Деловодна информация
01351"Булгартрансгаз" ЕАД
БТГ-04-19-134 20/11/2017 (дд/мм/гггг)
не
01351-2017-0040 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Представляващият Булгартрансгаз ЕАД - изпълнителен директор 175203478
ж.к. Люлин - 2, бул. Панчо Владигеров № 66
София BG411 1336 България
Владислав Петров +359 2-9396351
Vladislav.Petrov@bulgartransgaz.bg +359 2-9250063

Интернет адрес/и

www.bulgartransgaz.bg

http://tenders.bulgartransgaz.bg/bg/competitions-c1.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://tenders.bulgartransgaz.bg/bg/competitions/izgrajdane_i_vavejdane_v_eksploataciya_na_stroej_pgh_chiren_podmyana_trabi_na_otkrit_cikal_na_gmk_-205-c1-0-1.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Булгартрансгаз ЕАД 175203478
ж.к. Люлин 2, бул. Панчо Владигеров № 66
София BG411 1336 България
Весела Тафраджийска +359 2-9396358
Vesela.Tafradziyska@bulgartransgaz.bg +395 2-9250063

Интернет адрес/и

www.bulgartransgaz.bg

http://tenders.bulgartransgaz.bg/bg/competitions-c1.html

НЕ 

I.6) Основна дейност 

Производство, пренос и разпределение на газ и топлинна енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изграждане и въвеждане в експлоатация на строеж „ПГХ „Чирен“ – подмяна тръби на открит цикъл на ГМК“ 170-038
45332200      
Строителство

Предмет на поръчката е изграждане и въвеждане в експлоатация на строеж ПГХ „Чирен“–подмяна тръби на открит цикъл на ГМК“, включващ изпълнение на следните дейности:
- временно строителство, в т.ч.: изграждане на временна приобектова база (ако Изпълнителят прецени, че му е необходима такава); осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд; извозване и депониране на строителните отпадъци; ликвидиране на временната база и почистване на строителната площадка;
- доставка на необходимите материали;
- демонтажни и строително-монтажни работи;
- изработване на изпълнителна и екзекутивна документация;
- упражняване функциите на координатор по безопасност и здраве;
- всички дейности по приемане на строежа, в т.ч. подписване на Констативен протокол за установяване годността за ползване на строежа;
- съставяне и регистриране на технически паспорт;
- обезпечаване на гаранционна отговорност и отстраняване на проявени дефекти през гаранционния период на извършените СМР.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45332200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

Република България

Поръчката включва изпълнение на следните дейности:
1. Временно строителство, в т.ч.: изграждане на временна приобектова база (ако Изпълнителят прецени, че му е необходима такава); осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд; извозване и депониране на строителните отпадъци; ликвидиране на временната база и почистване на строителната площадка;
2. Доставка на необходимите материали;
3. Демонтажни и строително-монтажни работи;
4. Изработване на изпълнителна и екзекутивна документация;
5. Упражняване функциите на координатор по безопасност и здраве;
6. Всички дейности по приемане на строежа, в т.ч. подписване на Констативен протокол за установяване годността за ползване на строежа;
7. Съставяне и регистриране на технически паспорт;
8. Обезпечаване на гаранционна отговорност и отстраняване на проявени дефекти през гаранционния период на извършените СМР.
За реализацията на строежа е необходимо изпълнение на СМР, посочени в Количествената сметка, приложение към Техническата спецификация, основните от които са: По част КТТ - демонтаж на стоманени тръби (?630/6 мм – 47 м., ? 530/6 мм - 240 м., ? 426/6 мм. – 263 м., ? 273/6 мм. – 4 м., ? 159/4,5 мм. – 16 м. и ? 45/2.5мм – 4 м.) както и на въздушници, фланци, колена, тройници, преходници, подвижни и неподвижни опори; доставка и монтаж на стъклопластови тръби с UV филтър, открит монтаж, клас по реакция на огън не по-нисък от А2 (DN600 PN 10 - 48м, DN500 PN 10 - 243м., DN400 PN 10 - 263м, DN250 PN 10 - 6м, DN150 PN 10 - 18м, DN40 PN 10 - 4м), колена, тройници, преходи, фланци, дъна, подвижни и неподвижни опори за стъклопластовите тръби, промиване, хидравлично изпитване и направа на съединения на стъклопластовите тръби, безразрушителен контрол на съединения на ст.пластови тръби, 100% визуален контрол на заварените съединения, радиографичен контрол на тръбопроводи 5% за тръби от DN 400 до DN 600, антикорозионна защита на опори от въглеродна стомана (490м2). По част ВК-Компресорен цех –демонтаж на съществуващи опори под тръби (41бр.), филтри (4бр.), стоманени тръби (ф219/6-13м, Ф159/4,5-130м, Ф108/4-60м), фланци (Ф159-64 бр., Ф219-24 бр.) и шибри. По част ВК-Компресорен цех – доставка и монтаж стъклопластови тръби GRP (DN200 PN10-13м, DN150 PN10-130м, DN100 PN10-62м), шибри, опори под тръби, тройници, колена, фланци и др. По част ВК-Топлообменници – демонтаж спирателни шибърни кранове, доставка и монтаж на шибърни кранове, тройници, колена, фланци, неподвижни и подвижни опори, стъклопластови тръби GRP (DN200, PN10-19м, DN400, PN10-19м). По част СК – доставка и монтаж на стом.конструкции за надл.греди L до 12 м. профил UPN350;400;220; IPN400 (40,60 тона), доставка напр.греди до 3м UPN160;140 и лист.ст.10-12мм (22,33 тона) и монтаж стом.конструкции (22,33 тона), доставка и монтаж ламарина 10-12мм за подсилване на съществ. траверси (1,53тона). Колектори - помпено (демонтаж) – демонтаж на стоманени спиралошевни тръби Ф630/6 – 65 м, Ф530/6 – 15 м, Ф 426/6 – 16 м, Ф325/6 – 2 м, Ф219/6 – 2м, демонтаж на колена, тройници, концетрични преходи и фланци, натоварване, превозване и разтоварване на метални отпадъци в рамките на площадката на ПГХ – 10,5 т. Колектори – помпено (доставка и монтаж) – доставка и монтаж в покрити канали и прикрития под ниво терен на GRP тръби (DN 600, РN10 – 65м, DN 500, РN10-15м, DN 400, РN10 – 16м, DN 300, РN10-2м, DN 200, РN10-2м) и GRP колена, тройници, фланци, концентрични преходи, дъна, демонтаж на измерителни устройства по тръби и доставка и монтаж на термометри за тръби GRP PN10 с удължено рамо – 19 бр., демонтаж и монтаж на метална конструкция на кота терен – 500 кг., промиване, хидравлично изпитване и направа на съединения на стъклопластови тръби, безразрушителен контрол на съединения, визуален контрол на заварени съединения, радиографичен контрол на тръбопроводи 5% и опознавателни знаци за стъклопластови тръби. Пренос, натоварване и транспорт на отпадъци на разтоварище – 10м3.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1775000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
200

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът в т. II.2.7. е от датата на подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво за строежа (Обр.2а) до предаване на оригинал на регистриран технич. паспорт за строежа. Строително – монтажните работи могат да се изпълняват само в периода на технологичен престой – от 15 октомври на съответната година до 15 април на следващата калeндарна година.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът/участник в обединение, който ще изпълнява строително-монтажни работи и в зависимост от разпределението на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение, следва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България за изпълнение на:
отделни видове строителни и монтажни работи съгласно КИД – 2008, позиция "Строителство" с кодове: „43.22” – „Изграждане на водопроводни, канализационни, отоплителни и климатични инсталации” и „43.99“ – „други специализирани строителни дейности, некласифицирани другаде“, съгласно чл. 6 от ПРВВЦПРС (Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя)
или
строежи от „Четвърта група”, „Трета категория“ или по-висока категория, съгласно чл. 5, ал. 6 от ПРВВЦПРС.
В случай, че участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице, то същият трябва да е вписан в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен или да има право да извършва такава дейност по законодателството на държавата членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария.
В случай на посочен подизпълнител за изпълнение на строително-монтажни работи, същият следва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България, за тяхното изпълнение.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с изискването за годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност чрез попълване на информацията в част ІV, б. „А“, т.1) на ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител/участниците в обединение, които ще изпълняват строително-монтажни работи (в случай на обединение и в зависимост от разпределението на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение)/подизпълнителите (в случай, че ще изпълняват строително-монтажни работи и в зависимост от вида СМР) да представи/ят копие/я на валиден документ от Камарата на строителите в Република България (удостоверение и талона към него), удостоверяващ вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на: отделни видове строителни и монтажни работи, съгласно КИД – 2008, позиция "Строителство" с кодове: „43.22” – „Изграждане на водопроводни, канализационни, отоплителни и климатични инсталации” и „43.99“ – „други специализирани строителни дейности, некласифицирани другаде“ или строежи от „Четвърта група”, „Трета категория“ или по-висока категория.
Изискването е приложимо и в случай, че участникът, определен за изпълнител/участниците в обединение/подизпълнителите са чуждестранни лица.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът следва да е реализирал минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с изискването за икономическо и финансово състояние чрез попълване на информацията в част ІV, б. „Б“, т.1а), а когато е приложимо и т. 3 на ЕЕДОП.
Преди сключване на договора, съответствието с поставения критерий за подбор се доказва чрез представяне на един или няколко от следните документи:
1.1 Удостоверения от банки;
1.2. Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен;
1.3. Справка за общия оборот. (Данните за оборота могат да обхващат най-много последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си).


Минимални изисквания за допустимост по отношение на икономическото и финансово състояние на участниците, поставени от възложителя на основание чл. 59, ал. 5 от ЗОП:
Участникът да е реализирал минимален общ оборот в размер на 3 400 000,00 (три милиона и четиристотин хиляди) лева за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, най – много за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата.
2. Участникът трябва да разполага с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.


Минимални изисквания за допустимост по отношение на технически и професионални способности на участниците, поставени от възложителя на основание чл. 59, ал. 5 от ЗОП:
- Участникът да е изпълнил идентична или сходна дейност с тази на поръчката най – много за последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.
Под „сходна дейност“ се разбира изпълнено строителство (ново строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт) включващо строителство на тръбопроводи от стъклопластови тръби, с номинален диаметър равен или по-голям от 350 мм и обща дължина на изпълнените тръбопроводи равна или по-голяма от 400 м.
Участникът може да удостовери съответствието си с изискването за обща дължина на тръбопроводите от стъклопластови тръби чрез изпълнението на една или повече сходни дейности.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване за технически и професионални способности чрез попълване на цялата изискуема информация в част ІV, б. „В“, т.1а на ЕЕДОП.
Преди сключване на договора, съответствието с поставения критерий за подбор се доказва чрез представяне на Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, издадени от получателя, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
- Участникът трябва да разполага с ръководен състав – Технически ръководител на строежа, който ще бъде ангажиран с изпълнението на поръчката и който следва да е лице:
- притежаващо образователно-квалификационна степен магистър, професионална квалификация „строителен инженер“ или еквивалентна;
- с професионален опит като технически ръководител при изпълнението на строителство сходно с предмета на поръчката.
Под „строителство, сходно с предмета на поръчката се разбира изпълнено строителство (ново строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт) на тръбопроводи от стъклопластови тръби, с номинален диаметър равен или по-голям от 350 мм и обща дължина на изпълнените тръбопроводи равна или по-голяма от 400 м.
Участникът може да удостовери съответствието си с изискването за професионален опит на техническия ръководител относно обща дължина на изпълнените тръбопроводи от стъклопластови тръби чрез посочване на един или повече обекти.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с изискването за техническите и професионални способности чрез попълване на изискуемата информация (образователно-квалификационна степен; посочване на обект/и, включващ/и тръбопровод/и от стъклопластови тръби, диаметър и дължина на тръбопровода) в част ІV, б. „В“, т.6 на ЕЕДОП.
Преди сключване на договора, съответствието с поставения критерий за подбор се доказва чрез представяне на Списък на ръководния състав – технически ръководител, който ще отговаря за изпълнението на поръчката, в който е посочена професионалната компетентност на лицето.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

1. Участниците в процедурата следва да отговарят на изискванията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП.
2. За участниците в процедурата не следва да са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на общ.поръчка участник, ако за участника или посочен от него подизпълнител или за трето лице, на чийто капацитет същият се е позовал са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
3. При наличие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРК за участник, участник в обединение, предвиден подизпълнител и/или трето лице, освен ако не са налице обстоятелствата по чл. 4 от същия закон, участникът ще се отстранява от процедурата.
4. Всички изисквания към участниците и офертите за участие са съгласно документацията за участие в процедурата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
1. При подписване на договора, определеният за изпълнител участник представя гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на поръчката под формата на депозит на парична сума, банкова гаранция или застраховка, обезпечаващи изпълнението на договора, като изискванията и условията са посочени в документацията за участие.
2. Авансово предоставени средства по т. 4.1.1. от проекта на договор, които са не повече от 20 % от общата цена по т.3.1. от проекта на договор, се обезпечават с банкова гаранция за авансово плащане или застраховка, съгласно условията на проекта на договор.
III.1.7)
Финансирането се извършва със собствени средства на "Булгартрансгаз" ЕАД.
Начинът на плащане е подробно описан в Проекта на договор и образеца на Предложение за изпълнение на поръчката, части от документацията за участие и е:
- Аванс - не повече от 20% (по предлож. на участника) от стойността на договора;
- Текущи месечни разплащания - % (по предл. от участника), от стойността на действително изпълнените и с необх. качество видове и количества СМР;
- Разплащане след подписване на Констативен протокол за установяване годността за ползване на строежа – не по-малко от 5% (по предл. на участника) от стойността на действително изпълнените видове и количества СМР;
- Окончателно разпл. след регистриране на техн.паспорт за строежа - не по-малко от 5% (по предл. на участника) от стойността на действит. изпълнените видове и колич. СМР до стойността по т. 3.1. от договора.
Плащанията се извършват след представяне на необходимите документи и в срокове, посочени в договора.
III.1.8)

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/12/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/12/2017 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Централно управление на Булгартрансгаз ЕАД: гр. София, бул. Панчо Владигеров № 66

Лицата по чл. 54, ал. 2 от Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки (ППЗОП), желаещи да присъстват при отварянето на офертите, следва да представят документите, посочени в VI.3.), т.2 от „Допълнителна информация“ на настоящото обявление.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Участниците могат да получат информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Р.България, както следва:
- Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:НАП - информационен телефон на НАП - 0700 18 700; интернет адрес: www.nap.bg;
- Относно задълженията, опазване на околната среда -МОСВ: Информационен център на МОСВ: работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч., София 1000, ул. „У. Гладстон“ № 67, телефон: 02/ 940 6331, интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/;
- Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд - МTСП: интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg, София 1051, ул. Триадица №2, телефон: 02/8119 443.
2. Продължение от т.IV.2.7) - Лицата по чл. 54, ал. 2 от ППЗОП, желаещи да присъстват при отварянето на офертите, следва да представят:
- За участници– представляващ/и участника представят документ за самоличност, копие на актуално състояние на участника или копие от договор за обединение, при участник-обединение или документ, в който се посочва представляващият. Чуждестранните участници представят документите и в превод на български език.
- За упълном. представители на участниците - документ за самоличност, пълномощно, копие на актуалното състояние на участника или копие от договор за обединение, при участник-обединение или документ, в който се посочва представляващият. Чуждестранните участници представят документите и в превод на български език.
- За представителите на средствата за масово осведомяване - документ за самоличност, служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие.
3. При несъответствие между предложените обща цена словом и цифром или единични цени и обща цена, валидна ще бъде общата цена, изписана словом, която се оповестява по чл. 57 ал. 3 от ППЗОП и в случай че бъде открито такова несъответствие, участникът следва да приведе общата или единични цени в съответствие с общата цена, изписана словом в определен от комисията срок.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация, съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 2-9884070
http://www.cpc.bg +359 2-9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/11/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва