Деловодна информация
01379МЕР Стара Загора
СЗ-ПМО-1081 21/12/2017 (дд/мм/гггг)
не
01379-2017-0180 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Електроенергиен системен оператор ЕАД, Мрежови Експлоатационен район Стара Загора 1752013040122
бул. Отец Паисий № 89
Стара Загора BG344 6000 България
Галина Върбанова - по процедурни въпроси, 042 619731; Пейо Симеонов - по технически въпроси, 042 619720 +359 42600424
g.varbanova@sz.eso.bg +359 42602957

Интернет адрес/и

www.eso.bg

https://webapps.eso.bg/zop_profile/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://webapps.eso.bg/zop_profile/page2.php?intNo=TlZKcVpJWTlXaitHQ3NwWGJJMDJLOVlZMk5GUHNnak1NQWJadGVESTZXST0=
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Електроенергиен системен оператор ЕАД, Мрежови Експлоатационен район Стара Загора 1752013040122
бул. Отец Паисий № 89
Стара Загора BG344 6000 България
Диана Бойчева +359 42600424
eso@sz.eso.bg +359 42602957

Интернет адрес/и

www.eso.bg

https://webapps.eso.bg/zop_profile/

НЕ 

I.6) Основна дейност 

Електрическа енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Подмяна на МЗВ и обтяжки ст.1 – ст.21; ст.40 – ст.88 на ВЛ 220 kV „Овчарица” МЕР-СТЗ/2017/055
45231400      
Строителство

Поръчката е с обект строителство, включващо:
1. Подмяна на обтяжки
- Почистване на резбите над контрагайките от точковите заварки с малък ъглошлайф;
- Демонтаж на старите обтяжни въжета на носителните стълбове портален тип;
- Частична подмяна на „U- болтове” за обтяжки на портални стълбове;
- Обработка на резбите на „U- болтовете” за обтяжки с плашка;
- Монтаж на нови обтяжни въжета с монтаж на нови блайхерки;
- Отвесиране на стълбовете;
- Обработване на нарязаната част на всички „U” болтове (за обтяжките) с графитна смазка.
2. Подмяна на МЗВ
- Демонтаж на старите МЗВ тип С 70;
- Демонтаж на старите опъвателни и носителни клеми за МЗВ;
- Доставка и монтаж на нови МЗВ тип С 70;
- Доставка и монтаж на нови опъватени и носителни клеми за МЗВ.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45231400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

ВЛ 220 kV „Овчарица” - ст.1 – ст.21; ст.40 – ст.88

Поръчката е с обект строителство, включващо:
1. Подмяна на обтяжки
- Почистване на резбите над контрагайките от точковите заварки с малък ъглошлайф;
- Демонтаж на старите обтяжни въжета на носителните стълбове портален тип;
- Частична подмяна на „U- болтове” за обтяжки на портални стълбове;
- Обработка на резбите на „U- болтовете” за обтяжки с плашка;
- Монтаж на нови обтяжни въжета с монтаж на нови блайхерки;
- Отвесиране на стълбовете;
- Обработване на нарязаната част на всички „U” болтове (за обтяжките) с графитна смазка.
2. Подмяна на МЗВ
- Демонтаж на старите МЗВ тип С 70;
- Демонтаж на старите опъвателни и носителни клеми за МЗВ;
- Доставка и монтаж на нови МЗВ тип С 70;
- Доставка и монтаж на нови опъватени и носителни клеми за МЗВ.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
25

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участникът да е вписан в централния професионален регистър на строителя в трета група - за строежи първа категория.
Доказва се с представянето на копие на удостоверение за вписване в централния професионален регистър на строителя в трета група - за строежи първа категория.
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на информацията, изисквана от възложителя, в съответния раздел в ЕЕДОП.
Документите, с които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор се представят от участника, определен за изпълнител, преди сключването на договора за обществената поръчка. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът да има застраховка „Професионална отговорност” по чл. 171 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) за строител.
Доказва се с представянето на заверено копие на застраховка „Професионална отговорност“ с покритие, съответстващо с обема и характера на поръчката, в съответствие с чл.171 от ЗУТ. При подаване на офертата, участниците декларират съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на информацията, изисквана от възложителя, в съответния раздел в ЕЕДОП.
Документите, с които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор се представят от участника, определен за изпълнител, преди сключването на договора за обществената поръчка. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1. Участникът следва да има застраховка „Професионална отговорност” съгласно чл. 171 от ЗУТ за строител, покриваща минималната застрахователна сума за строеж първа категория, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, строителство, включващо дейности с предмет и обем, идентични или сходни* с тези на поръчката.
Доказва се с представянето на списък на строителството, идентично или сходно* с предмета на поръчката, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата.
Към списъка се прилагат удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
*Под строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката, следва да се разбира: Ново строителство или ремонт на съществуващи въздушни линии 110 kV или по-високо напрежение, включващи монтаж или подмяна на мълниезащитно въже и монтаж или подмяна на обтяжки.
2. Участникът да разполага с необходимия брой технически лица, които ще изпълняват строителството.
Доказва се с представянето на списък на техническите лица, които ще изпълняват строителството.
В случай, че участникът ще използва ресурси на трети лица, представя доказателства (декларация за ангажираност на лицето, което ще участва в изпълнението на поръчката и др.), че ще има на свое разположение тези ресурси за времето на изпълнение на поръчката.
3. Участниците да разполагат с необходимия ръководен персонал с професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
Доказва се с представянето на списък на ръководния персонал, който ще изпълнява поръчката.
В случай, че участникът ще използва ресурси на трети лица, представя доказателства (декларация за ангажираност на лицето, което ще участва в изпълнението на поръчката и др.), че ще има на свое разположение тези ресурси за времето на изпълнение на поръчката.
4. Участниците да разполагат с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
Доказва се с представянето на декларация, съдържаща списък на инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
В случай, че участникът се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, той трябва да докаже, че ще разполага с техните ресурси за времето на изпълнение на поръчката, като представи документи (договор за наем, писма, декларации или други документи от лицата, предоставили ресурсите) за поетите от третите лица задължения.
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на информацията, изисквана от възложителя, в съответния раздел в ЕЕДОП.
Документите, с които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор се представят от участника, определен за изпълнител, преди сключването на договора за обществената поръчка. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1. Участникът да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, най-малко едно строителство, включващо дейности с предмет и обем, идентични или сходни* с тези на поръчката.
*Под строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката, следва да се разбира: Ново строителство или ремонт на съществуващи въздушни линии 110 kV или по-високо напрежение, включващи монтаж или подмяна на мълниезащитно въже и монтаж или подмяна на обтяжки.
Участникът следва да е изпълнил най-малко едно строителство, включващо монтаж или подмяна на мълниезащитно въже и едно строителство, включващо монтаж или подмяна на обтяжки.
2. Участниците да разполагат с най-малко с три работни групи за подмяна на обтяжки и най-малко с две работни групи за подмяна на МЗВ, които ще изпълняват строителството. Общо за петте групи следва да са включени:
- минимум пет лица с пета квалификационна група за безопасност при работа в електрически уредби и мрежи, съгласно Правилник за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрическите мрежи (ПБЗРЕУЕТЦЕМ)
- минимум пет лица с четвърта квалификационна група за безопасност при работа в електрически уредби и мрежи, съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ
- минимум четири лица, притежаващи правоспособност за работа с машини за изтегляне на проводници под механично напрежение.
3. Участниците да разполагат с ръководен персонал от правоспособни физически лица с професионална компетентност за изпълнение на поръчката, както следва:
- минимум едно лице с професионална квалификация „електроинженер“ и/или еквивалентна в случаите, когато образователно – квалификационна степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност, притежаващо пета квалификационна група за безопасност при работа в електрически уредби и мрежи, съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ
- минимум едно лице с професионална квалификация „строителен инженер“ и/или еквивалентна в случаите, когато образователно – квалификационна степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност, притежаващо пета квалификационна група за безопасност при работа в електрически уредби и мрежи, съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ
4. Участниците да разполагат най-малко с два комплекта машини (теглителна и спирателна) за изтегляне на проводници под механично напрежение.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Участниците следва да отговарят на поставените от Възложителя изисквания в документацията и обявлението за обществената поръчка относно лично състояние и критериите за подбор. За участниците не трябва да са налице обстоятелствата по чл. 54 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от стойността му, в една от следните форми:
? парична сума, внесена по банкова сметка на ЕСО ЕАД – МЕР Стара Загора.
(Информация за банковите сметки на ЕСО ЕАД – МЕР Стара Загора се намира на Профила на купувача в Раздел Друга Информация - Банкова сметка за внасяне на гаранции: https://webapps.eso.bg/zop_profile/bankAccounts.php )
? неотменяема и безусловно платима банкова гаранция в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ със срок на валидност 30 дни след изтичане на срока на договора или
? застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя със срок на валидност 30 дни след изтичане на срока на договора
III.1.7)
Поръчката е финансирана със собствени средства на Възложителя.
Заплащането на изпълнените видове работи ще се извърши в размер на 100% от фактурираната стойност на изпълнените видове работи, в срок до 30 календарни дни, с банков превод, по сметката на Изпълнителя след представяне на:
(а) Оригинална данъчна фактура за 100% от стойността на изпълнените СМР, издадена не по-късно от 5 дни, след датата на протокола по т. (б).
(б) Констативен протокол за количеството на качествено извършените и приети работи, съдържащ количествено-стойностна сметка, подписан от представители на Изпълнителя и Възложителя.
Срокът за плащане тече от датата на подписване на фактурата от Възложителя.
III.1.8)
Не се изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи на възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентни документи за регистрация, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

31/01/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

01/02/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

На адреса на възложителя - гр.Стара Загора, бул. „Св.Отец Паисий” № 89, ет. 5, зала 506.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Обменът на информация може да се извършва чрез пощенска и/или куриерска служба, по факс, по електронен път при условията и реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 197, ал.1, т.4 от ЗОП, решението подлежи на обжалване пред комисията за защита на конкуренцията в 10 - дневен срок, считано от изтичане на срока по чл. 179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/12/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва