Деловодна информация
01379МЕР Стара Загора
ЕСО-СЗ-316 02/04/2019 (дд/мм/гггг)
не
01379-2019-0051 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Електроенергиен системен оператор ЕАД, Мрежови Експлоатационен район Стара Загора 1752013040122
бул. Отец Паисий № 89
Стара Загора BG344 6000 България
Галина Върбанова - по процедурни въпроси, 042 619731; Пейо Симеонов - по технически въпроси, 042 619720 +359 42600424
g.varbanova@sz.eso.bg +359 42602957

Интернет адрес/и

www.eso.bg

https://webapps.eso.bg/zop_profile/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://webapps.eso.bg/zop_profile/page2.php?intNo=TlZKcVpJWTlXaitHQ3NwWGJJMDJLNjZ5SHVFenM4UlcyRnZwSTYxNHBJYz0=
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Електроенергиен системен оператор ЕАД, Мрежови Експлоатационен район Стара Загора 1752013040122
бул. Отец Паисий № 89
Стара Загора BG344 6000 България
Ивелина Господинова +359 42600424
eso@sz.eso.bg +359 42602957

Интернет адрес/и

www.eso.bg

https://webapps.eso.bg/zop_profile/

НЕ 

I.6) Основна дейност 

Електрическа енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Подмяна на мълниезащитно въже на ВЛ 220 kV „Светлина“ МЕР-СТЗ/2019/009
45231400      
Строителство

Поръчката е с обект строителство, включващо:
1. Демонтаж на старото МЗВ;
2. Демонтаж на старите опъвателни и носителни клеми за МЗВ;
3. Доставка и монтаж:
- МЗВ стоманено поцинковано с диаметър 11 mm;
- МЗВ тип АА/АCS 92/36 с диаметър 15,2 mm и ток на термична устойчивост 12,8 кА;
- нови опъватени и носителни окачвания за МЗВ ? 11 и ACS 12.8 kA заедно с всички крепежни елементи;
- виброгасители за МЗВ тип OPGW;
- заземителни спусъци за МЗВ.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45231400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

ВЛ 220 kV „Светлина“ в участъка от портал ОРУ ТЕЦ „Марица изток - 2” до портал п/ст „Марица изток“

Поръчката е с обект строителство, включващо:
1. Демонтаж на старото МЗВ;
2. Демонтаж на старите опъвателни и носителни клеми за МЗВ;
3. Доставка и монтаж:
- МЗВ стоманено поцинковано с диаметър 11 mm;
- МЗВ тип АА/АCS 92/36 с диаметър 15,2 mm и ток на термична устойчивост 12,8 кА;
- нови опъватени и носителни окачвания за МЗВ ? 11 и ACS 12.8 kA заедно с всички крепежни елементи;
- виброгасители за МЗВ тип OPGW;
- заземителни спусъци за МЗВ.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
270000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от трета група, първа категория.
Доказва се с представянето на заверено копие на удостоверение за вписване в ЦПРС в трета група – строежи от първа категория и валиден контролен талон.
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на информацията, изисквана от възложителя, в съответния раздел в ЕЕДОП.
Документите, с които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор се представят от участника, определен за изпълнител, преди сключването на договора за обществената поръчка. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът да има валидна застраховка „Професионална отговорност” по чл. 171, ал.1 от Закон за устройство на територията (ЗУТ) за строител.
Доказва се с представянето на заверено копие на застраховка „Професионална отговорност“ по чл. 171, ал.1 от ЗУТ за строител със застрахователно покритие, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството и доказателство за напълно платена премия.
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на информацията, изисквана от възложителя, в съответния раздел в ЕЕДОП.
Документите, с които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор се представят от участника, определен за изпълнител, преди сключването на договора за обществената поръчка. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1. Участникът следва да има застраховка „Професионална отговорност” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за строител, покриваща минималната застрахователна сума за строеж първа категория, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството и доказателство за напълно платена премия.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнил строителство, идентично или сходно* с предмета на поръчката, за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата.
Доказва се с представянето на списък на строителството, идентично или сходно* с предмета на поръчката, изпълнено за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата.
Към списъка се прилагат удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
* Под сходен предмет следва да се разбира: ремонт или ново строителство на въздушни линии 110 kV или по-високо напрежение, включващи подмяна или изтегляне на ново МЗВ или фазови проводници.
2. Участникът да разполага с необходимия брой технически лица, които ще изпълняват строителството.
Доказва се с представянето на списък на техническите лица, които ще изпълняват строителството.
В случай, че участникът ще използва ресурси на трети лица, представя доказателства (декларация за ангажираност и др.), че ще има на свое разположение тези ресурси за времето на изпълнение на поръчката.
3. Участникът да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
Доказва се с представянето на списък на инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
В случай, че участникът се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, той трябва да докаже, че ще разполага с техните ресурси за времето на изпълнение на поръчката, като представи документи (договор за наем, писма, декларации или други документи от лицата, предоставили ресурсите) за поетите от третите лица задължения.
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на информацията, изисквана от възложителя, в съответния раздел в ЕЕДОП.
Документите, с които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор се представят от участника, определен за изпълнител, преди сключването на договора за обществената поръчка. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1. Участникът да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, най-малко едно строителство с предмет, идентичен или сходен* с предмета на поръчката.
*Под сходен предмет следва да се разбира: ремонт или ново строителство на въздушни линии 110 kV или по-високо напрежение, включващи подмяна или изтегляне на ново МЗВ или фазови проводници.
2. Участникът да разполага с най-малко със следните технически лица:
- минимум едно лице с пета квалификационна група за безопасност при работа в електрически уредби и мрежи съгласно Правилник за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрическите мрежи (ПБЗРЕУЕТЦЕМ)
- минимум две лица с четвърта квалификационна група за безопасност при работа в електрически уредби и мрежи, съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ
- минимум две лица, притежаващи правоспособност за работа с машини за изтегляне на проводници под механично напрежение.
3. Участникът да разполага най-малко с един комплект машини (теглителна и спирателна) за изтегляне на МЗВ или проводници под механично напрежение.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Участниците следва да отговарят на поставените от Възложителя изисквания в документацията и обявлението за обществената поръчка относно лично състояние и критериите за подбор. За участниците не трябва да са налице обстоятелствата по чл. 54 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранция за изпълнение на договора в размер, посочен в обявлението за обществената поръчка, в една от следните форми:
- парична сума, внесена в касата или по банкова сметка на ЕСО ЕАД, МЕР Стара Загора.
(Информация за банковите сметки на ЕСО ЕАД, МЕР Стара Загора се намира на Профила на купувача в Раздел Друга Информация - Банкова сметка за внасяне на гаранции: https://webapps.eso.bg/zop_profile/bankAccounts.php)
- банкова гаранция със срок на валидност, съгласно договора, в съответствие с образеца на възложителя, част от документацията за участие.
- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя със срок на валидност, съгласно договора и доказателсво за напълно платена премия.
III.1.7)
Поръчката е финансирана със собствени средства на Възложителя.
Заплащането на изпълнените видове работи ще се извърши в размер на 100% от фактурираната стойност на изпълнените видове работи, в срок до 30 календарни дни, с банков превод по сметката на Изпълнителя, след представяне на:
(а) Оригинална данъчна фактура за 100% от стойността на изпълнените СМР, издадена не по-късно от 5 дни, след датата на протокола по т. (б).
(б) Констативен протокол за количеството на качествено извършените и приети работи, съдържащ количествено-стойностна сметка, подписан от представители на Изпълнителя и Възложителя.
Срокът за плащане тече от датата на подписване на фактурата от Възложителя.
III.1.8)
Не се изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи на възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентни документи за регистрация, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/05/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/05/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

На адреса на възложителя - гр.Стара Загора, бул. „Св.Отец Паисий” № 89, ет. 5, зала 506.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Обменът на информация може да се извършва чрез пощенска и/или куриерска служба, по факс, по електронен път при условията и реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства.
2. Възложителят кани участниците да удължат срока на валидност на офертите, когато той не е изтекъл. Когато срокът е изтекъл, възложителят кани участниците да потвърдят валидността на офертите си за определен от него нов срок. Участник, който не удължи или не потвърди срока на валидност на офертата си, се отстранява от участие.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 197, ал.1, т.4 от ЗОП, решението подлежи на обжалване пред комисията за защита на конкуренцията в 10 - дневен срок, считано от изтичане на срока по чл. 179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/04/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва