Деловодна информация
00004
702 02/04/2019 (дд/мм/гггг)
не
00004-2019-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Водоснабдяване и канализация ЕООД 824106518
Ул.Сан Стефано 25
Плевен BG314 5800 България
Недко Симов Нешев +359 064889838/+359 0878330178
op@vik-pleven.com +359 064889866

Интернет адрес/и

www.vik-pleven.com

www.vik-pleven.com/p2019_4.php


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
www.vik-pleven.com/p2019_4.php
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Вода

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Възстановяване на улични настилки, тротоари и шахти след отстранени В и К аварии
45233252      KA11
Строителство

Възстановяване на улични настилки, тротоари и шахти след отстранени В и К аварии на територията на Област Плевен. В обхвата на обществената поръчка се включват абсолютно всички работи, описани в документацията за участие по възстановяване на пътните настилки, тротоари и шахти до първоначалния им вид за осигуряване на нормална проходимост на хора и машини. Условия: гаранционен срок - минимум 2 години; срок за започване на работа след момента на възлагане - за район "Град Плевен" - максимум до 8 часа, за останалите райони - максимум до 24 часа; срок за завършване на работа след момента на възлагане - за район "Град Плевен" - максимум до 3 работни дни, за останалите райони - максимум до 10 работни дни. Възстановяването на нарушената асфалтова настилка се извършва паралелно (едновременно) с възстановяването на бордюри и тротоарни плочи.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
12

:  12

II.2) Описание 1

Район "Град Плевен" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      KA11
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

Гр.Плевен

Възстановяване на улични настилки, тротоари и шахти след отстранени В и К аварии на територията на гр.Плевен. В обхвата на обществената поръчка се включват абсолютно всички работи, описани в документацията за участие по възстановяване на пътните настилки, тротоари и шахти до първоначалния им вид за осигуряване на нормална проходимост на хора и машини. Условия: гаранционен срок - минимум 2 години; срок за започване на работа след момента на възлагане - максимум до 8 часа; срок за завършване на работа след момента на възлагане - максимум до 3 работни дни. Възстановяването на нарушената асфалтова настилка се извършва паралелно (едновременно) с възстановяването на бордюри и тротоарни плочи. Обемът на работите ще се определя според конкретната необходимост.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
230000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максималният финансов ресурс като цени без ДДС, който Възложителят може да осигури за възстановяване на настилки за 100 кв.м е следният: 4 см асфалтобетон - 2800 лева; 5 см асфалтобетон - 3200 лева; 4 + 4 см асфалтобетон - 4100 лева.

II.2) Описание 1

Район "Община Плевен" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      KA11
II.2.3) Място на изпълнение
BG31

Населените места в Община Плевен, описани в документацията за участие.

Възстановяване на улични настилки, тротоари и шахти след отстранени В и К аварии на територията на Община Плевен. В обхвата на обществената поръчка се включват абсолютно всички работи, описани в документацията за участие по възстановяване на пътните настилки, тротоари и шахти до първоначалния им вид за осигуряване на нормална проходимост на хора и машини. Условия: гаранционен срок - минимум 2 години; срок за започване на работа след момента на възлаганет - максимум до 24 часа; срок за завършване на работа след момента на възлагане - максимум до 10 работни дни. Възстановяването на нарушената асфалтова настилка се извършва паралелно (едновременно) с възстановяването на бордюри и тротоарни плочи. Обемът на работите ще се определя според конкретната необходимост.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
65000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максималният финансов ресурс като цени без ДДС, който Възложителят може да осигури за възстановяване на настилки за 100 кв.м е следният: 4 см асфалтобетон - 3000 лева; 5 см асфалтобетон - 3400 лева; 4 + 4 см асфалтобетон - 4400 лева.

II.2) Описание 1

Район "Община Белене" 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      KA11
II.2.3) Място на изпълнение
BG31

Населените места в Община Белене, описани в документацията да участие.

Възстановяване на улични настилки, тротоари и шахти след отстранени В и К аварии на територията на Община Белене. В обхвата на обществената поръчка се включват абсолютно всички работи, описани в документацията за участие по възстановяване на пътните настилки, тротоари и шахти до първоначалния им вид за осигуряване на нормална проходимост на хора и машини. Условия: гаранционен срок - минимум 2 години; срок за започване на работа след момента на възлагане - максимум до 24 часа; срок за завършване на работа след момента на възлагане - максимум до 10 работни дни. Възстановяването на нарушената асфалтова настилка се извършва паралелно (едновременно) с възстановяването на бордюри и тротоарни плочи. Обемът на работите ще се определя според конкретната необходимост.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
25000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максималният финансов ресурс като цени без ДДС, който Възложителят може да осигури за възстановяване на настилки за 100 кв.м е следният: 4 см асфалтобетон - 3500 лева; 5 см асфалтобетон - 3900 лева; 4 + 4 см асфалтобетон - 5100 лева.

II.2) Описание 1

Район "Община Гулянци" 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      KA11
II.2.3) Място на изпълнение
BG31

Населените места в Обшина Гулянци, описани в документацията за участие.

Възстановяване на улични настилки, тротоари и шахти след отстранени В и К аварии на територията на Община Гулянци. В обхвата на обществената поръчка се включват абсолютно всички работи, описани в документацията за участие по възстановяване на пътните настилки, тротоари и шахти до първоначалния им вид за осигуряване на нормална проходимост на хора и машини. Условия: гаранционен срок - минимум 2 години; срок за започване на работа след момента на възлагане - максимум до 24 часа; срок за завършване на работа след момента на възлагане - максимум до 10 работни дни. Възстановяването на нарушената асфалтова настилка се извършва паралелно (едновременно) с възстановяването на бордюри и тротоарни плочи. Обемът на работите ще се определя според конкретната необходимост.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
35000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максималният финансов ресурс като цени без ДДС, който Възложителят може да осигури за възстановяване на настилки за 100 кв.м е следният: 4 см асфалтобетон - 3400 лева; 5 см асфалтобетон - 3800 лева; 4 + 4 см асфалтобетон - 5000 лева.

II.2) Описание 1

Район "Община Долни Дъбник" 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      KA11
II.2.3) Място на изпълнение
BG31

Населените места в Община Долни Дъбник.

Възстановяване на улични настилки, тротоари и шахти след отстранени В и К аварии на територията на Община Долни Дъбник. В обхвата на обществената поръчка се включват абсолютно всички работи, описани в документацията за участие по възстановяване на пътните настилки, тротоари и шахти до първоначалния им вид за осигуряване на нормална проходимост на хора и машини. Условия: гаранционен срок - минимум 2 години; срок за започване на работа след момента на възлагане - максимум до 24 часа; срок за завършване на работа след момента на възлагане - максимум до 10 работни дни. Възстановяването на нарушената асфалтова настилка се извършва паралелно (едновременно) с възстановяването на бордюри и тротоарни плочи. Обемът на работите ще се определя според конкретната необходимост.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
25000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максималният финансов ресурс като цени без ДДС, който Възложителят може да осигури за възстановяване на настилки за 100 кв.м е следният: 4 см асфалтобетон - 3200 лева; 5 см асфалтобетон - 3600 лева; 4 + 4 см асфалтобетон - 4700 лева.

II.2) Описание 1

Район "Община Долна Митрополия" 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      KA11
II.2.3) Място на изпълнение
BG31

Населените места в Община Долна Митрополия

Възстановяване на улични настилки, тротоари и шахти след отстранени В и К аварии на територията на Община Долна Митрополия. В обхвата на обществената поръчка се включват абсолютно всички работи, описани в документацията за участие по възстановяване на пътните настилки, тротоари и шахти до първоначалния им вид за осигуряване на нормална проходимост на хора и машини. Условия: гаранционен срок - минимум 2 години; срок за започване на работа след момента на възлагане - максимум до 24 часа; срок за завършване на работа след момента на възлагане - максимум до 10 работни дни. Възстановяването на нарушената асфалтова настилка се извършва паралелно (едновременно) с възстановяването на бордюри и тротоарни плочи. Обемът на работите ще се определя според конкретната необходимост.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
45000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максималният финансов ресурс като цени без ДДС, който Възложителят може да осигури за възстановяване на настилки за 100 кв.м е следният: 4 см асфалтобетон - 3300 лева; 5 см асфалтобетон - 3700 лева; 4 + 4 см асфалтобетон - 4900 лева.

II.2) Описание 1

Район "Община Искър" 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      KA11
II.2.3) Място на изпълнение
BG31

Населените места в Община Искър, описани в документацията за участие.

Възстановяване на улични настилки, тротоари и шахти след отстранени В и К аварии на територията на Община Искър. В обхвата на обществената поръчка се включват абсолютно всички работи, описани в документацията за участие по възстановяване на пътните настилки, тротоари и шахти до първоначалния им вид за осигуряване на нормална проходимост на хора и машини. Условия: гаранционен срок - минимум 2 години; срок за започване на работа след момента на възлаганет - максимум до 24 часа; срок за завършване на работа след момента на възлагане - максимум до 10 работни дни. Възстановяването на нарушената асфалтова настилка се извършва паралелно (едновременно) с възстановяването на бордюри и тротоарни плочи. Обемът на работите ще се определя според конкретната необходимост.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
20000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максималният финансов ресурс като цени без ДДС, който Възложителят може да осигури за възстановяване на настилки за 100 кв.м е следният: 4 см асфалтобетон - 3000 лева; 5 см асфалтобетон - 3400 лева; 4 + 4 см асфалтобетон - 4400 лева.

II.2) Описание 1

Район "Община Кнежа" 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      KA11
II.2.3) Място на изпълнение
BG31

Населените места в Община Кнежа, описани в документацията за участие.

Възстановяване на улични настилки, тротоари и шахти след отстранени В и К аварии на територията на Община Кнежа. В обхвата на обществената поръчка се включват абсолютно всички работи, описани в документацията за участие по възстановяване на пътните настилки, тротоари и шахти до първоначалния им вид за осигуряване на нормална проходимост на хора и машини. Условия: гаранционен срок - минимум 2 години; срок за започване на работа след момента на възлагане - максимум до 24 часа; срок за завършване на работа след момента на възлагане - максимум до 10 работни дни. Възстановяването на нарушената асфалтова настилка се извършва паралелно (едновременно) с възстановяването на бордюри и тротоарни плочи. Обемът на работите ще се определя според конкретната необходимост.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
20000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максималният финансов ресурс като цени без ДДС, който Възложителят може да осигури за възстановяване на настилки за 100 кв.м е следният: 4 см асфалтобетон - 3000 лева; 5 см асфалтобетон - 3400 лева; 4 + 4 см асфалтобетон - 4400 лева.

II.2) Описание 1

Район "Община Левски" 9
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      KA11
II.2.3) Място на изпълнение
BG31

Населените места в Община Левски, описани в документацията за участие.

Възстановяване на улични настилки, тротоари и шахти след отстранени В и К аварии на територията на Община Левски. В обхвата на обществената поръчка се включват абсолютно всички работи, описани в документацията за участие по възстановяване на пътните настилки, тротоари и шахти до първоначалния им вид за осигуряване на нормална проходимост на хора и машини. Условия: гаранционен срок - минимум 2 години; срок за започване на работа след момента на възлаганет - максимум до 24 часа; срок за завършване на работа след момента на възлагане - максимум до 10 работни дни. Възстановяването на нарушената асфалтова настилка се извършва паралелно (едновременно) с възстановяването на бордюри и тротоарни плочи. Обемът на работите ще се определя според конкретната необходимост.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
35000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максималният финансов ресурс като цени без ДДС, който Възложителят може да осигури за възстановяване на настилки за 100 кв.м е следният: 4 см асфалтобетон - 3400 лева; 5 см асфалтобетон - 3900 лева; 4 + 4 см асфалтобетон - 5000 лева.

II.2) Описание 1

Район "Община Никопол" 10
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      KA11
II.2.3) Място на изпълнение
BG31

Населените места в Община Никопол, описани в документацията за участие.

Възстановяване на улични настилки, тротоари и шахти след отстранени В и К аварии на територията на Община Никопол. В обхвата на обществената поръчка се включват абсолютно всички работи, описани в документацията за участие по възстановяване на пътните настилки, тротоари и шахти до първоначалния им вид за осигуряване на нормална проходимост на хора и машини. Условия: гаранционен срок - минимум 2 години; срок за започване на работа след момента на възлагане - максимум до 24 часа; срок за завършване на работа след момента на възлагане - максимум до 10 работни дни. Възстановяването на нарушената асфалтова настилка се извършва паралелно (едновременно) с възстановяването на бордюри и тротоарни плочи. Обемът на работите ще се определя според конкретната необходимост.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
25000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максималният финансов ресурс като цени без ДДС, който Възложителят може да осигури за възстановяване на настилки за 100 кв.м е следният: 4 см асфалтобетон - 3400 лева; 5 см асфалтобетон - 3800 лева; 4 + 4 см асфалтобетон - 5100 лева.

II.2) Описание 1

Район "Община Пордим" 11
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      KA11
II.2.3) Място на изпълнение
BG31

Населените места в Община Пордим, описани в документацията за участие.

Възстановяване на улични настилки, тротоари и шахти след отстранени В и К аварии на територията на Община Пордим. В обхвата на обществената поръчка се включват абсолютно всички работи, описани в документацията за участие по възстановяване на пътните настилки, тротоари и шахти до първоначалния им вид за осигуряване на нормална проходимост на хора и машини. Условия: гаранционен срок - минимум 2 години; срок за започване на работа след момента на възлагане - максимум до 24 часа; срок за завършване на работа след момента на възлагане - максимум до 10 работни дни. Възстановяването на нарушената асфалтова настилка се извършва паралелно (едновременно) с възстановяването на бордюри и тротоарни плочи. Обемът на работите ще се определя според конкретната необходимост.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
25000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максималният финансов ресурс като цени без ДДС, който Възложителят може да осигури за възстановяване на настилки за 100 кв.м е следният: 4 см асфалтобетон - 3300 лева; 5 см асфалтобетон - 3800 лева; 4 + 4 см асфалтобетон - 4800 лева.

II.2) Описание 1

Район "Община Червен бряг" 12
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      KA11
II.2.3) Място на изпълнение
BG31

Населените места в Община Червен бряг, описани в документацията за участие.

Възстановяване на улични настилки, тротоари и шахти след отстранени В и К аварии на територията на Община Червен бряг. В обхвата на обществената поръчка се включват абсолютно всички работи, описани в документацията за участие по възстановяване на пътните настилки, тротоари и шахти до първоначалния им вид за осигуряване на нормална проходимост на хора и машини. Условия: гаранционен срок - минимум 2 години; срок за започване на работа след момента на възлагане - максимум до 24 часа; срок за завършване на работа след момента на възлагане - максимум до 10 работни дни. Възстановяването на нарушената асфалтова настилка се извършва паралелно (едновременно) с възстановяването на бордюри и тротоарни плочи. Обемът на работите ще се определя според конкретната необходимост.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
55000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максималният финансов ресурс като цени без ДДС, който Възложителят може да осигури за възстановяване на настилки за 100 кв.м е следният: 4 см асфалтобетон - 3100 лева; 5 см асфалтобетон - 3500 лева; 4 + 4 см асфалтобетон - 4600 лева.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

На основание чл.60, ал.1 от ЗОП участникът трябва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя (на основание чл.5, ал.1, т.2 от Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя) - минимум ІІ категория (съгласно чл.137, ал.1, т.2, б."а" от ЗУТ)., от втора група (строежи от транспортна инфраструктура).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Няма изисквания

Няма изисквания
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. На основание чл.64, ал.1, т.1, във връзка с чл.63, ал.1, т.1, б."а" от ЗОП участникът трябва да представи списък на изпълненото строителство, идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата. 2. Удостоверения за добро изпълнение от Възложителите към списъка по т.1, които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. 3. Участниците, които подават оферта по Позиции №1 и/или №2 трябва да разполагат с асфалтобаза, която да е отдалечена максимум на 20 км от гр.Плевен.

Няма изисквания
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Всяка оферта задължително съдържа изисканите документи, които се поставят в запечатана, непрозрачна и с ненарушена цялост опаковка, върху която се изписва най – малко следната информация: наименованието на участника, включително участниците в обединението, когато е приложимо; адрес за кореспонденция, телефон, факс и електронен адрес; наименованието на обособените позиции, за които се подава офертата. 1. Списък на документите в офертата. 2. Административни сведения. 3. ЕЕДОП. 4. Документи съгласно т.2 от т.III.1.3 от обявлението (Технически и професионални възможности). 5. Техническо предложение - за всяка позиция, за която се участва по отделно. 6. Ценово предложение - за всяка позиция, за която се участва по отделно. Не се допускат непълни ценови и технически оферти по Позициите, за които се подава оферта. Ако се представят документи на чужд език, към тях се прилага и превод на български език от лицензиран преводач.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранцията се предоставя в една от формите по чл.111, ал.5 от ЗОП. Гаранцията (ако е парична) се внася в брой в касата на дружеството (стая 402) или с превод по сметката на Възложителя в "Първа Инвестиционна Банка" АД, IBAN: BG09FINV915010BGN08JX5, BIC: FINVBGSF. Гаранция за изпълнение на договора - 3% от стойността му, изчислена на база прогнозната стойност по съответните Позиции.
III.1.7)
Собствено финансиране. Срок на плащане след подписване на протокол за приемане на извършените работи и издаване на фактура - минимум до 30 дни. Плащане - по банков път.
III.1.8)

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/05/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/05/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Гр.Плевен 5800, ул."Сан Стефано" 25, ет.3, Заседателна зала

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Офертата се представя в деловодството на “ВиК” ЕООД – Плевен (стая 307), лично от участника или от негов упълномощен представител, или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


Поръчката ще се възлага през 12 месеца

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Датата, часът и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъде обявена минимум 2 работни дни предварително в профила на купувача (т.І.3 от обявлението). Оценката на офертите ще се извърши на база най-ниска претеглена цена, изчислена по формулата, посочена в техническата спецификация от документацията. Офертата трябва да отговаря на условията за участие от документацията.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
Бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбите се подават в десет дневен срок от настъпване на обстоятелства по чл.197, ал.1, т.1 и ал.2 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/04/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва