Деловодна информация
00143
 
да
да
15/03/2019 (дд/мм/гггг)
00143-2019-0036 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Електроразпределение Юг EАД 115552190
ул. Христо Г. Данов №37
Пловдив BG421 4000 България
Румен Богданов - търговски въпроси, Марина Манолова - технически въпроси +359 32304015/+359 32304071
rumen.bogdanov@evn.bg +359 32278502

Интернет адрес/и

www.evn.bg

https://www.evn.bg/Za-nas/BuyersProfile/18_ER_392_Admin_sgrada_KEZ_Plovdiv_Sever.aspx?listnode=/Za-nas/BuyersProfile


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.evn.bg/Za-nas/BuyersProfile/18_ER_392_Admin_sgrada_KEZ_Plovdiv_Sever.aspx?listnode=/Za-nas/BuyersProfile
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Електрическа енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изграждане на „Обществено, делово и комунално обслужване КЕЦ Север – Административна сграда“ 392-EP-18-CE-C-З
45210000      
Строителство

Строит.-монтажни д-сти по изгр. на „Обществено, делово и комунално обслужване КЕЦ Север–Административна сграда“, вкл. сервизно техн. поддържане в рамките на гаранц. срок на изгр. системи и инсталации. Отделно, предметът на пор. вкл., преди или във връзка с реализац. на обекта, следните допълн. работи по площадката, както и изгр. на съоръж., а именно: Разчиств. на площадката-премахване на отделни съществ. дървета и дребни храсти; Отстран. на хумус; Изместване на ВиК мрежи, преминаващи през имота и попадащи в петното на застрояване на сградата-съществуващ бетонов канал и съществуващ водопровод; Направа на масов изкоп; Направа на монолитни стоманоб. единични фундаменти, ивични фундаменти и стоманобет. к-я: Подложен бетон; Кофраж; Армировка; Бетон; Хидроизолация и др. Направа на всички видове довършителни работи.
Формулярът за обявление е физически ограничен до определен брой символи. Пълната информация се съдържа в документацията за участие , която е налична на Профила на купувача.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45210000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Гр. Пловдив, УПИ XVII-504.938 – Производствени и складови дейности, кв. 9 по плана на СИЗ – III И IV част

Строително-монтажни дейности по изграждане на „Обществено, делово и комунално обслужване КЕЦ Север – Административна сграда“, включително договор за сервизно техническо поддържане в рамките на гаранционния срок на цялостно и/или частично изградени системи и инсталации. Отделно от изграждането на „Обществено, делово и комунално обслужване КЕЦ Север – Административна сграда“, предметът на поръчката включва, преди или във връзка с реализацията на обекта, следните допълнителни работи по площадката, както и изграждането на съоръжения с прогнозни, необвързващи количества, а именно:
Разчистване на площадката – премахване на отделни съществуващи дървета и дребни храсти – площ на имота 5 828,00 кв.м.; Отстраняване на хумус – 1 800,00 куб.м.; Изместване на ВиК мрежи, преминаващи през имота и попадащи в петното на застрояване на сградата – 58,00м съществуващ бетонов канал Ф800 и 52,00м съществуващ водопровод Ф100; Направа на масов изкоп – 4 100,00 куб.м.; Направа на монолитни стоманобетонни единични фундаменти, ивични фундаменти и стоманобетонова конструкция: Подложен бетон – 40,00 куб.м.; Кофраж – 3 199,00 кв.м.; Армировка – 72 140,00 кг.; Бетон – 730,00 куб.м.; Хидроизолация – 2 700,00 кв.м. и други.
Направа на всички видове довършителни работи, включително, но не изчерпателно: покривни работи, фасади, преградни стени, настилки, окачени тавани, врати, дограми, полагане на хидроизолации, топлоизолации и други, с прогнозни, необвързващи количества, а именно: Покривни топло-, хидроизолации, лек бетон за наклон – 940,00 кв.м.; Фасадна топлоизолационна система – 730,00 кв.м; Преградни стени, зидария 12 см – 240,00 кв.м.; Преградни стени, гипсокартон – 400,00 кв.м.; Алуминиеви витрини с вградени врати – 75 кв.м.; Настилка гранитогрес – 350 кв.м.; Настилка линолеум – 600,00 кв.м.; Настилка шлайфан бетон /склад/ – 195,00 кв.м.; Стоманени интериорни и противопожарни врати – 27 бр.; Преградни кабинки за санитарни възли – 7 бр. и други
Всички количества, посочени по-горе, са прогнозни и необвързващи.
Критериите по-долу
 
ДА Технически показател-включва начина, последователността и технологията на изпълнение на дейностите, последователността на отделните етапи, управление на риска, срок за изпълнение    25 точки
Цена
75 точки
II.2.6) Прогнозна стойност
2295528.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
730

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
5
или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Пояснение към II.2.7):
Общата продължителност на поръчката включва:
-730 кал. дни за изграждане на Общ., делово и ком. обсл. КЕЦ Север – Административна сграда, до подписване на Акт образец 15 от Наредба №3
-договор за сервизно техническо поддържане в рамките на гаранц. срок на цялостно и/или частично изградени системи и инсталации за срок от 5г., считано от въвеждане на сградата в експлоатация
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Кандидатът трябва да е вписан в Централния Професионален Регистър на Строителя /ЦПРС/ на Камарата на Строителите в България /КСБ/, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени, минимум за строежи от първа група, трета категория от ПРВВЦПРС /Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя/, или аналогична група и категория строежи съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен.
1. Документи, с които се доказва съответствието с критерия за подбор:
– при подаване на заявлението се попълва Част IV, Раздел А: Годност от ЕЕДОП;
- при условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП се представя заверено копие от валидно Удостоверение от Камарата на Строителите в България за вписване в Централния професионален регистър на строителя минимум за строежи от първа група, трета категория, освен ако същия не е достъпен в пряк и безплатен достъп в национална база данни или аналогичен документ за аналогична група и категория съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен Кандидатът. Чуждестранното лице следва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, включително че е извършил съответната регистрация, когато е необходимо
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Кандидатът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл.171 от Закона за устройство на територията /ЗУТ/, със застрахователна сума не по-малка от посочената в Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, за "строител", за съответната категория строежи (ПМС № 38/24.02.2004 г., публ. ДВ бр. 17 от 02.03.2004 г.).
1. Документи, с които се доказва съответствието с критерия за подбор:
– при подаване на заявлението се попълва Част IV, Раздел Б: Икономическо и финансово състояние от ЕЕДОП;
- при условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП се представя заверено копие от валидна застрахователна полица или еквивалентен документ за чуждестранните лица, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.


Валидна застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл.171 от Закона за устройство на територията /ЗУТ/, със застрахователна сума не по-малка от посочената в Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, за "строител", за съответната категория строежи (ПМС № 38/24.02.2004 г., публ. ДВ бр. 17 от 02.03.2004 г.).
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Кандидатът следва да е изпълнил най-малко един обект с предмет и обем идентичен или сходен* с този на поръчката за последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на заяление за участие, като задължително се посочват: описание на дейностите с посочване на място, вид, обем, конкретен брой, стойностите, датите на които е приключило изпълнението и получателите, независимо дали са публични или частни субекти.
1. Документи, с които се доказва съответствието с критерия за подбор:
– при подаване на заявлението се попълва Част IV, Раздел В: Технически и професионални способности, от ЕЕДОП;
- при условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП се представя списък на строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойност, дата, на която е приключило изпълнението, място, вида и обем, както и доказателство, че е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Кандидатът трябва да разполага с персонал с определена професионална компетентност и ангажираност за изпълнение на поръчката, както следва: Ръководен технически персонал:
-Мениджър проект -/минимум един специалист/, отговарящ за цялостното изпълнение и организация на обекта.
-Технически ръководител по части „Архитектурна“, „Строително-конструктивна“, „ВиК“, „Вертикална планировка“ - /минимум един специалист/, отговарящ за точното и качествено изпълнение на инвестиционните проекти.
-Технически ръководител по части „Електротехническа“ /слаботокови и силово електрозахранване/, „ОВК“, - /минимум един специалист/, отговарящ за точното и качествено изпълнение на инвестиционните проекти.
2. Документи, с които се доказва съответствието с критерия за подбор:
– при подаване на заявлението се попълва Част IV, Раздел В: Технически и професионални способности, от ЕЕДОП;
- при условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП се представя списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, в който е посочена професионалната компетентност на лицата с приложени документи (заверени копия на съответните дипломи, сертификати и удостоверения). Отделните отговорни лица може да са представители на Подизпълнител.


1. Изпълнен най-малко един обект с предмет и обем идентичен или сходен* с този на поръчката за последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на заявление за участие. *Под идентичен или сходен предмет и обем се разбират дейностите, свързани със строителство за изграждане на административни, търговски, жилищни и други монолитни конструкции, включително довършителните СМР. Или по-конкретно основните дейности:
- Изграждане /груб-строеж/ на сграда монолитна конструкция с РЗП минимум 1000,00 м2, в т.ч. земни работи; кофражни, армировъчни и бетонови работи;
- Изграждане на хидро- и топлоизолации по фасади, покрив, основи на сграда монолитна конструкция с РЗП минимум 1000,00 м2;
- Довършителни СМР – облицовки, настилки, фасадни и преградни зидарии на сграда монолитна конструкция с РЗП минимум 1000,00 м2;
- Вертикална планировка и външни настилки.
2. Наличие на Ръководен технически персонал в състав: Мениджър проект -/минимум един специалист/, отговарящ за цялостното изпълнение и организация на обекта.
Технически ръководител по части „Архитектурна“, „Строително-конструктивна“, „ВиК“, „Вертикална планировка“ - /минимум един специалист/, отговарящ за точното и качествено изпълнение на инвестиционните проекти.
Технически ръководител по части „Електротехническа“ /слаботокови и силово електрозахранване/, „ОВК“, - /минимум един специалист/, отговарящ за точното и качествено изпълнение на инвестиционните проекти.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Съгласно документацията за участие.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
На основание чл.111 от ЗОП, преди подписване на договора за изграждане на сградата, участникът, избран за изпълнител, предоставя гаранция за изпълнение на строежа, качествено и в срок, в размер на 3(три)% от стойността на договора, със срок на валидност равен на 60 (шестдесет)месеца, считано от датата на подписване на договора;
Преди подписване на договора за сервизно техническо поддържане в рамките на гаранционния срок на основните системи, участникът, избран за изпълнител, предоставя гаранция за изпълнение на дейностите, предмет на договора, в размер на 1(един)% от стойността на договора, със срок на валидност равен на 84(осемдесет и четири)месеца, считано от датата на подписване на договора.
Гаранциите за изпълнение по договорите се представят по избор на Изпълнителя в една от формите, посочени в чл.111, ал.5 от ЗОП. Банкова сметка на Възложителя, при парична гаранция: Банка: Уникредит Булбанк АД, IBAN: BG02 UNCR 7630 1078 2262 08
III.1.7)
Заплащането на дължимите суми се извършва по банков път, в лева (BGN), по банкова сметка, посочена от Изпълнителя.
III.1.8)
Възложителят не изисква обединенията да имат определена правна форма за да участват при възлагането на поръчката, но може да постави условие за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, ако това е необходимо за изпълнение на поръчката. Необходимостта от създаване на юридическо лице се посочва в решението за откриване на процедурата.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнението на обществената поръчка, трябва да се реализира в съответствие с техническите спецификации на възложителя, както и съгласно приложимото законодателство. Условията, при които ще се реализира предметът на настоящата поръчка, правата и задълженията на страните са подробно разписани в документацията на обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Процедура на договаряне с предварителна покана за участие в състезателна процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/04/2019 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

22/05/2019 (дд/мм/гггг)   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

    (чч:мм)



 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Получените заявления за участие се отварят на публично заседание на дата 24.04.2019 г. в 10:00 часа в административна сграда на адрес гр. Пловдив, ул. "Христо Г. Данов" № 37, на което могат да присъстват кандидатите в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
Максимално допустимия финансов ресурс за сключване на договор за изграждане на „Обществено, делово и комунално обслужване КЕЦ Север – Административна сграда“, включително договор за сервизно техническо поддържане в рамките на гаранционния срок на цялостно и/или частично изградени системи и инсталации е на стойност 2.295.528,00 лв. без включен ДДС.
Участник, чиято оферта (окончателно ценово предложение след проведени преговори) надвишава максимално допустимия финансов ресурс на Възложителя, ще бъде отстранен от участие в процедурата на основание чл.107, т.2, буква „а“ от ЗОП.
Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат, за когото са налице основанията за отстраняване, посочени в чл. 54, ал. 1 от ЗОП, чл. 55, ал. 1, т. 1, 3-5 от ЗОП, чл. 107, т. 1-4 от ЗОП, чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, и във всички останали случаи на несъответствие с изискванията на ЗОП и ППЗОП, обявлението и документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка.
Кандидат, за когото са налице основанията за отстраняване, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване съгласно чл. 56 от ЗОП.
При подаване на заявление за участие, кандидатът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Формулярът за обявление е физически ограничен до определен брой символи. Пълната информация се съдържа в документацията за участие , която е налична на Профила на купувача.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срок за обжалване съгласно Чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП не по-късно от 10 дни от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/03/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва