Деловодна информация
05242
90 25/06/2019 (дд/мм/гггг)
не
05242-2019-0025 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Ей И Ес - 3С Марица Изток I ЕООД 123533834
6280, община Гълъбово, Област Стара Загора
Гълъбово BG344 6280 България
Петя Широканска - Специалист стратегическо снабдяване; Техническо лице за оглед: +359 882406502 +359 29045966
supply.ppl@aes.com +359 41865099

Интернет адрес/и

http://www.aes.bg

https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/PublishedTenderInformation.aspx?tenderId=125327&companyId=10572


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/PublishedTenderInformation.aspx?tenderId=125327&companyId=10572
Горепосоченото/ите място/места за контакт
ДА https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/PublishedTenderInformation.aspx?tenderId=125327&companyId=10572
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Електрическа енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Извършване на изкопни, насипни и бетонни работи при поддръжка и ремонт на подземни тръбопроводи и съоръжения ME1-2019-C-C-036
45112400      
Строителство

На територията на ТЕЦ Ей И Ес-3С Марица Изток I е изградена мрежа от подземни тръбопроводи и шахти за: питейна вода, сервизна вода, пожарна вода, процесна (технологична вода) вода, деминерализирана вода, циркулационни води (отопление и охлаждане) към ОВиК система, технологичен въздух, дъждовна и битово-фекална канализации. Обхватът на дейностите включва разрушителни, изкопни, насипни, армировъчни и бетонни работи при поддръжка и ремонт на подземни тръбопроводи и съоръжения. Поръчката ще бъде възложена за срок от три години и ще се изпълнява на части. Точният обхват на дейностите и съответните количества ще се определят с изпратена от Възложителя заявка, съгласно конкретните нужди.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45112400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

ТЕЦ Ей И Ес-3С Марица Изток 1 ЕООД

Обхватът на дейностите включва разрушителни, изкопни, насипни, армировъчни и бетонни работи при поддръжка и ремонт на подземни тръбопроводи и съоръжения.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


В случай, че възникнат непредвидени разходи при изпълнение на договора, Възложителят може да ги заплати в размер до 90 000 (двеста хиляди) лева без ДДС. Възложителят не се задължава да извърши тези разходи в случай, че те не са необходими при изпълнение на договора. Същото е опция по чл. 21, ал. 1 от ЗОП при изпълнението на договора, която е включена в общата прогнозна стойност на поръчката, посочена в раздел ІІ.1.5 от обявлението.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на обекти III група, I-ва или II-ра категория, съгласно Закона за камарата на строителите, обнародван ДВ, бр. 15/23.2.2010 година и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС), обн. ДВ, бр. 101/22.11.2013 година в централния професионален регистър на строителя на Република България или в съответен регистър на държавата – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението на Европейско икономическо пространство, което има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, предмет на настоящата поръчка.
Съответствието с критериите за подбор се декларира в ЕЕДОП, а участникът, определен за изпълнител, при сключване на договор представя доказателства за съответствие, както следва:
Копие от Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на обекти III група, I-ва, II-ра или III-та категория.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът да има реализиран минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката от последните приключили три финансови години.
*Под сходни да се разбира извършване на изкопни, насипни и бетонни работи при поддръжка и/или ремонт на подземни тръбопроводи и съоръжения.
Съответствието с критериите за подбор се декларира в ЕЕДОП, а участникът, определен за изпълнител, при сключване на договор представя един или няколко от следните доказателства за съответствие, както следва:
• Удосотверения от банки;
• Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква;
• Справка за общия оборот и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.


Участникът трябва да е реализирал оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката на стойност 50% отпрогнозната стойност на поръчката.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да e изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните 5 години от датата на подаване на офертата;
2. Участникът да разполага с персонал, който ще изпълнява поръчката и/или с ръководен състав, който отговаря за изпълнението на поръчката с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката;
3. Участникът да разполага с техническо оборудване;
4. Участникът да прилага система за управление на качеството съгласно ISO 9001;
5. Участникът да прилага система за управление на околна среда съгласно ISO 14001;
Съответствието с критериите за подбор се декларира в ЕЕДОП, а участникът, определен за изпълнител, при сключване на договор представя доказателства за съответствие, както следва:
По т. 1 Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнени през последните пет години, придружен с удостовереня за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответсвие с нормативните изисквания.
По т.2 Списък на персонала, включително на този, отговарящ за контрола на качеството, с посочване на образованието, професионалната квалификация, както и документи, които доказват професионалната компетентност и обучения на Изпълнителя и на ръководните му служители. В списъкът се посочват и квалификационните групи по ПБЗРЕУЕТЦЕМ и/или ПБРНУЕТЦТМХС.
По т. 3 Декларация за техническото оборудване, с които разполага участника, и които ще се използва за изпълнение на поръчката.
По т. 4 Сертификатудостоверяващ съответствието на участника със системазауправление на качествотопо ISO 9001;
По т. 5 Сертификат, удостоверяващ съответствието на участника със система за управление на околна среда съгласно ISO 14001;


По т. 1 Участникът да има изпълнени дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка през последните пет години.
*Под сходни да се разбира извършване на изкопни, насипни и бетонни работи при поддръжка и/или ремонт на подземни тръбопроводи и съоръжения.
По т. 2 Участникът трябва да разполага с технически екип, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката и трябва да отговаря на следните изисквания:
• “Технически ръководител” – строителен инженер или строителен техник със средно образование с четиригодишен курс на обучение, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ и да има минимум 3 (три) години на позиция технически ръководител на обекти, сходни с обекта на поръчката
• Техническият ръководител и един отговорник (бригадир) да притежават не по-ниска от пета квалификационна група за работа в неелектрически уредби (съгласно ПБРНУЕТЦТМХС). Един отговорник да притежава не по-ниска от четвърта квалификационна група за работа в електрически уредби/мрежи (съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ). Всички останали лица да притежават не по-ниска от трета квалификационна група за работа в неелектрически уредби (съгласно ПБРНУЕТЦТМХС) и втора квалификационна група за работа в електрически уредби/мрежи (съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ).
По т. 3 Участникът да разполага със следното минимално количество оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката:
• Колесен комбиниран багер – 1 брой.
• Верижен багер – 1 брой.
• Валяк бандаженвибрационнен – 1 брой.
• Моторна виброплоча (Центробежна сила ?13 kN) – 1 брой.
• Помпа потопяема к-т – 1 брой.
• Самосвал – 1 брой.
• Комбиниран мини багер с хидравличенчук – 1 брой.
• Мини челен товарач – 1 брой.
• Трамбовка тип "ПАЧИ КРАК"(Центробежна сила ?13 kN) – 2 броя.
• Къртачи (Енергия на удара ? 45 J )– 2 броя.
• Сертифициран бетонен възел (за бетон клас С16/20 и С28/35)– 1 брой.
• Сертифицирана кариера (за фракция 0-63 и 0-4) – 1 брой.
По т. 4 Участникът да прилага сертифицирана система за управление на качеството по ISO 9001, в област аналогична на поръчката.
По т. 5 Участникът да прилага сертифицирана система за управление на околна среда по ISO 14001, в област аналогична на поръчката.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Участникът трябва да предостави информация относно обхвата на акредитация на Органа за контрол или Изпитвателната независима лаборатория съгласно БДС EN ISO/IEC 17025 (или еквивалентен) (копие на заповедта от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация"), която Изпълнителя ще използва при изпълнение на поръчката.
Участниците следва да отговарят на поставените от Възложителя изисквания в документацията за обществената поръчка относно личното състояние, критериите за подбор, техническото и ценово предложение.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от стойността на договора.
Гаранциите се представят като паричен депозит по следните банкови реквизити: IBAN: BG04BNPA94401020028010 BIC: BNPABGSX, "BNP PARIBAS", под формата на банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.1.7)
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща Изпълнените дейности чрез периодични плащания в срок до 30 календарни дни след представяне на Протокол за приемане на дейностите и Протокол/Акт образец 19 (по форма на Възложителя), за извършените строително монтажни работи (СМР) и оригинална фактура.
III.1.8)
Когато участникът, определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, но договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ или еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата, в която обединението е установено.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнението на договора по поръчката е описано детайлно в техническата спецификация към документацията за участие.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

17/07/2019 (дд/мм/гггг)   23:59 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

18/07/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

електронната платформа Negometrix

Разглеждането и оценката на офертите ще се извърши от комисията в електронната платформа Negometrix на посочената дата и часа на отваряне.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Допълнителна информация по чл. 181, ал.2 от ЗОП Комисия, назначена със заповед на Управителя ще разгледа и оцени офертите по реда на чл. 181, ал.2 от ЗОП, във връзка с чл. 61 от ППЗОП. Първо се разглеждат и оценяват техническите и ценови предложения на участниците, след което се разглеждат документите за съответствие с критериите за подбор.
2. Допълнителна информация по чл. 47, ал. 4 от ЗОП Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за приложимите правила и изисквания, които са в сила в РБългария във връзка с декларацията по чл.39, ал.3, т.1, б.”д” от ППЗОП са:
-По отношение на задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите.
-По отношение на задълженията, свързани с опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите.
-По отношение на задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика.
3. Основания за отстраняване
3.1. При подаване на оферта участникът декларира наличието или липсата на основания за отстраняване в част III: „Основания за изключване“, раздел А, Б и В в ЕЕДОП по чл. 54 ал. 1 и чл. 55 ал. 1 т.1 от ЗОП.
3.2. Други основания за изключване, които са предвидени в националното законодателство на възлагащия орган или възложителя на държава членка:
При подаване на оферта участникът декларира чрез попълване на част III „Основания за изключване“, раздел Г „Други основания за изключване, които може да бъдат предвидени в националното законодателство на възлагащия орган или възложителя на държава членка“ наличието или липсата на основанията за отстраняване в ЕЕДОП, по следните две точки предвидени в националното законодателство:
Изисквания по чл. 54, ал. 1, т.1 от ЗОП: Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, когато:
- е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление по чл. 172, чл. 192а, чл. 194 - 217, чл. 219 - 252 и чл. 352 - 353е от Наказателния кодекс;
- е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление, аналогично на тези по т. 1, в друга държава членка или трета страна.
Не се допуска пряко или косвено участие в обществената поръчка на дружества, регистрирани в юрисдикция с преференциален данъчен режим, и на контролираните от тях лица, включително и чрез гражданско дружество/консорциум в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим, освен при наличие на изключение по чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/06/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва