Деловодна информация
00277Управление
ОП - 16 17/01/2019 (дд/мм/гггг)
не
00277-2019-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Топлофикация София ЕАД 831609046
ул. Ястребец 23 Б
София BG411 1680 България
Маргарита Дончевска, Грета Събева +359 029033216
mto@toplo.bg +359 028594149

Интернет адрес/и

www.toplo.bg

http://zop.toplo.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20190117HoCk3611583


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
www.zop.toplo.bg
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Производство, пренос и разпределение на газ и топлинна енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Пътно възстановителни и строителни дейности на обекти на „Топлофикация София” ЕАД
45233222      
Строителство

Предметът на настоящата обществена поръчка е: „Пътно възстановителни и строителни дейности на обекти на „Топлофикация София” ЕАД”.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233222      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Oбхваща топлофикационна мрежа на гр. София, за която „Топлофикация София” ЕАД има лиценз.

Предметът на настоящата обществена поръчка е: „Пътно възстановителни и строителни дейности на обекти на „Топлофикация София” ЕАД”.
Поръчката следва да се изпълни съобразно изискванията описани в обявлението, документацията за обществената поръчка и Техническата спецификация към докумнетацията, публикувани на профила на купувача - www.zop.toplo.bg.
Критериите по-долу
 
ДА Срок на изпълнение /Tс/    30
Критерий, свързан с разходи 1 20
Предлагана цена /Ц/    70
II.2.6) Прогнозна стойност
4500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за категорията строителство (2-ра група, ІІ категория), съответстваща на категорията на обекта на поръчката (възстановяване на асфалтови и паважни пътни настилки и тротоари след аварии и ремонти на подземни съоръжения изпълнени в населени места категория „0” и „1”, определени в Приложение 2 „Категоризация на населените места”, със Заповед № РД-02-14-2021/ 14.08.2012г. на МРРБ.).
За доказване на съответствието с посоченото изискване, участникът следва да декларира необходимата информация в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), в част IV „Критерии за подбор”, Буква А: Годност.
Доказва се чрез представяне на заверено от участника копие на Удостоверение за регистрация и номер на регистрацията в Централния професионален регистър на строителя за категорията строителство (2-ра група, ІІ категория) и чрез посочване на публичен регистър.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът следва да е реализирал минимален общ оборот, изчислен въз основа на годишните обороти за последните три години, не по-малко от 9 000 000,00 лв (девет милиона лева), в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
2. Участникът трябва да притежава, валидна към датата на подаване на офертата, застраховка „Професионална отговорност” с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, която да покрива отговорността на застрахования за вреди, причинени от него при извършване на дейност, съгласно изискванията на чл. 171 от ЗУТ.


За доказване съответствието с изискванията по т.1. и.т.2 , участникът следва да декларира вучастникът следва да декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в част IV „Критерии за подбор”, Буква Б Икономическо и финансово състояние, горните обстоятелства.
По т.1 Доказва се чрез представяне нана един или няколко от следните документи: удостоверения от банки; доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност”; годишни финансови отчети или техни съставни части, справка за общия оборот или друг документ.
По т.2 Доказва се чрез представяне нана заверено копие на застраховка „Професионална отговорност” с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, която да покрива отговорността на застрахования за вреди, причинени от него при извършване на дейност, съгласно изискванията на чл. 171 от ЗУТ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да е изпълнил минимум 3 (три) дейности с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, като общият обем на изпълнените дейности за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата следва да бъде не по-малко от:
1.1. Изпълнени асфалтови пътни настилки след ремонти на подземни съоръжения на територията на Населени места – категория „0 и 1”, определени в Приложение 2 „Категоризация на населените места”, със Заповед РД-02-14-2021/ 14.08.2012г. на МРРБ за последните пет години, в м? – 50 000 (петдесет хиляди) м?
1.2. Изпълнени паважни/бетонови пътни настилки след ремонти на подземни съоръжения на територията на Населени места – категория „0 и 1”, определени в Приложение 2 „Категоризация на населените места”, със Заповед РД-02-14-2021/ 14.08.2012г. на МРРБ за последните пет години, в м? – 6 000 (шест хиляди) м?.
1.3. Изпълнение на тротоари с бетонови плочи/блокчета след ремонти на подземни съоръжения на територията на Населени места – категория „0 и 1”, определени в Приложение 2 „Категоризация на населените места”, със Заповед РД-02-14-2021/ 14.08.2012г. на МРРБ за последните пет години, в м? – 4 000 (четири хиляди) м?.
Под дейности, „с предмет, сходен с предмета на поръчката” следва да се разбира възстановяване на асфалтови и паважни пътни настилки и тротоари след аварии и ремонти на подземни съоръжения изпълнени в населени места категория „0” и „1”, определени в Приложение 2 „Категоризация на населените места” със Заповед № РД-02-14-2021/ 14.08.2012г. на МРРБ.
2. Участникът трябва да разполагат с асфалтова база за целия период на договора, която да работи целогодишно или да има сключен договор за закупуване на асфалтова смес. Участникът следва да разполага и с втора, алтернативна/ен база/договор за закупуване на асфалтови смеси за изпълнение на поръчката, за целия период на договора. Участникът може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при условие, че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси за целия срок на договора.
3.3. Участникът трябва да разполага със следния минимален брой технически лица, включени или не в неговата структура, със съответните квалификации:
- строителни инженери - 2 бр.
- строителни техници - 4 бр.
- изпълнителски персонал (собствен или нает), притежаващ изискващата се квалификация за изпълнение на поръчката, както следва;
- три звена за възстановяване на асфалтова настилка; Звеното да включва минимум 3 бр. работника, 1 бр. технически ръководител, 1 бр. шофьор и 1 бр. машинист.
- едно звено за възстановяване на паважна настилка, полагане на бордюри и бетонови тротоарни плочи/блокчета; Звеното да включва минимум 2 бр. пътни работници, 1 бр. технически ръководител – 1 бр. шофьор и 1 бр. машинист.
4. Участникът трябва да разполага с минимум по 4 (четири) броя от следното техническо оборудване, собствено или наето, необходимо за изпълнение на поръчката:
- камион с общо тегло от 6 тона до 20 тона;
- валяк с тегло от 2 тона до 3 тона;
- ремарке за валяк;
- асфалтов рециклер;
- циркуляр за рязане на асфалт;
- бус с общо тегло до 3.5 т.
5. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството, сертифицирана по международен стандарт за качество EN ISO 9001:2015 или еквивалентно, с обхват сходен на предмета на обществената поръчка.
6. Участникът трябва да има внедрена система за управление на околната среда, сертифицирана по международен стандарт EN ISO 14001:2004 или еквивалентно.


За доказване съответствието с изискванията по т.1., т.2, т.3 и т.4 , участникът следва да декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в част IV „Критерии за подбор”, Буква В: Технически и професионални способности горните обстоятелства.
По т.1 Доказва се чрез представяне на Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, изпълнено през последните пет години, считано от дата на подаване на офертата, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
По т.2 Доказва се чрез представяне на Декларация за наличие на асфалтова база, като посочва адреса на базата или договор за закупуване на асфалтова смес за целия период на договора, като посочва адреса на базата, както и наличие на втора, алтернативна/ен база/договор за закупуване на асфалтови смеси за изпълнение на поръчката, за целия период на договора.
По т.3 Доказва се чрез представяне на Списък на техническите лица, включени или не в структурата на участника, които участникът ще осигури за изпълнение на поръчката. В списъка се посочват имената и професионалната компетентност на всяко едно от лицата. Към списъка се прилагат заверени копия от свидетелства, дипломи или други документи, доказващи квалификацията и правоспособността на лицата за изпълнение на дейностите.
По т.4 Доказва се чрез представяне на Списък на инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които участникът ще осигури за изпълнение на поръчката. В списъка се посочват инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
За доказване съответствието с изискванията по т.5. и т.6, участникът следва да декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в част IV „Критерии за подбор”, Буква Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, горните обстоятелства.
По т.5 Доказва се чрез представяне на заверено от участника копие на Сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалентно, с обхват на сертификация обхват сходен на предмета на обществената поръчка, издаден от акредитирана институция на името на участника.
По т.6 Доказва се чрез представяне на заверено от участника копие на сертификат за внедрена система за управление на околната среда по стандарт EN ISO 14001:2004 или еквивалентно, издаден от акредитирана институция.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

В публичното състезание всички заинтересовани лица могат да подадат оферта. При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към обявените от възложителя условия. Офертите се изготвят на български език. До изтичането на срока за получаване на офертите всеки участник може да промени, да допълни или да оттегли офертата си. Всеки участник в процедура за възлагане на обществена поръчка има право да представи само една оферта. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие да бъде подизпълнител на друг участник, не може да подава самостоятелно оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Свързани лица не могат да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура. Участниците в процедурата следва да отговарят на изискванията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП. Участниците в процедурата следва да отговарят на изискванията на чл. 54, ал. 1, т.1 - т.7 от ЗОП и чл. 55. ал. 1, т.1 - т.5 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранцията за изпълнение на договора e в размер на на 3% (три на сто) от общата прогнозна стойност на поръчката без ДДС и се представя преди сключване на договора в една от следните форми:
1. Банкова гаранция със срок на валидност 30 (тридесет) дни след изтичане на срока на договора.
2. Парична сума преведена по банковата сметка на възложителя.
3. Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
Условията и сроковете за задържане и възстановяване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор.
III.1.7)
Източник на финансиране - собствени средства.
Начинът и условията на плащане са посочени в проекта на договор.
III.1.8)

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/02/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

15/06/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

18/02/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. София, ул. Ястребец 23 Б

Офертите се отварят на публично заседание. На отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съгласно чл. 54, ал. 2 от ППЗОП, при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл.197, ал.1 , т.4 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедура се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.179 от ЗОП. Жалбата зе подава до Комисията за защита на конкурунцията с копие и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/01/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва