Деловодна информация
00246
 
не
00246-2019-0044 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

ТЕЦ Марица изток 2 ЕАД 123531939
ТЕЦ Марица изток 2 ЕАД
с. Ковачево BG344 6265 България
По технически въпроси - инж. Милен Генов , въпроси по процедурата - инж. Нено Димов +359 42662062 / 662911
n.dimov@tpp2.com +359 42662950

Интернет адрес/и

www.tpp2.com

http://www.tpp2.com/invitation/view/id/1614.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.tpp2.com
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
ТЕЦ Марица изток 2 ЕАД 123531939
ТЕЦ Марица изток 2 ЕАД, Регистратура Обществени поръчки
с. Ковачево BG344 6265 България
Христина Димитрова - завеждащ регистратура +359 42662717
h.dimitrova@tpp2.com +359 42662507

Интернет адрес/и

www.tpp2.com

http://www.tpp2.com/page/buyer-profile.html

НЕ 

I.6) Основна дейност 

Електрическа енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Разширение на съществуващата централизирана система за мониторинг (ЦСМ) с изграждане на нови автоматични пожарогасителни инсталации (АПГИ) в новите две сървърни помещения в Главна административна 19052
45343220      
Строителство

Реализация на част „Електрическа“ към работен проект за изграждане на пето дюзово ниво, отражателни пръстени, Разширение на съществуващата централизирана система за мониторинг (ЦСМ) с изграждане на нови автоматични пожарогасителни инсталации (АПГИ) в новите две сървърни помещения в Главна административна сграда (ГАС) и актуализиране и препрограмиране на старите АПГИ и АПИИ в ГАС и системата за мониторинг за тях в „ТЕЦ Марица изток 2” ЕАД – съгласно Технически изисквания
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45343220      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

„ТЕЦ Марица изток 2” ЕАД с. Ковачево , обл. Старозагорска

Разширение на съществуващата централизирана система за мониторинг (ЦСМ) с изграждане на нови автоматични пожарогасителни инсталации (АПГИ) в новите две сървърни помещения в Главна административна сграда (ГАС) и актуализиране и препрограмиране на старите АПГИ и АПИИ в ГАС и системата за мониторинг за тях в „ТЕЦ Марица изток 2” ЕАД – съгласно Технически изисквания
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
180000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
10

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Съгласно чл. 60, ал. 1 от ЗОП – участникът да притежава фирмено разрешение от Главна дирекция „Пожарна безопасност и защита на населението“ при МВР за извършване на дейностите по Наредба № 8121з - 531 от 09.09.2014 година, съгласно Националния регистър.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Съгласно чл. 61, ал. 1, т. 1 от ЗОП – участникът да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на обществената поръчка, през последните пет приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.

Възложителят изисква участника да има оборот в размер на 180 000.00 (сто и осемдесет хиляди) лева без ДДС, от дейности, сходни с предмета на поръчката.
Участникът декларира съответствие с критериите за подбор чрез попълване на еЕЕДОП в офертата. Документите за доказване на съответствия с критериите за подбор съгласно чл.62, ал.1, т.4 от ЗОП се представят в случаите на чл.67, ал.5 и чл. 112, ал.2 от ЗОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Съгласно чл. 63, ал. 1, т. 1, буква „а“ от ЗОП – участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, през последните три години от датата на подаване на офертата. За сходни дейности се приемат изграждането на централизирана система за мониторинг (ЦСМ), автоматична пожароизвестителна инсталации (АПИИ) и автоматична пожарогасителна инсталация (АПГИ), обслужвани от ЦСМ.
2. Съгласно чл. 63, ал. 1, т. 5 от ЗОП – участникът да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
3. Съгласно чл. 63, ал. 1, т. 8 от ЗОП – участникът да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
4. Съгласно чл. 63, ал.1, т. 10 от ЗОП- участникъ да прилага система за управление на качеството.
5. Съгласно чл. 63, ал. 1, т. 11 от ЗОП – участникът да прилага системи или стандарти за опазване на околната среда.


1. Възложителят изисква участника да има внедрена в експлоатация минимум една централизирана система за мониторинг (ЦСМ) и поне една автоматична пожароизвестителна инсталации (АПИИ) и поне една автоматична пожарогасителни инсталации (АПГИ), обслужвани от ЦСМ.
2. Възложителят изисква участника да има минимум едно лице (отговарящо на изискванията на Наредба № 8121з - 531 от 09.09.2014 година), завършило курс за поддържане и обслужване на пожароизвестителни и пожарогасителни инсталации, системи за управление на дим и топлина и пожарни кранове.
3. Възложителят изисква участника да разполага с тестер за димни детектори, тестер за температурни детектори, тестер за СО детектори, мултиметри, осцилоскоп, ударно-пробивни машини, флекс машини, базово и приложно програмно осигуряване.
4. Възложителят изисква участника да има въведена собствена система за управление на качеството, която съответства на международния стандарт БДС ЕN ISO 9001:2015 или еквивалент с обхват, покриващ дейностите, включени в поръчката.
5. Възложителят изисква участника да има въведена собствена система за управление на околната среда, която съответства на международния стандарт БДС ЕN ISO 14001:2004 / 2015 или еквивалент с обхват, покриващ дейностите, включени в поръчката.
Документите за доказване на съответствия с критериите за подбор съгласно чл. 64, ал. 1, т.1, 4 и 6, ал. 3-5 и ал.7 от ЗОП, се представят от участника при поискване от Възложителя, на основание чл.67, ал.5 от ЗОП или от избрания за изпълнител преди сключване на договора, на основание чл.112, ал.2 от ЗОП.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Възложителят отстранява от процедурата кандидат или участник на следните основания: чл. 54 ЗОП, чл. 55, ал. 1, т. 1, 4 и 5 от ЗОП, чл. 107 от ЗОП, чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество (ЗПКОНПИ) чрез попълване на съответната информация и във всички останали случай на несъответствие с изискванията на ЗОП и ППЗОП, и обявлението и документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
1.Изпълнителят представя Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % от стойността му, закръглена до лев. Представя се преди подписването му и се освобождава до 30 дни след изтичане на 12 месеца от гаранционния срок по договора и отправено писмено искане от страна на Изпълнителя до Възложителя. Тази гаранция се връща на Изпълнителя при добросъвестно изпълнение и липса на претенции от страна на Възложителя.
2.Ако гаранцията е в парична сума, се внася по сметката на Възложителя, а именно: IBAN BG22 TTBB 9400 1526 6809 53, BIC: TTBBBG22, “Експресбанк” АД клон Раднево.
3.Ако гаранцията е банкова, се представя по посочения в документацията образец; ако е застраховка се представя оригинална полица и те са със срок на валидност 23 месеца от датата на сключване на договор.
III.1.7)
1. Условия на финансиране: със собствени средства.
2. Условия на плащане: Плащането се извършва до 60 дни на три етапа, както следва:
- Първи етап - 10% - от общата стойност на договора, след приемане на проекта от Технически съвет на Възложителя /протокол от Технически съвет/
- Втори етап - 70% - от общата стойност на договора след доставка на необходимото техническо оборудване, материали и софтуер /приемо-предавателен протокол/
- Трети етап - 20% - от общата стойност на договора след монтаж, успешно проведени изпитания и въвеждане в редовна експлоатация /протокол за успешно преминали 72 часови проби/.
За всеки етап се представя фактура оригинал за съответната сума, издадена съгласно чл.113 от ЗДДС и документи, представени по чл. 66, ал.7-10 от ЗОП при сключени договори с подизпълнители. Срокът за плащане започва да тече от датата на последно представения документ.
III.1.8)
Не.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Срок за изпълнение :
Общият срок за изпълнението на обществената поръчка е 10 /десет/ месеца от датата на подписване на договора.
Първи етап - Проектиране (предпроектно проучване и изработване на работни проекти); Срок - до 3-ия месец след подписване на договора.
Втори етап - Доставка на необходимите техническо оборудване, материали и софтуер-до 6-ия месец след подписване на дог.
Влаганите от Изпълнителя техническо оборудване, материали и софтуер да бъдат с франкировка DDP „ТЕЦ Марица изток 2” ЕАД, всички мита и такси платени (INCOTERMS 2010).
Трети етап - Изграждане на инсталациите и системата за мониторинг (монтиране, инсталиране и тестване; въвеждане в експлоатация; обучение на специалистите на Възложителя за работа с инсталациите и системата за мониторинг; изработване на съпровождаща документация; гаранционно подържане). Срок - до 10-ия месец след подписване на договора.
2. Гаранционен срок: не по-малко от 12 месеца от датата на въвеждане в експлоатация /72-часови проби/
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/05/2019 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/05/2019 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Заседателна зала на ТЕЦ Марица изток 2 ЕАД

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

На основание чл. 39, ал. 3, т.1, буква „ж” ППЗОП към техническото си предложение всеки участник да представи:
- Декларация за производителя и страна на произход на предлаганите от участника технически средства за АПИИ, АПГИ и на софтуера на ЦСМ.
- Заверени копия на разпечатки на екрани от работеща ЦСМ и разпечатки на съобщения от дисплея на управляваща централа на АПИИ и АПГИ като доказателство, за това, че предлаганият от участника специализиран приложен софтуер за работа ЦСМ и управляващите централи на АПИИ и АПГИ са кирилизирани и работят на български език.
- Заверени копия на оторизационни писма или друг еквивалентен документ, че участникът е оторизиран представител на производителя на техническите средства за АПИИ и АПГИ и софтуера за ЦСМ за територията на Република България, относно продажбата, изграждането и сервизирането на предлаганото оборудване.
- Документ за проведени обучения на специалистите, които ще изпълняват общеаствената поръчка от производителя на АПИИ и АПГИ (TOTAL WALTHER GmbH) и на софтуера за ЦСМ - WinGuard (ADVANCIS GmbH) за проектиране, инсталиране и сервизиране на инсталациите и системите в обхвата на обществената поръчка.
- Документ (свидетелство за регистрация на търговска марка или лицензионен договор) удостоверяващ правото на участника на ползване на търговската марка на софтуера, обслужващ ЦСМ - WinGuard и търговската марка на пожарогасителния агент INERGEN или еквивалентно, съгласно член 13 и член 73 от Закона за марките и географските означения. (Възложителят не е притежател на тези авторски права).
- Заверени копия на сертификат на участника за внедрена собствена система за управление на информационната сигурност, която съответства на международния стандарт БДС ЕN ISO 27001:2013 или еквивалентен.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197 ал.1, т.4 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението з одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/04/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва