Деловодна информация
00533
100-1220 18/01/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
18/01/2019 (дд/мм/гггг)
00533-2019-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Летище София ЕАД 121023551
бул. Христофор Колумб № 1
София BG411 1540 България
инж. Иван Станчев; Милка Михайлова +359 29372678/+359 29372576
public@sofia-airport.bg +359 29372010

Интернет адрес/и

www.sofia-airport.bg

https://www.sofia-airport.bg/профил-на-купувача/процедури-по-зоп/текущ-ремонт-на-асфалтобетоновата-1


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.sofia-airport.bg/профил-на-купувача/процедури-по-зоп/текущ-ремонт-на-асфалтобетоновата-1
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Летище София ЕАД 121023551
бул. Христофор Колумб № 1 - Отдел Секретариат, деловодство и архив, Терминал 1 - Заминаващи пътници, административен етаж 2
София BG411 1540 България
Антонина Иванова +359 29372017
public@sofia-airport.bg +359 29372010

Интернет адрес/и

www.sofia-airport.bg

https://www.sofia-airport.bg/профил-на-купувача/процедури-по-зоп/текущ-ремонт-на-асфалтобетоновата-1

НЕ 

I.6) Основна дейност 

Летищни дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Текущ ремонт на асфалтобетоновата настилка на пътека за рулиране (ПР) "L" в участъка от L1 до L2*, включително демонтаж и монтаж на светосистема
45235300      
Строителство

Предметът на обществената поръчка включва изпълнението на строително – ремонтни работи (СРР), свързани с преасфалтиране на асфалтобетоновата настилка на пътека за рулиране (ПР) „L“, както и демонтажни и монтажни работи за възстановяване на светосистемата за осево осветление, в участъка от L1 до L2*, съгласно изискванията на Техническото задание на възложителя, действащите нормативни актове и техническите спецификации, осигуряващи надеждност, безопасна експлоатация, здравословни условия на труд, санитарно–хигиенни норми, пожарна безопасност и опазване на околната среда.
В обхвата на обществената поръчка е включена и клауза "опция" – възможност в срока на договора, при необходимост, възложителят писмено да възложи непредвидени работи (увеличени количества и/или нови видове работи), възникнали по време на строителството и безусловно необходими за неговото завършване, на стойност до 10 (десет) на сто от стойността на поръчката, при начина на плащане и другите условия на договора.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45235300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

територията на летище София, гр. София, бул. Христофор Колумб № 1

Предметът на обществената поръчка включва изпълнението на строително – ремонтни работи (СРР), свързани с преасфалтиране на асфалтобетоновата настилка на пътека за рулиране (ПР) „L“, както и демонтажни и монтажни работи за възстановяване на светосистемата за осево осветление, в участъка от L1 до L2*, съгласно изискванията на Техническото задание на възложителя, действащите нормативни актове и техническите спецификации, осигуряващи надеждност, безопасна експлоатация, здравословни условия на труд, санитарно–хигиенни норми, пожарна безопасност и опазване на околната среда. Текущият ремонт обхваща зоната, показана в Приложение 1.1 към Техническото задание, където съществуващата асфалтобетонова настилка на пътека за рулиране (ПР) „L“ е в незадоволително състояние. По настилката са установени многобройни дефекти: технологични фуги, линейни и мрежовидни пукнатини с ронещи се ръбове, места с деформации – пропадания, изпъкналости и нагъвания на настилката, които са по-големи от допустимите, което е предпоставка за възникване на аварийни ситуации в бъдеще.
В текущия ремонт, предмет на поръчката, е изключена площта на настилката, положена при изпълнението на обект „Разширение на антиобледенителна площадка изток“, както и новоположените осветителни тела от светосистемата.
Видовете и количествата СРР са определени в Техническото задание и Приложение 1.2 „Количествена сметка“.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1300000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
100

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


В обхвата на обществената поръчка е включена и клауза „опция” – възможност в срока на договора, при необходимост, възложителят писмено да възложи непредвидени работи (увеличени количества и/или нови видове работи), възникнали по време на строителството и безусловно необходими за неговото завършване, на стойност до 10 (десет) на сто от стойността на поръчката, при начина на плащане и другите условия на договора.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България съгласно чл. 3, ал. 2 на Закона за Камарата на строителите (ЗКС), с обхват на вписване изпълнение на строежи втора група, първа категория по чл. 5, ал. 6, т. 2.1 на Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), а чуждестранните лица – в съответния професионален или търговски регистър съгласно законодателството на държавата-членка или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, в която са установени.
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в него, което ще изпълнява строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/договора за създаване на обединението.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, съответствието с критерия за подбор се доказва и от тях, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с поставения критерий за подбор чрез посочване на информация за горепосочените обстоятелства съобразно националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен са длъжни да предоставят информацията. Данните се представят чрез попълване на информацията в част IV, раздел А на ЕЕДОП.
Съответствието с поставения критерий за подбор се доказва с копие на удостоверение за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите в България, за изпълнение на строежи от втора група, първа категория съгласно чл. 5, ал. 6, т. 2.1 от ПРВВЦПРС, придружено от валиден контролен талон към него по чл. 22 от ПРВВЦПРС. За чуждестранните лица, които попадат в обхвата на чл. 25а от ЗКС, се представя копие на документа по чл. 25а, ал. 4 от ЗКС.
Документите, удостоверяващи съответствието с поставения критерий за подбор, се представят в случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът да има застраховка "Професионална отговорност" за дейността на строител по чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава-членка на ЕС, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство съгласно чл. 171а от ЗУТ, с покритие в съответствие с Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в него, което ще изпълнява строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/договора за създаване на обединението.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, съответствието с критерия за подбор се доказва и от тях, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
Когато участникът предвижда участие на трети лица, те трябва да отговарят на съответния критерий за подбор, за доказването на който участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с поставеното изискване чрез посочване на застрахователната сума по тяхната застрахователна полица за риска "Професионална отговорност". Данните се представят чрез попълване на информацията в част IV, раздел Б на ЕЕДОП.
За доказване на съответствието с поставения критерий за подбор се представят доказателства за наличието и валидността на застрахователен договор (копия от застрахователни полици и платежни документи за платени застрахователни премии) за застраховка "Професионална отговорност" за дейността на строител по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, с покритие в съответствие с Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава-членка на ЕС, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство съгласно чл. 171а от ЗУТ.
Документите, удостоверяващи съответствието с поставения критерий за подбор, се представят в случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.


1. Участникът да има валидна застраховка "Професионална отговорност" за дейността на строител по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума 600 000 лв. за строежи първа категория по чл. 137, ал. 1, т. 1 от ЗУТ съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава-членка на ЕС, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство съгласно чл. 171а от ЗУТ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата. Под дейности, които са "идентични или сходни" с предмета на поръчката, следва да се разбира строителство, свързано с работи по полагане на асфалтобетонови настилки от полимермодифициран асфалтобетон при изграждане, и/или рехабилитация, и/или ремонт на самолетни писти, автомагистрали или пътища от РПМ.
2. Участникът да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
3. Участникът да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване за изпълнение на поръчката.
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението - участник, а не от всяко от лицата, включени в него, и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/договора за създаване на обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, съответствието с критериите за подбор се доказва и от тях, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата. Когато участникът предвижда участие на трети лица, те трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с поставените изисквания, както следва: - с изискването по т. 1 чрез посочване на дейностите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, включит. стойностите, датите и получателите. Данните се представят чрез попълване на информацията в част IV, раздел В на ЕЕДОП; - с изискването по т. 2 чрез посочване на правоспособните технически лица от ръководния екип, които ще осъществяват техническото ръководство на строителните работи при изпълнение на поръчката, с описание на образованието, професионалната квалификация, професионалния опит и длъжността, която ще изпълнява всяко лице, както и вида на правоотношението на лицата с участника (трудово, гражданско, друго). Данните се представят чрез попълване на информацията в част IV, раздел В на ЕЕДОП; - с изискването по т. 3 чрез посочване на машините и техническото оборудване за изпълнение на поръчката и на техническото оборудване за изпитване и изследване за осигуряване на качеството на изпълнените работи, включително наименованието, техническите характеристики и основанието за ползване на машината или оборудването, данни за строителната лаборатория и нейната акредитация. Данните се представят чрез попълване на информацията в част IV, раздел В на ЕЕДОП. За доказване на съответствието с поставените критерии за подбор се представят следните документи: - Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;
Продължава в т.VІ.3. Допълнтелна информация


1.За последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата участникът да има изпълнено строителство, свързано с работи по полагане на асфалтобетонови настилки от полимермодифициран асфалтобетон при изграждане и/или рехабилитация и/или ремонт на самолетни писти, автомагистрали или пътища от РПМ.
2. Участникът да разполага с ръководен екип от технически правоспособни лица съгласно чл. 163а от Закона за устройство на територията (ЗУТ) с определена професионална компетентност, които ще отговарят за техническото ръководство и контрола на качеството при изпълнение на строителството, както следва:
- Технически ръководител – дипломиран строителен инженер, специалност „Пътно строителство“, или „Транспортно строителство“, или еквивалентна, или строителен техник, със специфичен професионален опит минимум пет години като технически ръководител или заместник-технически ръководител при изпълнението на строителство, свързано с изграждане и/или рехабилитация и/или ремонт на самолетни писти, автомагистрали или пътища от РПМ;
- Инженер по част „Електрическа“ – дипломиран електроинженер или електротехник, притежаващ валидно удостоверение за V-та квалификационна група по безопасност при работа съгласно Правилник за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи (ПБЗРЕУЕТЦЕМ) над 1000 V, Правилник за безопасност и здраве при работа по електрообзавеждането с напрежение до 1000 V и проверка на знанията по Наредба № 16-116 от 2008 г. за техническа експлоатация на енергообзавеждането, със специфичен професионален опит минимум три години като ръководител на електромонтажни работи в строителството;
- Отговорник по контрола на качеството – технически правоспособно лице, преминало обучение в лицензиран център за професионално обучение съгласно Наредба № РД-02-20-1 от 05.02.2015 г. за условията и реда за влагане на строителни продукти в строежите на Република България и притежаващ валидно удостоверение/сертификат или еквивалентен документ за осъществяване на контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност, със специфичен професионален опит минимум три години като отговорник по контрол на качеството в строителството;
- Координатор по безопасност и здраве – технически правоспособно лице, преминало обучение в лицензиран център за професионално обучение съгласно изискванията на чл. 5 от Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, притежаващо валидно удостоверение за длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството или еквивалентен документ, със специфичен професионален опит минимум три години като координатор по безопасност и здраве в строителството.
3. Участникът да разполага с машини и техническо оборудване за изпълнение на поръчката и техническо оборудване за изпитване и изследване за осигуряване на качеството на изпълнените работи в съответствие с изискванията на Техническото задание и съобразно вида и обема на работите, но не по-малко от:
- фугорезачна машина;
- оборудване за фрезоване на съществуващата асфалтобетонова настилка;
- техника за транспортиране на асфалтови смеси;
- оборудване за полагане и уплътняване на асфалтови пластове;
- маркировъчна машина за термопластична боя;
- машина за механизирано почистване на настилките;
- независимо, подвижно ел. захранване (акумулатори, ел. генератор и други) и оборудване за нощна сигнализация и временно изкуствено осветление;
- акредитирана строителна лаборатория за извършване на лабораторни изпитвания на материали и изпълнени СМР;
- оборудване за геодезическо заснемане и трасиране.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява строителство, съгласно законодателството на държавата, в която е установено, и което отговаря на изискванията на ЗОП и ППЗОП, и на изискванията на възложителя, посочени в обявлението и документацията за участие. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1,3,4 и 5 от ЗОП. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за когото е налице обстоятелството по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДР, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, освен в случаите по чл. 4 от същия закон. Не може да участва в процедурата участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ. Свързани лица не могат да бъдат самостоятелни участници в процедурата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Определеният изпълнител представя преди сключване на договора: 1. Гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, в размер на 5 % от стойността на договора (без опцията) без ДДС; 2. Гаранция, обезпечаваща авансово предоставените средства (ако е посочил в офертата си, че желае авансово плащане), в размер, равен на стойността на заявеното авансово плащане с ДДС, което може да бъде до 20 % от стойността на договора (без опцията) с ДДС (ако се начислява). Гаранциите се представят в една от следните форми: 1. парична сума - неолихвяем паричен депозит, внесен по сметка на Възложителя в Банка „ОББ” АД, София: сметка в лева - BIC: UBBSBGSF; IBAN: BG80 UBBS 8423 1010 9729 11; 2. банкова гаранция; 3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Определеният изпълнител избира сам формата на гаранциите. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
III.1.7)
Финансирането на поръчката е изцяло с обществени средства от летищни такси по чл. 120, ал. 1 от Закона за гражданското въздухоплаване. Необходимите средства са заложени в Бизнес плана на дружеството за 2018 г. (същите са заложени и в проекта на Бизнес план 2019 г.). Условията и начинът на плащане са определени в проекта на договор към документацията за участие.
III.1.8)
Няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица. В този случай договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение, а ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/02/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

01/03/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Заседателната зала на Летище София ЕАД, гр. София, бул. Христофор Колумб № 1, Терминал 1 - Заминаващи пътници, административен етаж 2.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продъжение от т. ІІІ.!.3.
- Списък на членовете на ръководния екип, които ще отговарят за изпълнението на строителството,в който е посочено образованието, професионалната квалификация, професионалния опит и длъжността, която ще изпълнява всяко
лице,както и вида на правоотношението на лицата с участника (трудово, гражданско, друго); - Декларация - списък на стр. машини и технич. оборудване за изп. на поръчката и на технич. оборудване за изпитване и изследване за осигуряване на контрола на качеството на изп. работи, в който е посочено наименованието, технич. характеристики и основанието за ползване.
Документите, удостоверяващи съответствието с поставените критерии за подбор, се представят в случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.
Всяка промяна в членовете на екипа се извършва в съответствие с условията на договора за обществената поръчка, при спазване на следните изисквания: - замяна на експерт от екипа се допуска със съгласие на възложителя; - оттегляне на експерт или замяната му с друг експерт се допуска само по уважителни, в т.ч. здравословни причини или обективна невъзможност, които не позволяват на експерта да продължи да работи по обществената поръчка; - замяната на експерти трябва винаги да е с лица, отговарящи на същите изисквания, като одобрения експерт.
Извършването на оглед на място е задължително условие за подготовка на офертата. Участник, който не е извършил оглед на място, ще бъде отстранен от участие в процедурата.
Датата, часът и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъдат обявени минимум 2 работни дни предварително в профила на купувача.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/01/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва