III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
|
III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
Участниците следва да притежават общ оборот и специфичен оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (доставка на вилкови повдигачи, или челни товарачи), изчислени на база годишните обороти за последните 3 (три) години.
Общ оборот от 800 000 лв. без ДДС и специфичен оборот от 400 000 лв. без ДДС.
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
1. Списък с изпълнени доставки, идентични или сходни с предмета на поръчката (доставка на вилкови повдигачи или челни товарачи), за последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата. 2. Списък на технически лица, включени или не в структурата на участника, които ще отговарят за изпълнение на поръчката, за контрола по качеството, за гаранционното и сервизно обслужване, в който е посочена професионалната им компетентност. 3. Списък на техническите средства, съоръжения и оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
1. Наличие на 3 (три) изпълнени доставки и 3 (три) сервизни и/или абонаментни услуги с предмет и обем идентични или сходни с предмета на поръчката. 2. Минимум две технически лица, които да имат петгодишен опит в сервизно обслужване (гаранционно и сервизно) на машини идентични или сходни с предмета на поръчката. 3. Да разполагат с мобилна апаратура за диагностика и анализ, при необходимост от извършване на сервизно обслужване на място, на територия на Възложителя.
|
|
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие
В случай че участник не представи документ по настоящия раздел или представи документ, който не отговаря на поставените изисквания или на разпоредбите на ЗОП, респ. ППЗОП, той ще бъде предложен за отстраняване от процедурата, на основание чл. 54, чл. 55, чл. 72 и/или чл. 107 от ЗОП, при спазване на изискванията на чл. 54, ал. 8 - ал. 13 от ППЗОП.
|
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
|
III.1.6) 1. Определеният за изпълнител участник представя гаранция за добро изпълнение на поръчката, непосредствено преди сключване на договора, общо в размер на 3 % от стойността й, както следва: 1.1. внесена парична сума, или банкова гаранция, или застраховка в размер на 2,5 % от стойността на поръчката; 1.2. внесена парична сума, или банкова гаранция, или застраховка в размер на 0,5 % от стойността на поръчката. 2. Гаранцията се възстановява след изпълнение на сключения между страните договор, както следва: 2.1. гаранцията по т. 1.1. се връща в срок от 3 (три) месеца, считано от датата на приемно – предавателния протокол; 2.2. гаранцията по т. 1.2. се възстановява след изтичане на гаранционния срок.
|
III.1.7) Възложителят извършва заплащане, както следва: 1. Авансово плащане (не повече от 30 %) от стойността на машината в срок до 7 (седем) календарни дни от датата на представена проформа фактура. 2. Окончателно плащане след доставка на машината; подписан двустранен приемно-предавателен протокол между страните по договора; представени сертификати за произход и качество; в срок до 30 (тридесет) календарни дни от датата на представена фактура. 3. Месечно плащане за извършено абонаментно сервизно обслужване и/или доставка на необходими резервни части, в срок до 15 (петнадесет) календарни дни, считано от датата на двустранния приемно-предавателен протокол за извършената работа и представена фактура.
|
III.1.8)
|