Деловодна информация
123
 
да
да
20/03/2019 (дд/мм/гггг)
123-2019-0011 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

ТЕЦ Варна ЕАД 103551629
ТЕЦ Варна ЕАД
с. Езерово BG331 9168 България
Въпроси по процедурата - Ренета Кънева - Експерт обществени поръчки и доставки +359 526656491
r.kaneva@varna-tpp.com +359 526656371

Интернет адрес/и

http://varna-tpp.com/

https://varna-tpp.com/profil-na-kupuvacha/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://varna-tpp.com/profil-na-kupuvacha/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
ТЕЦ Варна ЕАД 103551629
ТЕЦ Варна ЕАД
с. ЮЕзерово BG331 9168 България
Илияна Георгиева - Коодинатор/Асистент на Директор +359 6656311
info@varna-tpp.com +359 6656371

Интернет адрес/и

www.varna-tpp.com

http://varna-tpp.com/profil-na-kupuvacha/

НЕ 

I.6) Основна дейност 

Електрическа енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Поддръжка и аварийни ремонти по топлинни изолации и пещостроителни работи” 19-11
45321000      
Строителство

Тези специфични дейности се налагат да бъдат извършени от външна организация и за целта е необходимо да се избере изпълнител за извършване на поддръжка и аварийни ремонти по:
- Топлинни изолации и изработка на профилни заготовки от поцинкована ламарина в „ТЕЦ Варна“ ЕАД.
- Пещостроителни дейности по котлите в зоните изградени от огнеупорни материали. С пълно описание в документацията към поръчката.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45321000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

ТЕЦ Варна ЕАД

Тези специфични дейности се налагат да бъдат извършени от външна организация и за целта е необходимо да се избере изпълнител за извършване на поддръжка и аварийни ремонти по:
- Топлинни изолации и изработка на профилни заготовки от поцинкована ламарина в „ТЕЦ Варна“ ЕАД.
- Пещостроителни дейности по котлите в зоните изградени от огнеупорни материали. С пълно описание в документацията към поръчката.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
400000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

да


Срок за изпълнение на обществената поръчка: 12 (дванадесет) месеца. Договора може да бъде подновен за още един период от 12 месеца ако Възложителя не по-късно от 30 дни преди изтичане на срока на първоначалния договор изпрати уведомление до Изпълнителя.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
3
или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Сертификат по EN ISO 9001/2015 с обхват сходен с обхвата на поръчката.
2. Сертификат по БДС EN ISO 14001 с обхват сходен с обхвата на поръчката.
3. Сертификат по OHSAS 18001 с обхват сходен с обхвата на поръчката.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците следва да са реализирали общ оборот в сферата, попадаща в обхвата на обществената поръчка.

По т. 1 от предходния раздел: Участниците следва да са реализирали минимален общ оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три години, изчислен на база годишните обороти, в размер на 200 000 лв. без ДДС.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Кандидатът следва да е изпълнил за последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, дейности с предмет и обем, идентични и/или сходни с предмета на поръчката съгласно минималното изискване.
2. отговорник на обекта, изпълняващо функциите на технически ръководител и координатор по безопасност и здраве, притежаващо завършен курс на обучение, съгласно НАРЕДБА № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи с не по-ниска от пета квалификационна група за работа в неелектрически уредби (съгласно ПБРНУЕТЦТМХС) и с право да бъдат и отговорни ръководители по наряд.
3. Отговорниците да притежават квалификационна група за работа в неелектрически уредби (съгласно ПБРНУЕТЦТМХС) и с право да бъдат и отговорни ръководители по наряд. На обекта поне трябва да има лица с трета квалификационна група за работа в неелектрически уредби (съгласно ПБРНУЕТЦТМХС) с право да бъдат изпълнители по наряд.
4.. Изпълнението на дейностите по монтаж и демонтаж на скеле да се извършва само от лица:
преминали начален инструктаж за безопасност при работа;
преминали специализирано обучение и притежаващи удостоверение за правоспособност и притежаващи изискваната квалификационна група за безопасна работа съгласно „Правилник за безопасност при работа в неелектрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по топлопреносни мрежи и хидротехнически съоръжения”;
Скелета, разрешени за ползване следва да притежават:
- инструкция от производителя за монтажа, демонтажа, експлоатацията, допустимите
натоварвания;
- инструкция за безопасна работа с индустриални скелета.
5. Изискванията на Възложителя към техническото оборудване.
6. Да представи и разрешително за извършваните дейности с отпадъци /събиране, транспортиране, депониране/.


По т. 1 от предходния раздел: Минималното изискване на Възложителя е през посочения по-горе референтен период (последните 3 /три/ години, считано от крайната дата на подаване на оферти), всеки участник да е изпълнил минимум една дейност с идентичен или сходен предмет.
* Дефиниция за сходство на предмета и обема на изпълнените дейности, с тези на поръчката:
За дейности с предмет, сходен с предмета на поръчката ще се приема: Извършване на пещостроителни и изолационни работи при ремонт на котелно оборудване, арматура и тръбопроводи на енергийни блокове, включващи котли и енергийни инсталации за производство на електрическа енергия с високи параметри на работния флуид – пара и гореща вода, температура до 545° по Целзий.
По т. 2 от предходния раздел: eдно лице, отговорник на обекта.
По т. 3 от предходния раздел: отговорниците да притежават не по - ниска от пета квалификационна група за работа в неелектрически уредби (съгласно ПБРНУЕТЦТМХС) и с право да бъдат и отговорни ръководители по наряд. Трябва да има на обекта поне 2 лица с трета квалификационна група за работа в неелектрически уредби (съгласно ПБРНУЕТЦТМХС) с право да бъдат изпълнители по наряд. Всички останали лица да притежават не по-ниска от втора квалификационна група за работа в неелектрически уредби.
По т. 4 от предходния раздел: Минимум 2/две/ лица - 5 квалификационна група по “Правилник за безопасност при работа в неелектрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по топлопреносните мрежи и хидротехнически съоръжения” .
Минимум 4/четири/ лица - 4 квалификационна група по “Правилник за безопасност при работа в неелектрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по топлопреносните мрежи и хидротехнически съоръжения” .
По т.5 от предходния раздел: 1. Скеле-150м3.
2. Винтоверт - 2 броя.
3. Бормашина - 2 броя.
4. Ножица за ламарина ръчна - 2 броя.
5. Ножица за ламарина електрическа - 1 броя.
6. Ножица за вата - 2 броя.
7. Поп клещи - 2 броя.
8. Електрожен -1 брой.
9. Ъглошлайф ф125 - 1 брой.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Възложителят отстранява от процедурата кандидат или участник на следните основания: чл. 54 от ЗОП, чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, чл.107 от ЗОП, чл. 3, т.8 и чл.4 от Закона за икономически и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, и във всички останали случай на несъответствие с изискванията на ЗОП и ППЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
1. Изпълнителят представя Гаранция за изпълнение на договора в размер на 2 % от стойността му, закръглена до лев. Представя се преди подписването му и се освобождава до 30 дни след изтичане на 12 месеца от гаранционния срок и отправено писмено искане от страна на Изпълнителя. Гаранцията се връща на Изпълнителя при добросъвестно изпълнение и липса на претенции от страна на Възложителя. Тази гаранция обезпечава и гаранционната отговорност на Изпълнителя за 12 месеца от гаранционния период.
2. Ако гаранциите са парична сума, се внасят по сметката на Възложителя.
3.Ако гаранцията е банкова, се представя по посочения в документацията образец и е със срок на валидност 12 месеца от гаранционния срок.4.Ако гаранцията е застраховка се представя оригинална полица и е със срок на валидност 12 месеца от гаранционния срок.5.При подновяване на срока на договора изпълнителя следва да представи гаранция, ,която да покрива удължения срок на договора и 12 месеца гаранционен срок след изтичането му.
III.1.7)
С платежно нареждане по сметка на Изпълнителя в срок до 60 (шестдесет) дни, след представяне на оформени фактури–оригинал от Изпълнителя и двустранно подписан протокол между Възложителя и Изпълнителя, който се изготвя от Възложителя и в който страните отчитат положения от служителите на Изпълнителя труд на база реално изпълнени видове работи.
III.1.8)

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Подробните условия за изпълнение са посочени в раздел "Пълно описание на обществената поръчка" и "Технически условия".
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Процедура на договаряне с предварителна покана за участие в състезателна процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/04/2019 (дд/мм/гггг)   16:10 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

09/05/2019 (дд/мм/гггг)   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

    (чч:мм)



 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Отварянето на заявленията ще се извърши на 22.04.2019г. от 11:00 часа в Заседателната зала на "ТЕЦ Варна" ЕАД. Отварянето на заявленията е публично и на него могат да присъстват кандидатие в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал. 1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/03/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва