Деловодна информация
01379ЕСО ЕАД Мрежови Експлоатационен район Плевен
ПЛ-ПМО- 372 21/03/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
21/03/2019 (дд/мм/гггг)
01379-2019-0042 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Електроенергиен системен оператор ЕАД Мрежови Експлоатационен район Плевен 175201304
ул. Сторгозия № 28
Плевен BG314 5800 България
Нина Иванова - по процедурни въпроси, 064 880922; Мирослав Голишарски- по техн-въпроси-064 880987 +359 64880922
eso@pl.eso.bg +359 64680432

Интернет адрес/и

www.eso.bg

https://webapps.eso.bg/zop_profile/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://webapps.eso.bg/zop_profile/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Електроенергиен системен оператор ЕАД, Мрежови Експлоатационен район Плевен 1752013040070
ул. Сторгозия № 28
Плевен BG314 5800 България
Йоана Йоткова +359 64800999
eso@pl.eso.bg +359 64680432

Интернет адрес/и

www.eso.bg

https://webapps.eso.bg/zop_profile/

НЕ 

I.6) Основна дейност 

Електрическа енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Проектиране, доставка и изграждане на системи за видеонаблюдение, пожароизвестяване, сигнално-охранителна система, контрол на достъпа и периметрова охрана в п/ст „Плевен 2“ МЕР-ПЛ/2019/015
45312000      
Строителство

Проектиране, доставка и изграждане на системи за видеонаблюдение, пожароизвестяване, сигнално-охранителна система, контрол на достъпа и периметрова охрана в п/ст „Плевен 2“
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45312000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

Плевен
Плевен

Предмет на настоящата поръчка е проектиране, доставка и изграждане на системи за видеонаблюдение, пожароизвестяване, сигнално-охранителна система, контрол на достъпа и периметрова охрана в п/ст „Плевен 2“
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
95000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

няма
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

няма

няма
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Да е изпълнил, услуги с предмет и обем, идентичeн или сходен* с този на поръчката за последните три години от датата на подаване на офертата.
Доказва се с представянето на списък на услугите, които са идентични или сходни* с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите (оригинал по образец). Към списъка се прилагат документи, които доказват извършената услуга. (заверено от участика копие).
Под сходен предмет на поръчката се разбира: Изготвяне на проект за комплексна охранителна система, включваща видеонаблюдение, пожароизвестяване, сигнално- охранителна техника и периметрова охрана.
2. Участникът да е изпълнил за последните пет години, считано от дата на подаване на офертата, строителство, включващо дейности с предмет и обем, идентичен или сходен* с предмета на поръчката.
Доказва се с представянето на списък на строителството, включващо дейности с предмет и обем, идентичен или сходен* с предмета и обема на поръчката, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата (оригинал по образец).
Към списъка се прилагат удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
* Под работи, сходнио с предмета на поръчката се разбира:
Монтаж и настройка на комплексна охранителна система, включваща видеонаблюдение, пожароизвестяване, сигнално- охранителна техника и периметрова охрана.


1. Участникът следва да е изпълнил успешно най-малко една услуга, с предмет и обем, идентичeн или сходен* с този на поръчката за последните три години от датата на подаване на офертата.
2. Участникът трябва да е изпълнил успешно най-малко едно строителство, включващо дейности с предмет и обем, идентичен или сходен* с предмета на поръчката, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Участниците в процедурата трябва да отговарят на поставените от възложителя изисквания в документацията и обявлението за обществената поръчка относно лично състояние и критериите за подбор.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от стойността на договора без ДДС, в една от следните форми:
? парична сума, внесена в касата на ЕСО ЕАД МЕР Плевен на адрес: гр. Плевен, ул. "Сторгозия" № 28 или по банковата сметка на ЕСО ЕАД МЕР Плевен.
IBAN: BG 83 BPBI 7923 1069 932803
BIC: BPBIBGSF
Банка: ЮРОБАНК БЪЛГАРИЯ АД
(Информация за банковата сметка на ЕСО ЕАД МЕР Плевен се намира на Профила на купувача в Раздел Друга Информация - Банкова сметка за внасяне на гаранции: https://webapps.eso.bg/zop_profile/bankAccounts.php )
? банкова гаранция със срок на валидност, съгласно договора, в съответствие с образеца на възложителя, част от документацията за участие, или
? застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя със срок на валидност, съгласно договора и доказателсво за напълно платена премия.
III.1.7)
Поръчката е финансирана със собствени средства на Възложителя.
1.ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ стойността на работния проект в размер на 100 % , в срок до 30 календарни дни след представяне на:
(а) Оригинална данъчна фактура и
(б) Оригинален протокол от Технически съвет на Възложителя за приемане на проекта без забележки.
2. Заплащането на изпълнените видове работи ще се извършва ежемесечно, в размер на 95 % от фактурираната стойност на изпълнените видове работи, в срок до 30 календарни дни, с банков превод, по сметката на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след представяне на:
(а) Оригинална данъчна фактура за стойността на изпълнените СМР.
(б) Констативен протокол за количеството на качествено извършените и приети работи.
3. Изплащането на оставащата дължима сума за извършената работа ще стане до 30 дни след подписването на протокола за приемане на обекта, без забележки от приемателна комисия.
Срокът за плащане започва да тече, считано от датата на подписване на фактурата от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.
III.1.8)
Не се изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Договорът за обществената поръчка се сключва след като изпълнителят представи на възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата в която са установени.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/05/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/05/2019 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

На адреса на възложителя - гр.Плевен, ул. „Сторгозия” № 28, ет. 2, заседателна зала

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Обменът на информация може да се извършва чрез пощенска и/или куриерска служба, по факс, по електронен път при условията и реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 197, ал.1, т.4 от ЗОП, решението подлежи на обжалване пред комисията за защита на конкуренцията в 10 - дневен срок, считано от изтичане на срока по чл. 179, ал.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/03/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва