Деловодна информация
01467
 
да
да
02/07/2019 (дд/мм/гггг)
01467-2019-0051 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

ЧЕЗ Разпределение България АД 130277958
бул. Цариградско шосе № 159, БенчМарк Бизнес Център
София BG411 1784 Виетнам
Звезделина Борисова +359 28958583
zvezdelina.borisova@cez.bg +359 28272171/ +359 28270332

Интернет адрес/и

www.cez-rp.bg

https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/CompanyPublishedTenders.aspx?companyId=20808&mainmenu=false


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=126972&companyId=20808
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
ЧЕЗ Разпределение България АД 130277958
бул. Цариградско шосе № 159, БенчМарк Бизнес Център -ДЕЛОВОДСТВО
София BG411 1784 България
Звезделина Борисова +359 28958583
zvezdelina.borisova@cez.bg +359 28272171/ +359 28270332

Интернет адрес/и

www.cez-rp.bg

https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/CompanyPublishedTenders.aspx?companyId=20808&mainmenu=false

НЕ 

I.6) Основна дейност 

Електрическа енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Възстановяване на пътни и тротоарни настилки на територията на София Област“ РРС 19-072
45233200      
Строителство

„Възстановяване на пътни и тротоарни настилки на територията на София Област“, реф. № РРС 19-072. Предметът на обществената поръчка е разделен на три обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 – ”Възстановяване на пътни и тротоарни настилки на територията на София Област - район „Сливница и Своге““, която обхваща територията на следните общини: Божурище, Сливница, Драгоман, Костинброд, Годеч и Своге. Обособена позиция № 2 – ”Възстановяване на пътни и тротоарни настилки на територията на София Област - район „Ботевград и Пирдоп““, която обхваща територията на общини Ботевград, Правец, Етрополе, Елин Пелин, Горна Малина, Мирково, Чавдар, Челопеч, Златица, Пирдоп, Антон и Копривщица. Обособена позиция № 3 – ”Възстановяване на пътни и тротоарни настилки на територията на София Област - район „Самоков и Костенец““, която обхваща територията на общини Самоков, Костенец, Долна баня и Ихтиман.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

”Възстановяване на пътни и тротоарни настилки на територията на София Област - район „Сливница и Своге““ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

На територията на общини: Божурище, Сливница, Драгоман, Костинброд, Годеч и Своге

Основните видове дейности, които се предвиждат за изпълнение след извършване на аварийни ремонти по електросъоръженията, собственост на "ЧЕЗ Разпределение България" АД са строително-монтажни работи за възстановяване на асфалтови настилки по улици и тротоари с приблизително количество около 700 м2, възстановяване на тротоарни и базалтови плочи - около 950 м2, възстановяване на бетонни настилки-около 500 м2, направа на обратен насип около 200 м2, ремонт и/или изграждане на шахти - около 68 бр., възстановяване фундамент на кабелна касета - около 25 бр., възстановяване на паважни настилки - около 100 м2, възстановяване на бордюри - около 120 м2, боядисване по метални повърхности - около 60 м2, направа на кофраж - около 50 м2, изработка и монтаж на армировка - около 50 кг., доставка и полагане на бетон - около 50 м2, възстановяване на прилежащи площи - около 200 м2. Подробно описание на видовете работи и техните количества са посочени в количествено-стойностната сметка. Изпълнението на договора за всяка обособена позиция ще се извършва в зависимост от техническата готовност на Възложителя за възлагане на изпълнението. За възлагане на конкретните видове работи възложителят съставя документ/и за възлагане на изпълнението, съдържащ/и най-малко следната информация: видовете работи и количеството им, срок за изпълнение, цената на база единичните цени от количествено-стойностната сметка (КСС), приложена към договора и друга информация за изпълнение на видовете работи. Приемането на работата по всеки документ за възлагане на изпълнението се извършва с приемателен протокол, подписан от двете страни по договора.
Всички материали, необходими за изпълнение на строителните работи са задължение за доставка на Изпълнителя с изключение на рамките и капаците за кабелните шахти. Рамките и капаците за кабелните шахти, които Възложителят предоставя на Изпълнителя се доставят на място на съответния обект от служители на Възложителя. Изпълнителят не се ангажира с доставката и транспортирането им, както и с извозването на старите и негодни рамки и капаци. Всички разходи по изпълнение на предмета на поръчката, включително всички необходими материали за изпълнение на работите от КСС, за които не е изрично посочено, че са доставка на възложителя, транспортни и организационни, товаро-разтоварни разходи по доставянето на необходимите материали до мястото на изпълнение на поръчката, почистване на строителната площадка, вкл. извозване и депониране на отпадъци на предвидените за целта места, следва да са включени в предложените от Изпълнителя единични цени от КСС.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
200000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

”Възстановяване на пътни и тротоарни настилки на територията на София Област - район „Ботевград и Пирдоп““ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

На територията на следните общини: Ботевград, Правец, Етрополе, Елин Пелин, Горна Малина, Мирково, Чавдар, Челопеч, Златица, Пирдоп, Антон и Копривщица

Основните видове дейности, които се предвиждат за изпълнение след извършване на аварийни ремонти по електросъоръженията, собственост на "ЧЕЗ Разпределение България" АД са строително-монтажни работи за възстановяване на асфалтови настилки по улици и тротоари с приблизително количество около 700 м2, възстановяване на тротоарни и базалтови плочи - около 950 м2, възстановяване на бетонни настилки-около 500 м2, направа на обратен насип около 200 м2, ремонт и/или изграждане на шахти - около 68 бр., възстановяване фундамент на кабелна касета - около 25 бр., възстановяване на паважни настилки - около 100 м2, възстановяване на бордюри - около 120 м2, боядисване по метални повърхности - около 60 м2, направа на кофраж - около 50 м2, изработка и монтаж на армировка - около 50 кг., доставка и полагане на бетон - около 50 м2, възстановяване на прилежащи площи - около 200 м2. Подробно описание на видовете работи и техните количества са посочени в количествено-стойностната сметка. Изпълнението на договора за всяка обособена позиция ще се извършва в зависимост от техническата готовност на Възложителя за възлагане на изпълнението. За възлагане на конкретните видове работи възложителят съставя документ/и за възлагане на изпълнението, съдържащ/и най-малко следната информация: видовете работи и количеството им, срок за изпълнение, цената на база единичните цени от количествено-стойностната сметка (КСС), приложена към договора и друга информация за изпълнение на видовете работи. Приемането на работата по всеки документ за възлагане на изпълнението се извършва с приемателен протокол, подписан от двете страни по договора.
Всички материали, необходими за изпълнение на строителните работи са задължение за доставка на Изпълнителя с изключение на рамките и капаците за кабелните шахти. Рамките и капаците за кабелните шахти, които Възложителят предоставя на Изпълнителя се доставят на място на съответния обект от служители на Възложителя. Изпълнителят не се ангажира с доставката и транспортирането им, както и с извозването на старите и негодни рамки и капаци. Всички разходи по изпълнение на предмета на поръчката, включително всички необходими материали за изпълнение на работите от КСС, за които не е изрично посочено че са доставка на възложителя, транспортни и организационни, товаро-разтоварни разходи по доставянето на необходимите материали до мястото на изпълнение на поръчката, почистване на строителната площадка, вкл. извозване и депониране на отпадъци на предвидените за целта места, следва да са включени в предложените от Изпълнителя единични цени от КСС.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
200000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

”Възстановяване на пътни и тротоарни настилки на територията на София Област - район „Самоков и Костенец““ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

На територията на следните общини: Самоков, Костенец, Долна баня и Ихтиман.

Основните видове дейности, които се предвиждат за изпълнение след извършване на аварийни ремонти по електросъоръженията, собственост на "ЧЕЗ Разпределение България" АД са строително-монтажни работи за възстановяване на асфалтови настилки по улици и тротоари с приблизително количество около 700 м2, възстановяване на тротоарни и базалтови плочи - около 950 м2, възстановяване на бетонни настилки-около 500 м2, направа на обратен насип около 200 м2, ремонт и/или изграждане на шахти - около 68 бр., възстановяване фундамент на кабелна касета - около 25 бр., възстановяване на паважни настилки - около 100 м2, възстановяване на бордюри - около 120 м2, боядисване по метални повърхности - около 60 м2, направа на кофраж - около 50 м2, изработка и монтаж на армировка - около 50 кг., доставка и полагане на бетон - около 50 м2, възстановяване на прилежащи площи - около 200 м2. Подробно описание на видовете работи и техните количества са посочени в количествено-стойностната сметка. Изпълнението на договора за всяка обособена позиция ще се извършва в зависимост от техническата готовност на Възложителя за възлагане на изпълнението. За възлагане на конкретните видове работи възложителят съставя документ/и за възлагане на изпълнението, съдържащ/и най-малко следната информация: видовете работи и количеството им, срок за изпълнение, цената на база единичните цени от количествено-стойностната сметка (КСС), приложена към договора и друга информация за изпълнение на видовете работи. Приемането на работата по всеки документ за възлагане на изпълнението се извършва с приемателен протокол, подписан от двете страни по договора.
Всички материали, необходими за изпълнение на строителните работи са задължение за доставка на Изпълнителя с изключение на рамките и капаците за кабелните шахти. Рамките и капаците за кабелните шахти, които Възложителят предоставя на Изпълнителя се доставят на място на съответния обект от служители на Възложителя. Изпълнителят не се ангажира с доставката и транспортирането им, както и с извозването на старите и негодни рамки и капаци. Всички разходи по изпълнение на предмета на поръчката, включително всички необходими материали за изпълнение на работите от КСС, за които не е изрично посочено, че са доставка на възложителя, транспортни и организационни, товаро-разтоварни разходи по доставянето на необходимите материали до мястото на изпълнение на поръчката, почистване на строителната площадка, вкл. извозване и депониране на отпадъци на предвидените за целта места, следва да са включени в предложените от Изпълнителя единични цени от КСС.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
200000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централен професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи първа група – строежи от високо строителство (жилищно, общественообслужващо, промишлено), прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съоръжения съгласно чл. 5, ал. 1, т. 1 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС) – за строежи минимум пета категория, съгласно чл. 5, ал. 6 от ПРВВЦПРС и/ или всеки участник следва да е вписан в Централен професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи втора група – строежи от транспортната инфраструктура съгласно чл. 5, ал. 1, т. 2 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС) – за строежи минимум четвърта категория, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 4 от ПРВВЦПРС и/ или всеки участник следва да е вписан в Централен професионален регистър на строителя за изпълнение на отделни видове СМР съгласно ал. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), посочени в КИД-2008- т. 42.11- Строителство на автомагистрали, пътища и самолетни писти.
В случай че участникът е чуждестранно лице, той следва да е вписан в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка*, в която е установен.
*Съгласно § 2, т. 7 от ДР на ЗОП "Държава членка" е всяка държава - членка на Европейския съюз, както и всяка държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Информацията по този критерий за подбор се попълва в Част IV на ЕЕДОП, раздел А) Годност и се представя по следния начин: номер на удостоверението, група, категория строежи и срок на валидност на талона към удостоверението и/или уеб адрес (URL), от който да е видна въпросната информация, когато е приложимо.
Доказателствата за посочените в ЕЕДОП обстоятелства се представят по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, както следва:
-В случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП, за доказване на декларираното в ЕЕДОП обстоятелство участникът представя копие на удостоверение за вписване в ЦПРС, придружено с талон, от който е видна валидността му, а в случай че участникът е чуждестранно лице, той следва да представи копие на документ, доказващ вписването му в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен;
-В случаите по чл.112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, за доказване на декларираното в ЕЕДОП обстоятелство участникът, определен за изпълнител представя копие на удостоверение за вписване в ЦПРС, придружено с талон, от който е видна валидността му.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не се изисква

не се изисква
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да разполага с персонал и с рък. състав с определена проф. компетентност за изпълнението на поръчката. Информацията по този критерий за подбор се попълва в точка 6 на Част IV, раздел В от ЕЕДОП и се представя по следния начин: посочва се номерът на съответната обособена позиция, лицата от рък. състав (техните имена), образов. им (средно или висше, както и специалността), лицата от изп. персонал (техните имена), квалиф. им група по безопасност при работа в ел. уредби и мрежи, дата на издаване на докум., с който е придобита квалиф.група, срокът му на валидност и издателят му. В случай че участникът е чуждестр. лице се посочват еквивалентни документи съгласно законодат. на държавата, в която той е установен.
Доказателствата за посочените в ЕЕДОП обстоятелства се представят при условията и по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, както следва:
В случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП, за доказване на декларираното в ЕЕДОП обстоятелство участникът представя списък на персонала, в който за всяка обособена позиция, за която участникът участва първо се посочват лицата от рък. състав (техните имена), образованието им (средно или висше, както и специалността), след което се посочват лицата от изпъл. персонал (техните имена), квалиф. им група по безопасност при работа в ел. уредби и мрежи, съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ или ПБЗРЕН, дата на издаване на документа, с който е придобита квалиф. група, срокът му на валидност и издателят му, както и описание на съответните документи, които доказват проф. компетентност на посочените лица. Към списъка на персонала се представят и копия от съответните документи, които доказват проф. компетентност на описаните в списъка лица, като дипломи за завършено образование на ръко. персонал и удостоверения за придобита квалиф. група по безопасност и здраве, издадени в съответствие със съответния правилник за изп. персонал. В случай че участникът е чуждестранно лице, същият представя списък на персонала, придържайки се към начина на представяне, посочен в предходното изречение, и в който списък се посочват съотв. еквивалентни документи, съгласно законодат. на държавата, в която той е установен, както и съответните документи, които доказват проф. комп. на лицата, издадени в съответствие със законодат. на държавата, в която участникът е установен.В случаите по чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, за доказване на декларираното в ЕЕДОП обстоятелство участникът, определен за Изпълнител представя списък на персонала, в който списък за обособената позиция, за която участникът е определен за изпълнител първо се посочват лицата от рък. състав (техните имена), образов. им (средно или висше, както и специалността), а за чуждестр. лица, съгласно законодат. на държавата, в която лицето е установено, като задължително се посочва приравняване с образов. изисквания в Р.България, съгласно Закона за признаване на проф. квалиф., след което лицата от изп. персонал (техните имена), квалиф. им група по безоп. при работа в ел. уредби и мрежи, съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ или ПБЗРЕН, дата на издаване на документа, с който е придобита квалиф. група, срокът му на валидност и издателят му. Опр. изпълнител представя към списъка на персонала и съотв. документи, които доказват проф. компетентност на лицата, като дипломи за завършено образов. на рък. персонал и удост. за придобита квалиф. група по без. и здраве, издадени в съотв. със съотв. правилник, за рък. персонал и за изпълн. персонал. В случай че участник, определен за Изпълнител е чуждестр. лице, същият представя списък на персонала, придържайки се към начина на представяне, посочен в предходното изречение, и в който списък се посочват съотв. екв. док., съгласно законодат. на държавата, в която той е установен, както и съответните документи, които доказват проф. комп. на лицата, издадени в съотв. със законодат. на държавата, в която участникът е установен.
2.Участникът следва да разполага с инстр., съоръжения и технич. оборуд.
ПРОДЪЛЖАВА В РАЗДЕЛ VI.3) ДОП.ИНФОРМАЦИЯ


1. Минимално изискване за една обособена позиция за наличие на персонал и ръководен състав: Участникът следва да разполага с минимум:- 1 (едно) лице от своя ръководен състав, което да притежава:- Висше образование, професионално направление „Архитектура, строителство и геодезия“ или
- Средно образование в област „Архитектура и строителство“, съгласно Списъка на професиите за професионално образование и обучение на МОН към Закона за професионалното образование и обучение.
- 3 (три) лица, които следва да притежават минимум II (втора) квалификационна група по безопасност при работа в електрически уредби и мрежи, съгласно Правилник за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи (ПБЗРЕУЕТЦЕМ) и/или Правилник за безопасност при работа в електрически уредби и мрежи съгласно(ПБЗРЕН). В случай че участникът участва за повече от една обособена позиция, то той следва да докаже, че покрива посоченото минимално изискване за всяка една от тях поотделно – т.е. броят на персонала с определена професионална компетентност, с който трябва да разполага, се получава, като произведение от съответният необходим минимален брой лица за една обособена позиция и броя на обособените позиции, за които участникът е подал оферта. Например, ако участва и за трите обособени позиции, за да докаже съответствието си с този критерии за подбор, участникът следва да заяви и докаже, че разполага с поне 3 (три) лица – ръководен състав, които притежават необходимата професионална компетентност и с поне 9 (девет) лица притежаващи минимум II (втора) квалификационна група по безопасност при работа в електрически уредби и мрежи, съгласно Правилник за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи безопасност при работа в електрически уредби и мрежи съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ или ПБЗРЕН.
Не се допуска едно и също лице да покрива минималното изискване на Възложителя в повече от една обособена позиция. В случай че участникът не се съобрази с това изискване, то посочените лица, които се повтарят, ще бъдат признати само за обособената позиция с най-малък номер, за която участва участникът.
2.Минимално изискване за една обособена позиция за наличие на инструменти, съоръжения и техническо оборудване:
Участникът трябва да разполага минимум с: 1 бр. товарен автомобил /по смисъла на Закона за движение по пътищата (ЗДвП)/, 1 бр. мини багер, 1 бр. вибрационен валяк, 1 бр. резачка за асфалт и 1 бр. трамбовка.
В случай че участникът участва за повече от една обособена позиция, то той следва да докаже, че покрива посоченото минимално изискване за всяка една от тях поотделно – т.е. броят на инструментите, съоръженията и техническото оборудване, с които трябва да разполага, се получава, като се умножи съответният необходим минимален брой за една обособена позиция по броя на обособените позиции, за които участникът е заявил, че желае да участва.
Не се допуска едни и същи инструменти, съоръжения и техническо оборудване да се използват за покриване на минималното изискване на Възложителя в повече от една обособена позиция. В случай че участникът не се съобрази с това изискване, то инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които се повтарят, ще бъдат признати само за обособената позиция с най-малък номер, за която участва участникът.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

В настоящата обществена поръчка могат да участват лицата, посочени в чл.10, ал. 1 от ЗОП, които отговарят на изискванията и условията на ЗОП и изискванията и условията на възложителя, описани в решението за откриване на поръчката, обявлението и документацията за участие. Възложителят отстранява от участие участник, когато:
-за участника е налице някое от основанията по чл. 54, ал.1 и чл.55, ал.1, т.1 и т.4 от ЗОП, възникнало преди и по време на процедурата;
- за участника е налице някое от основанията, посочени в чл. 107 от ЗОП.
-забраната за участие в обществени поръчки съгласно чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС);
-обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
При подписване на договора участникът, определен за изпълнител, се задължава да представи на Възложителя гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на КСС за съответната обособена позиция (без стойността на непредвидените разходи).
Гаранцията за изпълнение може да бъде представена в една от следните форми:
-парична сума, преведена по сметка на „ЧЕЗ Разпределение България”АД, съгласно условията от документацията.
или
-банкова гаранция(оригинал)–неотменяема,безусловна,издадена от банка в полза на Възложителя „ЧЕЗ Разпределение България” АД,с условия на усвояване,съвпадащи с тези от документацията.
или
-застраховка,която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя,съгласно условията от документацията.
ПРОДЪЛЖАВА В РАЗДЕЛ VI.3) ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
III.1.7)
Възложителят заплаща на Изпълнителя цена в размер на стойността на действително извършените и приети работи по единични цени от количествено-сойностната сметка, приложение към договора. Цените не подлежат на промяна за срока на действие на договора. Финансовите условия и начина на плащане са описани подробно в договора.
III.1.8)
Възложителят не поставя условие за създаване на юридическо лице, в случай че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.
Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, то договорът за обществена поръчка се сключва, след като избраният за изпълнител участник представи на възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ или еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата, в която обединението е установено.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


За възлагане изпълнението на предмета на поръчката Възложителят съставя документ/и за възлагане, съдържащ/и най-малко следната информация: видовете работи и количеството им, срокът за изпълнение, цената на база единични цени и др. В документа за възлагане на изпълнението се посочват и видовете материали, чиято доставка е задължение на Възложителя, както и тяхното количество и стойност. Документът за възлагане на изпълнението се подписва от Възложителя и Изпълнителя. Приемането на изпълнените работи по всеки документ за възлагане на изпълнението се извършва с приемателен протокол, подписан от двете страни по договора, по ред и начин, описани в договора. Всички материали, необходими за изпълнение на строителните работи са задължение за доставка на Изпълнителя с изключение на рамките и капаците на шахтите.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/08/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

10/02/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/08/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. София, бул. Цариградско шосе № 159, БенчМарк Бизнес Център

Отварянето на подадените оферти е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.ПРОДЪЛЖЕНИЕ ОТ РАЗДЕЛ III.1.3. Технически и професионални способности:
2.Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.Информацията по този критерий за подбор се попълва в точка 9 на Част IV, раздел В от ЕЕДОП и се представя по следния начин: за всяка обособена позиция се посочват последователно наименованието, модела, рег. или друг идентиф. номер на инструментите, съоръженията и техническото оборудване, с които ще разполага участникът.
Съгласно чл. 64, ал. 1, т. 9 от ЗОП за доказване на заявените в ЕЕДОП обстоятелства, се представя декл. за инструментите, съоръженията и техни. оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
Доказат. за посочените в ЕЕДОП обстоятелства се представят при условията и по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП и чл.112, ал. 1, т. 2 от ЗОП.
2.ПРОДЪЛЖЕНИЕ ОТ РАЗДЕЛ III.1.6) Изискуеми депозити и гаранции:
Когато гаранцията за изпълнение е под формата на парична сума или банкова гаранция тя може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
Условията и сроковете за задържане, усвояване или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал. 1, т.1 от ЗОП, жалба може да се подава в 10 дневен срок от изтичането на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва