Деловодна информация
01379
 
не
01379-2019-0047 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Електроенергиен системен оператор ЕАД 175201304
бул. Цар Борис III № 201
София BG411 1618 България
Сребрина Русева тел.: 02/9696852; Петър Манев тел.: 02/9696834 +359 029696852
op@eso.bg +359 029626189

Интернет адрес/и

www.еso.bg

https://webapps.eso.bg/zop_profile/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://webapps.eso.bg/zop_profile/page2.php?intNo=d01yUmFDMG1TWGlET1FhMktkVlJ4Zz09%20
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Електроенергиен системен оператор ЕАД 175201304
бул. Цар Борис III № 201, деловодство
София BG411 1618 България
Мария Цветанова; Силвия Стоянова +359 029696886
op@eso.bg +359 029626189

Интернет адрес/и

www.еso.bg

https://webapps.eso.bg/zop_profile/

НЕ 

I.6) Основна дейност 

Електрическа енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Рехабилитация на КЛ 110 kV "Аязмо" ЦУ/2019/009
45231400      
Строителство

Обществената поръчка включва извършване на рехабилитация на съществуваща кабелна линия, като са включени всички свързани с това дейности: изготвяне на работен проект, демонтаж на кабелна линия, доставка на необходимите материали и съоръжения и изграждане на новата линия (включително реализиране на оптична свързаност между двете подстанции), изпитания и други допълнителни дейности необходими за изграждането на обекта.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

Мястото за изпълнение на поръчката е трасето на КЛ 110 kV „Аязмо” в участъка от п/ст „Самара“ до п/ст „Траяна“, преминаващо през централната градска част на гр. Стара Загора.

С настоящата поръчка се цели да се извърши рехабилитация на съществуваща кабелна линия, като са включени всички свързани с това дейности: изготвяне на работен проект, демонтаж на кабелна линия, доставка на необходимите материали и съоръжения и изграждане на новата линия (включително реализиране на оптична свързаност между двете подстанции), изпитания и други допълнителни дейности необходими за изграждането на обекта.
Поръчката условно е разделена на два етапа:
3.1. Първи етап: Изготвяне на работен проект за подмяна на КЛ 110 kV “Аязмо” от п/ст „Самара” до п/ст “Траяна” и изграждане на нова кабелна оптична линия тип OPUG по същото трасе;
3.2. Втори етап: СМР за подмяна на съществуващ кабел, в съответствие с изготвен работен проект по предходната точка. В този етап са включени работите свързани с демонтаж на съществуващата кабелна линия, доставки и изграждане на новата, както и измервания и изпитания преди включване под напрежение на ново изградената кабелна линия.
Дължината на трасето е 2,6 км.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
3500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участиците трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя в трета група - за строежи втора категория.
Доказва се с представянето на удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя в трета група - за строежи втора категория.
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на информацията, изисквана от възложителя, в съответния раздел в ЕЕДОП в електронен формат.
Документите, с които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор се представят от участника, определен за изпълнител, преди сключването на договора за обществената поръчка. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците да имат застраховка "Професионална отговорност" по чл. 171 от ЗУТ за строител. Доказва се с представянето на застраховка професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ и Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
2. Участниците да имат валидна застраховка "Професионална отговорност" по чл. 171 от ЗУТ за проектант.
Доказва се с представянето на заверено копие на застраховка "Професионална отговорност" за проектант, с покритие, в съответствие с чл. 171 от ЗУТ и Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
3. Участниците да са реализирали минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Минималния оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката се доказва със справка – декларация (оригинал по образец).
За доказване на наличието на общия оборот, към справката-декларация участникът представя годишен финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен.
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на информацията, изисквана от възложителя, в съответния раздел в ЕЕДОП в електронен формат.
Документите, с които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор се представят от участника, определен за изпълнител, преди сключването на договора за обществената поръчка. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1. Участниците да има валидна застраховка "Професионална отговорност" за строител, съгласно чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строеж втора категория, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
2. Участниците да имат валидна застраховка "Професионална отговорност" за проектант, съгласно чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строеж втора категория, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
3. Участниците да са реализирали минимален общ оборот от 3 000 000 лв и минимален оборот в сферта, попадаща в обхвата на поръчката от 1 600 000 лв. за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците трябва да са изпълнили за последните пет години, считано от дата на подаване на офертата, строителство, включващо дейности с предмет и обем, идентични или сходни* с предмета на поръчката.
Доказва се с представянето на списък на строителството, включващо дейности с предмет и обем, идентични или сходни* с предмета на поръчката, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата.
Към списъка се прилагат удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
* Под строителство, включващо дейности с предмет и обем, сходен с предмета и обема на поръчката се разбира: Изграждане на новa и/или реконтрукция и/или рехабилитация на съществуваща кабелна линия за напрежение 110 кV или по-високо с обща дължина минимум 2,6 км, задължително включваща подмяна на силов кабел.
2. Участниците да разполагат с необходимия брой технически лица, които ще изпълняват строителството.
Доказва се с представянето на списък на техническите лица, които ще изпълняват строителството.
В случай, че участник ще използва ресурси на трети лица, към списъка представя доказателства (декларация за ангажираност и др. ), че ще има на свое разположение тези ресурси за времето на изпълнение на поръчката.
3. Участниците да разполагат с персонал и с ръководен състав с професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
Доказва се с представянето на списък с персонала, които ще изпълнява поръчката и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата.
В случай, че участник ще използва ресурси на трети лица, към списъка представя доказателства (декларация за ангажираност и др. ), че ще има на свое разположение тези ресурси за времето на изпълнение на поръчката.
4. Участниците да разполагат с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
Доказва се с представянето на списък на инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
В случай, че участник се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, той трябва да докаже, че ще разполага с техните ресурси за времето на изпълнение на поръчката, като представи документи (договор за наем, писма, декларации или други документи от лицата, предоставили ресурсите) за поетите от третите лица задължения.
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на информацията, изисквана от възложителя, в съответния раздел в ЕЕДОП в електронен формат.
Документите, с които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор се представят от участника, определен за изпълнител, преди сключването на договора за обществената поръчка. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1. Участниците да са изпълнили за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, стоителство, включващо дейности с предмет и обем, идентични или сходни* с предмета на поръчката.
2. Участниците да разполагат с работна група от най-малко 30 човека, от които:
- да имат минимум осем лица с пета квалификационна група за безопасност при работа в електрически уредби и мрежи, съгласно Правилник за безопасност и здраве при работа с електрически уребди на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи (ПБЗРЕУЕТЦЕМ);
- да имат минимум петнадесет лица с четвърта квалификационна група за безопасност при работа в електрически уредби и мрежи съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ.
3. Участниците да разполагат с персонал и с ръководен състав с професионална компетентност за изпълнение на поръчката, както следва:
- минимум едно лице, преминало обучение при производителя на кабела и/или арматурата за кабела или поне един супервайзър (представител на производителя на кабела и/или арматурата за кабела);
- минимум две лица с професионална квалификация "електроинженер" и/или еквивалентна, в случаите, когато образователната-квалификационна степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност, притежаващи пета квалификационна група за безопасност при работа в електрически уредби и мрежи, съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ;
- минимум две лица с професионална квалификация "строителен инженер" и/или еквивалентна, в случаите, когато образователната-квалификационна степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност, притежаващи пета квалификационна група за безопасност при работа в електрически уредби и мрежи, съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ;
4. Участниците да разполагат най-малко с:
- един комплект машини за изтегляне на кабели под механично напрежение;
- 300 носителни ролки;
- един автокран с товароподемност минимум 20 т.;
- един багер;
- два самосвала;
- два бордови автомобила;
- един валяк.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Участниците следва да отговарят на поставените от Възложителя изисквания в документацията за обществената поръчка.
За участниците не следва да са налице обстоятелствата по чл. 54 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Участникът определен за изпълнител на поръчката предоставия гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % от неговата стойност. Гаранцията се предоставя в една от следните форми:
? парична сума, внесена по банкова сметка на ЕСО ЕАД.
(Информация за банковите сметки на ЕСО ЕАД се намира на Профила на купувача в Раздел Друга Информация - Банкова сметка за внасяне на гаранции: https://webapps.eso.bg/zop_profile/bankAccounts.php)
? банкова гаранция със срок на валидност, съгласно договора.
? застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя със срок на валидност, съгласно договора.
(Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.)
III.1.7)
Съгласно чл. 3 от проекта на договор от докуметацията за участие.
III.1.8)
Не се изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи на възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентни документи за регистрация, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/04/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/04/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

на адреса на възложителя: гр. София, бул. "Цар Борис III" 201, партер, заседателна зала Обществени поръчки

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал. 1, т. 4 от ЗОП, решението подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренция в 10-дневен срок, считано от изтичане на срока по чл. 179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/03/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва