III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Участникът да е вписан в централния професионален регистър на строителя в пета група, с включена дейност от Класификатора на икономическите дейности (КИД), съгласно позиция „Строителство“ на КИД-2008 код 43.11. „Събаряне и разрушаване“. Доказва се с представянето на удостоверение за вписване в централния професионален регистър на строителя в пета група, съгласно позиция „Строителство“ на КИД-2008 код 43.11. „Събаряне и разрушаване“. При подаване на офертата, участниците декларират съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на информацията, изисквана от възложителя, в съответния раздел в ЕЕДОП. Документите, с които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор се представят от участника, определен за изпълнител, преди сключването на договора за обществената поръчка. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. |
III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
1.Участникът да има застраховка „Професионална отговорност” по чл. 171 от ЗУТ за проектант. Доказва се с представянето на застраховка професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ за проектант. 2. Участникът да има застраховка „Професионална отговорност” по чл. 171 от ЗУТ за строител. Доказва се с представянето на застраховка професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ за строител. При подаване на офертата, участниците декларират съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на информацията, изисквана от възложителя, в съответния раздел в ЕЕДОП. Документите, с които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор се представят от участника, определен за изпълнител, преди сключването на договора за обществената поръчка. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
1. Участникът да има валидна застраховка „Професионална отговорност” по чл. 171 от ЗУТ за проектант за строеж пета категория или по-висока. 2. Участникът да има валидна застраховка „Професионална отговорност” по чл. 171 от ЗУТ за строител за строеж пета група или по-висока.
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
1.Участникът да е изпълнил за последните пет години, считано от крайната дата на подаване на офертата, строителство, включващо дейности с предмет и обем, идентични или сходни* с предмета на поръчката. * Под строителство, включващо дейности с предмет и обем, сходен с предмета на поръчката се разбира: Строителни дейности по разрушаване на масивна сграда най-малко на един етаж в т.ч. жилищни сгради, офис сгради, битови комбинати, цехове, халета, гаражи, селскостопански сгради и др. Доказва се с представянето на списък на строителството, включващо дейности с предмет и обем, идентични или сходни* с предмета на поръчката, изпълнено през последните пет години, считано от крайната дата на подаване на офертата (по образец). Към списъка се прилагат удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. 2.Участникът да разполага с проектанти, притежаващи пълна проектантска правоспособност за изготвяне на съответните проектни части. Доказва се с представянето на списък на проектантите, който ще изпълняват обществената поръчка (по образец). В случай, че участникът ще използва ресурси на трети лица, представя доказателства (декларация за ангажираност на лицето, което ще участва в изпълнението на поръчката и др.), че ще има на свое разположение тези ресурси за времето на изпълнение на поръчката. 3.Участникът да разполага с необходимия персонал с професионална компетентност за изпълнението на поръчката. Доказва се с представянето на списък на персонала, който ще изпълнява обществената поръчка (по образец). В случай, че участникът ще използва ресурси на трети лица, представя доказателства (декларация за ангажираност на лицето, което ще участва в изпълнението на поръчката и др.), че ще има на свое разположение тези ресурси за времето на изпълнение на поръчката. 4. Да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката. Доказва се с представянето на списък на инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката (по образец). В случай, че участникът се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, той трябва да докаже, че ще разполага с техните ресурси за времето на изпълнение на поръчката, като представи документи (договор за наем, писма, декларации или други документи от лицата, предоставили ресурсите) за поетите от третите лица задължения. При подаване на офертата, участниците декларират съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на информацията, изисквана от възложителя, в съответния раздел в ЕЕДОП. Документите, с които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор се представят от участника, определен за изпълнител, преди сключването на договора за обществената поръчка. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
1.Участникът да е изпълнил за последните пет години, считано от крайната дата на подаване на офертата най-малко едно строителство, включващо дейности с предмет и обем, идентични или сходни* с предмета на поръчката. 2.Участникът да разполага минимум с един проектант с пълна проектантска правоспособност по част: Конструктивна, притежаващ Удостоверение за проектиране на части: "План за безопасност и здраве", "План за управление на отпадъците" и "План за пожарна безопасност". 3.Участникът да разполага с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката както следва: 3.1. Най-малко с едно технически правоспособно лице, което да извършва техническо ръководство на строежа, съгласно чл. 163а от Закона за устройство на територията или еквивалентна квалификация в областите "Архитектура и строителството" и "Техника" или еквивалентна област; 3.2. Най-малко едно лице с валиден документ за придобита правоспособност за Отговорник по безопасност и здраве, съгласно изискванията на Наредба №2а за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на стрителни и монтажни работи. 4. Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката както следва: 4.1. Специализиран разрушителен багер до 30 тона с разрушителен режим и удължена стрела до 21 м. с прикачен инвентар към верижния багер хидравличен чук, хидравлична ножица(култиватор) и кариерни кофи. 4.2. Верижен багер, челен товарач с прикачен инвентар кън този вид багер рипер и фадромна кофа. 4.3. Товарен самосвал с ремарке от 4 куб. м до 15 куб. м.
|
|
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие
Участниците в процедурата трябва да отговарят на поставените от възложителя изисквания в документацията и обявлението за обществената поръчка относно личното състояние и критериите за подбор. За участниците не трябва да са налице обстоятелствата по чл. 54 от ЗОП.
|
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
|
III.1.6) Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от неговата стойност без ДДС. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: - парична сума, преведена по банковата сметка или на каса на ЕСО ЕАД (Информация за банковите сметки на ЕСО ЕАД се намира на Профила на купувача в Раздел Друга Информация - Банкова сметка за внасяне на гаранции: https://webapps.eso.bg/zop_profile/bankAccounts.php), или - неотменима и безусловно платима банкова гаранция в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ със срок на валидност, съгласно проекта на договор или - застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя със срок на валидност, съгласно проекта на договор, както и доказателство за напълно заплатена премия за срока на застраховката.
|
III.1.7) Поръчката се финансира със собствени средства на Възложителя. 1.Възложителят заплаща на изпълнителя цената за изготвяне на проектните части, в размер на 100 %, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след датата на издаване на разрешение за разрушаване, с банков превод, по сметката на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, след представяне на: (а) Оригинална данъчна фактура, издадена не по-късно от 5 (пет) дни, след датата на издаване на разрешението за разрушаване издадено от съответната община. 2.Възложителят заплаща на изпълнителя цената за стр. дейности по разрушаване на 100% в сро до 30 к.д., с банков превод след представяне на Ориг. дан. ф-ра за стойността на изпълнените строителни дейности по разрушаване сградите, издадена не по-късно от 5дни, след датата на протокола пот.(б). (б) Изготвен Протокол Образец 15 от приемателна комисия, назначена от възложителя за приемане на обекта от изпълнителя. Срокът за плащане започва да тече от датата на подписване на данъчната фактура от Възложителя.
|
III.1.8) Не се изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи на възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентни документи за регистрация, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
|