Деловодна информация
00197
03-00-5664 12/10/2018 (дд/мм/гггг)
не
00197-2018-0015 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Водоснабдяване и канализация ЕООД 115010670
бул. Шести септември № 250
Пловдив BG421 4006 България
инж. Невяна Божилова,юрк Катерина Дончева +359 32605-945/+359 32605-955
vik_op@vik.bg +359 32635-431

Интернет адрес/и

www.vik.bg

http://www.vik.bg/public-procurement/?category=1


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.vik.bg/public-procurement/view/OPO-1-15-s-predmet-quotDostavka-na-natriev-hipohlorit-i-techen-hlor-za-nuzhdite-na-quotViKquot-EOOD---Plovdivquot.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Вода

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на натриев хипохлорит и течен хлор за нуждите на "ВиК" ЕООД - Пловдив ОПO-1-15
24312220      BA54, KA11
Доставки

Доставка на натриев хипохлорит и течен хлор за нуждите на "ВиК" ЕООД - Пловдив, за срок от 4 (четири) години след сключване на договор (началната дата не може да бъде преди 13.07.2019 г.) с избрания за Изпълнител участник. Всеки участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка е длъжен да участва за целия обем на поръчката.Доставките ще се извършват периодично, по предварителна заявка от Възложителя, с която ще се определя вида и количеството на необходимите стоки, франко склад на Възложителя – гр. Пловдив, бул. „Шести септември” № 250.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
24312220      BA54, KA11
24311900      BA07, KA11
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Склад на Възложителя - Пловдив, бул. "Шести септември" № 250

Доставка чрез покупка на натриев хипохлорит и течен хлор, периодично, след заявка, за срок от 4 (четири) години след сключване на договор с избрания за Изпълнител участник. Началната дата на договора не може да бъде преди 13.07.2018 г. Годишно ориентировъчно количество - 100 тона натриев хипохлорит, 60 тона течен хлор.
Критериите по-долу
 
ДА Срок на доставка    10
Цена
90
II.2.6) Прогнозна стойност
450000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Цената е разделена на цена за натриев хипохлорит-50 точки и за течен хлор-40 точки.Участникът трябва да е оторизиран от производителя/те на стоките, предмет на поръчката, да извършва тяхната продажба.Обстоятелството се декларира в Образец 1,а документът(валидно оторизационно писмо със срок на действие срока на договора,с превод на бълг. език от заклет преводач)се представя при сключване надоговор.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Доказване годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност от участниците в съответствие с чл. 60 от ЗОП – Участникът да разполага с валидно разрешително за пускане/дистрибуция на пазара на биоциден препарат за стоките, предмет на настоящата процедура, с приложение за третиране /дезинфекция на питейна вода/, издадено от Министерството на здравеопазването.Обстоятелството се декларира в ЕЕДОП, част четвърта „Критерии за подбор”, раздел А „Годност”, а документът (заверено копие от разрешение от Министерство на здравеопазването за пускане/дистрибуция на пазара на биоциден препарат, отнасящо се за стоките, предмет на настоящата процедура) потвърждаващ гореописаното е изискуем при условията на чл. 67, ал. 5 и в хипотезите на ал. 6 от ЗОП; Участникът да разполага с валиден лиценз, издаден от Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията за международен превоз на товари срещу заплащане за общността, съгласно разпоредбите на съвета (ЕО) № 1072/2009. Обстоятелството се декларира в ЕЕДОП, част четвърта „Критерии за подбор”, раздел А „Годност”, а документът (заверено копие от лиценза), потвърждаващ гореописаното е изискуем при условията на чл. 67, ал. 5 и в хипотезите на ал. 6 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Доказване на икономическото и финансовото състояние на участниците в съответствие с чл. 61 от ЗОП – минимален оборот от доставките, попадащи в обхвата на поръчката, в лв., без ДДС, изчислени на база годишни обороти за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата на която е създаден участникът или е започнал дейността си.

Минимален оборот от доставките, попадащи в обхвата на поръчката 400 000,00 лв., без ДДС, изчислени на база годишни обороти за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата на която е създаден участникът или е започнал дейността си.Обстоятелството се декларира в ЕЕДОП, част четвърта, раздел Б „Икономическо и финансово състояние”, т. 2а, а документът (справка) потвърждаващ гореописаното е изискуем при условията на чл. 67, ал. 5 и в хипотезите на ал. 6 от ЗОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

В съответствие с чл. 63, ал. 1 от ЗОП се изисква: Изпълнени доставки с предмет и обем, идентичен и/или сходен с предмета на поръчката през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, включително с посочване на стойностите, датите и получателите. Идентични доставки са тези с предмет, предмета на настоящата поръчка, а сходни-тези, свързани с доставка на друг вид реагенти за обеззаразяване на вода чрез хлорни съединения (калциев хипохлорит, хлорен диоксид, хлорамини, др.);Транспортни средства отговарящи на изискването за превоз по ADR;Съдове, които ще бъдат използвани при извършване на доставките (бутилки и варели за течен хлор и IBC контейнери за натриев хипохлорит);Персонал,с определена професионална компетентност,който ще бъде ангажирани с изпълнението на доставките;Анализни сертификати на стоките;Въведена и поддържана система за управление на качеството и въведена и поддържана система за управление на околна среда.

Участникът да представи най-малко 1 доказателство за изпълнена/ни доставка/и с предмет и обем идентичен или сходен с предмета на процедурата. Списъкът се попълва в ЕЕДОП, част четвърта, раздел В „Технически и професионални способности”, а доказателствата за извършена доставка са изискуеми при условията на чл. 67, ал. 5 и в хипотезите на ал. 6 от ЗОП. Доказателствата трябва да показват стоките, които участникът е доставял, датата/периода на доставките, получателят на доставките, а по възможност телефони за връзка и лице за контакт. За доказателства ще се приема и посочване на публични регистри, в случай че съдържат гореописаната информация;Минимум 5 транспортни средства, отговарящи на изискването за превоз по ADR-списъкът се попълва в ЕЕДОП, част четвърта „Критерии за подбор”, раздел В „Технически и професионални способности”, т. 9, а доказателствата (Списък-декларация на транспортните средства, които ще бъдат използвани при извършване на доставката) са изискуеми при условията на чл. 67, ал. 5 и в хипотезите на ал. 6 от ЗОП;Участникът да разполага със собствени съдове–за доставка на натриев хипохлорит минимум 25 бр. IBC контейнери от по 1000 л, разположени върху палета, устойчиви на механично въздействие и корозия, за доставка на течен хлор – минимум 70 изправни стоманени варели за многократно ползване с вместимост по 400 кг. и минимум 300 изправни стоманени бутилки за многократно ползване с вместимост по 40 кг, технически освидетелствани от лицензирана фирма за технически надзор.Обстоятелствата се декларират в ЕЕДОП, част четвърта „Критерии за подбор”, раздел В „Технически и професионални способности”, т. 9, а доказателствата (Списък на съдовете, които ще бъдат използвани при извършване на доставките, придружен с копие от документи за собственост, за първоначален и/или периодичен технически преглед на бутилките и варелите за течен хлор и копие от лиценза на фирмата за технически надзор, документ издаден на производителя на IBC контейнерите удостоверяващ годността им за превоз на ADR продукти, контакт с храни и биоцидни препарати) са изискуеми при условията на чл. 67, ал. 5 и в хипотезите на ал. 6 от ЗОП;Участникът да разполага с водачи на МПС (минимум пет), с необходимата правоспособност, психологическа годност, професионална компетентност, които имат валидни удостоверения за превоз на опасни товари за клас 2 съгласно ADR; Консултант по безопасност за превоз на опасни товари (минимум един) с изискващата се квалификация за клас 2 съгласно Европейската спогодба ADR в изпълнение на чл.6, ал 1 на Наредба № 40 за условията и реда за извършване на автомобилен превоз на опасни товари по шосе. Обстоятелствата се декларират в ЕЕДОП, част четвърта „Критерии за подбор”, раздел В „Технически и професионални способности”, т. 6, а доказателствата (Списък на лицата, които ще бъдат ангажирани с изпълнението на доставките, съдържащ информация относно имената, длъжността и образователната степен) са изискуеми при условията на чл. 67, ал. 5 и в хипотезите на ал. 6 от ЗОП;Да разполага с анализни сертификати на предлаганите стоки, удостоверяващи съответствието им с посочените стандарти в Техническата спецификация. Обстоятелствата се декларират в ЕЕДОП, част четвърта „Критерии за подбор”, раздел В „Технически и професионални способности”, т. 12, а доказателствата (копия от анализни сертификати на стоките) са изискуеми при условията на чл. 67, ал. 5 и в хипотезите на ал. 6 от ЗОП;Обстоятелствата за наличие на сертификати ISO 9001:2015 или еквивалент и ISO 14001:2015 или еквивалент се декларират в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, Раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, като се посочат и публичните регистри в които се съдържа информация за наличието на тези сертификати (при възможност), а доказателствата (заверени ксерокопия от сертификатите) са изискуеми при условията на чл. 67, ал. 5 и в хипотезите на ал. 6 от ЗОП.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Възложителят отстранява участник, за когото са налице основанията на чл. 54, ал. 1 и обстоятелствата по чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата. При наличие на посочените основания участникът има право да представи доказателства за предприетите мерки за надеждност при условията на чл. 56, ал. 1 от ЗОП. Възложителят преценява дали мерките са достатъчни за гарантиране надеждността на участника. В процедурата не могат да участват участници, за които важи забраната по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС, освен ако не са налице изключенията по чл. 4 от същия закон. Участниците следва да имат предвид и разпоредбата на чл. 5, ал. 1, т. 3 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС. Възложителят отстранява от участие участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор и на основанията посочени в чл. 107 от ЗОП. При подаване на офертата си участникът следва да се съобрази с разпоредбата на чл. 67, ал. 2 и ал. 4 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Участникът, определен за изпълнител, при подписването на договора представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 1 (един) % от стойността на договора, при условията на чл. 111 от ЗОП. Общата стойност на договора е равна на сумата от предлаганата цена за стоките, предмет на поръчката, умножени по ориентировъчното годишно количество, умножена по броя години за изпълнение на доставките.Гаранцията се представя в една от следните форми: Парична сума, внесена по банкова сметка IBAN: BG21 STSA 9300 0010 9742 92, банков код BIN: STSABGSF при “Банка ДСК” ЕАД – Пловдив, под. Център, или внесена в касата на “ВиК” ЕООД – Пловдив; Банкова гаранция-оригинал, безусловна, неотменяема и непрехвърляема, покриваща 100 % (сто процента) от стойността на гаранцията за изпълнение или Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, със срок на валидност, срока на договора плюс 30 дни.
III.1.7)
Със собствени средства, в левове, по банков път, до 30 (тридесет) календарни дни след конкретна доставка, представяне на данъчна фактура и приемо-предавателен протокол.
III.1.8)
Когато определеният за Изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица, същият не е задължен да създаде юридическо лице.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/11/2018 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

05/11/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателната зала на “Водоснабдяване и канализация” ЕООД - Пловдив, бул. “Шести септември” 250.

При отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


2022 година

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Изисквания към съдовете за доставка:Контейнерите (съгласно т.6.1. от БДС EN 901:2013 или еквивалент), трябва да бъдат от полиетилен или поливинил хлорид с външно подсилване (защита). Контейнерите да притежават документ от производителя им за годност за превоз на ADR продукти, кoнтакт с храни и биоцидни препарати. Контейнерите следва да се използват единствено за транспорт и съхранение на натриев хипохлорит. Върху контейнерите да има следните минимални означения: данни на фирмата-производител, наименование на препарата, маса (нето), съдържание на активен хлор в g/l, дата на производство и срок на годност, маркировка че продуктът отговаря на БДС EN 901:2013 „Химични продукти, използвани при пречистване на води за питейни нужди. Натриев хипохлорит” или еквивалент, знак за опасност съгласно посочения стандарт или еквивалент. С цел безопасност съдовете следва да бъдат добре затворени и да не се допуска обливането им с натриевия хипохлорит. Съдовете за течен хлор да бъдат технически освидетелствани от лицензирана фирма за технически надзор в изпълнение на изискванията на чл. 31, ал. 1, във връзка с чл. 32, на глава пета от Закона за техническите изисквания към продуктите (ЗТИП), чл. 34а, ал.1, т.1 и чл.46 от ЗТИП, т. 2.2.3. на Приложение 1, към чл.2 на Наредбата за условията и реда за издаване на лицензии на лица за осъществяване на технически надзор на съоръжения с повишена опасност и за реда за водене на регистър на съоръженията, както и чл. 2а. от същата Наредба, с маркировка съгласно изискванията на българското и европейско законодателство, да са с информация /обозначаване/ със символи и знаци, съгласно изискванията на Наредба за реда и начина на класифициране, опаковане и етикетиране на химични вещества и смеси.
В раздел Г „Други основания за изключване, които може да бъдат предвидени в националното законодателство на възлагащия орган или възложителя на държава членка” от част трета „Основания за изключване” на ЕЕДОП участниците декларират следната информация: по чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП за осъждания за престъпления по чл. 194-208, чл. 213а-217, чл. 219-252, чл. 254а-260 и чл. 256-260 от НК, както и информация за престъпления, аналогични на описаните, когато лицата са осъдени в друга държава членка или трета страна; по чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП за нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от КТ; по чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП за нарушения по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовта мобилност в сила от 23.05.2018 г.; по чл. 107, ал. 4 от ЗОП за наличие на свързаност по смисъла на параграф 2, т. 44 от ДР на ЗОП между кандидати/участници в конкретната процедура; наличие на обстоятелства по чл. 3, ал. 8 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисддикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС); наличие на обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В съответствие с нормативните разпоредби на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/10/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва