Деловодна информация
00049
ОП-093 26/09/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
26/09/2017 (дд/мм/гггг)
00049-2017-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Бургасбус ЕООД 812114467
ул.Индустриална 1
Бургас BG341 8000 България
Кета Петрова +359 56988240
burgas_bus@b-trust.org +359 56846763

Интернет адрес/и

www.burgasbus.info

https://sop.bg/burgasbus-221/proceduri-20-1-zop/a1-0002927.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sop.bg/burgasbus-221/proceduri-20-1-zop/a1-0002927.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Комплексно обслужване на придобивките на работещите в „Бургасбус” ЕООД, полагащи се по КТД
22450000      
Услуги

Предметът на настоящата обществена поръчка е предоставяне на услуги по смисъла на чл.3, ал.1, т.3 от ЗОП, а именно сключване на договор за отпечатване и доставка на ваучери за храна с номинална стойност 60 (шестдесет) лв. месечно на всеки работещ по трудов договор в "Бургасбус" ЕООД, чрез които се управляват придобивките, полагащи се по КТД
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22450000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Бургас, ул.Индустриална №1, административната сграда

Предметът на настоящата обществена поръчка е предоставяне на услуги по смисъла на чл.3, ал.1, т.3 от ЗОП, а именно сключване на договор за отпечатване и доставка на ваучери за храна с номинална стойност 60 (шестдесет) лв. месечно на всеки работещ по трудов договор в "Бургасбус" ЕООД, чрез които се управляват придобивките, полагащи се по КТД
Критериите по-долу
 
ДА Цена за доставка    50%
Цена
за изработка-50%
II.2.6) Прогнозна стойност
1950050      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да притежава валидно за срока на изпълнение на поръчката разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна, по реда на чл. 9, ал. 4 от Наредба № 7 от 09.07.2003 г. за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване дейност като оператор, изд. от министъра на труда и социалната политика и министъра на финансите (с последно изменение в ДВ. бр. 24 от 31 Март 2015 г.),да е вписан в Списъка на лицата, получили разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна за 2017г. и да не е в Списъка на лицата, на които е издадена заповед за отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна за 2017г., публикувани в официалната интернет страница на Министерство на финансите и на Национална агенция за приходите, или в еквивалентни Списъци (регистри) - по отношение на чуждестранните лица.
Участник, за когото не са налице едновременно и трите условия, ще бъде отстранен от участие в настоящата процедура!
При подаване на офертите си, участниците декларират съответствието си с поставения критерий за подбор, само като попълват изискуемата информация в Част IV „Критерии за подбор“, раздел А „Годност“, поле 2, на представения от тях ЕЕДОП.
На основание чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП, в хода на процедурата или преди сключване на договора за възлагане изпълнението на обществената поръчка, за доказване съответствие с поставения критерий за подбор, се представя заверено за вярност копие на валидно Разрешение по чл.5, ал.1 от Наредба № 7/09.07.2003г. или валиден еквивалентен документ.
Участници - чуждестранни лица следва да разполагат с еквивалентен документ съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не са поставени критерии за икономическо и финансово състояние

Не са поставени критерии за икономическо и финансово състояние
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

способности на участниците:
Участникът трябва да има сключени договори с обекти за търговия с храни на територията на гр. Бургас, описани в чл. 2, ал. 2 от Наредба № 7 от 09.07.2003 г., осъществяващи дейност в съответствие с изискванията на Закона за храните, които са със срок на действие, обхващащи срока на предстоящия договор за възлагане на обществената поръчка.


Участникът следва да разполага с минимум 20 /двадесет/ обекти за търговия с храни на територията на гр. Бургас, описани в чл. 2, ал. 2 от Наредба № 7 от 09.07.2003 г., осъществяващи дейност в съотвествие с изискванията на Закона за храните.
Отговарянето на минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение със списък на обекти за търговия с храни на територията на гр. Бургас, описани в чл. 2, ал. 2 от Наредба № 7 от 09.07.2003 г., осъществяващи дейност в съотвествие с изискванията на Закона за храните, който става неразделна част от договора за възлагане на обществената поръчка.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

1.В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки участник, който отговаря на предварително обявените условия, подробно описани в Документацията за участие в обществената поръчка.
2. Основанията за отстраняване на участници, за които са налице обстоятелства по чл.54, ал.1, т.1 – 7, чл.55, ал.1, т. 1, 2 и 3, чл.101, ал.9, 10 и 11 и чл.107 от ЗОП.
3. Не може да участва в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка и ще бъде отстранен участник, за когото важат забраните по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРСЛТДС), освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон..
Участник, който не отговаря на изискване/изисквания на Възложителя, се отстранява.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
При сключване на договора, участникът определен за Изпълнител, представя гаранция за обезпечаване изпълнението на договора, в размер на 3 (три) % от стойността му, без включен ДДС.
III.1.7)
Финансирането на поръчката е със собствени средства на Възложителя.
На основание чл.13, ал.2 и ал.5 от Наредба № 7 от 09.07.2003г. за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване дейност като оператор, издадена от министъра на труда и социалната политика и министъра на финансите, ваучерите за храна се предоставят от Изпълнителя на Възложителя, в срок до 5 (пет) работни дни, от датата на плащането на номиналната стойност и възнаграждението по отпечатването на заявените ваучери. При частично или неизвършено плащане доставката на заявените и отпечатани ваучери за храна се задържа до пълното уреждане на паричните задължения на Възложителя.
III.1.8)
Възложителят не поставя условие и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/11/2017 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

06/11/2017 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. Бургас, ул.Индустриална 1, Административната сграда, ет.2, ст.3

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197,ал.1,т.1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/09/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва