Деловодна информация
00197
03-00-5476 30/10/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
30/10/2017 (дд/мм/гггг)
00197-2017-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Водоснабдяване и канализация ЕООД 115010670
бул. Шести септември № 250
Пловдив BG421 4006 България
инж. Невяна Божилова,юрк Катерина Дончева +359 32605-945/+359 32605-955
vik_op@vik.bg +359 32635-431

Интернет адрес/и

www.vik.bg

http://www.vik.bg/public-procurement/view/OP-1-10-s-predmet-quotDostavka-na-inertni-materiali-za-nuzhdite-na-quotViKquot-EOOD---Plovdivquot.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.vik.bg/public-procurement/view/OP-1-10-s-predmet-quotDostavka-na-inertni-materiali-za-nuzhdite-na-quotViKquot-EOOD---Plovdivquot.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Вода

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“Доставка на инертни материали за нуждите на „В и К” ЕООД – Пловдив" ОП-1-10
14210000      MD03
Доставки

Доставка на инертни материали за нуждите на „В и К” ЕООД – Пловдив, за срок от 4 (четири) години след сключване на договор с избрания Изпълнител, франко складова база в ПСОВ - Пловдив, ул. "Ягодовско шосе", периодично, след заявка.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
14210000      MD03
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Складова база на Възложителя находяща се в ПСОВ - гр. Пловдив, ул. „Ягодовско шосе”.

Доставка чрез покупка за нуждите на „В и К” ЕООД – Пловдив на инертни материали за срок от 4 (четири) години след сключване на договор с избарния Изпълнител. Възложителят ще закупува стоките, предмет на настоящата поръчка, в зависимост от своите нужди и потребности. Посочените в Техническата спецификация номенклатурни позиции и количества са примерни и ориентировъчни, като не задължават Възложителя да ги потребява в пълен обем. Количествата на стоките зависят от потребностите на Възложителя и в Техническата спецификация са дадени ориентировъчни количества за 12 (дванадесет) месеца. Доставките включват: Пясък 0/4 – 20 000 т; Речна баластра (едрина до 0,63) - 20 000 т; Нефракционен скален материал 0/63 – 4 000т; Нефракционен скален материал 0/31,5 – 4 000 т; Нефракциониран скален материал 0/40 – 4 000 т; Каменна фракция 4/8 – 4 000 т; Каменна фракция 8/11,2 – 4 000 т; Каменна фракция 4/11,2 – 4 000 т; Каменна фракция 11,2/22,4 – 4 000 т.
Критериите по-долу
 
ДА Срок на доставка    20
Цена
80
II.2.6) Прогнозна стойност
3990000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Пълна информация за поръчката може да бъде намерена в досието ? в Профил на купувача на електронната страница на Възложителя, посочена по-горе.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се изисква
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

В съответствие с чл. 61, ал. 1, т. 1 от ЗОП се изисква реализиране на минимален общ оборот и оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години.

Минимален общ оборот в размер на 6 000 000,00 (шест милиона) лева, за последните три приключили финансови години (2014, 2015 и 2016), в зависимост от датата на която е създаден участникът или е започнал дейността си. Обстоятелството се декларира в ЕЕДОП, част четвърта, раздел Б „Икономическо и финансово състояние”, т. 1а, а документите (счетоводен баланс, отчет за приходи и разходи) потвърждаващи гореописаното са изискуеми при условията на чл. 67, ал. 5 и в хипотезите на ал. 6 от ЗОП при условие, че не е публикуван в Търговския регистър;
Минимален оборот от доставките, попадащи в обхвата на поръчката в размер на 2 млн. лв., без ДДС, изчислени на база годишни обороти за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата на която е създаден участникът или е започнал дейността си. Обстоятелството/та се декларира/т в ЕЕДОП, част четвърта, раздел Б „Икономическо и финансово състояние”, т. 2а, а документът (справка) потвърждаващ гореописаното е изискуем при условията на чл. 67, ал. 5 и в хипотезите на ал. 6 от ЗОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

В съответствие с чл. 63, ал. 1 от ЗОП се изисква участникът да е изпълнил доставки с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, включително с посочване на стойностите, датите и получателите; Да притежава протоколи за изпитване от акредитирани лаборатории и/или сертификати от нотифицирани органи/лица, или еквивалент, доказващи съответствието на инертните материали с посочените в Техническата спецификация стандарти; Да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката. Товарните автомобили трябва да са снабдени с покривала, да са с общо тегло не по-малко от 20 тона и да са саморазтоварващи се.

Участникът да представи най-малко 3 (три) доказателства за извършени доставки (могат да бъдат предоставени всякакви документи удостоверяващи извършването на доставките). Списъкът се попълва в ЕЕДОП, част четвърта, раздел В „Технически и професионални способности”, т. 1б, а доказателствата за извършена доставка са изискуеми при условията на чл. 67, ал. 5 и в хипотезите на ал. 6 от ЗОП. Участниците следва да имат предвид, че доказателствата трябва да съдържат вида и количеството на доставяните стоки; Информацията (Списък на протоколи/сертификати/еквивалентни за всяка номенклатура от Техническата спецификация) се предоставя в ЕЕДОП, част четвърта, раздел В „Технически и професионални способности”, т. 12, а документите са изискуеми при условията на чл. 67, ал. 5 и в хипотезите на ал. 6 от ЗОП; Разполагаемост на товарни автомобили – минимум 7 (седем) броя. Информацията (Списък на техническото оборудване, вкл. транспортните средства) се предоставя в ЕЕДОП, част четвърта, раздел В „Технически и професионални способности”, т. 9. Документът (списък) е изискуем при условията на чл. 67, ал. 5 и в хипотезите на ал. 6 от ЗОП.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Възложителят отстранява участник, за когото са налице основанията на чл. 54, ал. 1 и обстоятелствата по чл. 55, ал. 1, т. 1 и 2 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата. При наличие на посочените основания участникът има право да представи доказателства за предприетите мерки за надеждност при условията на чл. 56, ал. 1 от ЗОП. Възложителят преценява дали мерките са достатъчни за гарантиране надеждността на участника. В процедурата не могат да участват участници, за които е важи забраната по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС, освен ако не са налице изключенията по чл. 4 от същия закон. Участниците следва да имат предвид и разпоредбата на чл. 5, ал. 1, т. 3 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС. Възложителят отстранява от участие участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор и на основанията посочени в чл. 107 от ЗОП. При подаване на офертата си участникът следва да се съобрази с разпоредбата на чл. 67, ал. 2 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Участникът, определен за изпълнител, при подписването на договора представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в една от следните форми: парична сума, внесена по банкова сметка IBAN: BG21 STSA 9300 0010 9742 92, банков код BIN: STSABGSF при “Банка ДСК” ЕАД – Пловдив, под. Център, или внесена в касата на “ВиК” ЕООД - Пловдив, или банкова гаранция, или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, в размер на 1 (един) % от стойността на договора, при условията на чл. 111 от ЗОП.Общата стойност на договора е равна на произведението от предлаганата цена от определения за Изпълнител участник, умножена по броя години на действие на договора (в случая четири години). Когато участникът, определен за изпълнител, представи банкова гаранция за изпълнение или застраховка, същата трябва да бъде със срок на валидност, не по-кратък от 30 (тридесет) дни след изтичане срока на действие на договора.
III.1.7)
Със собствени средства, в левове, по банков път, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след конкретна доставка, представяне на данъчна фактура и документ удостоверяващ приемането на стоката (приемо-предавателен протокол, кантарна бележка).
III.1.8)
Когато определеният за Изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица, същият не е задължен да създаде юридическо лице.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

04/12/2017 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

05/12/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателната зала на “Водоснабдяване и канализация” ЕООД - Пловдив, бул. “Шести септември” 250.

При отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


2021 година

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В раздел Г „Други основания за изключване, които може да бъдат предвидени в националното законодателство на възлагащия орган или възложителя на държава членка” от част трета „Основания за изключване” на ЕЕДОП участниците следва да попълнят информация по чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП за осъждания за престъпления по чл. 194-208, чл. 213а-217, чл. 219-252 и чл. 254а-260 от НК, както и да посочат информация за престъпления, аналогични на описаните, когато лицата са осъдени в друга държава членка или трета страна. В същия раздел следва да се посочи наличие на свързаност по смисъла на параграф 2, т. 44 от ДР на ЗОП между участниците, както и обстоятелствата съгласно чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В съответствие с нормативните разпоредби на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 30/10/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва