III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
няма |
III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
няма
няма
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
1. Да е изпълнил, услуги с предмет и обем, идентичeн или сходен* с този на поръчката за последните три години от датата на подаване на офертата. Доказва се с представянето на списък на услугите, които са идентични или сходни* с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите (оригинал по образец). Към списъка се прилагат документи, които доказват извършената услуга. (заверено от участика копие). Под сходен предмет на поръчката се разбира: Изготвяне на проект за комплексна охранителна система, включваща видеонаблюдение, пожароизвестяване, сигнално- охранителна техника и периметрова охрана. 2. Участникът да е изпълнил за последните пет години, считано от дата на подаване на офертата, строителство, включващо дейности с предмет и обем, идентичен или сходен* с предмета на поръчката. Доказва се с представянето на списък на строителството, включващо дейности с предмет и обем, идентичен или сходен* с предмета и обема на поръчката, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата (оригинал по образец). Към списъка се прилагат удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. * Под работи, сходнио с предмета на поръчката се разбира: Монтаж и настройка на комплексна охранителна система, включваща видеонаблюдение, пожароизвестяване, сигнално- охранителна техника и периметрова охрана.
1. Участникът следва да е изпълнил успешно най-малко една услуга, с предмет и обем, идентичeн или сходен* с този на поръчката за последните три години от датата на подаване на офертата. 2. Участникът трябва да е изпълнил успешно най-малко едно строителство, включващо дейности с предмет и обем, идентичен или сходен* с предмета на поръчката, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.
|
|
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие
Участниците в процедурата трябва да отговарят на поставените от възложителя изисквания в документацията и обявлението за обществената поръчка относно лично състояние и критериите за подбор.
|
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
|
III.1.6) Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от стойността на договора без ДДС, в една от следните форми: ? парична сума, внесена в касата на ЕСО ЕАД МЕР Плевен на адрес: гр. Плевен, ул. "Сторгозия" № 28 или по банковата сметка на ЕСО ЕАД МЕР Плевен. IBAN: BG 83 BPBI 7923 1069 932803 BIC: BPBIBGSF Банка: ЮРОБАНК БЪЛГАРИЯ АД (Информация за банковата сметка на ЕСО ЕАД МЕР Плевен се намира на Профила на купувача в Раздел Друга Информация - Банкова сметка за внасяне на гаранции: https://webapps.eso.bg/zop_profile/bankAccounts.php ) ? банкова гаранция със срок на валидност, съгласно договора, в съответствие с образеца на възложителя, част от документацията за участие, или ? застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя със срок на валидност, съгласно договора и доказателсво за напълно платена премия.
|
III.1.7) Поръчката е финансирана със собствени средства на Възложителя. 1.ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ стойността на работния проект в размер на 100 % , в срок до 30 календарни дни след представяне на: (а) Оригинална данъчна фактура и (б) Оригинален протокол от Технически съвет на Възложителя за приемане на проекта без забележки. 2. Заплащането на изпълнените видове работи ще се извършва ежемесечно, в размер на 95 % от фактурираната стойност на изпълнените видове работи, в срок до 30 календарни дни, с банков превод, по сметката на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след представяне на: (а) Оригинална данъчна фактура за стойността на изпълнените СМР. (б) Констативен протокол за количеството на качествено извършените и приети работи. 3. Изплащането на оставащата дължима сума за извършената работа ще стане до 30 дни след подписването на протокола за приемане на обекта, без забележки от приемателна комисия. Срокът за плащане започва да тече, считано от датата на подписване на фактурата от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.
|
III.1.8) Не се изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Договорът за обществената поръчка се сключва след като изпълнителят представи на възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата в която са установени.
|