Деловодна информация
688
 
не
688-2019-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Водоснабдяване и канализация ООД 827184123
ул. Добруджа 6
Русе BG323 7000 България
Ев.Жигова +359 82501523
top@vik-ruse.com +359 82820208

Интернет адрес/и

www.vik-ruse.com

http://www.vik-ruse.com/Index.aspx?PageUrl=profil-na-kupuwacha&PublicOrders=Tab=ViewItem,OrderID=307


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.vik-ruse.com/Index.aspx?PageUrl=profil-na-kupuwacha&PublicOrders=Tab=ViewItem,OrderID=307
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Вода

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Възстановяване на пътни настилки след авариен ремонт на водопроводни и канализационни мрежи на територията на районите на „ВиК“ ООД – Русе в 4 ЛОТА:
45233200      
Строителство

Предметът на обществената поръчка се състои във възстановяване на пътна настилка, разрушена след авариен ремонт на улични водопроводни и канализационни мрежи на територията на районите на „ВиК“ ООД – Русе, с размери в зависимост от конкретните условия. Допълнително възложени работи - възстановяване на тротоари, плочници, банкети, зелени площи и други се изпълняват по дадените в офертата елементи на ценообразуване на база анализни цени, изготвени по компютърна програма „Билдинг мениджър“ (при липса на някой вид работа в „Билдинг мениджър“ да се използват УСН или ТНС). Изпълнителят се задължава, след подписване на възлагателния протокол за извършване на СМР да възстанови пътната настилка в срок съгласно офертата, но не по-дълъг от 10/десет/ дни от подписването му.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

ЛОТ 1 – ВиК райони Русе, Ново село, Щръклево; 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

районите на „ВиК“ ООД – Русе и селищата към тях - по приложен списък

Предметът на обществената поръчка се състои във възстановяване на пътна настилка, разрушена след авариен ремонт на улични водопроводни и канализационни мрежи на територията на районите на „ВиК“ ООД – Русе, с размери в зависимост от конкретните условия. Допълнително възложени работи - възстановяване на тротоари, плочници, банкети, зелени площи и други се изпълняват по дадените в офертата елементи на ценообразуване на база анализни цени, изготвени по компютърна програма „Билдинг мениджър“ (при липса на някой вид работа в „Билдинг мениджър“ да се използват УСН или ТНС). Изпълнителят се задължава, след подписване на възлагателния протокол за извършване на СМР да възстанови пътната настилка в срок съгласно офертата, но не по-дълъг от 10 (десет) дни от подписването му.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
125000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

ЛОТ 2 – ВиК райони Сливо поле, Ветово, Иваново 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

районите на „ВиК“ ООД – Русе и селищата към тях - по приложен списък

Предметът на обществената поръчка се състои във възстановяване на пътна настилка, разрушена след авариен ремонт на улични водопроводни и канализационни мрежи на територията на районите на „ВиК“ ООД – Русе, с размери в зависимост от конкретните условия. Допълнително възложени работи - възстановяване на тротоари, плочници, банкети, зелени площи и други се
изпълняват по дадените в офертата елементи на ценообразуване на база анализни цени, изготвени по компютърна програма „Билдинг мениджър“ (при липса на някой вид работа в „Билдинг мениджър“ да се използват УСН или ТНС). Изпълнителят се задължава, след подписване на възлагателния протокол за извършване на СМР да възстанови пътната настилка в срок съгласно офертата, но не по-дълъг от 10 (десет) дни от подписването му.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
125000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

ЛОТ 3 – ВиК райони Две могили, Борово 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

районите на „ВиК“ ООД – Русе и селищата към тях - по приложен списък

Предметът на обществената поръчка се състои във възстановяване на пътна настилка, разрушена след авариен ремонт на улични водопроводни и канализационни мрежи на територията на районите на „ВиК“ ООД – Русе, с размери в зависимост от конкретните условия. Допълнително възложени работи - възстановяване на тротоари, плочници, банкети, зелени площи и други се
изпълняват по дадените в офертата елементи на ценообразуване на база анализни цени, изготвени по компютърна програма „Билдинг мениджър“ (при липса на някой вид работа в „Билдинг мениджър“ да се използват УСН или ТНС). Изпълнителят се задължава, след подписване на възлагателния протокол за извършване на СМР да възстанови пътната настилка в срок съгласно офертата, но не по-дълъг от 10 (десет) дни от подписването му.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
125000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

ЛОТ 4 – ВиК райони Бяла, Ценово 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

районите на „ВиК“ ООД – Русе и селищата към тях - по приложен списък

Предметът на обществената поръчка се състои във възстановяване на пътна настилка, разрушена след авариен ремонт на улични водопроводни и канализационни мрежи на територията на районите на „ВиК“ ООД – Русе, с размери в зависимост от конкретните условия. Допълнително възложени работи - възстановяване на тротоари, плочници, банкети, зелени площи и други се
изпълняват по дадените в офертата елементи на ценообразуване на база анализни цени, изготвени по компютърна програма „Билдинг мениджър“ (при липса на някой вид работа в „Билдинг мениджър“ да се използват УСН или ТНС). Изпълнителят се задължава, след подписване на възлагателния протокол за извършване на СМР да възстанови пътната настилка в срок съгласно офертата, но не по-дълъг от 10 (десет) дни от подписването му.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
125000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът по всеки ЛОТ трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 5, ал. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС) за изпълнение на строежи от „втора група“ (строежи от транспортната инфраструктура), „трета категория“, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Доказване: Участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като посочи и публичния регистър, в който се съдържа информация за наличието на тази регистрация.
Информацията се посочва в Част IV: Критерии за подбор, буква А: Годност, т. 1) от ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания

Неприложимо
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил за последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, *дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката. За дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката се считат дейности/строителство, свързани с асфалтиране/възстановяване на пътни настилки с обща площ не по-малко от 3500 кв. м за всеки ЛОТ поотделно. „Изпълнена“ е тази дейност, чието изпълнение е приключило до датата на подаване на офертата, в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането и.
Доказване: Участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като предостави списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, съдържащ информация относно стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема (квадратни метри).
Информацията се попълва в Част IV: Критерии за подбор, буква В: Технически и професионални способности, т. 1 а) от ЕЕДОП.
2. Участникът трябва да разполага с технически ръководител, който да отговаря на изискванията на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ и да има професионален опит в областта на пътното строителство.
Доказване: Участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като предостави списък на технически лица, които ще участват в изпълнението на поръчката. В списъка да са посочени трите имена на лицето, длъжност, която ще заема при изпълнение на обществената поръчка, образование (степен, специалност, година на дипломиране, номер на диплома, учебно заведение), професионална квалификация (направление, година на придобиване, номер на издадения документ, издател) и професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции), доказващи посочените изисквания. Информацията се попълва в Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности, т. 6 от ЕЕДОП.
3. Всеки участник трябва да разполага с техническо оборудване, транспортни средства и механизация за изпълнение на работите, предмет на обществената поръчка.
Доказване: Участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като предостави информация/списък/ за наличното техническото оборудване, транспортни средства и механизация, които ще бъде използвани при изпълнението на обществената поръчка. Информацията се попълва в Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности, т. 9 от ЕЕДОП.


1. Участникът следва да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, *дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката. За дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката се считат дейности/строителство, свързани с асфалтиране/възстановяване на пътни настилки с обща площ не по-малко от 3500 кв. м за всеки ЛОТ поотделно. „Изпълнена“ е тази дейност, чието изпълнение е приключило до датата на подаване на офертата, в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането и.
2. Участникът трябва да разполага с най-малко един технически ръководител, който да отговаря на изискванията на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ и да има професионален опит в областта на пътното строителство.
3. Всеки участник трябва да разполага минимум със следното техническо оборудване за изпълнение на работите, транспортни средства и механизация за изпълнение на работите, предмет на обществената поръчка: Комбиниран багер товарач – 1 бр.; Самосвал – 1 бр.; Валяк – 1 бр.; Машина за трамбоване – 1 бр.; Фугорезачка – 1 бр.; Ел. генератор – 1 бр.; Водна помпа – 1 бр.
Посоченото техническо оборудване трябва да е в изправно техническо състояние, да е собственост на участника и/или да му е предоставено от трети лица по силата на договор, за срока на договора.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Участникът в процедурата за възлагане на общ. поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физ. или юр. лице, или техни обединения, както и всяко друго образувание, което отговаря на изискванията на чл.10, ал. 1 от ЗОП, ППЗОП и изискванията на Възложителя, посочени в обявлението и документацията за общ. поръчка.
Основания за остраняване от участие в процедурата:
1. Наличие на обстоятелства по чл.54, ал.1 или чл.55, ал.1, т.1 от ЗОП.
2. Наличие на обстоятелства по чл. 107 от ЗОП.
3. Неспазване на чл. 101, ал. 8-11 от ЗОП.
4. Наличие на обстоятелства по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС
5. Наличие на обстоятелства по чл. 69 от ЗПКОНПИ
Преди скл. на договор за общ. поръчка възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор, включително за третите лица и подизпълнителите, ако има такива.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранцията, която да обезпечи изпълнението на договора за съответния ЛОТ (обособена позиция), е в размер на 1.5 % (едно цяло и пет процента) от неговата стойност без ДДС. Гаранцията, която да обезпечи изпълнението на договора се представя в една от следните форми:
а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя;
б) банкова гаранция в полза на Възложителя;
в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя,
съобразно изискванията и указанията от пълното описание на поръчката.
III.1.7)
На заплащане подлежат само действително изпълнените работи и вложени в конкретния обект материали, измерени и доказани с „Протокол за изпълнени и подлежащи на заплащане видове СМР“.
Плащането се извършва по банков път, по банкова сметка на Изпълнителя, посочена в договора, в 14 дневен срок след извършени СМР в пълен обем по конкретното възлагане, въз основа на:
- Приемо-предавателен протокол /Количествена сметка/ на действително изпълнените видове работа;
- Подписан „Протокол за изпълнени и подлежащи на заплащане видове СМР“ и представена фактура в оригинал, в която задължително е посочен и номерът на договора, по който се извършва плащането;
- Дадени в офертата елементи на ценообразуване (по „Билдинг мениджър“ , а при липса на някой вид работа в „Билдинг мениджър“ да се използват УСН или ТНС).
III.1.8)

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

05/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

03/01/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/09/2019 (дд/мм/гггг)   09:30 (чч:мм)

стая/зала в сградата на ВиК ООД - Русе, гр.Русе, ул.Добруджа 6

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва