Деловодна информация
01379ЕСО ЕАД МЕР Горна Оряховица
ЕСО-ГО-656 17/12/2018 (дд/мм/гггг)
не
01379-2018-0230 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Електроенергиен системен оператор ЕАД, МЕР Горна Оряховица 1752013040065
ул.Съединение №151
Горна Оряховица BG32 5120 България
По технически въпроси Илия Бончев - i.bonchev@go.eso.bg и Иван Стоянов по процедурни въпроси -i.stoyanov@go.eso.bg +359 61861305/ +359 61861357
eso@go.eso.bg +359 61864232

Интернет адрес/и

www.eso.bg

https://webapps.eso.bg/zop_profile/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://webapps.eso.bg/zop_profile/page2.php?intNo=N3NuQVBRR1BGWG1CUldGd1ExUWFHNXVSSlVWTGp4T1pBaFlXUTBGcnR5RT0=
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Електроенергиен системен оператор ЕАД, МЕР Горна Оряховица 1752013040065
ул. Съединение №151
Горна Оряховица BG32 5120 България
По технически въпроси Илия Бончев - i.bonchev@go.eso.bg и Иван Стоянов по процедурни въпроси -i.stoyanov@go.eso.bg +359 61861305 / +359 61861357
eso@go.eso.bg +359 61864232

Интернет адрес/и

www.eso.bg

https://webapps.eso.bg/zop_profile/

НЕ 

I.6) Основна дейност 

Електрическа енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Проектиране, доставка, монтаж и пускане в действие на система за видеонаблюдение, периметрова охрана и пожароизвестителна система в п/ст Русаля и п/ст Дряново“ МЕР-ГО/2018/036
45312000      
Строителство

Настоящата поръчка ще се изпълни чрез инженеринг (проектиране, доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация).
По отношение на видовете дейности, изпълнението на обекта ще се реализира условно на два етапа:
Първи етап: проектиране - изготвяне на работен проект за отделните подстанции;
Втори етап: доставка на оборудване и помощни материали, монтаж, настройка и въвеждане в експлоатация на системите за отделните подстанции.
Изпълнението на поръчката включва следния обем работи по обобщени позиции:Изготвяне на работен проект, съгласно настоящите технически изисквания; Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на видеонаблюдение на ОРУ 110 kV, видеонаблюдение по периметъра на обекта, пожароизвестителна система в обекта, сигнално-охранителна система, периметрова охранителна система и система за контрол на достъпа в обекта.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45312000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG32

п/ст Русаля и п/ст Дряново

Настоящата поръчка ще се изпълни чрез инженеринг (проектиране, доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация).
По отношение на видовете дейности, изпълнението на обекта ще се реализира условно на два етапа:
Първи етап: проектиране - изготвяне на работен проект за отделните подстанции;
Втори етап: доставка на оборудване и помощни материали, монтаж, настройка и въвеждане в експлоатация на системите за отделните подстанции.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
118000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участникът да притежава валидно удостоверение за вписване в централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на строежи от трета група, пета или по висока категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени и в ЦПРС, съгласно § 2, ал. 2 във връзка с чл. 3, ал. 1 от Закона за камарата на строителите (ЗКС).
Доказва се с представяне на заверено от участника копие на удостоверението.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участникът да притежава валидна застраховка "Професионална отговорност" по чл. 171 от Закона за устройство на територията(ЗУТ) за проектант.
Доказва се с представяне на заверено от участника копие на застраховката.
2.Участникът да притежава валидна застраховка "Професионална отговорност" по чл. 171 от Закона за устройство на територията(ЗУТ) за строителство.
Доказва се с представяне на заверено от участника копие на застраховката.


1.Застрахователната полица трябва да покрива минималната застрахователна сума за проектант на строежи пета или по-висока категория, съгласно Наредба за условия и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството (НУРЗЗПС).
2.Застрахователната полица трябва да покрива минималната застрахователна сума за строителство на обекти от трета група, пета или по-висока категория, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (НУРЗЗПС).
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, строителство, включващо дейности с предмет и обем, идентични или сходни* с тези на поръчката.
Доказва се с представянето на списък на строителството, включващо дейности с предмет и обем, идентични или сходни* с тези на поръчката, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата (по образец). Към списъка се прилагат удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
*Под строителство, включващо дейности с предмет и обем, сходен с тези на поръчката, следва да се разбира: Доставка и изграждане на система за видеонаблюдение и/или, пожароизвестителна система и/или охранителна система и/или периметрова охрана.
2.Участникът да е изпълнил за последните три години, считано от датата на подаване на офертата, услуги, включващи дейности с предмет и обем, идентични или сходни** с тези на поръчката.
Доказва се с представянето на списък на услугите, включващи дейности с предмет и обем, идентични или сходни** с тези на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга (по образец).
**Под услуга, включваща дейности с предмет и обем, сходни с тези на поръчката, следва да се разбира: Изготвяне на проект за изграждане и/или реконструкция на система за видеонаблюдение и/или пожароизвестителна система и/или охранителна система и/или периметрова охрана.
3.Участникът следва да разполага с екип от правоспособни физически лица с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
Доказва се с представянето на декларация, съдържаща списък на проектантите, с които участникът разполага за изготвяне на съответните проектни части (по образец). В случай че участникът ще използва ресурси на трети лица, представя доказателства (декларация за ангажираност на лицето, което ще участва в изпълнението на поръчката, граждански договор и др.), че ще има на свое разположение тези ресурси за времето на изпълнение на поръчката.
4.Участникът следва да разполага с необходим брой технически лица, които ще изпълняват строителството.
Доказва се с представянето на декларация, съдържаща списък на техническите лица, които ще изпълняват строителството (по образец). В случай че участникът ще използва ресурси на трети лица, представя доказателства (декларация за ангажираност на лицето, което ще участва в изпълнението на поръчката, граждански договор и др.), че ще има на свое разположение тези ресурси за времето на изпълнение на поръчката.


1.Участникът трябва да е изпълнил успешно най-малко едно строителство, идентично или сходно* с предмета на поръчката през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.
*Под строителство, включващо дейности с предмет и обем, сходен с тези на поръчката, следва да се разбира: Доставка и изграждане на система за видеонаблюдение и/или, пожароизвестителна система и/или охранителна система и/или периметрова охрана.
2.Участникът трябва да е изпълнил успешно най-малко една услуга, с предмет идентичен или сходен** с предмета на поръчката през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
**Под услуга, включваща дейности с предмет и обем, сходни с тези на поръчката, следва да се разбира: Изготвяне на проект за изграждане и/или реконструкция на система за видеонаблюдение и/или пожароизвестителна система и/или охранителна система и/или периметрова охрана.
3.Участникът трябва да разполага с минимум по един проектант с пълна проектантска правоспособност за всяка проектна част.
4. Участникът трябва да разполага с минимум четири технически лица, които ще изпълняват строително-монтажните работи, от които не по-малко от:
- едно лице, притежаващо V-та квалификационна група за безопасност при работа в електрически уредби и мрежи, съгласно Правилника за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрическии топлофикационни централи и по електрически мрежи (ПБЗРЕУЕТЦЕМ);
- едно лице, притежаващо минимум IV-та квалификационна група за безопасност при работа в електрически уредби и мрежи, съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ;
- две лица, притежаващи минимум III - та квалификационна група за безопасност при работа в електрически уредби и мрежи, съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Участниците в процедурата трябва да отговарят на поставените от възложителя изисквания в документацията и обявлението за оповестяване на откриването на процедурата. За участниците не следва да са налице обстоятелствата по чл.54 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Участникът, определен за изпълнител на поръчката, трябва да представи гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора в размер на 5% от стойността на договора. Гаранцията се представя в една от следните форми:
? парична сума внесена в касата на ЕСО ЕАД - МЕР Горна Оряховица на адрес: гр. Горна Оряховица, ул."Съединение" № 151 или по банковата сметка на МЕР Г. Оряховица:
IBAN: BG57BPBI79311045310302
BIC: BPBIBGSF
БАНКА: ЮРОБАНК БЪЛГАРИЯ АД
? банкова гаранция със срок на валидност, съгласно договора.
? застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя със срок на валидност, съгласно договора.
? Застраховката се предава на възложителя в оригинал; В застраховката следва да е посочено пълното наименование и ЕИК(или съответно друг идентифициращ номер, когато е приложимо) на възложителя и изпълнителя; Изрично да е указан срока на валидност на гаранцията (съгл. дог-ра)
III.1.7)
Поръчката се финансира със собствени средства на възложителя. Условията и начина на плащане са подробно посочени в чл.3 от проекта на договор, част от доументацията за участие.
III.1.8)
Не се изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи на възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна декларация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата в която са установени.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

17/01/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

18/01/2019 (дд/мм/гггг)   13:00 (чч:мм)

гр. Горна Оряховица, ул. Съединение №151, адм. сграда МЕР Горна Оряховица, ет.2, заседателна зала

Съгласно чл.54, ал.2 от ППЗОП, получените оферти се отварят в публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени предствители, както и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Обменът на информация може да се извърши чрез пощенска и/или куриерска служба, по факс, по електронен път или чрез комбинация от тези средства.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП, решението подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10 - дневен срок, считано от изтичане на срока по чл.179, ал.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/12/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва