III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на обекти III група, I-ва или II-ра категория, съгласно Закона за камарата на строителите, обнародван ДВ, бр. 15/23.2.2010 година и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС), обн. ДВ, бр. 101/22.11.2013 година в централния професионален регистър на строителя на Република България или в съответен регистър на държавата – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението на Европейско икономическо пространство, което има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, предмет на настоящата поръчка. Съответствието с критериите за подбор се декларира в ЕЕДОП, а участникът, определен за изпълнител, при сключване на договор представя доказателства за съответствие, както следва: Копие от Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на обекти III група, I-ва, II-ра или III-та категория. |
III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
Участникът да има реализиран минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката от последните приключили три финансови години. *Под сходни да се разбира извършване на изкопни, насипни и бетонни работи при поддръжка и/или ремонт на подземни тръбопроводи и съоръжения. Съответствието с критериите за подбор се декларира в ЕЕДОП, а участникът, определен за изпълнител, при сключване на договор представя един или няколко от следните доказателства за съответствие, както следва: • Удосотверения от банки; • Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква; • Справка за общия оборот и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Участникът трябва да е реализирал оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката на стойност 50% отпрогнозната стойност на поръчката.
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
1. Участникът да e изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните 5 години от датата на подаване на офертата; 2. Участникът да разполага с персонал, който ще изпълнява поръчката и/или с ръководен състав, който отговаря за изпълнението на поръчката с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката; 3. Участникът да разполага с техническо оборудване; 4. Участникът да прилага система за управление на качеството съгласно ISO 9001; 5. Участникът да прилага система за управление на околна среда съгласно ISO 14001; Съответствието с критериите за подбор се декларира в ЕЕДОП, а участникът, определен за изпълнител, при сключване на договор представя доказателства за съответствие, както следва: По т. 1 Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнени през последните пет години, придружен с удостовереня за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответсвие с нормативните изисквания. По т.2 Списък на персонала, включително на този, отговарящ за контрола на качеството, с посочване на образованието, професионалната квалификация, както и документи, които доказват професионалната компетентност и обучения на Изпълнителя и на ръководните му служители. В списъкът се посочват и квалификационните групи по ПБЗРЕУЕТЦЕМ и/или ПБРНУЕТЦТМХС. По т. 3 Декларация за техническото оборудване, с които разполага участника, и които ще се използва за изпълнение на поръчката. По т. 4 Сертификатудостоверяващ съответствието на участника със системазауправление на качествотопо ISO 9001; По т. 5 Сертификат, удостоверяващ съответствието на участника със система за управление на околна среда съгласно ISO 14001;
По т. 1 Участникът да има изпълнени дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка през последните пет години. *Под сходни да се разбира извършване на изкопни, насипни и бетонни работи при поддръжка и/или ремонт на подземни тръбопроводи и съоръжения. По т. 2 Участникът трябва да разполага с технически екип, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката и трябва да отговаря на следните изисквания: • “Технически ръководител” – строителен инженер или строителен техник със средно образование с четиригодишен курс на обучение, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ и да има минимум 3 (три) години на позиция технически ръководител на обекти, сходни с обекта на поръчката • Техническият ръководител и един отговорник (бригадир) да притежават не по-ниска от пета квалификационна група за работа в неелектрически уредби (съгласно ПБРНУЕТЦТМХС). Един отговорник да притежава не по-ниска от четвърта квалификационна група за работа в електрически уредби/мрежи (съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ). Всички останали лица да притежават не по-ниска от трета квалификационна група за работа в неелектрически уредби (съгласно ПБРНУЕТЦТМХС) и втора квалификационна група за работа в електрически уредби/мрежи (съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ). По т. 3 Участникът да разполага със следното минимално количество оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката: • Колесен комбиниран багер – 1 брой. • Верижен багер – 1 брой. • Валяк бандаженвибрационнен – 1 брой. • Моторна виброплоча (Центробежна сила ?13 kN) – 1 брой. • Помпа потопяема к-т – 1 брой. • Самосвал – 1 брой. • Комбиниран мини багер с хидравличенчук – 1 брой. • Мини челен товарач – 1 брой. • Трамбовка тип "ПАЧИ КРАК"(Центробежна сила ?13 kN) – 2 броя. • Къртачи (Енергия на удара ? 45 J )– 2 броя. • Сертифициран бетонен възел (за бетон клас С16/20 и С28/35)– 1 брой. • Сертифицирана кариера (за фракция 0-63 и 0-4) – 1 брой. По т. 4 Участникът да прилага сертифицирана система за управление на качеството по ISO 9001, в област аналогична на поръчката. По т. 5 Участникът да прилага сертифицирана система за управление на околна среда по ISO 14001, в област аналогична на поръчката.
|
|
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие
Участникът трябва да предостави информация относно обхвата на акредитация на Органа за контрол или Изпитвателната независима лаборатория съгласно БДС EN ISO/IEC 17025 (или еквивалентен) (копие на заповедта от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация"), която Изпълнителя ще използва при изпълнение на поръчката. Участниците следва да отговарят на поставените от Възложителя изисквания в документацията за обществената поръчка относно личното състояние, критериите за подбор, техническото и ценово предложение.
|
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
|
III.1.6) Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от стойността на договора. Гаранциите се представят като паричен депозит по следните банкови реквизити: IBAN: BG04BNPA94401020028010 BIC: BNPABGSX, "BNP PARIBAS", под формата на банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
|
III.1.7) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща Изпълнените дейности чрез периодични плащания в срок до 30 календарни дни след представяне на Протокол за приемане на дейностите и Протокол/Акт образец 19 (по форма на Възложителя), за извършените строително монтажни работи (СМР) и оригинална фактура.
|
III.1.8) Когато участникът, определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, но договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ или еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата, в която обединението е установено.
|