вода” АД, град София 1766, район Младост, ж. к. Младост ІV, ул. "Бизнес парк" №1, сграда 2А

Отварянето на офертите и ценовите предложения е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение на т. 17.5.1. Критерии за подбор.....
В този случаи участника трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Информацията относно издадени от акредитирани лица, за контрол на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти се посочва в Част IV: Критерии за подбор, Раздел В: Технически и професионални способности, т. 12) от ЕЕДОП.
31. Критерий зa възлагане на поръчката.
Икономически най-изгодната оферта ще се определи по критерий за възлагане „най-ниска цена“ въз основа на следните показатели:
Икономически най-изгодната оферта ще се определи по критерий за възлагане „най-ниска цена“ въз основа на следните показатели:
31.1. Показател П1 - Оценка на Ценовото предложение на Ценови таблици №1 и №2 от раздел Б Цени и данни на проекта на договора Участниците попълват единични цени за всички позиции в Ценови таблици №1 и №2, приложени в раздел Б Цени и данни от проекта на договора. Единичната цена по поз.1, поз. 2, поз.3 и поз.4 от Ценова таблица 1 да е формирана от Участника от следните компоненти:
31.1.1. Х - паричен компонент в лв., който се определя от изпълнителя и е постоянен за срока на договора.
31.1.2. Y - количеството дизелово гориво в литри, необходимо за възстановяване на 1 кв.м. асфалтова настилка, което при оценката на предложенията ще се умножи по последните котировки /цени/ на Софийска стокова борса към датата на отваряне на плик предлагани ценови параметри. При умножението компонента Y ще се превърне от количествен в ценови показател.
31.1.3. Z - количеството битум в килограми, необходимо за възстановяване на 1 кв.м. асфалтова настилка, което при оценката на предложенията ще се умножи по последните котировки /цени/ на Полисан АД към датата на отваряне на плик предлагани ценови параметри. При умножението компонента Z ще се превърне от количествен в ценови показател.
Стойността на единичната цена по поз.1, поз.2, поз.3 и поз.4 от Ценова таблица 1 се формират от сбора на компонент Х, компонент Y и компонент Z, като стойностите на тези компоненти са различни за отделните позиции.
Оценката на Ценовото предложение на Участниците по показател П1 се извършва, като единичната цена за всяка позиция от Ценови таблици №1 и №2 на всеки участник се умножи по коефициента на тежест за съответната позиция от ценова таблица № 1 и №2, а резултатите се съберат. Участникът получил най-ниско Ценово предложение получава оценка 90 точки. Оценката за всички останали участници се получава като най-ниското Ценово предложение се умножи по 90 точки, резултата се раздели на Ценовото предложение на съответния участник и се закръгли до втория знак след десетичната запетая.
31.2. Показател П2 - Оценка на Ценовото предложение на Ценова таблица №3 от раздел Б Цени и данни на проекта на договора. Участниците попълват единични цени за всички позиции в Ценова таблица №3, приложена в конкурсната документация. Оценката на Ценовото предложение на участниците по показател П2 се извършва като единичната цена за всяка позиция от Ценова таблица №3 на всеки участник се умножи по коефициента на тежест за съответната позиция, а резултатите се съберат. Участникът получил най-ниско Ценово предложение получава оценка 10 точки. Оценката за всички останали участници се получава като най-ниското Ценово предложение се умножи по 10 точки, резултата се раздели на Ценовото предложение на съответния участник и се закръгли до втория знак след десетичната запетая.
31.3. Крайната оценка (КО) на всяко предложение се получава по формулата: КО = П1 + П2 . Участникът получил най-висока крайна оценка КО ще бъде класиран на първо място.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация, съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва