Деловодна информация
00246
 
не
00246-2019-0036 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

ТЕЦ Марица изток 2 ЕАД 123531939
ТЕЦ Марица изток 2 ЕАД
с. Ковачево BG344 6265 България
По технически въпроси - инж. Д. Радовски, М. Желязкова, въпроси по процедурата - инж. П. Събчeва +359 42662040 / +359 42662084 / +359 42662544
p.sabcheva@tpp2.com +359 42662950

Интернет адрес/и

www.tpp2.com

http://www.tpp2.com/page/buyer-profile.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.tpp2.com/invitation/view/id/1601.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
ТЕЦ Марица изток 2 ЕАД 123531939
ТЕЦ Марица изток 2 ЕАД, Регистратура Обществени поръчки
с. Ковачево BG344 6265 България
Х. Димитрова - завеждащ регистратура +359 42662717
h.dimitrova@tpp2.com +359 42662507

Интернет адрес/и

www.tpp2.com

http://www.tpp2.com/page/buyer-profile.html

НЕ 

I.6) Основна дейност 

Електрическа енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Извършване на специализирани строителни ремонтни дейности 19046
45262600      
Строителство

„Извършване на специализирани строителни ремонтни дейности“– съгласно зададен обем дейности от документацията на поръчката.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45262600      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

“ТЕЦ Марица изток 2” ЕАД, с. Ковачево

„Извършване на специализирани строителни ремонтни дейности“– съгласно зададен обем дейности от документацията на поръчката.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
210000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срок за изпълнение на договора: 24 месеца след сключване на договор или изчерпване на сумата от 210 000.00 лева без ДДС, което събитие настъпи първо. Възлагането на отделните части става чрез заявка в която се определя и срока за изпълнение на възложените СРР.
Количествата в Приложение №1 са прогнозни и служат само за целите на класиране и формиране на единични цени за изпълнение на договора.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Съгласно чл. 60, ал.1 от ЗОП - Участникът да притежава Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се изискват.

Не се изискват.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Съгласно чл. 63, ал.1, т. 1, буква „а“ ЗОП- Участниците да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните пет години от датата на подаване на офертата.
2. Съгласно чл. 63, ал. 1,т.5 от ЗОП - Участниците да разполагат с персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката;
3.Съгласно чл. 63, ал.1, т.8 от ЗОП - Възложителят изисква от участниците да разполагат с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнението на поръчката.


1. Възложителят изисква участниците да имат изпълнени минимум два броя дейности за строително- монтажни работи през последните пет години, с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката.
2. Възложителят изисква участниците да разполагат с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, преминал курс на обучение за системи за ремонт и защита на бетон – не по- малко от 3 души.
3. Възложителят изисква участниците да разполага с: – система за рязане с диамантено въже на стоманобетон до 3 метра – 1бр., система за сканиране на стоманобетон HILTI PS 200 или еквивалентна – 1бр., машина за фрезоване на бетон до 2 мм – 1 бр., стенорезна машина за рязане на стоманобетон с дебелина до 25 см – 1 бр., стенорезна машина за рязане на стоманобетон с дебелина до 35 см – 2 бр., стенорезна машина за рязане на стоманобетон с дебелина до 43 см – 2 бр., машина за рязане на стоманобетон с прахоуловител – 1 бр., диамантно-пробивна машина HILTI DD EС1 или еквивалентна за пробиване на стоманобетон до 24 мм – 1 бр., диамантно-пробивна машина HILTI DD 120 или еквивалентна за пробиване на стоманобетон до 100 мм – 1 бр., диамантно-пробивна машина HILTI DD 200 или еквивалентна за пробиване на стоманобетон до 200 мм – 3 бр., диамантно-пробивна машина HILTI DD 350 или еквивалентна за пробиване на стоманобетон до 350 мм – 3 бр., диамантно-пробивна машина HILTI DD 500 или еквивалентна за пробиване на стоманобетон до 450 мм – 1 бр., трифазен дизелов (бензинов) агрегат за захранване на машините – 1 бр., пясъкоструен апарат с параметри: работно налягане 5?8 бара, производителност минимум 3.5 м3/мин, мобилен компресор с параметри: работно налягане 7 бара, производителност над 4,5 м3/мин, ресивер за сгъстен въздух, изсушител за сгъстен въздух, водосруен апарат, промишлена прахосмукачка, електрически или пневматични къртачи – 5 бр., осигурен собствен или наемен транспорт и др.
Участниците декларират съответствие с критериите за подбор чрез попълване на ЕЕДОП в офертата. Документите за доказване на съответствия с критериите за подбор съгласно чл.64, ал.1, т.1 от ЗОП, чл. 64, ал. 1, т.6 от ЗОП и чл. 64, ал.1, т.9 от ЗОП се представят в случаите на чл.67, ал.5 от ЗОП.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Възложителят отстранява от процедурата кандидат или участник на следните основания: чл. 54 ЗОП, чл. 55, ал. 1, т. 1, 4 и 5 от ЗОП, чл. 107 от ЗОП, чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество (ЗПКОНПИ) чрез попълване на съответната информация и във всички останали случай на несъответствие с изискванията на ЗОП и ППЗОП, и обявлението и документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
1. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 5 % от стойността му, закръглена до лев. Представя се преди подписването му и се освобождава до 30 дни след изтичане на 12 месеца от гаранционния срок на изпълнените строителни работи и отправено писмено искане от страна на Изпълнителя до Възложителя. Тази гаранция се връща на Изпълнителя при добросъвестно изпълнение и липса на претенции от страна на Възложителя.
2. Ако гаранцията е парична сума, се внася по сметката на Възложителя, а именно: IBAN BG22 TTBB 9400 1526 6809 53, BIC: TTBBBG22, “Сосиете Женерал Експресбанк” АД клон Раднево. 3. Ако гаранцията е банкова, се представя по посочения в документацията образец и е със срок на валидност 37 месеца от датата на договора.
4. Ако гаранцията е застраховка се представя оригинална полица със срок на валидност 37 месеца от датата на договора.
III.1.7)
1. Условия на финансиране:със собствени средства.
2. Условия на плащане: До 60 дни след приключване на работата, удостоверено с подписан приемо-предавателен протокол за извършена работа, Протокол за установяване завършването и заплащането на натурални видове строителни и монтажни работи, фактура - оригинал, издадена съгласно чл.113 от ЗДДС и след документи, представени по чл. 66, ал.7-10 от ЗОП при сключени договори с подизпълнители (в случай це е приложимо). Срокът за плащане започва да тече от датата на последно представения документ.
III.1.8)
Не.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Участникът следва да изпълни поръчката съгласно изискванията от документацията на Възложителя.
2. Към техническото предложение: Участникът следва да представи протокол за извършен оглед по образец на Възложителя, че предварително се е запознал с особеностите на обекта на място. С оглед пропускателния режим в централата е необходимо два работни дни преди посещението да се представят данни за лицата, които ще извършат огледа. Посещенията се извършват в периода от 09:00 до 15:00ч. най-късно три работни дни преди датата за подаване на оферти.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/05/2019 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/05/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателна зала на ТЕЦ Марица изток 2 ЕАД

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Цените да са в лева без ДДС. Ценовата оферта е по обема от Приложение №1 от документацията на поръчката и служи само за целите на класирането. Цената включва стойностите за труд, материали и консумативи по заложения обем и всички други дейности, необходими за извършване на строително ремонтните работи. Участникът следва да представи в офертата си конкретни анализни цени по обема, посочен в Приложение № 1 от документацията за участие в процедурата. Анализните цени да са съобразени с УСН или СЕК (където е приложимо). Договора се сключва по единични цени на стойност до 120 000.00 лева без ДДС.
2. Участникът задължително трябва да представи оферта за целия обем на поръчката. В противен случай, участникът се отстранява.
3. Гаранционен срок за изпълнените строителни работи – в съответствие с чл.20, ал.4, т.3 от Наредба №2/31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти – три години.
4. Изисквания за качество: Строително-ремонтните работи следва да отговарят на строителните норми за качество. За вложените материали да бъдат представени сертификати за качество (където е приложимо).
5. Особености относно начина на приемане на изпълнението на СРР: Строително-ремонтните работи се приемат с подписан приемо-предавателен протокол за извършена работа и протокол за установяване завършването и заплащането на натурални видове строителни и монтажни работи. По време на изпълнение на обекта контрол се осъществява от посочено от Възложителя техническо лице.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197 ал.1, т.4 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/04/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва