Деловодна информация
00217"ТЕЦ-БОБОВ ДОЛ" ЕАД
TO-00217-005 03/08/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
03/08/2017 (дд/мм/гггг)
00217-2017-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

ТЕЦ БОБОВДОЛ ЕАД 109513731
с. Големо село, община Бобов дол, област Кюстендил
с. Големо село BG415 2635 България
Емил Христов +359 070150433
to_op@abv.bg +359 070150533

Интернет адрес/и

www.tecbd.com

http://sop.bg/tecbd-796/proceduri-20-1-zop/a1-0002646.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://sop.bg/tecbd-796/proceduri-20-1-zop/a1-0002646.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Електрическа енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Среден ремонт на товарни вагони тип „Fals” Ид № 3п-3-2017-005
50220000      
Услуги

Среден ремонт на 56 броя товарни вагони тип „Fals”
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50220000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

на територията на Изпълнителя

Среден ремонт на 56 броя товарни вагони тип „Fals”
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
379120.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
5
или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изискуеми документи и информация:
Заявление за участие може да представи всяко български или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и обединения между тях, които отговарят на ЗОП и на изискванията на Възрожителя, посочени в документацията за участие. Заявлението се представя в запечатан непрозрачен плик и задължително съдържа:
1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в заявлението, подписан от законния представител на кандидата или изрично упълномощено от него лице.
2.Представяне на участника, което включва:
2. 1 посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Към заявлението се прилага нотариално заверено пълномощно, когато някои от документите в него не са подписани от лицето/лицата, представляващи кандидата съгласно търговската му регистрация. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подписва документи в заявлението и да представлява кандидата в процедурата.
2.2 Eдинен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП)
2.3 декларация по чл. 54, ал. 1 от ЗОП – представя се по образец, съгласно Приложение № 2.
2.4 При кандидати обединения – заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява кандидатите в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. С този документ/и следва да се удостовери, че кандидатите в обединението приемат солидарна отговорност за участието в поръчката и за целия период на договора. Договорът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението/консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора, и че са задължени да останат в него за целия период на договора. Не се допускат промени в състава на обединението след подаване на заявлението.
3. Гаранция за участие – Приложение № 9 - Гаранцията за участие е в размер на 3000 лева със срок на валидност 150 дни от крайния срок за подаване на заявления.
4. Декларация по чл. 101, ал. 11 и чл. 44, ал. 1 от ЗОП за липса на свързаност с друг кандидат– представя се по образец, съгласно Приложение № 3.
5. Декларация за приемане на условията в проекта на договор – представя се по образец, съгласно Приложение № 6.
6. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС – представя се по образец, съгласно Приложение № 7.
7. Декларация по чл. 39, ал. 3, т. 1 буква “д” от ППЗОП, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда условията на труда - представя се по образец, съгласно Приложение № 8.
8. Декларация по чл. 66, ал. 1 от ЗОП за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители – представя се по образец, съгласно Приложение № 4.
9. Декларация по чл. 66, ал. 1 от ЗОП за съгласие за участие като подизпълнител – представя се по образец, съгласно Приложение № 5.
Задължително се отстранява от участие в обществената поръчка кандидат, за когото се установи, че е регистриран в юрисдикция с преференциален данъчен режим; кандидат, за когото се установи, че е свързано лице с дружества, регистрирани в юрисдикция с преференциален данъчен режим, както и кандидат гражданско дружество / консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим, освен ако не е приложима разпоредбата на чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС.
Когато кандидата в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения документите следва да се представят в превод на български език.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Кандидатът следва да докаже наличието на свободни средства собствени или по кредитна линия, в размер не по-малък от 50% от прогнозната стойност на обществената поръчка. Доказателствата за икономическо и финансово състояние по чл. 62 от ЗОП се представят, по преценка на кандидата

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Изискуеми документи и информация (когато е приложимо)
1. Декларация, съдържаща списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на заявлението, заедно с доказателства за извършените услуги под формата на удостоверение издадено от получателя или от компететнен орган, или чрез посочване на публичен регистър в Република България, в който е публикувана информация за услугата. Кандидаът трябва да е е изпълнил не по-малко от 3 (три) услуги, едната от които да е за ремонт на вагони тип „Fals”. Представя се по образец, съгласно Приложение №10
2. Списък с посочване на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството. В списъка се посочват имената, образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на кандидата или участника и/или на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на услугата и контрола на качеството. Попълва се съгласно образеца- Приложение № 11. Кандидатът трябва да разполага с минимум пет технически лица, всяко от които да има минимум тригодишен опит от извършване на услуги по ремонт на товарни вагони.
3. Декларация съдържаща Списък на собственото и/ или наето техническо оборудване, с което ще разполага кандидата при изпълнение на обществената поръчка. В списъка се посочва наименованието и характеристиките на техническо оборудване /собствено или наето/, необходимо за ремонт на всички възли и агрегати на вагоните. Попълва се съгласно образеца- Приложение № 12. Кандидатът трябва да разполага с минимум следното техническо оборудване: измерителни средства, стендове за изпитване на пружини, теглични съоражения, функционни вентили и SAB регулатори, бандажен струг за репрофилиране на колооси, трасажни маси за оразмеряване на рами на талиги и др. по преценка на кандидта.
4. Заверено копие на валиден сертификат или еквивалентен документ, потвърждаващ приемането на системата за поддръжка на лице, отговорно за поддържането на товарни вагони (ЛОП), в съответствие с Директива 2004/49/ЕО и Регламент (ЕС) № 445/2011.


III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Критерий за оценка на офертите за изпълнение на поръчката е „най ниска цена”, за оценка на офертите. На първо място се класира участника с най-ниска предложена цена, а останалите по възходящ ред.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранцията за участие е в размер на 3000 лева със срок на валидност 150 дни от крайния срок за подаване на заявления, във вид на банкова гаранция по приложения в документацията образец. Кандидатът представя гаранция по избор, в една от посочените форми. Гаранция за изпълнение на договора - 3% от стойността му. Същата се представя и попълва по образец съгласно Приложение № 15;
III.1.7)
Плащането се извършва по банков път в лева, след представяне на оригинална фактура и предавателно – приемателен протокол за извършен ремонт, при следните условия:
- 30 % авансово плащане за всяка партида /от цената по Приложения № 14.1 и 14.2/, в лева по банков път, в срок от - ............дни /не по- кратък от 3 работни дни/ от постъпване на всяка партида вагони за ремонт.
- окончателно плащане в срок от .............../не по кратък от 30 дни/ след ремонт на партидата вагони, съгласно цените по Приложения № 14.1, 14.2, 14.3 и 14.4.
III.1.8)

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Процедура на договаряне с предварителна покана за участие в състезателна процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 061-114701
(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)
778436

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

21/08/2017 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

25/09/2017 (дд/мм/гггг)   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

    (чч:мм)



 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби се подават до КЗК в сроковете по чл. 197 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/08/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва