Деловодна информация
01752
186 13/03/2019 (дд/мм/гггг)
не
01752-2019-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

КЮСТЕНДИЛСКА ВОДА ЕООД 200167154
гр. Кюстендил, ул. Цар освободител 15
Кюстендил BG415 2500 България
Мирослав Методиев +359 78552371
office@kyustendilskavoda.com +359 78552372

Интернет адрес/и

www.kyustendilskavoda.com

www.kyustendilskavoda.com


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
www.kyustendilskavoda.com
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Вода

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Инкасиране на суми за консумирана питейна вода, отведена и пречистена отпадъчна вода от потребителите на "Кюстендилска вода" ЕООД гр. Кюстендил
79940000      
Услуги

Инкасиране на суми за консумирана питейна вода, отведена и пречистена отпадъчна вода от потребителите на "Кюстендилска вода" ЕООД гр. Кюстендил
Обособени позиции:
ОП №1
Инкасиране на суми в брой за ВиК услуги в обособени пунктове на Изпълнителя на територията на област Кюстендил с персонал на Изпълнителя и с ползване на софтуер, техника и консумативи на Възложителя.
ОП №2
Инкасиране на суми в брой /касово/за ВиК услуги в обособени пунктове на Изпълнителя, с ресурси /персонал, техника, софтуер и консумативи/ на Изпълнителя
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Инкасиране на суми в брой за ВиК услуги в обособени пунктове на Изпълнителя на територията на област Кюстендил с персонал на Изпълнителя и с ползване на софтуер, техника и консумативи на Възложителя. 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79940000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

Обекти на Изпълнителя

Конкретните населени места, в които ще се извършва услугата по ОП1, се определя в Списък с обекти, който се прилага към договора за изпълнение на поръчката.
Събирането на дължимите суми се извършва от Изпълнителя чрез онлайн връзка с базата данни на Възложителя. Възложителят оказва методическа помощ и обучение на лицата пряко заети с изпълнението на поръчката. Изпълнителят отчита събраните средства на Възложителя ежедневно /в деня следващ работния ден/, по банков път.
Инкасирането на сумите от Изпълнителя се извършва съобразно действащото в момента данъчно и счетоводно законодателство. При възникнала необходимост Възложителя има право да включи допълнителни населени места или да изключи съществуващи, при същите цени и условия, със двустранно писмено споразумение, което става неразделна част от договора за възлагане на обществена поръчка. Участникът определен за Изпълнител няма право да връща суми за неправилно отчетена и фактурирана вода. При неправомерни действия или унищожаване на документи и информация от страна на Изпълнителя на обществената поръчка, възстановяването на същите са изцяло за негова сметка. Всички банкови такси и др. по превеждане на инкасираните суми по сметката на Възложителя са за сметка на Възложителя на поръчката.Изпълнителят носи пълна отговорност за събраните парични средства.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
70000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Инкасиране на суми в брой /касово/за ВиК услуги в обособени пунктове на Изпълнителя, с ресурси /персонал, техника, софтуер и консумативи/ на Изпълнителя 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79940000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

Обекти на Изпълнителя.

Изпълнителят задължително трябва да има съществуващи и работещи пунктове за инкасиране на суми в градовете Кюстендил, Бобов дол, Бобошево, Кочериново и Рила, към датата на подаване на офертата. Изпълнителят поддържа от свое име и за своя сметка необходимите технически съоръжения и консумативи за изпълнение на поръчката, като инкасира суми в брой за ВиК услуги в обособени пунктове. Инкасирането се осъществява със собствени ресурси и софтуер на Изпълнителя. Събирането на дължимите суми се извършва от Изпълнителя чрез онлайн връзка с базата данни на Възложителя. Изпълнителят да е лицензиран доставчик на платежни услуги съгласно закона за платежните услуги и платежните системи. Инкасираните суми се превеждат ежедневно /в деня следващ работния ден/ по сметка на Възложителя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
70000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не са поставени критерии за подбор свързани с икономическото и финансовото състояние.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За доказване на техническите си възможности участника трябва да е изпълнил дейности с предмет и обем, единтични или сходни с тези на поръчката, за последните три години от датата на подаване на офертата, в зависимост от обособената позиция, за която участника участва.

III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка, може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява строителство, доставки или услуги съгласно законодателството на държавата, в която е установено и които отговарят на изискванията посочени в ЗОП и обявени от Възложителя изисквания в документациятаза участие. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, в случай че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е регистрирано като юридическо лице, то следва да представи договор или споразумениеза учредяване на обединението. Участниците трябва да отговарят на изискванията на чл.54,55,107 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2% /два процента/ от прогнозната стойност на поръчката за съответната обособена позиция. Гаранциите се предоставят в една от следните форми:
1. Парична сума;
2. Банкова гаранция;
3. Застраховка, която обезпечава изпълнението, чрез покритие на отговорността на Изпълнителя.
III.1.7)
Възложителят заплаща задължение върху събраните дължими суми за получени ВиК услуги, изразено в процент. За ОП1-процента не може да е по-висок от 2%; за ОП2-процента не може да е по-висок от 2%. Дължимата от Възложителя сума се заплаща по банков път в срок 30 /тридесет/ календарни дни от издаване на данъчна фактура. В съотведствие разпоредбите на чл.303а, ал.2 от Търговския закон, когато Възложителят не е в състояние да спази срока, посочен в т. 2.3., той може да бъде удължен, но не повече от 60/шестдесет/ календарни дни, считано от датата на фактуриране.
III.1.8)
Възложителят не поставя изискване за придобиване на конкретна правна форма.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Конкретните населени места, в които ще се извършва услугата по ОП1, се определя в списък с обекти. Събирането на дължимите суми се извършва от Изпълнителя с онлайн връзка с базата данни на Възложителя. Изпълнителя отчита събраните средства на Възложителя ежедневно /в деня следващ работния ден/ по банков път. За ОП2 Изпълнителят да е лицензиран доставчик на платежни услуги, съгласно закона за платежните услуги и платежните системи. Изпълнителят задължително трябва да има съществуващи и работещи центрове за инкасиране на суми, в градовете Кюстендил, Бобов дол, Бобошево, Кочериново и Рила към датата на подаване на офертата.
Възложителят зарежда електронната база данни с новите задължения в сектора, ежедневно.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

17/04/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 180

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

18/04/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Кюстендил, ул. Цар Освободител 15, сградата на Кюстендилска вода ЕООД, ет.2, заседателна зала.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата на масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


2021

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/03/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва