III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
1. Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за категорията строителство (2-ра група, ІІ категория), съответстваща на категорията на обекта на поръчката (възстановяване на асфалтови и паважни пътни настилки и тротоари след аварии и ремонти на подземни съоръжения изпълнени в населени места категория „0” и „1”, определени в Приложение 2 „Категоризация на населените места”, със Заповед № РД-02-14-2021/ 14.08.2012г. на МРРБ.). За доказване на съответствието с посоченото изискване, участникът следва да декларира необходимата информация в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), в част IV „Критерии за подбор”, Буква А: Годност. Доказва се чрез представяне на заверено от участника копие на Удостоверение за регистрация и номер на регистрацията в Централния професионален регистър на строителя за категорията строителство (2-ра група, ІІ категория) и чрез посочване на публичен регистър. |
III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
1. Участникът следва да е реализирал минимален общ оборот, изчислен въз основа на годишните обороти за последните три години, не по-малко от 9 000 000,00 лв (девет милиона лева), в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. 2. Участникът трябва да притежава, валидна към датата на подаване на офертата, застраховка „Професионална отговорност” с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, която да покрива отговорността на застрахования за вреди, причинени от него при извършване на дейност, съгласно изискванията на чл. 171 от ЗУТ.
За доказване съответствието с изискванията по т.1. и.т.2 , участникът следва да декларира вучастникът следва да декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в част IV „Критерии за подбор”, Буква Б Икономическо и финансово състояние, горните обстоятелства. По т.1 Доказва се чрез представяне нана един или няколко от следните документи: удостоверения от банки; доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност”; годишни финансови отчети или техни съставни части, справка за общия оборот или друг документ. По т.2 Доказва се чрез представяне нана заверено копие на застраховка „Професионална отговорност” с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, която да покрива отговорността на застрахования за вреди, причинени от него при извършване на дейност, съгласно изискванията на чл. 171 от ЗУТ.
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
1. Участникът трябва да е изпълнил минимум 3 (три) дейности с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, като общият обем на изпълнените дейности за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата следва да бъде не по-малко от: 1.1. Изпълнени асфалтови пътни настилки след ремонти на подземни съоръжения на територията на Населени места – категория „0 и 1”, определени в Приложение 2 „Категоризация на населените места”, със Заповед РД-02-14-2021/ 14.08.2012г. на МРРБ за последните пет години, в м? – 50 000 (петдесет хиляди) м? 1.2. Изпълнени паважни/бетонови пътни настилки след ремонти на подземни съоръжения на територията на Населени места – категория „0 и 1”, определени в Приложение 2 „Категоризация на населените места”, със Заповед РД-02-14-2021/ 14.08.2012г. на МРРБ за последните пет години, в м? – 6 000 (шест хиляди) м?. 1.3. Изпълнение на тротоари с бетонови плочи/блокчета след ремонти на подземни съоръжения на територията на Населени места – категория „0 и 1”, определени в Приложение 2 „Категоризация на населените места”, със Заповед РД-02-14-2021/ 14.08.2012г. на МРРБ за последните пет години, в м? – 4 000 (четири хиляди) м?. Под дейности, „с предмет, сходен с предмета на поръчката” следва да се разбира възстановяване на асфалтови и паважни пътни настилки и тротоари след аварии и ремонти на подземни съоръжения изпълнени в населени места категория „0” и „1”, определени в Приложение 2 „Категоризация на населените места” със Заповед № РД-02-14-2021/ 14.08.2012г. на МРРБ. 2. Участникът трябва да разполагат с асфалтова база за целия период на договора, която да работи целогодишно или да има сключен договор за закупуване на асфалтова смес. Участникът следва да разполага и с втора, алтернативна/ен база/договор за закупуване на асфалтови смеси за изпълнение на поръчката, за целия период на договора. Участникът може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при условие, че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси за целия срок на договора. 3.3. Участникът трябва да разполага със следния минимален брой технически лица, включени или не в неговата структура, със съответните квалификации: - строителни инженери - 2 бр. - строителни техници - 4 бр. - изпълнителски персонал (собствен или нает), притежаващ изискващата се квалификация за изпълнение на поръчката, както следва; - три звена за възстановяване на асфалтова настилка; Звеното да включва минимум 3 бр. работника, 1 бр. технически ръководител, 1 бр. шофьор и 1 бр. машинист. - едно звено за възстановяване на паважна настилка, полагане на бордюри и бетонови тротоарни плочи/блокчета; Звеното да включва минимум 2 бр. пътни работници, 1 бр. технически ръководител – 1 бр. шофьор и 1 бр. машинист. 4. Участникът трябва да разполага с минимум по 4 (четири) броя от следното техническо оборудване, собствено или наето, необходимо за изпълнение на поръчката: - камион с общо тегло от 6 тона до 20 тона; - валяк с тегло от 2 тона до 3 тона; - ремарке за валяк; - асфалтов рециклер; - циркуляр за рязане на асфалт; - бус с общо тегло до 3.5 т. 5. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството, сертифицирана по международен стандарт за качество EN ISO 9001:2015 или еквивалентно, с обхват сходен на предмета на обществената поръчка. 6. Участникът трябва да има внедрена система за управление на околната среда, сертифицирана по международен стандарт EN ISO 14001:2004 или еквивалентно.
За доказване съответствието с изискванията по т.1., т.2, т.3 и т.4 , участникът следва да декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в част IV „Критерии за подбор”, Буква В: Технически и професионални способности горните обстоятелства. По т.1 Доказва се чрез представяне на Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, изпълнено през последните пет години, считано от дата на подаване на офертата, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. По т.2 Доказва се чрез представяне на Декларация за наличие на асфалтова база, като посочва адреса на базата или договор за закупуване на асфалтова смес за целия период на договора, като посочва адреса на базата, както и наличие на втора, алтернативна/ен база/договор за закупуване на асфалтови смеси за изпълнение на поръчката, за целия период на договора. По т.3 Доказва се чрез представяне на Списък на техническите лица, включени или не в структурата на участника, които участникът ще осигури за изпълнение на поръчката. В списъка се посочват имената и професионалната компетентност на всяко едно от лицата. Към списъка се прилагат заверени копия от свидетелства, дипломи или други документи, доказващи квалификацията и правоспособността на лицата за изпълнение на дейностите. По т.4 Доказва се чрез представяне на Списък на инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които участникът ще осигури за изпълнение на поръчката. В списъка се посочват инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката. За доказване съответствието с изискванията по т.5. и т.6, участникът следва да декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в част IV „Критерии за подбор”, Буква Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, горните обстоятелства. По т.5 Доказва се чрез представяне на заверено от участника копие на Сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалентно, с обхват на сертификация обхват сходен на предмета на обществената поръчка, издаден от акредитирана институция на името на участника. По т.6 Доказва се чрез представяне на заверено от участника копие на сертификат за внедрена система за управление на околната среда по стандарт EN ISO 14001:2004 или еквивалентно, издаден от акредитирана институция.
|
|
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие
В публичното състезание всички заинтересовани лица могат да подадат оферта. При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към обявените от възложителя условия. Офертите се изготвят на български език. До изтичането на срока за получаване на офертите всеки участник може да промени, да допълни или да оттегли офертата си. Всеки участник в процедура за възлагане на обществена поръчка има право да представи само една оферта. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие да бъде подизпълнител на друг участник, не може да подава самостоятелно оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Свързани лица не могат да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура. Участниците в процедурата следва да отговарят на изискванията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП. Участниците в процедурата следва да отговарят на изискванията на чл. 54, ал. 1, т.1 - т.7 от ЗОП и чл. 55. ал. 1, т.1 - т.5 от ЗОП.
|
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
|
III.1.6) Гаранцията за изпълнение на договора e в размер на на 3% (три на сто) от общата прогнозна стойност на поръчката без ДДС и се представя преди сключване на договора в една от следните форми: 1. Банкова гаранция със срок на валидност 30 (тридесет) дни след изтичане на срока на договора. 2. Парична сума преведена по банковата сметка на възложителя. 3. Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Условията и сроковете за задържане и възстановяване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор.
|
III.1.7) Източник на финансиране - собствени средства. Начинът и условията на плащане са посочени в проекта на договор.
|
III.1.8)
|