Деловодна информация
01379Електроенергиен системен оператор ЕАД, Мрежови експлоатационен район Русе
ЕСО-РС-183 15/04/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
15/04/2019 (дд/мм/гггг)
01379-2019-0061 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Електроенергиен системе оператор ЕАД, Мрежови експлоатационен район Русе 1752013040046
УЛ БОРИСОВА №27
Русе BG323 7000 България
Лъчезар Стойков - по процедурни въпроси, 0885 736678; Владимир Виронов - по технически въпроси, 0885 736296 +359 082813500
l.stoykov@rs.eso.bg +359 082822067

Интернет адрес/и

www.eso.bg

https://webapps.eso.bg/zop_profile/page2.php?intNo=aUZ4QW1YOVBxQkZiSFdaWWZhL041ZFdrVlFIRGxyRE56S3hCWmJZbmprOD0=


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://webapps.eso.bg/zop_profile/page2.php?intNo=aUZ4QW1YOVBxQkZiSFdaWWZhL041ZFdrVlFIRGxyRE56S3hCWmJZbmprOD0=%20
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Електрическа енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Проектиране, доставка и изграждане на системи за видеонаблюдение, пожароизвестяване, сигнално-охранителна система, контрол на достъпа и периметрова охрана в обекти на ЕСО ЕАД, МЕР Русе” МЕР-РС/2019/012
45300000      
Строителство

Поръчката е разделена на 4 (четири) обособени позиции, като за всяка от тях е предвидено следното:
• Изготвяне на работен проект, съгласно техническите изисквания;
•Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на видеонаблюдение на ОРУ;
•Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на видеонаблюдение по периметъра на обекта;
•Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на пожароизвестителна система в обекта;
•Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на сигнално-охранителна система;
•Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на периметрова охранителна система;
•Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на система за контрол на достъпа в обекта.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Проектиране, доставка и изграждане на системи за видеонаблюдение, пожароизвестяване, сигнално-охранителна система, контрол на достъпа и периметрова охрана в п/ст „Кубрат“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

п/ст „Кубрат“

• Изготвяне на работен проект, съгласно настоящите технически изисквания;
• Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на видеонаблюдение на ОРУ 110/20kV;
• Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на видеонаблюдение по периметъра на обекта;
• Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на пожароизвестителна систсма в обекта;
• Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на сигнално-охранителна система;
• Доставка, монтаж и въвеждане R експлоатация на периметрова охранителна система;
• Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на система за контрол на достъпа в обекта.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
50000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Проектиране, доставка и изграждане на системи за видеонаблюдение, пожароизвестяване, сигнално-охранителна система, контрол на достъпа и периметрова охрана в п/ст „Бабово“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

п/ст „Бабово“

• Изготвяне на работен проект, съгласно настоящите технически изисквания;
• Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на видеонаблюдение на ОРУ 110/20/6kV;
• Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на видеонаблюдение по периметъра на обекта;
• Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на пожароизвестителна система в обекта;
• Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на сигнално-охранителна система;
• Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на периметрова охранителна система;
• Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на система за контрол на достъпа в обекта.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
50000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Проектиране, доставка и изграждане на системи за видеонаблюдение, пожароизвестяване, сигнално-охранителна система, контрол на достъпа и периметрова охрана в п/ст „Лудогорие“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

п/ст „Лудогорие“

• Изготвяне на работен проект, съгласно настоящите технически изисквания;
• Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на видеонаблюдение на ОРУ 110kV;
• Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на видеонаблюдение по периметъра на обекта;
• Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на пожароизвестителна система в обекта;
• Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на сигнално-охранителна система;
• Доставка, монтаж и въвеждане R експлоатация на периметрова охранителна система;
• Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на система за контрол на достъпа в обекта.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
50000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Проектиране, доставка и изграждане на системи за видеонаблюдение, пожароизвестяване, сигнално-охранителна система, контрол на достъпа и периметрова охрана в п/ст „Силистра“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

п/ст „Силистра“

• Изготвяне на работен проект, съгласно настоящите технически изисквания;
• Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на видеонаблюдение на ОРУ 110 kV;
• Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на видеонаблюдение по периметъра на обекта;
• Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на пожароизвестителна система в обекта;
• Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на сигнално-охранителна система;
• Доставка, монтаж и въвеждане В експлоатация на периметрова охранителна система;
• Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на система за контрол на достъпа в обекта.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
50000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания.

Възложителят не поставя изисквания.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Критериите за подбор се отнасят за всички обособени позиции.
1. Всеки участник следва да е изпълнил за последните три години, считано от дата на подаване на офертата, услуги с предмет, идентичен или сходен* с този на предмета на поръчката.
* Под услуга, сходна с предмета на поръчката, се разбира: изготвяне на проект за комплексна охранителна система, включваща видеонаблюдение, пожароизвестяване, сигнално- охранителна техника и периметрова охрана.
Участникът декларира съответствието си с посочения критерий за подбор чрез представяне на ЕЕДОП.
Преди сключването на договора участникът, определен за изпълнител, предоставя документ, удостоверяващи съответствието му с поставения критерий за подбор, а именно - списък на услугите, идентични или сходни с предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните три години (оригинал по образец на възложителя), с посочване на стойностите, датите и получателите. Към списъка се прилагат документи, които доказват извършената услуга (заверено от участника копие).
Документите се представят и за подизпълнителите, и за третите лица, ако има такива.
2. Всеки участник следва да е изпълнил за последните пет години, считано от дата на подаване на офертата, строителство, включващо дейности с предмет, идентичен или сходен* с тези на предмета на поръчката.
* Под строителство, сходно с предмета на поръчката, се разбира: монтаж и настройка на комплексна охранителна система, включваща видеонаблюдение, пожароизвестяване, сигнално- охранителна техника и периметрова охрана.
Участникът декларира съответствието си с посочения критерий за подбор чрез представяне на ЕЕДОП.
Преди сключването на договора участникът, определен за изпълнител, предоставя документ, удостоверяващ съответствието му с поставения критерий за подбор, а именно - списък на строителството, включващо дейности с предмет, идентични или сходни с предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните пет години (оригинал по образец на възложителя). Към списъка се прилагат удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Документите се представят и за подизпълнителите, и за третите лица, ако има такива.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Документите за съответните критерии за подбор се представят само за тези от участниците в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор, включващи минимални изисквания за икономическо и финансово състояние, технически и професионални възможности.
Когато участникът предвижда подизпълнители при изпълнението на поръчката, подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото съсътояние,техническите и професионални способности, той трябва да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения. Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет, и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.


1. Участникът трябва да е изпълнил успешно най-малко една услуга, идентична или сходна с предмета на поръчката, през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
* Под услуга, сходна с предмета на поръчката, се разбира: изготвяне на проект за комплексна охранителна система, включваща видеонаблюдение, пожароизвестяване, сигнално- охранителна техника и периметрова охрана.
2. Участникът трябва да е изпълнил успешно най-малко едно строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.
* Под строителство, сходно с предмета на поръчката, се разбира: монтаж и настройка на комплексна охранителна система, включваща видеонаблюдение, пожароизвестяване, сигнално- охранителна техника и периметрова охрана.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Участниците в процедурата трябва да отговарят на поставените от възложителя изисквания в документацията и обявлението за обществената поръчка относно личното състояние и критериите за подбор. За участниците не трябва да са налице обстоятелствата по чл. 54 от Закона за обществените поръчки.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми:
-парична сума, внесена в касата на ЕСО ЕАД МЕР Русе или по банкова сметка на ЕСО ЕАД, МЕР Русе (Информация за банковите сметки на ЕСО ЕАД се намира на Профила на купувача в Раздел Друга Информация - Банкова сметка за внасяне на гаранции: https://webapps.eso.bg/zop_profile/bankAccounts.php) или
- неотменяема и безусловно платима банкова гаранция в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ със срок на валидност 30 дни след изтичане на срока на договора, или
- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя със срок на валидност 30 дни след изтичане на срока на договора.
III.1.7)
Възложителят заплаща на изпълнителя цената по всеки един сключен договор, както следва:
- Цената за изготвяне на работен проект в размер на 100 % (сто процента), в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представяне на:
(а) Оригинална данъчна фактура, издадена не по-късно от 5 дни след датата на протокола по т. (б) и
(б) Оригинален протокол от Технически съвет на възложителя за приемане на проекта без забележки.
- Заплащането на изпълнените видове СМР (доставка на материали и съоръжения, и изграждане на системи) се извършва ежемесечно, в размер на 95 % от фактурираната стойност на изпълнените видове работи, в срок до 30 календарни дни, с банков превод, по сметката на изпълнителя след представяне на:
(а) Оригинална данъчна фактура за стойността на изпълнените СМР, издадена не по-късно от 5 дни след датата на протокола по т. (б);
(б) Констативен протокол за количеството на качествено извършените и приети работи, съдържащ количествено-стойностна сметка, подписан от представители.
III.1.8)
Не се изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи на възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентни документи за регистрация, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/05/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

15/07/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/05/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

На адреса на възложителя - гр.Русе, ул. Борисова № 27, ет. 1, заседателна зала

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Документите, свързани с участието в процедурата, се представят в един екземпляр от участника, или от упълномощен от него представител – лично или чрез пощенска или друга куриерска услуга с препоръчана пратка с обратна разписка, на адреса, посочен от възложителя.
Посочените документи се представят в запечатана непрозрачна опаковка, върху която се посочват:
- наименованието на участника, включително участниците в обединението, когато е приложимо;
- адрес за кореспонденция, телефон и по възможност – факс и електронен адрес;
- наименованието на поръчката, а когато е приложимо – и обособените позиции, за които се подават документите.
Опаковката включва следните документи:
1. Опис на представените документи;
2. Информация относно личното състояние на участниците и критериите за подбор:
2.1. Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП);
2.2. Документ, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, от който да е видно правното основание за създаване на обединението (заверено от участника копие);
2.3. Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност, когато е приложимо (заверени от участника копия).
3. Оферта, съдържаща:
- техническо предложение;
- ценово предложение, поставено в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис „Предлагани ценови параметри“.
Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, в опаковката, посочена по-горе, за всяка от позициите се представят поотделно техническите предложения и отделни непрозрачни пликове с надпис „Предлагани ценови параметри“, с посочване на позицията, за която се отнасят.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП, решението подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10 - дневен срок, считано от изтичане на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/04/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва