Деловодна информация
123
 
не
123-2018-0025 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

ТЕЦ Варна ЕАД 103551629
ТЕЦ Варна ЕАД
с. Езерово BG331 9168 България
Въпроси по процедурата- Ренета кънева-Експерт обществени поръчки и доставки +359 526656491
r.kaneva@varna-tpp.com +359 526656371

Интернет адрес/и

https://varna-tpp.com/

https://varna-tpp.com/profil-na-kupuvacha/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://varna-tpp.com/profil-na-kupuvacha/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
ТЕЦ Варна ЕАД 103551629
ТЕЦ Варна ЕАД, Деловодство
с. Езерово BG331 9168 България
Илияна Георгиева +359 6656311
info@varna-tpp.com +359 6656371

Интернет адрес/и

www.varna-tpp.com

http://varna-tpp.com/profil-na-kupuvacha/

НЕ 

I.6) Основна дейност 

Електрическа енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Преошиповане и нанасяне на огнеупорна замазка по пещна камера на котел № 4” 18-40
45262630      
Строителство

Основните дейности по преошиповането и нанасянето на замазката са описани в Приложение №1 - ПНК на работите по преошиповането и нанасяне на огнеупорна замазка.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45262630      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

"ТЕЦ Варна" ЕАД, котел №4

Основните дейности по преошиповането и нанасянето на замазката са описани в Приложение №1 - ПНК на работите по преошиповането и нанасяне на огнеупорна замазка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
400000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 10/10/2018 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Кандидатите да са вписани в регистъра на лицата, извършващи дейност по поддържане, ремонтиране и преустройване на съоръженията с повишена опасност, и да притежават действащо удостоверение за дейностите: поддържане, ремонтиране и преустройство на съоръжения с повишена опасност от председателя на Държавната агенция за метрологичен и технически надзор или оправомощени от него длъжностни лица от Главна дирекция "Инспекция за държавен технически надзор" съгласно чл. 36 от Закона за техническите изисквания към продуктите.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците следва да са реализирали минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.

По т. 1 от настоящия раздел: минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три години, изчислен на база годишните обороти, в размер не по-малко от 400 000 лева.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Кандидатите да притежават следните сертификати: Сертификат по EN ISO 9001/2015 с обхват: Монтаж (ремонт) на енергетични съоръжения.
Сертификат по БДС EN ISO 14001 с обхват: Монтаж (ремонт) на енергетични съоръжения.
Сертификат по OHSAS 18001 с обхват: Монтаж (ремонт) на енергетични съоръжения.
2. Кандидатът следва да е изпълнил за последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, дейности с предмет и обем, идентични и/или сходни с предмета на поръчката съгласно минималното изискване и дефиницията по-долу.
3. Осигурените от кандидата заварчици да притежават необходимата правоспособност и най-малко трета квалификационна група по “Правилник за безопасност при работа в неелектрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по топлопреносните мрежи и хидротехнически съоръжения” и втора квалификационна група по “Правилник за безопасност и здраве при работа в електрическите уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрическите мрежи”
4. Кандидата да осигури квалифицирани лица, които могат да бъдат отговорни ръководители, изпълнители на работата по наряд или нареждане по съответния правилник и лицата отговорни за безопасността.
5. Персонала на кандидата, с който ще се изпълнява поръчката, следва притежава изискваните квалификационни групи за безопасност при работа от втора до четвърта, съгласно “Правилник за безопасност при работа в неелектрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по топлопреносните мрежи и хидротехнически съоръжения”.


По т. 2 от настоящия раздел: през посочения по-горе референтен период (последните 3 /три/ години, считано от крайната дата на подаване на оферти), всеки участник да е изпълнил минимум една дейност - Извършване на специални строителни, монтажни и ремонтни работи на котелно оборудване на енергийни блокове.
По т. 3 от настоящия раздел: 2/двама/ заварчици – втора квалификационна група
По т. 4 от настоящия раздел: минимум 2 /две/ лица - 5 квалификационна група; минимум 3 /три/ лица - 4 квалификационна група.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Възложителят отстранява от процедурата кандидат или участник на следните основания: чл.54 от ЗОП, чл. 55, ал.1, т.1, 3, 4 и 5 от ЗОП, чл. 107, чл.3, т.8 и чл.4 от Закона за икономически и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, и във всички останали случай на несъответствие с изискванията на ЗОП и ППЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
1. Преди сключване на договора, Изпълнителят представя гаранция за изпълнение в една от формите определени в чл.111, ал.5 на ЗОП /парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя/, в размер на 2% от стойността му, закръглена до лев. Представя се преди подписването му и се освобождава до 30 дни след изтичане на гаранционния срок и отправено писмено искане от страна на Изпълнителя до Възложителя. Тази гаранция се връща на Изпълнителя при добросъвестно изпълнение и липса на претенции от страна на Възложителя.
2. Ако гаранцията е банкова, се представя по посочения в документацията образец и е със срок на валидност: 12 месеца от датата на сключване на договор.
3. Ако гаранцията е застраховка се представя оригинална полица със срок на валидност: 12 месеца от датата на сключване на договор.
III.1.7)
1. Условия на финансиране: със собствени средства.
2. Плащането се извършва по следния начин: 50 % до 60 дни след съставяне на приемо -предавателен протокол и 50 % до 60 дни след успешно преминали 72 часови проби, и фактура-оригинал, издадена съгласно чл.113 от ЗДДС.
III.1.8)

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Подробни условия за изпълнение са посочени в раздел "Пълно описание на предмета на поръчката и технически изисквания" в документацията на поръчката и в текста на проекто договора, приложен в документацията.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

24/08/2018 (дд/мм/гггг)   16:10 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/08/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателна зала на "ТЕЦ Варна" ЕАД

Отварянето на оферти е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средставата за масово осведомяване при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. На основание чл. 181, ал.2 от ЗОП, Възложителят ще извърши оценка на техническите и ценовите предложения на участниците преди разглеждане на документите за съответветствие с критериите за подбор.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/08/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва