Деловодна информация
1021
2723 14/11/2017 (дд/мм/гггг)
не
1021-2017-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Водоснабдяване и канализация ООД Перник 823073638
ул. Средец 11
Перник BG414 2300 България
Теменужка Малинова +359 0882966647
vik_pernik@abv.bg +359 076649817

Интернет адрес/и

www.vik-pernik.eu

http://vik-pernik.eu/order.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://vik-pernik.eu/order.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Вода

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Възстановяване на улични асфалтови и паважни настилки, пренареждане на бордюри след отстранени ВиК-аварии в експлоатационните райони на дружеството разпределени в 4 /четири/ самостоятелно обособен
45233252      
Строителство

„Възстановяване на улични асфалтови и паважни настилки, пренареждане на бордюри след отстранени ВиК-аварии в експлоатационните райони на дружеството, разпределени в 4 /четири/ самостоятелно обособени позиции”
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
4

II.2) Описание 1

„Възстановяване на улични асфалтови и паважни настилки, пренареждане на бордюри след отстранени ВиК-аварии в експлоатационните райони на дружеството,разпределени в 4 обособени позиции 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

гр. Перник

.Обособена позиция №1 :
-Р-н Мошино, включващ: кв.”Изток”, кв.”Мошино” кв.”Тева”, кв.”Стара Тева”, кв.”Димова махала”, кв.”Твърди ливади”, кв.”Проучване”, кв.”Байкушева махала”, кв.”Клепало”, кв.”Рудничар” и селата:Дивотино, Люлин и Големо Бучино.
- Р-н Църква включващ кварталите кв.Църква, с.Драгичево, с.Рударци, с.Кладница, с.Кралев дол, с.Студена и с.Боснек.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
240000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Възстановяване на улични асфалтови и паважни настилки, пренареждане на бордюри след отстранени ВиК-аварии в експлоатационните райони на дружеството,разпределени в 4 обособени позиции 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

Област Перник

Обособена позииця №2 :Р-н Могиличе, включващ:кв.”Христо Ботев”, кв.”Могиличе”, кв.”Ралица”, кв.”Каменина”, кв.”Селото”, кв.”Табана”, кв.”Варош”, кв.”Рено”, кв.”Монте Карло”, кв.Христо Смирненски”, кв.Красно село, кв.”Драгановец”, кв.”Радина чешма” и кв.”Калкас”.
- Р-н Батановци-включващ гр.Батановци, кв.”Бела вода” и селата :Черна гора, Богданов дол, Ярджиловци, Зидарци, Витановци, Мещица, Расник и Радуй
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
129750      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Възстановяване на улични асфалтови и паважни настилки, пренареждане на бордюри след отстранени ВиК-аварии в експлоатационните райони на дружеството,разпределени в 4/четири/позиции 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

Област Перник

Обособена позиция №3 :
-Р-н Радомир-включващ :гр.Радомир и останалите населени места в Община Радомир.
- Р-н Земен, включващ : гр.Земен и останалите населени места в Община Земен
-Р-н Ковачевци: гр.Ковачевци и останалите населени места в Община Ковачевци.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
70500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Възстановяване на улични асфалтови и паважни настилки, пренареждане на бордюри след отстранени ВиК-аварии в експлоатационните райони на дружеството, разпределени в 4/четири/обособени позиции 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

Област Перник

Обособена позиция№4:
-Р-н Брезник, включващ гр.Брезник и останалите населени места в Община Брезник - Р -н Трън, включващ гр.Трън и останалите населени места в Община Трън.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
59750      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

? Заверено копие на застраховка „Професионална отговорност на строителя“ с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката. Застраховката трябва да е в сила към момента на отварянето на офертата, както и да бъде придружена с декларация от участника в свободен текст, че в случай, че същата изтече, то действието й ще бъде подновено със срок не по-малък от срока на договора и 30 дни след изтичането му.

На основание чл. 61, ал.1, т. 2 от ЗОП възложителят поставя следните минимални изисквания към участниците:
Участникът да докаже наличието на застраховка „Професионална отговорност на строителя“ с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

? Списък от извършени дейности по възстановяване на асфалтови и тротоарни настилки/ или по извършени СМР, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на датите и получателите, заедно с доказателства за извършената дейност - Приложение № 6 от документацията за участие;
Забележка:
Доказателства за извършената дейност се представят под формата на удостоверения за извършените СМР, издадени от получателя или от компетентен орган (съдържащо дата и подпис на издателя и данни за контакт), или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката или услугата;
? Сертификат за внедрена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 (или еквивалентен). Обхватът на сертификата да има отношение към предмета на съответната обособена позиция на поръчката, за която участника участва и да бъде в срок на валидност, с превод на български език (когато е приложимо);
? Сертификат за внедрена системя за управление на околната среда съгласно ISO 14001:2008 или еквивалентен;
? Сертификат за внедрена система за управление на здравето и безопасността на труда при работа OHSAS 18001:2007 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за здравословни и безопасни условия на труд, с предметен обхват „Строителство, ремонт и поддръжка на обекти от транспортната инфраструктура“ или еквивалент;
Описание на инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката;/ подпълва се част IV , раздел В от ЕЕДОП. Наличната техника се доказва, както следва : ако е собствена-извадка от баланса, договори за покупко-продажба: фактури за покупко-продажба и др, ако техниката е наета-договори за наем.
? Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи за съответните групи и категории II (втора) група – строежи от транспортната инфраструктура, строежи от втора до четвърта категория, съгласно чл. 5, ал. 6 от ПРВВЦПРС, с доказателство за изпълнено задължение по чл. 22 от същия правилник, ако е чуждестранен участник да има еквивалентно право.
Забележка:
При участници обединения, участникът в обединението, който ще изпълнява СМР трябва да бъде вписан в регистъра.
Декларация, че е спазено изискването за минимална цена на труда
При подписване на договора участникът избран за изпълнител е длъжен да представи Копие от удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя.


На основание чл. 63, ал.1, т. 1, т. 9 и т. 10 от ЗОП възложителят поставя следните минимални изисквания към участниците:
Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези по всяка от обособените позиции от обществената поръчка за последните пет години от датата на подаване на офертата;
? Участниците в поръчката да са вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи за съответните групи и категории II (втора) група – строежи от транспортната инфраструктура, строежи от втора до четвърта категория, съгласно чл. 5, ал. 6 от ПРВВЦПРС;
? Участникът следва да разполага със собствена или наета работна ръка за изпълнение на СМР, списък на ръководния технически персонал необходим за изълвение на поръчката/ подпълва се част IV, раздел В, т.2 от ЕЕДОП.Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката, включващ най-малко:
Технически ръководител – който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: - да има квалификация „строителен инженер” или „строителен техник”, съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна; 3 (три) години професионален опит като технически ръководител по по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ;
Експерт „Контрол по качеството” – който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: - висше образование с професионална квалификация „строителен инженер” или еквивалентна; да притежава удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството или еквивалентно; една година опит на длъжност, свързана с контрол по качеството при изпълнение на СМР.
Специалист по здравословни и безопасни условия на труд - който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: - да притежава удостоверение (сертификат) за изпълнение на този вид дейност или еквивалент.
Обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел В, т. 2 на ЕЕДОП.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се удостоверява с представяне на Списък на технически лица и/или организации, включени или не в структурата на участника, включително тези, които отговарят за контрола на качеството, а при обществени поръчки за строителство – лицата, които ще изпълняват строителството.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Обществената поръчка се възлага въз основа на „икономически най-изгодната оферта”. Икономически най-изгодната оферта се определя въз основа на критерий за „най-ниска цена“ съгласно чл. 70, ал. 2, т. 1 от ЗОП
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранция за изпълнение 2% от стойността на договора, представена в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция преведена по сметка на Водоснабдяване и канализация ООД, гр.Перник, в ЦКБ АД- клон гр.Перник /CECBBGSF/ IBAN: BG79 CECB 9790 10F8 8263 00.
III.1.7)
Съгласно приложения проект на Договора.
III.1.8)
Възложителят няма изискванеа за придобиване на конкретна правна форма.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/12/2017 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/12/2017 (дд/мм/гггг)   13:00 (чч:мм)

гр.Перник, ул.Средец №11-Административна сграда на ВиК-ООД ет.2

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват представители на участниците, както и упълномощени от тях лица и средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл.197 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул.Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/11/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва