III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
НЕ СЕ ИЗИСКВА |
III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
Участникът да е реализирал оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката*, изчислен на база годишните обороти** за последните три приключили финансови години (2016, 2017, 2018 г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер на прогнозната стойност на поръчката. *Под сфера, попадаща в обхвата на поръчката следва да се има предвид сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализиарани от дейности, попадащаи в обхвата на обществената поръчка, а именно: изпълнение на дейности, еднакви или сходни с предмета на процедурата -под сходни следва да се разбира: възстановяване на асфалтови, паважни и тротоарни настилки след аварийни и планови ремонти по подземната инфраструктура в населени места категория „0“ и „1“, определени в Приложение 2 “Категоризация на населените места“ със заповед № РД-02-14—2021/14.08.2012г на МРРБ **По смисъла на параграф 2, т. 66 ДР ЗОП годишен общ оборот е сумата от нетните приходи от продажби. Доказване: Участникът декларира Информация относно съответствието с т. 17.2.1 по горе в Част IV: Критерии за подбор, Раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т. 2 а) от ЕЕДОП. Участникът, избран за изпълнител, преди сключване на договора представя Справка (година- оборот, попадащ в сферата на обхвата на поръчката) за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката в съответствие с горните изисквания.
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
Изискване: Участникът трябва да има опит в изпълнението на дейности, идентични или сходни с предмета на процедурата (възстановяване на асфалтови, паважни и тротоарни настилки след аварийни и планови ремонти по подземната инфраструктура в населени места категория „0“ и „1“, определени в Приложение 2 “Категоризация на населените места“ със заповед № РД-02-14—2021/14.08.2012г на МРРБ) за предходните 5 години, считано от деня на подаване на офертите, като общият обем на изпълнените настилки за последните пет години, считано от деня на подаване на офертите по типове следва да бъде не по-малко от: Път тип 1 - 800 кв. м; Път тип 2 - 240 кв. м, път тип 3- 7400 кв. м; пешеходна алея тип 4 - 1800 кв.м., път тип 4 - 600 кв.м., пешеходна алея тип 1,2 и 3 800 кв. м. Посочените в таблицата типове са типовете пешеходни алеи и пътища, описани в чл.7 ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ от Раздел А: Техническо задание от Проекто- договора. Под сходни дейности следва да се разбира: възстановяване на асфалтови, паважни и тротоарни настилки след аварийни и планови ремонти по подземната инфраструктура в населени места категория „0“ и „1“, определени в Приложение 2 “Категоризация на населените места“ със заповед № РД-02-14—2021/14.08.2012г на МРРБ). Доказване: В Част IV: Критерии за подбор, Раздел В: технически и професионални способности, т. 1 а) от ЕЕДОП Участникът трябва да представи списък с изпълнени дейности, идентични или сходни с предмета на процедурата (възстановяване на асфалтови, паважни и тротоарни настилки след аварийни и планови ремонти по подземната инфраструктура в населени места категория „0“ и „1“, определени в Приложение 2 “Категоризация на населените места“ със заповед № РД-02-14—2021/14.08.2012г на МРРБ) за предходните 5 години, считано от деня на подаване на офертите. За посоченото в списъка по-горе строителство съгласно обявените изисквания, участникът, избран за изпълнител преди сключване на договора, следва да представи издадени от съответните възложители удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Удостоверенията трябва да съдържат и дата и подпис на издателя, както и негови данни за контакт. Удостоверенията ще бъдат представени преди сключване на договор с избрания за изпълнител участник. Изискване: Всеки Участник трябва да разполага с минимум 3 (три) екипа, които да са заети с изпълнението на работите, предмет на обществената поръчка. Всеки екип трябва да разполага с минимум 1 (един) брой от следното основно оборудване: – Бус; - Камион с товароносимост минимум 10 тона; - Валяк от 1,5 до 3 тона; - Ремарке за валяк; – Комбиниран багер. Участникът може да използва капацитета на други физически или юридически лица при условие, че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси за целия срок на договора. Доказване:Участникът декларира в Част IV: Критерии за подбор, Раздел В: технически и професионални способности, т.9 , т. 2 или т. 6) от ЕЕДОП. Списък за наличие на минимум 3 (три) екипа, заети с изпълнението на работите, предмет на обществената поръчка, както и списък на основно оборудване, отговарящо на изискванията, посочени по-горе(в т.17.3.2). Списъкът следва да съдържа информация за собствеността на посоченото от участника оборудване. В случай че Участникът се позовава на капацитета на трети лица, трябва да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лице задължения, както и да представи съответните документи за тях. Изискване:Участникът трябва да разполага с асфалтова база, намираща се на територията на концесионната област, обслужвана от „Софийска вода“ АД, или да има сключен договор за закупуване на асфалтова смес с база, намираща се на територията на концесионната област, обслужвана от „Софийска вода“ АД, за целия период на договора.Участникът следва да
Продължение от горната точка: Участникът следва да разполага и с втора, алтернативна/ен база/договор за закупуване на асфалто-бетонови смеси за изпълнение на поръчката, за целия период на договора. Участникът може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при условие, че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси за целия срок на договора. Доказване: В Част IV: Критерии за подбор, Раздел В: технически и професионални способности, т. 9) от ЕЕДОП Участникът, декларира, че разполага с асфалтова база на територията на Концесионната област, експлоатирана от „Софийска вода” АД, като посочва адреса на базата или договор за закупуване на асфалтова смес с база намираща се на територията на концесионната област, обслужвана от „Софийска вода“ АД, за целия период на договора, като посочва адреса на базата. Участникът декларира, че разполага с втора, алтернативна/ен база/договор за закупуване на асфалто-бетонови смеси за изпълнение на поръчката, за целия период на договора. В случай че Участникът се позовава на капацитета на трети лица, трябва да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лице задължения, както и да представи съответните документи за тях. Изискване: Участникът да притежава валиден сертификат ISO 9001 /система за управление на качеството/ за извършване на СМР свързани с ремонт, реконструкция и полагане на нови пътни настилки или еквивалентно. Доказване: Валиден сертификат за регистрация по EN ISO 9001 или еквивалент, издаден от акредитиран орган, с обхват на сертификацията строителство, включващо строителството, предмет на поръчката, заверено копие от който се представя от участника, избран за изпълнител преди сключване на договора. Информацията (минимум вида на сертификата, наименованието на сертифициращия орган и срок на валидност) относно издадени от независими органи сертификати и доказващи, че икономическият оператор отговаря на стандартите за осигуряване на качеството се посочва в Част IV: Критерии за подбор, Раздел Г: стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление от ЕЕДОП. Забележка: Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят ще приеме и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участника не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случаи участника трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните. Информацията относно издадени от акредитирани лица, за контрол на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти се посочва в Част IV: Критерии за подбор, Раздел В: Технически и професионални способности, т. 12) от ЕЕДОП. Изискване: Участникът да притежава валиден сертификат за регистрация по EN ISO 14001 или еквивалентно, издаден от акредитиран орган; Доказване: Заверено от Участника копие на валиден сертификат за регистрация по ISO 14001 или еквивалентно, издаден от акредитиран орган се представя от участника избран за изпълнител преди сключване на договора. Информацията относно издадени от независими органи сертификати и доказващи, че икономическият оператор отговаря на стандартите за осигуряване на качеството се посочва в Част IV: Критерии за подбор, Раздел Г: стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление от ЕЕДОП. Забележка: Възложителят, ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят ще приеме и други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, когато участника не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
|
|
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие
За участниците да не са налице основанията за отстраняване посочени в чл.54, ал.1, т. 1-7 и чл.55, ал.1, т.1, 3, 4, 5 от ЗОП. Участниците трябва да отговарят на критериите за подбор и изискванията посочени в документацията за участие и настоящото обявление. Участник, за когото са налице основания по чл.54, ал.1 и посочените от възложителя обстоятелства по чл.55, ал.1 от ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване. Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидати, за които важи забраната по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРСЛТДС), освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон. Свързани лица не могат да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура.
|
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
|
III.1.6) Гаранция за изпълнение - Размерът на гаранцията за изпълнение е 5% (пет процента) от стойността на договора, без опциите. Условията й са упоменати в договора. Гаранциите се предоставят в една от следните форми: 1. Парична сума: 1.1. Внесена в Център за услуги Младост 4 на „Софийска вода” АД, намиращ се на адрес: град София 1766, район Младост, ж. к. Младост ІV, ул. "Бизнес парк" №1, сграда 2А, (тази опция е валидна само за суми до 10 000 лв.). 1. 2. Преведена по банков път на сметка на "Софийска вода" АД: „Сосиете Женерал Експресбак“ АД, IBAN: BG28 TTBB 9400 1523 0569 25, BIC:TTBB BG22, като в основанието се посочват номерът на търга. 2. Банкова гаранция (отделна банкова гаранция за съответната обособена позиция): Оригинал на неотменима и безусловна банкова гаранция за изпълнение за съответния предвиден в договора срок. 3. Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Застраховката следва да бъде неотменима.
|
III.1.7) Реално изпълнените работи и използвани материали ще бъдат измерени и доказани с Константивен протокол, удостоверяващ годността, качеството и обема на извършените работи, съгласно т.5 от раздел А: Техническо задание-предмет на договора. До 3 – то число на месеца, Изпълнителят изпраща на Възложителя списък с всички извършени от него СМР за предходния месец, придружен с количествена сметка. След одобрение от контролиращия служител на Възложителя, Изпълнителят издава коректно съставена фактура за тях. Плащането ще се извършва съгласно чл.6 „Плащане, ДДС и гаранция за изпълнение” от Раздел Г: „Общи условия на договора за строителство.
|
III.1.8)
|