Деловодна информация
01379
 
не
01379-2018-0133 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Електроенергиен системен оператор ЕАД 175201304
бул. Цар Борис ІІІ № 201
София BG411 1618 България
Радослава Васева - по процедурни въпроси; Таня Иванова - по технически въпроси +359 29696854 / +359 29696115
op@eso.bg +359 29626189

Интернет адрес/и

www.еso.bg

https://webapps.eso.bg/zop_profile/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://webapps.eso.bg/zop_profile/page2.php?intNo=TDV3cVRURGxIeUhkNHYxbXVGQXRqQT09%20
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Електроенергиен системен оператор ЕАД 175201304
бул. Цар Борис ІІІ № 201
София BG411 1618 България
Деловодство Обществени поръчки +359 29696862 / +359 29696886
op@eso.bg +359 29626189

Интернет адрес/и

www.еso.bg

https://webapps.eso.bg/zop_profile/

НЕ 

I.6) Основна дейност 

Електрическа енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Разрушаване на сгради на площадка в гр. Ихтиман" ЦУ/2018/105
45111000      
Строителство

Предметът на поръчката включва: 1. Изготвяне на проектна документация в части: "План за безопасност и здраве" и "План за управление на отпадъците".
2. Строителни работи, включващи:разрушаване на следните подобекти на площадката в гр. Ихтиман: Оранжерии с парокотелно, масивна стопанска сграда, паянтова стопанска сграда и 2 броя навеси всичко с обща площ 307 м2; Изчистване на площадката от дървета и храсти, с цел достъп на механизация; Разрушаване на сгради и основи и изпълнение на обратен насип; Извозване на строителни отпадъци; Подравняване на площадката.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45111000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG41

гр.Ихтиман

Предметът на поръчката включва: 1. Изготвяне на проектна документация в части: "План за безопасност и здраве" и "План за управление на отпадъците".
2. Строителни работи, включващи:разрушаване на следните подобекти на площадката в гр. Ихтиман: Оранжерии с парокотелно, масивна стопанска сграда, паянтова стопанска сграда и 2 броя навеси всичко с обща площ 307 м2; Изчистване на площадката от дървета и храсти, с цел достъп на механизация; Разрушаване на сгради и основи и изпълнение на обратен насип; Извозване на строителни отпадъци; Подравняване на площадката.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
19900      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът да е вписан в централния професионален регистър на строителя в пета група, с включена дейност от Класификатора на икономическите дейности (КИД), съгласно позиция „Строителство“ на КИД-2008 код 43.11. „Събаряне и разрушаване“.
Доказва се с представянето на удостоверение за вписване в централния професионален регистър на строителя в пета група, съгласно позиция „Строителство“ на КИД-2008 код 43.11. „Събаряне и разрушаване“.
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на информацията, изисквана от възложителя, в съответния раздел в ЕЕДОП.
Документите, с които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор се представят от участника, определен за изпълнител, преди сключването на договора за обществената поръчка. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участникът да има застраховка „Професионална отговорност” по чл. 171 от ЗУТ за проектант.
Доказва се с представянето на застраховка професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ за проектант.
2. Участникът да има застраховка „Професионална отговорност” по чл. 171 от ЗУТ за строител.
Доказва се с представянето на застраховка професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ за строител.
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на информацията, изисквана от възложителя, в съответния раздел в ЕЕДОП.
Документите, с които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор се представят от участника, определен за изпълнител, преди сключването на договора за обществената поръчка. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1. Участникът да има валидна застраховка „Професионална отговорност” по чл. 171 от ЗУТ за проектант за строеж пета категория или по-висока.
2. Участникът да има валидна застраховка „Професионална отговорност” по чл. 171 от ЗУТ за строител за строеж пета група или по-висока.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът да е изпълнил за последните пет години, считано от крайната дата на подаване на офертата, строителство, включващо дейности с предмет и обем, идентични или сходни* с предмета на поръчката.
* Под строителство, включващо дейности с предмет и обем, сходен с предмета на поръчката се разбира: Строителни дейности по разрушаване на масивна сграда най-малко на един етаж в т.ч. жилищни сгради, офис сгради, битови комбинати, цехове, халета, гаражи, селскостопански сгради и др.
Доказва се с представянето на списък на строителството, включващо дейности с предмет и обем, идентични или сходни* с предмета на поръчката, изпълнено през последните пет години, считано от крайната дата на подаване на офертата (по образец).
Към списъка се прилагат удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.Участникът да разполага с проектанти, притежаващи пълна проектантска правоспособност за изготвяне на съответните проектни части.
Доказва се с представянето на списък на проектантите, който ще изпълняват обществената поръчка (по образец).
В случай, че участникът ще използва ресурси на трети лица, представя доказателства (декларация за ангажираност на лицето, което ще участва в изпълнението на поръчката и др.), че ще има на свое разположение тези ресурси за времето на изпълнение на поръчката.
3.Участникът да разполага с необходимия персонал с професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
Доказва се с представянето на списък на персонала, който ще изпълнява обществената поръчка (по образец).
В случай, че участникът ще използва ресурси на трети лица, представя доказателства (декларация за ангажираност на лицето, което ще участва в изпълнението на поръчката и др.), че ще има на свое разположение тези ресурси за времето на изпълнение на поръчката.
4. Да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
Доказва се с представянето на списък на инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката (по образец).
В случай, че участникът се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, той трябва да докаже, че ще разполага с техните ресурси за времето на изпълнение на поръчката, като представи документи (договор за наем, писма, декларации или други документи от лицата, предоставили ресурсите) за поетите от третите лица задължения.
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на информацията, изисквана от възложителя, в съответния раздел в ЕЕДОП.
Документите, с които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор се представят от участника, определен за изпълнител, преди сключването на договора за обществената поръчка. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1.Участникът да е изпълнил за последните пет години, считано от крайната дата на подаване на офертата най-малко едно строителство, включващо дейности с предмет и обем, идентични или сходни* с предмета на поръчката.
2.Участникът да разполага минимум с един проектант с пълна проектантска правоспособност по част: Конструктивна, притежаващ Удостоверение за проектиране на части: "План за безопасност и здраве", "План за управление на отпадъците" и "План за пожарна безопасност".
3.Участникът да разполага с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката както следва:
3.1. Най-малко с едно технически правоспособно лице, което да извършва техническо ръководство на строежа, съгласно чл. 163а от Закона за устройство на територията или еквивалентна квалификация в областите "Архитектура и строителството" и "Техника" или еквивалентна област;
3.2. Най-малко едно лице с валиден документ за придобита правоспособност за Отговорник по безопасност и здраве, съгласно изискванията на Наредба №2а за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на стрителни и монтажни работи.
4. Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката както следва:
4.1. Специализиран разрушителен багер до 30 тона с разрушителен режим и удължена стрела до 21 м. с прикачен инвентар към верижния багер хидравличен чук, хидравлична ножица(култиватор) и кариерни кофи.
4.2. Верижен багер, челен товарач с прикачен инвентар кън този вид багер рипер и фадромна кофа.
4.3. Товарен самосвал с ремарке от 4 куб. м до 15 куб. м.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Участниците в процедурата трябва да отговарят на поставените от възложителя изисквания в документацията и обявлението за обществената поръчка относно личното състояние и критериите за подбор. За участниците не трябва да са налице обстоятелствата по чл. 54 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от неговата стойност без ДДС. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми:
- парична сума, преведена по банковата сметка или на каса на ЕСО ЕАД (Информация за банковите сметки на ЕСО ЕАД се намира на Профила на купувача в Раздел Друга Информация - Банкова сметка за внасяне на гаранции: https://webapps.eso.bg/zop_profile/bankAccounts.php), или
- неотменима и безусловно платима банкова гаранция в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ със срок на валидност, съгласно проекта на договор или
- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя със срок на валидност, съгласно проекта на договор, както и доказателство за напълно заплатена премия за срока на застраховката.
III.1.7)
Поръчката се финансира със собствени средства на Възложителя. 1.Възложителят заплаща на изпълнителя цената за изготвяне на проектните части, в размер на 100 %, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след датата на издаване на разрешение за разрушаване, с банков превод, по сметката на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, след представяне на:
(а) Оригинална данъчна фактура, издадена не по-късно от 5 (пет) дни, след датата на издаване на разрешението за разрушаване издадено от съответната община. 2.Възложителят заплаща на изпълнителя цената за стр. дейности по разрушаване на 100% в сро до 30 к.д., с банков превод след представяне на Ориг. дан. ф-ра за стойността на изпълнените строителни дейности по разрушаване сградите, издадена не по-късно от 5дни, след датата на протокола пот.(б).
(б) Изготвен Протокол Образец 15 от приемателна комисия, назначена от възложителя за приемане на обекта от изпълнителя.
Срокът за плащане започва да тече от датата на подписване на данъчната фактура от Възложителя.
III.1.8)
Не се изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи на възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентни документи за регистрация, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/08/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

30/08/2018 (дд/мм/гггг)   09:30 (чч:мм)

гр. София, бул. Цар Борис ІІІ № 201, партер, заседателна зала Обществени поръчки

Съглано чл. 54, ал. 2 от ППЗОП, получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Обменът на информация може да се извърши чрез пощенска или друга куриерска служба, по факс, по електронен път с електронен подпис или чрез комбинация от тези средства.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т.4 ЗОП, решението подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок, считано от изтичане на срока по чл.179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/07/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва