Деловодна информация
01467
 
да
да
06/06/2019 (дд/мм/гггг)
01467-2019-0043 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

ЧЕЗ Разпределение България АД 130277958
бул. Цариградско шосе № 159 БенчМарк Бизнес Център
София BG411 1784 България
Радосвета Тончева +359 28958967
radosveta.toncheva@cez.bg +359 28272171/ +359 28270332

Интернет адрес/и

www.cez-rp.bg

https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/CompanyPublishedTenders.aspx?companyId=20808&mainmenu=false


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=125071&companyId=20808
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
ЧЕЗ Разпределение България АД 130277958
бул. Цариградско шосе № 159 БенчМарк Бизнес Център - деловодство
София BG411 1784 България
Радосвета Тончева +359 28958967
radosveta.toncheva@cez.bg +359 28272171/ +359 28270332

Интернет адрес/и

www.cez-rp.bg

https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/CompanyPublishedTenders.aspx?companyId=20808&mainmenu=false

НЕ 

I.6) Основна дейност 

Електрическа енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Проектиране, доставка и монтаж на нови комплектни разпределителни уредби 20 kV от модулен тип и цифрови защити за възлови разпределителни станции“, реф. № РРС 19-058 РРС 19-058
45315500      
Строителство

„ЧЕЗ Разпределение България”АД провежда открита процедура с предмет:„Проектиране, доставка и монтаж на нови комплектни разпределителни уредби 20 kV от модулен тип и цифрови защити за възлови разпределителни станции“, реф. № РРС 19-058.
Предметът на поръчката е разделен на 2 (две) обособени позиции, както следва:
Обособена позиция 1 – „Проектиране, доставка и монтаж на нова комплектна разпределителна уредба 20 кV от модулен тип и цифрови защити за възлова разпределителна станция „Ферма Драгалевци“ 20/20 kV, включително и въвеждане в режим на телемеханика“;
Обособена позиция 2 – „Проектиране, доставка и монтаж на нова комплектна разпределителна уредба 20 кV от модулен тип и цифрови защити за възлова разпределителна станция „Дом за революционни кадри“ 20/20 kV, включително и въвеждане в режим на телемеханика“.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

Проектиране,доставка и монтаж на нова комплектна разпределителна уредба 20кV от модулен тип и цифрови защити за възлова разпредел.станция„Ферма Драгалевци“20/20kV,вкл.и въвежд.в режим на телемеханика 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45315500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр.София

Обществената поръчка с предмет:„Проектиране, доставка и монтаж на нова комплектна разпределителна уредба 20 кV от модулен тип и цифрови защити за възлова разпределителна станция „Ферма Драгалевци“ 20/20 kV, включително и въвеждане в режим на телемеханика“ обхваща следните основни дейности:
1.Проектиране:
-Изготвяне на работен проект за нова комплектна разпределителна уредба (КРУ) 20kV от модулен тип с нови цифрови защити, съгласно изискванията на Възложителя;
-Съгласуване на работния проект с „ЧЕЗ Разпределение България” АД.
2.Доставка на нови съоръжения и оборудване:
-Доставка на нова комплектна разпределителна уредба (КРУ) 20kV от модулен тип;
-Доставка на нови цифрови защити;
-Доставка на помощни материали;
3.Строително-монтажни работи:
-Демонтаж на съществуващи комплектни разпределителни устройства 20 kV
-Провеждане на входящ контрол при влагане на новото оборудване на обекта;
-Монтаж на нова комплектна разпределителна уредба (КРУ) 20kV от модулен тип върху новоизградена конструкция, съгласно одобрен проект;
-Изграждане на ново табало за СН, включително и монтаж на UPS система, за непрекъснато захранване на оперативни вериги;
-Монтаж на нови цифрови защити и вторична комутация във всеки модул;
-Наладка и настройки, включително и вериги за телемеханика (SCADA) на новомонтирани съоръжения и оборудване във възлова разпределителна станция;
-Провеждане на пълни електрически измервания и изпитвания на новомонтираните съоръжения и оборудване във възлова разпределителна станция, съгласно изискванията на Наредба № 3 за устройство на електрическите уредби и електропроводни линии, част осма „Предавателно-приемни изпитвания на електрически съоръжения“, раздел единадесети „Комплектни разпределителни уредби“ и издаване на протоколи от акредитирана лаборатория;
-Провеждане на единични функционални проби на новомонтираните съоръжения и оборудване във възлова разпределителна.
4.Въвеждане на новата комплектна разпределителна уредба (КРУ) 20kV от модулен тип в редовна експлоатация:
-Провеждане на 72-часови проби под напрежение и товар на новомонтираните съоръжения и оборудване във възловата разпределителна станция;
-Въвеждане в експлоатация възлова разпределителна станция след успешно проведени 72-часови проби под напрежение и товар;
5.Обучение на служители на възложителя:
-Изготвяне на програма за обучение на служители на възложителя;
-Обучение и сертифициране на 4 /четити/ служители на възложителя;
-Предаване на възложителя на всички необходими документации и материали, включително софтуер и инструкции за работа с нова КРУ 20 kV с новомонтираните цифрови защити (на български език).
6.Изготвяне на екзекутивна документация на работния проект
За възлагане изпълнението на предмета на поръчката Възложителят съставя документ/и за възлагане. Документът за възлагане се подписва от Възложителя и Изпълнителя. Приемането на извършените работи по документ за възлагане се удостоверява с приемо-предавателен протокол, подписан от страните по договора, по ред и начин, описани в договора.
Всеки участник следва да извърши оглед на обекта. Огледи е възможно да бъдат извършвани всеки работен ден от 9:00 до 16:00 часа от деня на публикуването на процедурата в Профила на купувача до деня, предхождащ крайния срок за подаване на оферти, посочен в обявлението. Преди извършване на огледа участникът следва да попълни и подпише представената му от лицето за контакт, определено от Възложителя за оглед на обекта, декларация за конфиденциалност.Лице за контакт за оглед на обекта, определено от Възложителя: Кирил Христов - +359 882 528 083, Георги Тепелиев +359 892 278 019.Участниците следва да съгласуват с посоченото лице датата за извършване оглед на обекта поне три работни дни предварително.
Продължава в раздел II.2.14) Допълнителна информация
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
450000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Оглед се извършва след представяне от страна на участника на лицето за контакт на следните документи:
a.Документ за самоличност (изисква се единствено за справка, като документът няма да се копира и съхранява от възложителя);
b.Попълнена и подписана декларация за конфиденциалност, която ще бъде предоставена на обекта от съответното лице за контакт.

II.2) Описание 1

Проектиране,доставка и монтаж на нова комплектна разпределит.уредба 20кV от модулен тип и цифрови защити за възл.разпределит.станция „Дом за революц.кадри“20/20kV,вкл. и въвежд.в режим на телемеханика 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45315500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр.София

Обществената поръчка с предмет: „Проектиране, доставка и монтаж на нова комплектна разпределителна уредба 20 кV от модулен тип и цифрови защити за възлова разпределителна станция „Дом за революционни кадри“ 20/20 kV, включително и въвеждане в режим на телемеханика“ обхваща следните основни дейности:
1.Проектиране:
-Изготвяне на работен проект за нова комплектна разпределителна уредба (КРУ) 20kV от модулен тип с нови цифрови защити, съгласно изискванията на Възложителя;
-Съгласуване на работния проект с „ЧЕЗ Разпределение България” АД.
2.Доставка на нови съоръжения и оборудване:
-Доставка на нова комплектна разпределителна уредба (КРУ) 20kV от модулен тип;
-Доставка на нови цифрови защити;
-Доставка на помощни материали;
3.Строително-монтажни работи:
-Демонтаж на съществуващи комплектни разпределителни устройства 20 kV
-Провеждане на входящ контрол при влагане на новото оборудване на обекта;
-Монтаж на нова комплектна разпределителна уредба (КРУ) 20kV от модулен тип върху новоизградена конструкция, съгласно одобрен проект;
-Изграждане на ново табало за СН, включително и монтаж на UPS система, за непрекъснато захранване на оперативни вериги;
-Монтаж на нови цифрови защити и вторична комутация във всеки модул;
-Наладка и настройки, включително и вериги за телемеханика (SCADA) на новомонтирани съоръжения и оборудване във възлова разпределителна станция;
-Провеждане на пълни електрически измервания и изпитвания на новомонтираните съоръжения и оборудване във възлова разпределителна станция, съгласно изискванията на Наредба № 3 за устройство на електрическите уредби и електропроводни линии, част осма „Предавателно-приемни изпитвания на електрически съоръжения“, раздел единадесети „Комплектни разпределителни уредби“ и издаване на протоколи от акредитирана лаборатория;
-Провеждане на единични функционални проби на новомонтираните съоръжения и оборудване във възлова разпределителна.
4.Въвеждане на новата комплектна разпределителна уредба (КРУ) 20kV от модулен тип в редовна експлоатация:
-Провеждане на 72-часови проби под напрежение и товар на новомонтираните съоръжения и оборудване във възловата разпределителна станция;
-Въвеждане в експлоатация възлова разпределителна станция след успешно проведени 72-часови проби под напрежение и товар;
5.Обучение на служители на възложителя:
-Изготвяне на програма за обучение на служители на възложителя;
-Обучение и сертифициране на 4 /четити/ служители на възложителя;
-Предаване на възложителя на всички необходими документации и материали, включително софтуер и инструкции за работа с нова КРУ 20 kV с новомонтираните цифрови защити (на български език).
6.Изготвяне на екзекутивна документация на работния проект
За възлагане изпълнението на предмета на поръчката Възложителят съставя документ/и за възлагане. Документът за възлагане се подписва от Възложителя и Изпълнителя. Приемането на извършените работи по документ за възлагане се удостоверява с приемо-предавателен протокол, подписан от страните по договора, по ред и начин, описани в договора.
Всеки участник следва да извърши оглед на обекта. Огледи е възможно да бъдат извършвани всеки работен ден от 9:00 до 16:00 часа от деня на публикуването на процедурата в Профила на купувача до деня, предхождащ крайния срок за подаване на оферти, посочен в обявлението. Преди извършване на огледа участникът следва да попълни и подпише представената му от лицето за контакт, определено от Възложителя за оглед на обекта, декларация за конфиденциалност.Лице за контакт за оглед на обекта, определено от Възложителя: Кирил Христов - +359 882 528 083, Георги Тепелиев +359 892 278 019.Участниците следва да съгласуват с посоченото лице датата за извършване оглед на обекта поне три работни дни предварително.
Продължава в раздел II.2.14) Допълнителна информация
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
300000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Оглед се извършва след представяне от страна на участника на лицето за контакт на следните документи:
a.Документ за самоличност (изисква се единствено за справка, като документът няма да се копира и съхранява от възложителя);
b.Попълнена и подписана декларация за конфиденциалност, която ще бъде предоставена на обекта от съответното лице за контакт.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България за трета група - строежи от енергийната инфраструктура съгласно чл. 5, ал. 1, т. 3 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС) – за строежи минимум трета категория, съгласно чл. 5, ал. 6 от ПРВВЦПРС.
В случай че участникът е чуждестранно лице, той следва да е вписан в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен.
Информацията по този критерий за подбор се попълва в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел А: Годност.
Доказателствата за посочените в ЕЕДОП обстоятелства се представят по реда на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, както следва:
• В случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП, за доказване на декларираното в ЕЕДОП обстоятелство участникът представя копие на удостоверение за вписване в ЦПРС, придружено с талон, от който е видна валидността му, а в случай че участникът е чуждестранно лице, той следва да представи копие на документ, доказващ вписването му в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен;
• В случаите по чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, за доказване на декларираното в ЕЕДОП обстоятелство участникът, определен за изпълнител, представя копие на удостоверение за вписване в ЦПРС, придружено с талон, от който е видна валидността му.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се изисква

Не се изисква
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, дейности с предмет и обем, идентични или сходни* с тези на настоящата поръчка.
*Под дейности с предмет и обем, сходни с тези на настоящата поръчка, следва да се разбира:изграждане и/или реконструкция и/или модернизация на минимум едно линейно изводно поле в площадков енергиен обект/по смисъла на Закона за енергетиката (ЗЕ)/,с ниво на напрежение над 1000V,включващо доставка и монтаж на прекъсвач и релейна защита.
Информацията по този критерий за подбор се попълва в ЧастIV,раздел В от ЕЕДОП и се представя по следния начин:посочване на дейностите,идентични и/или сходни с тези на настоящата поръчка,с отбелязване на вида на извършените работи(ново изграждане,реконструкция,модернизация,инженеринг или др.вид строителна дейност по отношение на енергийния обект),обема (броя и напрежението на линейните изводни полета, на които са изпълнени работите),вида на доставеното и монтирано оборудване),вида на площадковия енргиен обект,стойностите,датите и получателите на дейностите и друга информация,от която да се удостоверява съответствие с поставения от възложителя критерий за подбор.
За доказване на заявените в ЕЕДОП обстоятелства се представя списък на строителството,идентично или сходно с предмета на поръчката,придружен с удостоверения за добро изпълнение,които съдържат стойността,датата, на която е приключило изпълнението,мястото,вида и обема,както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Доказателствата за посочените в ЕЕДОП обстоятелства се представят при условията и по реда на чл.67,ал.5 и чл.112,ал.1, т.2 от ЗОП.
2.Участникът следва да разполага с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
Информацията по този критерий за подбор се попълва в ЧастIV,раздел В от ЕЕДОП и се представя по следния начин:първо се посочват лицата,притежаващипълна проектантска правоспособност(ППП),проектната част, по която съответното лице има ППП и номера на удостоверението за ППП, с който е вписано съответното лице в регистъра на Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране (КИИП); след това се посочват лицата притежаващи квалификационна група по безопасност при работа съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ, срока на валидност на документа, с който е придобита квалификационната група по безопасност при работа и издателят му.
За доказване на заявените в ЕЕДОП обстоятелства се представя списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата. Доказателствата за посочените в ЕЕДОП обстоятелства се представят при условията и по реда на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, както следва:
•В случаите по чл.67,ал.5 от ЗОП, за доказване на декларираното в ЕЕДОП обстоятелство участникът представя списък на персонала, в който са посочени лицата, притежаващи ППП и съответно лицата, притежаващи квалификационна група по безопасност при работа съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ, както и документи, които доказват съответната професионална компетентност на лицата, а именно: копия на валидни удостоверения за ППП по съответната проектна част и копия на валидни удостоверения за придобита квалификационна група по безопасност при работа съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ. В случай че участникът е чуждестранно лице, същият представя списък на персонала, към който се представят съответните еквивалентни документи, съгласно законодателството на държавата, в която той е установен.
•В случаите по чл.112, ал.1,т.2 от ЗОП, за доказване на декларираното в ЕЕДОП обстоятелство участникът представя списък на персонала придружен с документи, които доказват съответната професионална компетентност на лицата, а именно: копия на валидни удостоверения за ППП по съответната проектна част, с което е вписано съответното лице в регистъра на КИИП и копия на валидни удостоверения за придобита квалификационна група по безопасност при работа съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ.


1. За посочения период участникът следва да е изпълнил поне една дейност с предмет и обем, идентични и/или сходни с тези на поръчката.
2. Участникът следва да разполага минимум с 8 (осем) лица, от които:
• минимум 1 (едно) лице с пълна проектантска правоспособност (ППП) по част „Електрическа“, вписано съгласно изискванията на Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП) в регистъра на Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране (КИИП);
• минимум 1 (едно) лице с ППП по част „Конструктивна“, вписано съгласно изискванията на ЗКАИИП в регистъра на КИИП;
• минимум 2 (две) лица, притежаващи V (пета) квалификационна група по безопасност при работа в електрически уредби и мрежи над 1000 V, съгласно Правилник за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи (ПБЗРЕУЕТЦЕМ);
• минимум 4 (четири) лица, притежаващи IV (четвърта) или по-висока квалификационна група по безопасност при работа в електрически уредби и мрежи над 1000 V, съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

В настоящата процедура могат да участват лицата посочени в чл.10, ал.1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП), които отговарят на изискванията и условият на ЗОП и изискванията и условията на възложителя описани в решението за откриване на поръчката, обявлението и документацията за участие.
Възложителят отстранява от участие участник, когато:
- за участника са налице основанията по чл.54, ал.1 и чл.55, ал.1, т.1 и т.4 от ЗОП, възникнали преди и по време на процедурата;
- по отношение на участника е приложима забраната за участие в обществени поръчки съгласно чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС);
- за участника е налице някое от основанията по чл. 107 от ЗОП;
- за участника е налице обстоятелство по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
При подписване на договора участникът, определен за изпълнител, се задължава да представи на Възложителя гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността, формирана като сума от стойностите, посочени в т. 3.1.1, т. 3.1.2, т. 3.1.3, т. 3.1.4, т. 3.1.5, т. 3.1.7 и т. 3.1.8 от договора за съответната обособена позиция.
Гаранцията за изпълнение може да бъде представена в една от следните форми:
- парична сума, преведена по сметката на „ЧЕЗ Разпределение България” АД - банка „Уникредит Булбанк” АД, IBAN: BG43 UNCR 7630 1002 ERPBUL, BIC: UNCRBGSF. В платежния документ трябва да се впише: Гаранция за изпълнение на обществена поръчка с реф. № РРС 19-058 и предмет: „Проектиране, доставка и монтаж на нови комплектни разпределителни уредби 20 kV от модулен тип и цифрови защити за възлови разпределителни станции“, обособена позиция № ………………………………………………………………
или
ПРОДЪЛЖАВА В РАЗДЕЛ VI. 3) ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
III.1.7)
Финансовите условия и начина на плащане са описани подробно в договора.
III.1.8)
Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, то договорът за обществена поръчка се сключва, след като избраният за изпълнител участник представи на възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ или еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата, в която обединението е установено.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


За възлагане изпълнението на предмета на поръчката Възложителят съставя документ/и за възлагане, съдържащ/и информация за: номера на договора, номера на документа за възлагане и датата на възлагане, видовете работи/доставки и количеството им, срокът за изпълнение, цената на база единични цени от договора и друга информация, необходима за изпълнение на видовете дейности. Документът за възлагане се подписва от Възложителя и Изпълнителя. Приемането на извършените работи по документ за възлагане се удостоверява с приемо-предавателен протокол, подписан от страните по договора, по ред и начин, описани в договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/07/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

16/07/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. София, бул Цариградско шосе 159, Бенч Марк Бизнес център

Отварянето на подадените оферти е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

ВАЖНО:
ПРОДЪЛЖЕНИЕ ОТ РАЗДЕЛ III.1.6) ИЗИСКУЕМИ ДЕПОЗИТИ И ГАРАНЦИИ:
банкова гаранция (оригинал) – неотменяема, безусловна, издадена от банка в полза на Възложителя „ЧЕЗ Разпределение България” АД, с условия на усвояване, съвпадащи с тези от образеца в документацията и със срок на валидност най-малко 27 (двадесет и седем) месеца от датата на издаването й. Датата на издаването не може да предхожда датата датата на изходящия номер на поканата за сключване на договр
или
- застраховка, която обезпечава изпълнението на договора чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Застраховката следва да е сключена в полза на възложителя, за предмета на конкретния договор, като застрахователната сума по нея е равна по размер на размера на дължимата гаранция за изпълнение - 3% от стойността, формирана като сума от стойностите, посочени в т. 3.1.1, т. 3.1.2, т. 3.1.3, т. 3.1.4, т. 3.1.5, т. 3.1.7 и т. 3.1.8 от договора за съответната обособена позиция. Застраховката следва да отговаря на условията и изискванията, описани в документацията за участие.
Когато гаранцията за изпълнение е под формата на парична сума или банкова гаранция тя може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 06/06/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва