Деловодна информация
01467
 
да
да
16/04/2019 (дд/мм/гггг)
01467-2019-0023 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

ЧЕЗ Разпределение България АД 130277958
бул. Цариградско шосе № 159 БенчМарк Бизнес Център
София BG411 1784 България
Радосвета Тончева +359 228958967
radosveta.toncheva@cez.bg +359 28272171/ +359 28270332

Интернет адрес/и

www.cez-rp.bg

https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/CompanyPublishedTenders.aspx?companyId=20808&mainmenu=false


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=121093&companyId=20808
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
ЧЕЗ Разпределение България АД 130277958
бул. Цариградско шосе № 159 БенчМарк Бизнес Център-деловодство
София BG411 1784 България
Радосвета Тончева +359 228958967
radosveta.toncheva@cez.bg +359 28272171/ +359 28270332

Интернет адрес/и

www.cez-rp.bg

https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/CompanyPublishedTenders.aspx?companyId=20808&mainmenu=false

НЕ 

I.6) Основна дейност 

Електрическа енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Възстановяване на пътни и тротоарни настилки на територията на гр.София и области Благоевград, Перник, Кюстендил, Плевен, Враца, Ловеч, Монтана и Видин“, реф. № РРС 19-035 РРС 19-035
45233200      
Строителство

„ЧЕЗ Разпределение България”АД провежда открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет:„Възстановяване на пътни и тротоарни настилки на територията на гр.София и области Благоевград, Перник, Кюстендил, Плевен, Враца, Ловеч, Монтана и Видин“,реф.№РРС 19-035.
Предметът на поръчката е разделен на 7 обособени позиции (ОП), както следва:
ОП 1–Възстановяване на пътни и тротоарни настилки на територията на области Перник и Кюстендил;
ОП 2–Възстановяване на пътни и тротоарни настилки на територията на област Благоевград;
ОП 3–Възстановяване на пътни и тротоарни настилки на територията на област Плевен;
ОП 4–Възстановяване на пътни и тротоарни настилки на територията на области Ловеч и Враца;
ОП 5–Възстановяване на пътни и тротоарни настилки на територията на области Монтана и Видин;
ОП 6–Възстановяване на пътни и тротоарни настилки на територията на гр.София” – ОЦ „Изток“;
ОП 7–Възстановяване на пътни и тротоарни настилки на територията на гр.София” – ОЦ „Юг”.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Възстановяване на пътни и тротоарни настилки на територията на области Перник и Кюстендил 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414
BG415

Обхваща териториите на области Перник и Кюстендил.

Основните видове дейности, които се предвиждат за изпълнение след извършване на аварийни ремонти по електросъоръженията, собственост на „ЧЕЗ Разпределение България“ АД са строитерно-монтажни работи за възстановяване на асфалтови настилки по улици и тротоари с приблизително количество около 700 м2, възстановяване на бетонни настилки по улици и тротоари с приблизително количество около 200 м2, възстановяване на паважни настилки с приблизително количество около 40 м2, възстановяване на тротоарни настилки с бетонови/базалтови плочи с приблизително количество около 1100 м2, възстановяване на бордюри с приблизително количество около 40 м, ремонт и/или изграждане на шахти с приблизително количество около 30 бр., възстановяване на фундаменти на кабелни касети с приблизително количество около 80 бр., възстановяване на прилежащи площи около и върху главни електромерни табла - около 66 м2.Подробно описание на видовете работи и техните количества са посочени в количествено-стойностната сметка.
Изпълнението на договора ще се извършва в зависимост от техническата готовност и необходимост на Възложителя за възлагане на изпълнението. За възлагане на конкретните видове работи Възложителят съставя документ/и за възлагане на изпълнението, съдържащ/и най-малко следната информация: номер на документа за възлагане и дата на възлагане, видовете работи и количеството им, срокът за изпълнение, цената на база единични цени от количествено-стойностната сметка (КСС), приложена към договора и друга информация за изпълнение на видовете работи.
Приемането на работата по всеки документ за възлагане на изпълнението се извършва с приемателен протокол, подписан от двете страни по договора.
Всички материали, необходими за изпълнение на строителните работи (с изключение на рамките и капаците за кабелните шахти) са задължение за доставка на Изпълнителя. Всички транспортни разходи за доставката на материали (включително рамки и капаци за кабелни шахти) при изпълнението на обекта, както и за извозване на демонтираните материали и почистване на строителната площадка следва да са включени в единичните цени от КСС. Материалите рамки и капаци за шахтите, които Възложителят предоставя на Изпълнителя се получават от склад на Възложителя в гр.Дупница.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
220000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Възстановяване на пътни и тротоарни настилки на територията на област Благоевград 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

Обхваща териториятя на област Благоевград

Основните видове дейности, които се предвиждат за изпълнение след извършване на аварийни ремонти по електросъоръженията, собственост на „ЧЕЗ Разпределение България“ АД са строитерно-монтажни работи за възстановяване на асфалтови настилки по улици и тротоари с приблизително количество около 700 м2, възстановяване на бетонни настилки по улици и тротоари с приблизително количество около 200 м2, възстановяване на паважни настилки с приблизително количество около 40 м2, възстановяване на тротоарни настилки с бетонови/базалтови плочи с приблизително количество около 1100 м2, възстановяване на бордюри с приблизително количество около 40 м, ремонт и/или изграждане на шахти с приблизително количество около 30 бр., възстановяване на фундаменти на кабелни касети с приблизително количество около 80 бр., възстановяване на прилежащи площи около и върху главни електромерни табла - около 66 м2.Подробно описание на видовете работи и техните количества са посочени в количествено-стойностната сметка.
Изпълнението на договора ще се извършва в зависимост от техническата готовност и необходимост на Възложителя за възлагане на изпълнението. За възлагане на конкретните видове работи Възложителят съставя документ/и за възлагане на изпълнението, съдържащ/и най-малко следната информация: номер на документа за възлагане и дата на възлагане, видовете работи и количеството им, срокът за изпълнение, цената на база единични цени от количествено-стойностната сметка (КСС), приложена към договора и друга информация за изпълнение на видовете работи.
Приемането на работата по всеки документ за възлагане на изпълнението се извършва с приемателен протокол, подписан от двете страни по договора.
Всички материали, необходими за изпълнение на строителните работи (с изключение на рамките и капаците за кабелните шахти) са задължение за доставка на Изпълнителя. Всички транспортни разходи за доставката на материали (включително рамки и капаци за кабелни шахти) при изпълнението на обекта, както и за извозване на демонтираните материали и почистване на строителната площадка следва да са включени в единичните цени от КСС. Материалите рамки и капаци за шахтите, които Възложителят предоставя на Изпълнителя се получават от склад на Възложителя в гр.Дупница.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
220000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Възстановяване на пътни и тротоарни настилки на територията на област Плевен 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

Обхваща териториятя на област Плевен.

Основните видове дейности, които се предвиждат за изпълнение след извършване на аварийни ремонти по електросъоръженията, собственост на „ЧЕЗ Разпределение България“ АД са строитерно-монтажни работи за възстановяване на асфалтови настилки по улици и тротоари с приблизително количество около 700 м2, възстановяване на бетонни настилки по улици и тротоари с приблизително количество около 200 м2, възстановяване на паважни настилки с приблизително количество около 40 м2, възстановяване на тротоарни настилки с бетонови/базалтови плочи с приблизително количество около 1100 м2, възстановяване на бордюри с приблизително количество около 40 м, ремонт и/или изграждане на шахти с приблизително количество около 30 бр., възстановяване на фундаменти на кабелни касети с приблизително количество около 80 бр., възстановяване на прилежащи площи около и върху главни електромерни табла - около 66 м2.Подробно описание на видовете работи и техните количества са посочени в количествено-стойностната сметка.
Изпълнението на договора ще се извършва в зависимост от техническата готовност и необходимост на Възложителя за възлагане на изпълнението. За възлагане на конкретните видове работи Възложителят съставя документ/и за възлагане на изпълнението, съдържащ/и най-малко следната информация: номер на документа за възлагане и дата на възлагане, видовете работи и количеството им, срокът за изпълнение, цената на база единични цени от количествено-стойностната сметка (КСС), приложена към договора и друга информация за изпълнение на видовете работи.
Приемането на работата по всеки документ за възлагане на изпълнението се извършва с приемателен протокол, подписан от двете страни по договора.
Всички материали, необходими за изпълнение на строителните работи (с изключение на рамките и капаците за кабелните шахти) са задължение за доставка на Изпълнителя. Всички транспортни разходи за доставката на материали (включително рамки и капаци за кабелни шахти) при изпълнението на обекта, както и за извозване на демонтираните материали и почистване на строителната площадка следва да са включени в единичните цени от КСС. Материалите рамки и капаци за шахтите, които Възложителят предоставя на Изпълнителя се получават от склад на Възложителя в гр.Левски.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
220000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Възстановяване на пътни и тротоарни настилки на територията на области Ловеч и Враца 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315
BG313

Обхваща териториите на области Ловеч и Враца

Основните видове дейности, които се предвиждат за изпълнение след извършване на аварийни ремонти по електросъоръженията, собственост на „ЧЕЗ Разпределение България“ АД са строитерно-монтажни работи за възстановяване на асфалтови настилки по улици и тротоари с приблизително количество около 700 м2, възстановяване на бетонни настилки по улици и тротоари с приблизително количество около 200 м2, възстановяване на паважни настилки с приблизително количество около 40 м2, възстановяване на тротоарни настилки с бетонови/базалтови плочи с приблизително количество около 1100 м2, възстановяване на бордюри с приблизително количество около 40 м, ремонт и/или изграждане на шахти с приблизително количество около 30 бр., възстановяване на фундаменти на кабелни касети с приблизително количество около 80 бр., възстановяване на прилежащи площи около и върху главни електромерни табла - около 66 м2.Подробно описание на видовете работи и техните количества са посочени в количествено-стойностната сметка.
Изпълнението на договора ще се извършва в зависимост от техническата готовност и необходимост на Възложителя за възлагане на изпълнението. За възлагане на конкретните видове работи Възложителят съставя документ/и за възлагане на изпълнението, съдържащ/и най-малко следната информация: номер на документа за възлагане и дата на възлагане, видовете работи и количеството им, срокът за изпълнение, цената на база единични цени от количествено-стойностната сметка (КСС), приложена към договора и друга информация за изпълнение на видовете работи.
Приемането на работата по всеки документ за възлагане на изпълнението се извършва с приемателен протокол, подписан от двете страни по договора.
Всички материали, необходими за изпълнение на строителните работи (с изключение на рамките и капаците за кабелните шахти) са задължение за доставка на Изпълнителя. Всички транспортни разходи за доставката на материали (включително рамки и капаци за кабелни шахти) при изпълнението на обекта, както и за извозване на демонтираните материали и почистване на строителната площадка следва да са включени в единичните цени от КСС. Материалите рамки и капаци за шахтите, които Възложителят предоставя на Изпълнителя се получават от склад на Възложителя в гр.Левски за област Ловеч и от склад в гр. Враца за област Враца.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
220000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Възстановяване на пътни и тротоарни настилки на територията на области Монтана и Видин 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312
BG311

Обхваща териториите на области Монтана и Видин.

Основните видове дейности, които се предвиждат за изпълнение след извършване на аварийни ремонти по електросъоръженията, собственост на „ЧЕЗ Разпределение България“ АД са строитерно-монтажни работи за възстановяване на асфалтови настилки по улици и тротоари с приблизително количество около 700 м2, възстановяване на бетонни настилки по улици и тротоари с приблизително количество около 200 м2, възстановяване на паважни настилки с приблизително количество около 40 м2, възстановяване на тротоарни настилки с бетонови/базалтови плочи с приблизително количество около 1100 м2, възстановяване на бордюри с приблизително количество около 40 м, ремонт и/или изграждане на шахти с приблизително количество около 30 бр., възстановяване на фундаменти на кабелни касети с приблизително количество около 80 бр., възстановяване на прилежащи площи около и върху главни електромерни табла - около 66 м2.Подробно описание на видовете работи и техните количества са посочени в количествено-стойностната сметка.
Изпълнението на договора ще се извършва в зависимост от техническата готовност и необходимост на Възложителя за възлагане на изпълнението. За възлагане на конкретните видове работи Възложителят съставя документ/и за възлагане на изпълнението, съдържащ/и най-малко следната информация: номер на документа за възлагане и дата на възлагане, видовете работи и количеството им, срокът за изпълнение, цената на база единични цени от количествено-стойностната сметка (КСС), приложена към договора и друга информация за изпълнение на видовете работи.
Приемането на работата по всеки документ за възлагане на изпълнението се извършва с приемателен протокол, подписан от двете страни по договора.
Всички материали, необходими за изпълнение на строителните работи (с изключение на рамките и капаците за кабелните шахти) са задължение за доставка на Изпълнителя. Всички транспортни разходи за доставката на материали (включително рамки и капаци за кабелни шахти) при изпълнението на обекта, както и за извозване на демонтираните материали и почистване на строителната площадка следва да са включени в единичните цени от КСС. Материалите рамки и капаци за шахтите, които Възложителят предоставя на Изпълнителя се получават от склад на Възложителя в гр. Враца.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
220000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Възстановяване на пътни и тротоарни настилки на територията на гр.София” – ОЦ „Изток“ 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

ОЦ „Изток“ обхваща територията на следните райони на Столична община: Младост, Искър, Панчарево, Изгрев, Средец, Самоков (в.з. Ярема и м.Стената) и Студентски град

Основните видове дейности, които се предвиждат за изпълнение след извършване на аварийни ремонти по електросъоръженията, собственост на „ЧЕЗ Разпределение България“ АД са строитерно-монтажни работи за възстановяване на асфалтови настилки по улици и тротоари с приблизително количество около 1064 м2, възстановяване на бетонни настилки по улици и тротоари с приблизително количество около 162 м2, възстановяване на паважни настилки с приблизително количество около 58 м2, възстановяване на тротоарни настилки с бетонови/базалтови плочи с приблизително количество около 1692 м2, възстановяване на бордюри с приблизително количество около 138 м, ремонт и/или изграждане на шахти с приблизително количество около 145 бр., възстановяване на фундаменти на кабелни касети с приблизително количество около 72 бр., възстановяване на прилежащи площи около и върху главни електромерни табла - около 62 м2.Подробно описание на видовете работи и техните количества са посочени в количествено-стойностната сметка.
Изпълнението на договора ще се извършва в зависимост от техническата готовност и необходимост на Възложителя за възлагане на изпълнението. За възлагане на конкретните видове работи Възложителят съставя документ/и за възлагане на изпълнението, съдържащ/и най-малко следната информация: номер на документа за възлагане и дата на възлагане, видовете работи и количеството им, срокът за изпълнение, цената на база единични цени от количествено-стойностната сметка (КСС), приложена към договора и друга информация за изпълнение на видовете работи.
Приемането на работата по всеки документ за възлагане на изпълнението се извършва с приемателен протокол, подписан от двете страни по договора.
Всички материали, необходими за изпълнение на строителните работи (с изключение на рамките и капаците за кабелните шахти) са задължение за доставка на Изпълнителя. Всички транспортни разходи за доставката на материали (включително рамки и капаци за кабелни шахти) при изпълнението на обекта, както и за извозване на демонтираните материали и почистване на строителната площадка следва да са включени в единичните цени от КСС. Материалите рамки и капаци за шахтите, които Възложителят предоставя на Изпълнителя се получават от склад на Възложителя в гр. София.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
180000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Възстановяване на пътни и тротоарни настилки на територията на гр.София” – ОЦ „Юг” 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

ОЦ „Юг“ обхваща територията на следните райони на Столична община: Лозенец, Красно село, Триадица, Витоша и Овча купел.

Основните видове дейности, които се предвиждат за изпълнение след извършване на аварийни ремонти по електросъоръженията, собственост на „ЧЕЗ Разпределение България“ АД са строитерно-монтажни работи за възстановяване на асфалтови настилки по улици и тротоари с приблизително количество около 1064 м2, възстановяване на бетонни настилки по улици и тротоари с приблизително количество около 162 м2, възстановяване на паважни настилки с приблизително количество около 58 м2, възстановяване на тротоарни настилки с бетонови/базалтови плочи с приблизително количество около 1692 м2, възстановяване на бордюри с приблизително количество около 138 м, ремонт и/или изграждане на шахти с приблизително количество около 145 бр., възстановяване на фундаменти на кабелни касети с приблизително количество около 72 бр., възстановяване на прилежащи площи около и върху главни електромерни табла - около 62 м2.Подробно описание на видовете работи и техните количества са посочени в количествено-стойностната сметка.
Изпълнението на договора ще се извършва в зависимост от техническата готовност и необходимост на Възложителя за възлагане на изпълнението. За възлагане на конкретните видове работи Възложителят съставя документ/и за възлагане на изпълнението, съдържащ/и най-малко следната информация: номер на документа за възлагане и дата на възлагане, видовете работи и количеството им, срокът за изпълнение, цената на база единични цени от количествено-стойностната сметка (КСС), приложена към договора и друга информация за изпълнение на видовете работи.
Приемането на работата по всеки документ за възлагане на изпълнението се извършва с приемателен протокол, подписан от двете страни по договора.
Всички материали, необходими за изпълнение на строителните работи (с изключение на рамките и капаците за кабелните шахти) са задължение за доставка на Изпълнителя. Всички транспортни разходи за доставката на материали (включително рамки и капаци за кабелни шахти) при изпълнението на обекта, както и за извозване на демонтираните материали и почистване на строителната площадка следва да са включени в единичните цени от КСС. Материалите рамки и капаци за шахтите, които Възложителят предоставя на Изпълнителя се получават от склад на Възложителя в гр. София.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
180000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България за първа група – строежи от високо строителство (жилищно, общественообслужващо, промишлено), прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съоръжения съгласно чл. 5, ал. 1, т. 1 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС) – за строежи минимум пета категория, съгласно чл. 5, ал. 6 от ПРВВЦПРС и/или за втора група – строежи от транспортната инфраструктура съгласно чл. 5, ал. 1, т. 2 от ПРВВЦПРС – за строежи минимум четвърта категория, съгласно чл. 5, ал. 6 от ПРВВЦПРС и/или за изпълнение на отделни видове СМР съгласно чл. 6 от ПРВВЦПРС, посочени в КИД-2008 - т. 42.11 - Строителство на автомагистрали, пътища и самолетни писти.
В случай че участникът е чуждестранно лице, той следва да е вписан в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен.
Информацията по този критерий за подбор се попълва в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел А: Годност, т. 1).
Доказателствата за посочените в ЕЕДОП обстоятелства се представят по реда на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, както следва:
•В случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП, за доказване на декларираното в ЕЕДОП обстоятелство участникът представя копие на удостоверение за вписване в ЦПРС, придружено с талон, от който е видна валидността му, а в случай че участникът е чуждестранно лице, той следва да представи копие на документ, доказващ вписването му в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен;
•В случаите по чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, за доказване на декларираното в ЕЕДОП обстоятелство участникът представя копие на удостоверение за вписване в ЦПРС, придружено с талон, от който е видна валидността му.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се изискват

Не се изискват
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
Информацията по този критерий за подбор се попълва в Част IV, раздел В от ЕЕДОП и се представя по следния начин: посочват се последователно наименованието, модела, регистрационен или друг идентификационен номер на инструментите, съоръженията и техническото оборудване, с които ще разполага участникът.
Съгласно чл. 64, ал. 1, т. 9 от ЗОП за доказване на заявените в ЕЕДОП обстоятелства, се представя декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
Доказателствата за посочените в ЕЕДОП обстоятелства се представят по реда на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП.


1.Участникът трябва да разполага минимум с: 1 бр. товарен автомобил /по смисъла на Закона за движение по пътищата (ЗДвП), 1 бр. мини багер, 1 бр. вибрационен валяк, 1 бр. резачка за асфалт и 1 бр. трамбовка.
В случай че участникът участва за повече от една обособена позиция, то той следва да докаже, че покрива посоченото минимално изискване за всяка една от тях поотделно – т.е. броят на инструментите, съоръженията и техническото оборудване, с които трябва да разполага, се получава, като се умножи съответният необходим минимален брой за една обособена позиция по броя на обособените позиции, за които участникът е заявил, че желае да участва.
Не се допуска едни и същи инструменти, съоръжения и техническо оборудване да се използват за покриване на минималното изискване на Възложителя в повече от една обособена позиция. В случай че участникът не се съобрази с това изискване, то инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които се повтарят, ще бъдат признати само за обособената позиция с най-малък номер, за която участва участникът.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

В настоящата обществена поръчка могат да участват лицата, посочени в чл.10, ал. 1 от ЗОП, които отговарят на изискванията и условията на ЗОП и изскванията и условията на възложителя, описани в решението за откриване на поръчката, обявлението и документацията за участие. Възложителят отстранява от участие участник, когато:
-за участника е налице някое от основанията по чл. 54, ал.1 и чл.55, ал.1, т.1 и т.4 от ЗОП, възникнало преди и по време на процедурата;
- за участника е налице някое от основанията, посочени в чл. 107 от ЗОП.
- за участника е приложима забраната за участие в обществени поръчки съгласно чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС);
- за участника е налице обстоятелство по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
При подписване на договора участникът, определен за изпълнител, се задължава да представи на Възложителя гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на КСС за съответната обособена позиция.
Гаранцията за изпълнение може да бъде представена в една от следните форми:
- парична сума, преведена по сметката на „ЧЕЗ Разпределение България” АД - банка „Уникредит Булбанк” АД, IBAN: BG43 UNCR 7630 1002 ERPBUL, BIC: UNCRBGSF. В платежния документ трябва да се впише: Гаранция за изпълнение на обществена поръчка с реф. № РРС 19-035 и предмет: „Възстановяване на пътни и тротоарни настилки на територията на гр.София и области Благоевград, Перник, Кюстендил, Плевен, Враца, Ловеч, Монтана и Видин“, обособена позиция № ……………………………………
или
ПРОДЪЛЖАВА В РАЗДЕЛ VI. 3) ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
III.1.7)
Възложителят заплаща на Изпълнителя цена в размер на стойността на действително извършените и приети работи по единичните цени от количествено-стойностната сметка, приложение към договора. Цените не подлежат на промяна за срока на действие на договора. Финансовите условия и начина на плащане са описани подробно в договора.
III.1.8)
Възложителят не поставя условие за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.
Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, то договорът за обществена поръчка се сключва, след като избраният за изпълнител участник представи на възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ или еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата, в която обединението е установено.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


За възлагане на конкретните видове работи възложителят съставя документ/и за възлагане на изпълнението, съдържащ/и най-малко следната информация: видовете работи и количеството им, срок за изпълнение, цената на база единичните цени и др. В документа за възлагане на изпълнението се посочват и видовете материали, чиято доставка е задължение на Възложителя, както и тяхното количество и стойност. Документът за възлагане на изпълнението се подписва от Възложителя и Изпълнителя.
Приемането на изпълнената работа по всеки документ за възлагане на изпълнението се извършва с приемателен протокол, подписан от двете страни по договора, по ред и начин, описани в договора.
Всички материали, необходими за изпълнение на строителните работи са задължение за доставка на Изпълнителя с изключение на рамките и капаците за шахтите.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

23/05/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/05/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. София, бул Цариградско шосе 159, БенчМарк Бизнес център

Отварянето на подадените оферти е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. ПРОДЪЛЖЕНИЕ ОТ РАЗДЕЛ III.1.6) ИЗИСКУЕМИ ДЕПОЗИТИ И ГАРАНЦИИ:
- банкова гаранция (оригинал) – неотменяема, безусловна, издадена от банка в полза на Възложителя „ЧЕЗ Разпределение България” АД, с условия на усвояване, съвпадащи с тези от образеца в документацията и със срок на валидност най-малко 51 (петдесет и един месеца) от датата на издаването й. Датата на издаването не може да предхожда датата на изходящия номер на поканата от Възложителя до участника, определен за Изпълнител, за сключване на договора за обществена поръчка.
или
- застраховка, която обезпечава изпълнението на договора чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Застраховката следва да е сключена в полза на възложителя, за предмета на конкретния договор, като застрахователната сума по нея е равна по размер на размера на дължимата гаранция за изпълнение - 5% от стойността за изпълнение на дейностите по КСС. Застраховката следва да отговаря на условията и изискванията, описани в документацията за участие.
Когато гаранцията за изпълнение е под формата на парична сума или банкова гаранция тя може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал. 1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/04/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва