Деловодна информация
01379
 
не
01379-2018-0138 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Електроенергиен системен оператор ЕАД 175201304
бул. Цар Борис III № 201
София BG411 1618 България
Стоян Атанасов - по процедурни въпроси, тел.: 02 9696846; Румен Илиев - по технически въпроси, тел.: 02/ 9696810 +359 29696810
op@eso.bg +359 29626189

Интернет адрес/и

www.еso.bg

https://webapps.eso.bg/zop_profile/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://webapps.eso.bg/zop_profile/page2.php?intNo=MmNhZUpINU55L2xZNzMrcDJmR0VEUT09
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Електроенергиен системен оператор ЕАД 175201304
бул. Цар Борис III № 201, Партер, Деловодство Обществени поръчки
София BG411 1618 България
Мария Цветанова; Силвия Стоянова +359 29696886
op@eso.bg +359 29626189

Интернет адрес/и

www.еso.bg

https://webapps.eso.bg/zop_profile/

НЕ 

I.6) Основна дейност 

Електрическа енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на нова система за оползотворяване на отпадна топлина от автотрансформатори в п/ст „Пловдив“ ЦУ/2018/103
45331000      
Строителство

Поръчката обхваща изграждане на инсталации за оползотворяването на отпадна енергия от автотрансформаторите в п/ст „Пловдив“ 400 kV за отопление на сградите на п/ст „Пловдив“ 400 kV, ТДУ Юг, БРТМ, п/ст „Пловдив-2“ и ЦРВМП чрез проектиране, доставка на оборудване, строително-монтажни дейности и въвеждане в експлоатация. Оползотворяването на отпадната топлина ще се извърши чрез свързване на топлообменници „масло/вода“ към автотрансформаторите и отоплителните инсталации на сградите.
Обектът се изпълнява „до ключ“ (turnkey), като по отношение на видовете дейности, изпълнението на обекта ще се реализира условно на три етапа:
?Първи етап: проектиране на инсталациите – изготвяне на инвестиционен проект във фаза работен проект. Срок за изпълнение до 70 календарни дни
?Втори етап: доставка на оборудване. Срок за изпълнение до 70 календарни дни.
?Трети етап: изпълнение на строително-монтажни работи и въвеждане в експлоатация. Срок за изпълнение до 120 календарни дни.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45331000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Подстанция (п/ст) „Пловдив” е разположена на площадка в Южната промишлена зона на гр. Пловдив

Поръчката обхваща изграждане на инсталации за оползотворяването на отпадна енергия от автотрансформаторите в п/ст „Пловдив“ 400 kV за отопление на сградите на п/ст „Пловдив“ 400 kV, ТДУ Юг, БРТМ, п/ст „Пловдив-2“ и ЦРВМП чрез проектиране, доставка на оборудване, строително-монтажни дейности и въвеждане в експлоатация. Оползотворяването на отпадната топлина ще се извърши чрез свързване на топлообменници „масло/вода“ към автотрансформаторите и отоплителните инсталации на сградите.
Обектът се изпълнява „до ключ“ (turnkey), като по отношение на видовете дейности, изпълнението на обекта ще се реализира условно на три етапа:
?Първи етап: проектиране на инсталациите – изготвяне на инвестиционен проект във фаза работен проект. Срок за изпълнение до 70 календарни дни
?Втори етап: доставка на оборудване. Срок за изпълнение до 70 календарни дни.
?Трети етап: изпълнение на строително-монтажни работи и въвеждане в експлоатация. Срок за изпълнение до 120 календарни дни.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
450000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
80

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG16RFOP002-3.002-0037-C01 „Повишаване на енергийната ефективност в ЕСО ЕАД, ОПНК, съфинансирана от ЕС чрез ЕФРР

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците да са вписани в Централния професионален регистър на строителя в трета група - за строежи първа категория.
Доказва се с представянето на заверено копие на удостоверение за вписване в централния професионален регистър на строителя в трета група - за строежи първа категория.
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на информацията, изисквана от възложителя, в съответния раздел в еЕЕДОП.
Документите, с които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор се представят от участника, определен за изпълнител, преди сключването на договора за обществената поръчка. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако участникът е декларирал такива.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците да имат валидна застраховка „Професионална отговорност“ за строител, съгласно изискването на чл. 171 от Закона за устройство на територията (ЗУТ).
Доказва се с представянето заверено копие от застраховка „Професионална отговорност“ за строител, валидна към датата на подаване на офертата.
2. Участниците да имат валидна застраховка „Професионално отговорност“ за проектант по чл.171 от Закон за устройство на територията (ЗУТ)
Доказва се с представянето на заверено копие на застраховка „Професионална отговорност“ за проектант с покритие, съгласно Наредбата за условиятна и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството.
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на информацията, изисквана от възложителя, в съответния раздел в еЕЕДОП.
Документите, с които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор се представят от участника, определен за изпълнител, преди сключването на договора за обществената поръчка. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако участникът е декларирал такива.


1. Участниците да имат валидна застраховка „Професионална отговорност“ за строител, съгласно изискването на чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за първа категория строежи, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
2. Участниците следва да имат валидна застваховка„Професионална отговорност“ за проектант покриваща минималната застрахователна сума за първа категория строежи, съгласно Наредбата за условиятна и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Да е изпълнил за последните пет години, считано от крайната дата на подаване на офертата, строителство, включващо дейности с предмет идентичен или сходен* с предмета на поръчката.
Доказва се с представянето на списък на строителството, включващо дейности с предмет идентичен или сходен* с предмета на поръчката, изпълнено през последните пет години, считано от крайната дата на подаване на офертата (по образец).
Към списъка се прилагат удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида , както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
* Под строителство, включващо дейности с предмет сходен с предмета на поръчката се разбира: ново строителство или реконтструкция на промишлена система за управление и пренос на топлоенергия.
2. Да е изпълнил за последните три години, считано от крайната дата на подаване на офертата, услуга по проектиране, включваща дейности с предмет идентичен или сходен* с предмета на поръчката.
Доказва се с представянето на списък на услугите, включващи дейности с предмет идентичен или сходен* с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от крайната дата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите(оригинал). Към списъка се прилага доказателство за извършената услуга. (заверено от участника копие)
* Под услуга, включваща дейности с предмет сходен с предмета на поръчката се разбира: Проектиране на нова и/или реконструкция на съществуваща промишлена система за управление и пренос на топлоенергия и обхват на проекта включващ най-малко: част строително-конструктивна, част топлоснабдяване, отопление,винтилация и климатизация (ТОВК)
3.Да разполага с необходимия брой технически лица, които ще изпълняват строителството.
Доказва се с представянето на списък на техническите лица, които ще изпълняват строителството (по образец).
4. Да разполага с необходимия ръководен персонал с професионална компетентност за изпълнението на СМР.
Доказва се с представянето на списък на ръководния персонал, който ще изпълнява обществената поръчка (по образец.
5. Да разполага с екип от правоспособни физически лица с професионална квалификация проектант както следва:
-Инженер топлоснабдяване, отопление, вентилация и климатизация (ТОВК);
-Инженер - Геодезист;
– „Инженер конструктор“;
– „Електроинженер“;
–„Инженер по противопожарна техника и безопасност“,
или еквивалентни признати професионални квалификации, по реда на Закона за признаване на професионалните квалификации.
Посочените лица от техническия екип на участника да са вписани в Регистър на лицата с пълна проектантска правоспособност, съгласно Закона за камарата на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране и да притежават персонален печат и валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност.Доказва се с представянето на списък на проектантите, които ще изготвят съответните проектни части.
В случай, че по т.3, т.4 и т.5 участникът ще използва ресурси на трети лица, представя доказателства (декларация за ангажираност на лицето, което ще участва в изпълнението на поръчката, и др.), че ще има на свое разположение тези ресурси за времето на изпълнение на поръчката.
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на информацията, изисквана от възложителя, в съответния раздел в еЕЕДОП.
Документите, с които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор се представят от участника, определен за изпълнител, преди сключването на договора за обществената поръчка. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако участникът е декларирал такива.


1. Участниците следва да са изпълнили за последните пет години, считано от крайната дата на подаване на офертата, най-малко едно строителство включващо дейности с предмет идентичен или сходен* с предмета на поръчката.
* Под строителство, включващо дейности с предмет сходен с предмета на поръчката се разбира: ново строителство или реконтстукция на промишлена система за управление и пренос на топлоенергия.
2. Да е изпълнил за последните три години, считано от крайната дата на подаване на офертата, поне една услуга, включваща дейности с предмет идентичен или сходен* с предмета на поръчката.
* Под услуга, включваща дейности с предмет сходен с предмета на поръчката се разбира: Проектиране на нова и/или реконструкция на съществуваща промишлена система за управление и пренос на топлоенергия и обхват на проекта включващ най-малко: част строително-конструктивна, част топлоснабдяване, отопление,винтилация и климатизация (ТОВК)
3.Участниците следва да разполагат с изпълнителен състав включващ:
3.1 минимум 2 (две) лица, притежаващи пета квалификационна група за безопасност при работа в електрически уредби и мрежи, съгласно Правилник за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи (ПБЗРЕУЕТЦЕМ);
3.2 минимум 2 (две) лица, притежаващи четвърта квалификационна група за безопасност при работа в електрически уредби и мрежи, съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ.
4.Участниците следва да разполагат с ръководен състав от най-малко 3(три) лица, от които :
- най-малко 1(едно) лице с квалификация „Инженер топлоснабдяване “ и/или еквивалентна, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност, притежаващ пета квалификационна група за безопасност при работа в електрически уредби и мрежи, съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ
- най- малко 1 (едно) лице с квалификация „строителен инженер“ и/или еквивалентна, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност, притежаващ пета квалификационна група за безопасност при работа в електрически уредби и мрежи, съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ; и
- най-малко 1(едно) лице с квалификация „електроинженер“ и/или еквивалентна, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност, притежаващ пета квалификационна група за безопасност при работа в електрически уредби и мрежи, съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ;
5.Участникът следва да разполага с минимум по един проектант с пълна проектантска правоспособност с професионална квалификация както следва:
-Инженер топлоснабдяване, отопление, вентилация и климатизация (ТОВК);
-Инженер - Геодезист;
– „Инженер конструктор“, вписан в секция „Конструкции на сгради и съоръжения“ (КСС) на Камара на инженерите в инвестиционното проектиране (КИИП);
– „Електроинженер“, вписан в секция „Електротехника, автоматика, съобщителна техника“ на КИИП и А;
–„Инженер по противопожарна техника и безопасност“, вписан в секция „Технологии“ на КИИП.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Участниците в процедурата трябва да отговарят на поставените от възложителя изисквания в документацията и обявлението за обществената поръчка относно личното състояние и критериите за подбор. За участниците не трябва да са налице обстоятелствата по чл.54 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % (пет процента) от неговата стойност. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: парична сума внесена в касата на ЕСО ЕАД на адрес: гр. София - 1618, бул. „Цар Борис III“ № 201 или внесена по банкова сметка на ЕСО ЕАД.
(Информация за банковите сметки на ЕСО ЕАД се намира на Профила на купувача в Раздел Друга Информация - Банкова сметка за внасяне на гаранции: https://webapps.eso.bg/zop_profile/bankAccounts.php), или
неотменяема и безусловно платима банкова гаранция в полза на възложителя със срок на валидност 30 дни след изтичане на срока на договора, или
застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя със срок на валидност 30 дни след изтичане на срока на договора.
III.1.7)
Възложителят заплаща на изпълнителя всеки завършен етап от поръчката в срок до 30 (тридесет) календарни дни с банков превод, по сметката на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
- проектиране - в размер на 95 % (деветдесет и пет процента) след приемане на инвестиционния проект. 5% след разрешението за строеж.
- доставка - 100% на приетите без забележки стоки .
- СМР в размер на 95 % (деветдесет и пет на сто) от фактурираната стойност на изпълнените видове работи, , след представяне на:
а) Констативен протокол за количеството на качествено извършените и приети работи, съдържащ количествено-стойностна сметка, подписан от представители на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ; и
б) Оригинална данъчна фактура за 100% (сто на сто) от стойността на изпълнените СМР, издадена не по-късно от 5 дни, след датата на протокола по т. а).
Изплащането на оставащата дължима сума за извършената работа ще се извърши в срок до 30 дни, след датата на издаване на разрешението за ползване.
III.1.8)
Не се изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи на възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентни документи за регистрация, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/08/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/08/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. София, бул. Цар Борис III № 201, Зала Обществени поръчки

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Подробен оглед на обекта на място може да бъде извършван до 7 дни преди датата за подаване на оферти.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 4 от ЗОП, решението подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок, считано от изтичане на срока по чл. 179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/08/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва