Деловодна информация
3788
596 27/02/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
27/02/2019 (дд/мм/гггг)
3788-2019-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Център за градска мобилност ЕАД 202218735
бул. Княгиня Мария Луиза № 84
София BG411 1202 България
Христо Стоев +359 29236234
procurement@sofiatraffic.bg +359 28319071

Интернет адрес/и

www.sofiatraffic.bg

https://www.sofiatraffic.bg/bg/common/profil-na-kupuvacha/1276/otkrita-procedura-za-vazlagane-na-33


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.sofiatraffic.bg/bg/common/profil-na-kupuvacha/1276/otkrita-procedura-za-vazlagane-na-33
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изработка, доставка и монтаж на пътни знаци, табели, стълбове, антипаркинг стълбчета и полагане на хоризонтална пътна маркировка за изграждане и поддържане на зоните за почасово платено паркиране
45000000      
Строителство

Изработка, доставка и монтаж на пътни знаци, табели, стълбове, антипаркинг стълбчета и полагане на хоризонтална пътна маркировка за изграждане и поддържане на зоните за почасово платено паркиране и дейности, възложени от Столична община извън зоните за почасово платено паркиране по обособени позиции: Обособена позиция № 1 – „Подзона 1", Обособена позиция № 2 – „Подзона 2", Обособена позиция № 3 – „Подзона 3"
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

Подзона 1 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45211360      
45233221      
45233290      
45233294      
45233293      
45233292      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Обхващаща територията на Район „Възраждане“, район „Сердика“ и част от район „Средец“

Изработка, доставка и монтаж на пътни знаци, табели, стълбове, антипаркинг стълбчета и полагане на хоризонтална пътна маркировка за изграждане и поддържане на зоните за почасово платено паркиране и дейности, възложени от Столична община извън зоните за почасово платено паркиране по обособени позиции”:
1. Обособена позиция № 1 – „Подзона 1, обхващаща територията на Район „Възраждане“, район „Сердика“ и частта от район „Средец“ оградена от улиците: ул.“Г. С. Раковски“, бул. „Патриарх Евтимий“, бул. „Витоша“, бул. „Кн. М. Луиза“, пл. „Независимост“ и бул. „Цар Освободител“ и близки до посочените райони извън зоните за почасово платено паркиране.Видовете дейности и количества са посочени в Раздел II "Техническа спецификация за всички обособени позиции".
Критериите по-долу
 
ДА Показател :Срок за реакция за подмяна на съоръжения за съответната обособена позиция    20
Подпоказател : Срок за реакция за подмяна на съоръжения при констатиране на дефекти от изработените количества    10
Подпоказател : Срок за реакция за подмяна и поддръжка при нарушаване на цялостта на монтираните съоръжения    10
Цена
80
II.2.6) Прогнозна стойност
539000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Предвижда се опция в размер до 10 % от прогнозната стойност от 490 000 лева съгласно чл.71 от Проекта на договор.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Стойността в т.II.2.6 включва основната стойност на поръчката от 490 000 лева без ДДС с включената опция от 10 % върху 490 000 лева без ДДС.

II.2) Описание 1

Подзона 2 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45211360      
45233221      
45233294      
45233293      
45233292      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Обхваща територията на район "Красно село", район "Триадица", район "Лозенец" и близки до посочените райони извън зоните за почасово платено паркиране.

Изработка, доставка и монтаж на пътни знаци, табели, стълбове, антипаркинг стълбчета и полагане на хоризонтална пътна маркировка за изграждане и поддържане на зоните за почасово платено паркиране и дейности, възложени от Столична община извън зоните за почасово платено паркиране по обособени позиции”:
2. Обособена позиция № 2 – „Подзона 2, обхващаща територията на район “Красно село“, район “Триадица“, район “Лозенец“ и близки до посочените райони извън зоните за почасово платено паркиране.Видовете дейности и количествата са посочени в Раздел II "Техническа спецификация за всички обособени позиции".
Критериите по-долу
 
ДА Показател : Срок за реакция за подмяна на съоръжения за съответната позиция    20
Подпоказател : Срок за реакция за подмяна на съоръжения при констатиране на дефекти от изработените количества    10
Подпоказател : Срок за реакция за подмяна и поддръжка при нарушаване на цялостта на монтираните съоръжения    10
Цена
80
II.2.6) Прогнозна стойност
539000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Предвижда се опция в размер до 10 % от прогнозната стойност от 490 000 лева съгласно чл.71 от Проекта на договор.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Стойността в т.II.2.6 включва основната стойност на поръчката от 490 000 лева без ДДС с включената опция от 10 % върху 490 000 лева без ДДС.

II.2) Описание 1

Подзона 3 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45211360      
45233221      
45233290      
45233294      
45233293      
45233292      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Обхваща територията на Район "Оборище", район "Средец" - същите са посочени в документацията за обществената поръчка.

Изработка, доставка и монтаж на пътни знаци, табели, стълбове, антипаркинг стълбчета и полагане на хоризонтална пътна маркировка за изграждане и поддържане на зоните за почасово платено паркиране и дейности, възложени от Столична община извън зоните за почасово платено паркиране по обособена позиция № 3 – „Подзона 3, обхващаща територията на район “Оборище“, район “Средец“ в частта оградена от улиците: ул.“Г. С. Раковски“, бул. „Цар Освободител“, ул. „Кн. Александър I“, ул. „Московска“, ул. „Париж“, ул. „Шипка“, бул. „Евл. и Хр. Георгиеви“, ул. „Мизия“, ул. „Хан Омуртаг“, бул. „Михай Еминеску“, бул. „Пейо Яворов“, бул. „Др. Цанков“, бул. „Евл. и Хр. Георгиеви“, ул. „Проф. Фр. Нансен“ и бул. „Патриарх Евтимий“ и близки до посочените райони извън зоните за почасово платено паркиране. Видовете дейности и количества са посочени в Раздел II "Техническа спецификация за всички обособени позиции".
Критериите по-долу
 
ДА Срок за реакция за подмяна на съоръжения за съответната позиция    20
Подпоказател : Срок за реакция за подмяна на съоръжения при констатиране на дефекти от изработените количества    10
Подпоказател :Срок за реакция за подмяна и поддръжка при нарушаване на цялостта на монтираните съоръжения    10
Цена
80
II.2.6) Прогнозна стойност
539000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Предвижда се опция в размер до 10 % от прогнозната стойност от 490 000 лева съгласно чл.71 от Проекта на договор.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Стойността в т.II.2.6 включва основната стойност на поръчката от 490 000 лева без ДДС с включената опция от 10 % върху 490 000 лева без ДДС.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът да е реализирал минимален общ оборот, изчислен на базата на годишните обороти за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител един или няколко от следните документи (за доказване на икономическото и финансово състояние):
- удостоверения от банки;
- доказателства за наличие на застраховка "Професионална отговорност";
- годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква;
- справка за общия оборот
Данните за оборота могат да обхващат най-много последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
На етап процедура участникът попълва поле 1а) от раздел Б: Икономическо и финансово състояние на Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.
Документите, чрез които се доказва изпълнението на критериите за подбор се представят само от участника, избран за изпълнител при сключване на договор.


Участникът да е реализирал минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти, в размер не по-малък от 50 /петдесет/ % от стойността на съответната позиция, за която участва за последните 3 (три) приключили финансови години.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет, идентичен или сходен с този на настоящата поръчка за последните пет години, считано до датата на подаване на офертата.
Доказване: На етап процедура участникът декларира /посочва/ в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) списък на дейностите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършеното строителство, съобразно чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП .
Забележка: На етап процедура, участникът попълва поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности на Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Доказателствата се представят по реда на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП.
2.Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
Доказване: На етап процедура участникът декларира /посочва/ в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) списък на собствено или наето техническо оборудване, което е на разположение на участника за изпълнение на обществената поръчка. Участникът попълва т. 9 от раздел В: Технически и професионални способности на Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
Доказване на съответствието с поставеното изисквание става по реда на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, с представяне на списък на собствено или наето техническо оборудване, придружен с доказателства (извлечения от инвентарни книги, копия на регистрационни талони, копия на договори за покупка, наем или лизинг и др.)
3.Участникът трябва да прилага системи за управление на качеството и стандарти за опазване на околната среда (чл. 63, ал. 1, т. 10 и т. 11 от ЗОП).
- валиден сертификат, удостоверяващ съответствието на дейността му със стандарт ЕN ISO 9001:2015 или еквивалент за внедрена система за управление на качеството, с обхват приложим към предмета на поръчката
- валиден сертификат, удостоверяващ съответствието на дейността му със стандарт ISO 14001:2015 или еквивалент за внедрена система за управление на околната среда, с обхват приложим към предмета на поръчката.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
4.Участниците да разполагат с персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката.
Доказване: При подаване на оферта, съответствието с изискването участникът декларира в ЕЕДОП, като посочва в ЕЕДОП в част IV, Буква В, т. 6 списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, участниците представят документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор - Списък на персонала, който ще отговаря за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата. На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


1. Участникът трябва да е изпълнил поне една дейност, с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата. За идентичен или сходен с предмета на поръчката се считат всички дейности, включени в предмета на поръчката.
2.Участникът следва да разполага със следното собствено и/или наето техническо оборудване:
- Минимум три броя машини за полагане на боя студен шприц пластик;
- Минимум една машина за полагане на акрилатна боя;
- Минимум една машина за премахване на съществуваща маркировка;
- Минимум един брой диамантено пробивна машина;
- Минимум четири броя товарни автомобили;
- Минимум един брой къртач;
- Минимум един брой фугорез за изрязване на бетон и асфалт;
- Минимум един брой виброплоча;
3.1. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството по стандарта ЕN ISO 9001: 2015 или еквивалент, с обхват приложим към предмета на поръчката.
3.2. Участникът трябва да има внедрена система за управление на околната среда ISO 14001: 2015 или еквивалент , с обхват приложим към предмета на поръчката.
Забележка: На етап процедура участникът попълва поле в раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление на Част IV: „Критерии за подбор” от ЕЕДОП, с посочване на валидността и обхвата на сертификатите.
4.Участникът следва да разполага с:
- Минимум двама инженер проектанти с висше образование и минимум 1 година трудов стаж;
- Минимум двама инженер проектанти с висше образование - степен магистър, минимум 1 година трудов стаж и проектантска правоспособност;
- Минимум един инженер с квалификация пътно строителство, с висше образование - степан магистър, с минимум 1 година трудов стаж;
- Минимум един строителен инженер с висше образование - степен магистър, с минимум 1 година трудов стаж;
- Минимум един ключов експерт с минимум 5 години трудов стаж като технически ръководител в областта на строителството и архитектурата;
Изисквания към екипите:
- Минимум 4 екипа за поставяне и поддържане на антипаркинг стълбчета;
- Минимум 4 екипа за поставяне и поддръжане на пътни знаци;
- Минимум 4 екипа за поставяне и поддържане на пътна маркировка;
Всеки екип да се състои от минимум 4-ма квалифицирани работника.
*3абележка: Едно лице не може да съвместява две и повече длъжности, т.е. участниците следва да предложат за всяка позиция различно лице.
Преди сключването на договор за обществена поръчка Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите, ако има такива.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

1. В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява строителството, съгласно законодателството на държавата, в която е установено.
2. В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Определеният за изпълнител участник, преди сключване на договора представя гаранция за изпълнение в размер на 3 (три на сто) % от прогнозната стойност на договора за съответната обособена позиция, без ДДС, без включената „опция за допълнителни количества“.Гаранциите се предоставят в една от следните форми:парична сума;банкова гаранция;застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.В случай че гаранцията е парична сума или банкова гаранция, същата може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант.
Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.Условията и сроковете за внасяне, задържане или освобождаване на гаранциите са уредени в проекта на договорите и документацията на поръчката.
III.1.7)
Плащането за всяко изпълнено СМР се извършва от Възложителя в срок до 30 дни след получаването и подписването на двустранен протокол и надлежно издадена от страна на Изпълнителя данъчна фактура. Всички плащания се извършват по банковата сметка на Изпълнителя.
III.1.8)
Възложителят не поставя каквито и да е изисквания относно правната форма под която обединенията ще участват в процедурата за възлагане на поръчката. Когато участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юрисдическо лице, се представя копие на документ, от който може да се установи правното основание за създаване на обединението, както и следната информация :
1.правата и задълженията на участниците в обединението;
2.разпределение на отговорността между членовете на обединението;
3.дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

05/04/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/04/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателната зала на "Център за градска мобилност" ЕАД, бул. "Кн.Мария Луиза" № 84

Отварянето на офертата е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

За участниците не трябва да важат забраните, посочени в чл.3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици. Не следва да са налице посочените обстоятелства по чл.54, ал.1, т.1, т.2, т.3, т.4, т.5, т.6, т.7 и чл.55, ал.1, т.1 и т.4 от ЗОП; по чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и отнемане на незаконно придобито имущество; по чл.101, ал.11 от ЗОП. Липсата на основания за отстраняване участника декларира в ЕЕДОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10 дневен срок, съгласно чл.197, ал.1 т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва