Деловодна информация
00143
 
да
да
05/01/2018 (дд/мм/гггг)
00143-2018-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Електроразпределение Юг ЕАД 115552190
ул. Христо Г. Данов №37
Пловдив BG421 4000 България
Георги Стойнов-търговски въпроси, Красимира Дикиджиян-технически въпроси +359 32304305/ +359 32303854
georgi.stoynov@evn.bg +359 32278502

Интернет адрес/и

www.evn.bg

https://www.evn.bg/Za-nas/BuyersProfile/17_EP_504.aspx?listnode=/Za-nas/BuyersProfile


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.evn.bg/Za-nas/BuyersProfile/17_EP_504.aspx?listnode=/Za-nas/BuyersProfile
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Електрическа енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Ръчно отчитане на измервателни уреди 504-ЕР-17-НМ-У-З
65500000      
Услуги

Ръчно отчитане на измервателни уреди за нуждите на Електроразпределение Юг ЕАД – приблизително количество измервателни уреди подлежащи на месечно отчитане 900 000 броя.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
65500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Лицензионната територия на Електроразпределение Юг ЕАД

Ръчно отчитане на измервателни уреди за нуждите на Електроразпределение Юг ЕАД – приблизително количество измервателни уреди подлежащи на месечно отчитане - 900 000 броя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
35000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
3
или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Предвидена едностранна опция от страна на Възложителя за продължаване срока на действие на договора с допълнително 1 + 1 година. Условията и реда за осъществяване на опцията са описани в проекта на договора. Прогнозно количество измервателни уреди подлежащи на месечно отчитане във всяка една от едногодишните опции - 700 000 броя. Прогнозна стойност на всяка едногодишна опция - 7 000 000,00 лв. без ДДС.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания за годност за упражняване на професионална дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Кандидатът трябва да е реализирал общ оборот (по смисъла на §2, т. 66 от ДР на ЗОП) не по-малко от 21 000 000 лв. в това число не по-малко от 21 000 000 лв. от отчитане на измервателни уреди, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключени финансови години (2015, 2016 и 2017) в зависимост от датата, на която кандидатът е учреден или е започнал дейността си.
Документ, с който се доказва съответствието с критерия за подбор:
- при подаване на заявление изисканата информация се попълва в т.1а) и в т.1б) от Част.IV, Раздел Б: Икономическо и финансово състояние от ЕЕДОП;
- при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП - чрез представянето на справка за общите обороти и оборотите в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, за последните три приключени финансови години в зависимост от датата, на която кандидатът е учреден или е започнал дейността си.
2. Кандидатът трябва да е постигнал положително съотношение между сумата на текущите активи и сумата на текущите задължения (текущи пасиви), за последната приключила финансова година (2017). Коефициент на обща ликвидност на стойност следва да бъде най-малко 1,5.
- при подаване на заявление изисканата информация се попълва в т.4) от Част.IV, Раздел Б: Икономическо и финансово състояние от ЕЕДОП;
- при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП - чрез представянето на годишния финансов отчет или негови съставни части, за последната приключила финансова година (2017) в зависимост от датата, на която кандидатът е учреден или е започнал дейността си.


III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Кандидатът трябва да е извършил услуги с предмет и обем идентични или сходни* с този на поръчката, най-много за последните 3г. считано от датата на подаване на заявлението за участие.
*Под идентичен или сходен предмет и обем да се разбира отчитане на не по-малко от 10 800 000 бр. измервателни уреда, за всяка една от последните 3 години считано от датата на подаване на заявлението за участие.
Представя се списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършените услуги. В описанието на услугите в списъка кандидатът посочва и конкретните количества.
- при подаването на заявлението доказването е чрез попълване на изисканата информация в т.1б) от Част.IV, Раздел В: Технически и професионални способности от ЕЕДОП;
- при условията на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП - чрез представянето на посочения списък, придружен от доказателства за извършените услуги.
2. Кандидатът трябва да разполага с персонал, мининимум 300 бр. технически лица притежаващи определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, а именно минимум 3-та квалификационна група по безопасност при работа, съгласно Правилника за безопасност и здраве при работа в уредби и ел. и топло централи и по електрически мрежи (ПБЗРЕУЕТЦЕМ)
Представя се списък на технически лица, които ще изпълняват поръчката, с посочване на притежаваната квалификационна група по безопасност при работа.
- при подаване на заявление изисканите данни се попълват в Част IV, Раздел В: Технически и професионални способности, т.6) от ЕЕДОП;
- при условията на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП - чрез представянето на посочения списък, придружен от доказателства за наличие на изискания персонал със съответната квалификация.
3. Кандидатът трябва да разполага с мининимум 320 души средносписъчен годишен брой на персонала, вкл. членовете на ръководния състав за последните 3 години считано от датата на подаване на заявлението за участие.
Документ, с който се доказва съответствието с критерия за подбор:
- при подаване на заявление се попълват в Част IV, Раздел В: Технически и професионални способности, т.8) от ЕЕДОП;
- при условията на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП - чрез представянето на декларация за средносписъчния годишен бр. на персонала и бр. на членовете на ръководния състав за последните 3 години, придружена от доказателства за наличие на изискания средносписъчен годишен брой на персонала.
4. Кандидатът трябва да разполага със следното техническо оборудване (собствено, наето, капацитет на трети лица) за изпълнение предмета на поръчката:
Минимум 90 бр. леки автомобила, като минимум 30 бр. от тях са високо проходими автомобили.
Представя се списък на автомобилите, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката, с посочване на марка, модел и собственост (собствен/нает);
- при подаване на заявление изисканите данни се попълват в Част IV, Раздел В: Технически и професионални способности, т.9) от ЕЕДОП;
- при условията на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП - чрез представянето на посочения списък, придружен от доказателства за наличие на изисканите автомобили.
5. Кандидатът трябва да прилага система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001 или еквивалентна.
Документ, с който се доказва съответствието с критерия за подбор:
- при подаване на заявление се попълва Част IV, Раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството от ЕЕДОП;
- при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП –чрез представянето на заверено копие на валиден сертификат, който удостоверява съответствието на участника със системата за управление на качество по стандарт EN ISO 9001 или еквивалентен с обхват, съответстващ на предмета на поръчката, или съответните доказателства, съгласно чл. 64, ал. 7 и 8 от ЗОП.
Продължава в т. VI.3) Допълнителна информация
.


1. Изпълнени услуги с предмет и обем идентични или сходни* с този на поръчката, най-много за последните 3 години считано от датата на подаване на заявлението за участие
*Под идентичен или сходен предмет и обем да се разбира отчитане на не по-малко от 10 800 000 броя измервателни уреда, за всяка една от последните 3 години считано от датата на подаване на заявлението за участие.
2. Наличие на персонал, минимум 300 броя технически лица притежаващи определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, а именно минимум 3-та квалификационна група по безопасност при работа, съгласно Правилника за безопасност и здраве при работа в уредби и ел. и топло централи и по електрически мрежи (ПБЗРЕУЕТЦЕМ).
3. Наличие на минимум 320 души средносписъчен годишен брой на персонала, вкл. членовете на ръководния състав за последните 3 години считано от датата на подаване на заявлението за участие.
4. Наличие на минимум 90 бр. леки автомобила, като минимум 30 бр. от тях са високо проходими автомобили (собствени, наети, капацитет на трети лица).
5. Прилагане на система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001 или еквивалентна.
6. Прилагане на система за управление на информационната сигурност по стандарт EN ISO 27001:2013 или еквивалентна.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Съгласно документацията за участие
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
На основание чл.111 от ЗОП, преди подписване на договора, Участникът избран за Изпълнител предоставя гаранця за изпълнение в размер на 1% от стойността на договора. Гаранцията може да се представи под формата на: парична сума, банкова гаранция или застраховка. В случай, че гаранцията е представена под формата на банкова гаранция или застраховка, то тя трябва да е със срок на валидност равен на срока на действие на договора + 30 (тридесет) дни.
В случай на представяне на гаранцията под форма на парична сума, то тя следва да бъде преведена по следната банкова сметка на Възложителя:
Електроразпределение Юг ЕАД,
Банка: УНИКРЕДИТ БУЛБАНК,
IBAN: BG02 UNCR 7630 1078 2262 08,
BIC: UNCRBGSF
III.1.7)
Заплащането на дължимото възнаграждение от Възложителя ще се извършва месечно, по банков път, в лева (BGN), по банкова сметка посочена от Изпълнителя.
III.1.8)
Възложителя не изисква обединенията да имат определена правна форма, за да участват при възлагането на поръчката, но може да постави условие за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, ако това е необходимо за изпълнение на поръчката. Необходимостта от създаване на юридическо лице се посочва в решението за откриване на процедурата.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Процедура на договаряне с предварителна покана за участие в състезателна процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/02/2018 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

22/02/2018 (дд/мм/гггг)   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

    (чч:мм)



 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от точка III.1.3) Технически и професионални възможности
6. Кандидатът трябва да прилага система за управление на информационната сигурност по стандарт EN ISO 27001:2013 или еквивалентна.
Документ, с който се доказва съответствието с критерия за подбор:
- при подаване на заявление се попълва Част IV, Раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството от ЕЕДОП;
- при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП –чрез представянето на заверено копие на валиден сертификат, който удостоверява съответствието на участника със системата за управление на информационната сигурност по стандарт EN ISO 27001:2013 или еквивалентен с обхват, съответстващ на предмета на поръчката, или съответните доказателства, съгласно чл. 64, ал. 7 и 8 от ЗОП.
Получените заявления за участие се отварят на публично заседание на дата 08.02.2018г. в 10:00 часа в административна сграда на адрес гр. Пловдив, ул. "Христо Г.Данов" № 37, на което могат да присъстват кандидатите в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник за когото са налице основанията за отстраняване, посочени в чл. 54 от ЗОП, чл. 107 от ЗОП, чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, и във всички останали случаи на несъответствие с изискванията на ЗОП и ППЗОП, и обявлението и документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка.
Кандидат или участник, за когото са налице основанията за отстраняване, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване съгласно чл.56 от ЗОП.
При подаване на заявление за участие кандидатът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Формулярът за обявление е физически ограничен до определен брой символи. Пълната информация се съдържа в документацията за участие, която е налична на Профила на купувача.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срок за обжалване съгласно Чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП не по-късно от 10 дни от изтичане на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/01/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва