Деловодна информация
00197
03-00-3416 18/06/2018 (дд/мм/гггг)
не
00197-2018-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Водоснабдяване и канализация ЕООД 115010670
бул. Шести септември № 250
Пловдив BG421 4006 България
инж. Невяна Божилова,юк Катерина Дончева +359 32605-945/+359 32605-955
vik_op@vik.bg +359 32635-431

Интернет адрес/и

www.vik.bg

http://www.vik.bg/public-procurement/?category=1


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.vik.bg/public-procurement/view/OPO-1-10-s-predmetDostavka-na-rezervni-chasti-i-konsumativi-za-vazduhoduvki-v-PSOV-eksploatirani-ot-ViK-EOOD-Pl-v-po-obos-pozitzii.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Вода

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на резервни части и консумативи за въздуходувки в ПСОВ, експлоатирани от „ВиК” ЕООД - Пловдив, по обособени позиции" ОПO-1-10
42124330      DA44
Доставки

Доставка на резервни части и консумативи за въздуходувки в ПСОВ, експлоатирани от „ВиК” ЕООД - Пловдив, по обособени позиции, за срок от 3 (три) години след сключване на договор/и с избрания за Изпълнител/и на обособената позиция/и участник/ци. Всеки участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва за една, повече или всички обособени позиции. Позициите са: А) „Аерцен”, тип 150S, GM 50L, GM 35S, GM 25S и GM 10S; Б) „RKR”, тип BS150; В) „Хафи”, тип ABU 30.8-150; Г) „Кубичек”, тип 3D45B-150K.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Аерцен”, тип 150S, GM 50L, GM 35S, GM 25S и GM 10S 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
42124330      DA44
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Склад на ПСОВ - Пловдив, ул. "Ягодовско шосе"

Доставка чрез покупка на резервни части и консумативи за въздуходувки "АЕРЦЕН", тип 150S, GM 50L, GM 35S, GM 25S и GM 10S, периодично, след заявка, за срок от 3 години след сключване на договор, съобразно нуждите на Възложителя. Серийните номера на въздуходувките са посочени в Техническата спецификация. За тип 150S (с честотен преобразовател и без)- Комплект винтова степен,Филтър въздушен,Тяло за въздушен филтър,Възвратна клапа,Комплект ремъци,Комплект ремъчни шайби,Електродвигател,Разтоварващо устройство,Предпазен клапан,Сглобяема охлаждаща перка, Патронен филтър, Масло Mobil SHC629. За тип GM 50L и GM 35S - Комплект винтова степен, Филтър въздушен, Тяло за въздушен филтър, Възвратна клапа, Комплект ремъци, Комплект ремъчни шайби, Електродвигател, Разтоварващо устройство, Предпазен клапан, Сглобяема охлаждаща перка,Масло Mobil SHC629. За тип GM 25S и GM 10S - Комплект винтова степен, филтър въздушен, комплект ремъци, комплект ремъчни шайби, електродвигател, разтоварващо устройство и масло Mobil SHC629. Количествата не могат да се посочат към момента, тъй като зависят от нуждите на Възложителя и технологичния режим в ПСОВ.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок на комплекта винтова степен    15
Гаранционен срок на електродвигателя    10
Срок на доставка    10
Гаранционен срок на дребни резервни части    5
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
350000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Подробна информация за условията на процедурата могат да бъдат намерени в досието на поръчката в Профил на купувача. Участникът да е производител или официален представител за Р България на производителя на въздуходувките.Обстоятелството се декларира в Образец 1,а документът(валидно оторизационно писмо) е изискуем при условията на чл. 67, ал. 5 в хипитезата на ал. 6 от ЗОП.

II.2) Описание 1

„RKR”, тип BS150 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
42124330      DA44
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Склад на ПСОВ - Пловдив, ул. "Ягодовско шосе"

Доставка чрез покупка на резервни части и консумативи за въздуходувки „RKR”, тип BS150, периодично след заявка, за срок от 3 години след сключване на договор, съобразно нуждите на Възложителя. Касае се за комплект винтова степен, филтър въздушен, тяло за въздушен филтър, възвратна клапа, комплект ремъци, комплект ремъчни шайби, електродвигател, вентилатори за шумозаглушителна кабина, комплексно устройство, предпазител за ремъчна предавка - комплект, масло Mobil SHC629. Серийните номера на въздуходувките са посочени в Техническата спецификация. Количествата не могат да бъдат определени към момента, тъй като зависят от нуждите на Възложителя и технологичния режим в ПСОВ.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок на комплекта винтова степен    15
Гаранционен срок на електродвигател    10
Срок на доставка    10
Гаранционен срок на дребни резервни части    5
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
10000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Подробна информация за условията на процедурата могат да бъдат намерени в досието на поръчката в Профил на купувача на електронната страница на Възложителя, посочена по-горе.

II.2) Описание 1

„Хафи”, тип ABU 30.8-150 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
42124330      DA44
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Склад на ПСОВ - Пловдив, ул. "Ягодовско шосе"

Доставка чрез покупка на резервни части и консумативи за въздуходувки „Хафи”, тип ABU 30.8-150, перодично, след заявка, за срок от 3 години след сключване на договор, съобразно нуждите на Възложителя. Касае се за комплект винтова степен, филтър въздушен, комплект ремъци SPA 2034, комплект ремъчни шайби, електродвигател, разтоварващо устройство, възвратна клапа, филтър за засмукване. Серийните номера на въздуходувките са посочени в Техническата спецификация. Количеството не може да бъде определено към момента, тъй като зависи от нуждите на Възложителя и технологичния процес в ПСОВ.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок на комплекта винтова степен    15
Гаранционен срок на електродвигателя    10
Срок на доставка    10
Гаранционен срок на дребни резервни части    5
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
20000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Подробна информация за условията на процедурата могат да бъдат намерени в досието на поръчката в Профил на купувача на електронната страница на Възложителя, посочена по-горе.

II.2) Описание 1

„Кубичек”, тип 3D45B-150K” 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
42124330      DA44
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Склад на ПСОВ - Пловдив, ул. "Ягодовско шосе"

Доставка чрез покупка на резервни части и консумативи за въздуходувки „Кубичек”, тип 3D45B-150K, перодично, след заявка, за срок от 3 години след сключване на договор, съобразно нуждите на Възложителя. Касае се за комплект винтова степен, филтър въздушен, комплект ремъци, комплект ремъчни шайби, електродвигател. Серийните номера на въздуходувките са посочени в Техническата спецификация. Количеството не може да бъде определено към момента, тъй като зависи от нуждите на Възложителя и технологичния процес в ПСОВ.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок на комплекта винтова степен    15
Гаранционен срок на електродвигателя    10
Срок на доставка    10
Гаранционен срок на дребни резервни части    5
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
80000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Подробна информация за условията на процедурата могат да бъдат намерени в досието на поръчката в Профил на купувача на електронната страница на Възложителя, посочена по-горе.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Доказване годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност от участниците в съответствие с чл. 60 от ЗОП – не се изисква
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Доказване на икономическото и финансовото състояние на участниците в съответствие с чл. 61 от ЗОП – минимален оборот от доставките, попадащи в обхвата на обособена позиция А, в лв., без ДДС, изчислени на база годишни обороти за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата на която е създаден участникът или е започнал дейността си. За останалите позиции не се изисква.

Минимален оборот от доставките, попадащи в обхвата на обособена позиция А – 350 000,00 лв., без ДДС, изчислени на база годишни обороти за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата на която е създаден участникът или е започнал дейността си.Обстоятелството/та се декларира/т в ЕЕДОП, част четвърта, раздел Б „Икономическо и финансово състояние”, т. 2а, а документът (справка) потвърждаващ гореописаното е изискуем при условията на чл. 67, ал. 5 и в хипотезите на ал. 6 от ЗОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

В съответствие с чл. 63, ал. 1 от ЗОП се изисква участникът да представи: Само за обособена позиция А: Списък на изпълнените доставки с предмет и обем, идентичен и/или сходен с предмета на поръчката/обособената позиция през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, включително с посочване на стойностите, датите и получателите. Участниците следва да имат предвид, че идентични доставки са тези с предмет, предмета на настоящата поръчка, а сходни доставки са тези, свързани с доставка на друг вид оборудване и части за пречиствателни станции.

Участникът да представи най-малко 1 (едно) доказателство за изпълнена/ни доставка/и с предмет и обем идентичен или сходен с предмета на обособена позиция А от настоящата процедура (за останалите обособени позиции не се изисква доказателство). В случай, че участникът подава оферта за обособена позиция А и още някоя от другите позиции, е задължен да представи минимум едно доказателство само за обособена позиция А, а за останалите позиции не се изисква такова. Списъкът се попълва в ЕЕДОП, част четвърта, раздел В „Технически и професионални способности”, а доказателствата за извършена доставка са изискуеми при условията на чл. 67, ал. 5 и в хипотезите на ал. 6 от ЗОП. Участниците следва да имат предвид, че доказателствата трябва да показват стоките, които участникът е доставял, датата/периода на доставките, получателят на доставките, а по възможност телефони за връзка и лице за контакт. За доказателства ще се приема и посочване на публични регистри, в случай че съдържат гореописаната информация.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Възложителят отстранява участник, за когото са налице основанията на чл. 54, ал. 1 и обстоятелствата по чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата. При наличие на посочените основания участникът има право да представи доказателства за предприетите мерки за надеждност при условията на чл. 56, ал. 1 от ЗОП. Възложителят преценява дали мерките са достатъчни за гарантиране надеждността на участника. В процедурата не могат да участват участници, за които важи забраната по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС, освен ако не са налице изключенията по чл. 4 от същия закон. Участниците следва да имат предвид и разпоредбата на чл. 5, ал. 1, т. 3 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС. Възложителят отстранява от участие участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор и на основанията посочени в чл. 107 от ЗОП. При подаване на офертата си участникът следва да се съобрази с разпоредбата на чл. 67, ал. 2 и ал. 4 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Участникът, определен за изпълнител, при подписването на договора представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 1 (един) % от стойността на договора по конкретната обособена позиция, при условията на чл. 111 от ЗОП. Общата стойност на договора е равна на предлаганата цена от определения за Изпълнител на конкретната обособена позиция участник.Гаранцията се представя в една от следните форми: Парична сума, внесена по банкова сметка IBAN: BG21 STSA 9300 0010 9742 92, банков код BIN: STSABGSF при “Банка ДСК” ЕАД – Пловдив, под. Център, или внесена в касата на “ВиК” ЕООД – Пловдив; Банкова гаранция-оригинал, безусловна, неотменяема и непрехвърляема, покриваща 100 % (сто процента) от стойността на гаранцията за изпълнение или Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, със срок на валидност, срока на договора плюс 30 дни.
III.1.7)
Със собствени средства, в левове, по банков път, до 30 (тридесет) календарни дни след конкретна доставка, представяне на данъчна фактура и приемо-предавателен протокол.
III.1.8)
Когато определеният за Изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица, същият не е задължен да създаде юридическо лице.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/07/2018 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/07/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателната зала на “Водоснабдяване и канализация” ЕООД - Пловдив, бул. “Шести септември” 250.

При отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В раздел Г „Други основания за изключване, които може да бъдат предвидени в националното законодателство на възлагащия орган или възложителя на държава членка” от част трета „Основания за изключване” на ЕЕДОП участниците декларират следната информация: по чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП за осъждания за престъпления по чл. 194-208, чл. 213а-217, чл. 219-252, чл. 254а-260 и чл. 256-260 от НК, както и информация за престъпления, аналогични на описаните, когато лицата са осъдени в друга държава членка или трета страна; по чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП за нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от КТ; по чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП за нарушения по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовта мобилност в сила от 23.05.2018 г.; по чл. 107, ал. 4 от ЗОП за наличие на свързаност по смисъла на параграф 2, т. 44 от ДР на ЗОП между кандидати/участници в конкретната процедура; наличие на обстоятелства по чл. 3, ал. 8 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисддикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС); наличие на обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В съответствие с нормативните разпоредби на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/06/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва