Деловодна информация
00262
212 16/05/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
16/05/2017 (дд/мм/гггг)
00262-2017-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Тролейбусен транспорт ЕООД 824104727
ул. Александър Малинов № 53
Плевен BG314 5800 България
Ангел Василев Несторов - управител +359 64839078
trolei@el-soft.com +359 64846844

Интернет адрес/и

http://trolei.pleven.bg/

http://sop.bg/trolei-pleven-548/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://sop.bg/trolei-pleven-548/proceduri-20-1-zop/a1-0002344.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на специал. сервизни машини в изпълнен на проект „Разв. на интегр. град. трансп. - гр. Плевен", п/ра BG16RFOP001-1.001-039 ''Изп-е на интегр. планове за градско възст-не и разв-е 2014-2020"
34142100      
Доставки

Доставка на специализирани сервизни машини в изпълнение на проект „Развитие на интегриран градски транспорт - гр. Плевен", процедура BG16RFOP001-1.001-039 ''Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020", разделена на две обособени позиции:
ОП № 1 - Доставка на сервизна машина за ремонтни дейности по контактната мрежа /аварийна кола/
ОП № 2 - Доставка на сервизна машина влекач къса база
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Доставка на сервизна машина за ремонтни дейности по контактната мрежа /аварийна кола/ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34142100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

гр. Плевен, Тролейбусно депо

1 бр. нов специализиран автомобил за поддръжка на контактна мрежа на градски електрически транспорт с подвижна работна площадка.Ново произведен, в серийно производство - за базовото превозно средство. Специализираният автомобил да е от категория N2G или N3G. Компановка между базовия автомобил, подвижна работна площадка: да позволява провеждането на техническо обслужване (ТО) без демонтаж на възли и агрегати; периодичността на ТО да се регламентира от производителя;
Критериите по-долу
 
ДА Срок за доставка (СД)    20
Гаранционен срок (ГС)    30
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
500000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020, приоритетна ос „Устойчиво и интегрирано градско развитие“, Процедура BG16RFOP001-1.007 . Продъл. на II.2.14)

„Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 - Плевен“, проект: „Развитие на „Изпълнение на интегриран градски транспорт - гр. Плевен“. ТРОЛЕЙБУСЕН ТРАНСПОРТ ЕООД e партньор на Община Плевен по проекта.

II.2) Описание 1

Доставка на сервизна машина влекач къса база 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34138000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

гр.Плевен, Тролейбусно депо

1 бр. нов специализиран автомобил, сервизна машина влекач къса база.Влекач (на ремаркета, баластен): Новопроизведен, на шаси-кабина в серийно производство или на специализирано шаси. Специализираният автомобил да е от категория N3, повишена проходимост с три оси.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за доставка (СД)    20
Гаранционен срок (ГС)    30
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
250000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020, приоритетна ос „Устойчиво и интегрирано градско развитие“, Процедура BG16RFOP001-1.007 . . Продъл. на II.2.14)

„Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 - Плевен“, проект: „Развитие на „Изпълнение на интегриран градски транспорт - гр. Плевен“. ТРОЛЕЙБУСЕН ТРАНСПОРТ ЕООД e партньор на Община Плевен по проекта.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не

не
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да е изпълнил доставки/продажби с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните три години от датата на подаване на офертата.
2. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2015 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват производство/доставка/продажба на специализирани автомобили.


Участникът трябва да е изпълнил доставки/продажби с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните три години от датата на подаване на офертата.
За обособена позиция 1: Под „предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката“ да се разбира доставки/продажби на поне 1 брой сервизна машина за ремонтни дейности по контактната мрежа /аварийна кола/, категория N2G или N3G, оборудвана с подвижна работна площадка, притежаваща ЕО сертификат за съответствие на некомплектовано превозно средство и документ за индивидуално одобряване, съгласно изискванията на Наредба № 60 от 2009 г. или ЕО сертификат за съответстие за комплектовано/ напълно комплектовано превозно средство.
За обособена позиция 2: Под „предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката“ да се разбира доставки/продажби на поне 1 брой сервизна машина влекач къса база, категория N3, притежаваща ЕО сертификат за съответствие на некомплектовано превозно средство и документ за индивидуално одобряване, съгласно изискванията на Наредба № 60 от 2009 г. или ЕО сертификат за съответстие за комплектовано/ напълно комплектовано превозно средство.
2. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2015 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват производство/доставка/продажба на специализирани автомобили.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Не може да участва в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за който са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1- 7 и чл.55, ал. 1, от ЗОП. При установяване на тези обстоятелства, участниците се отстраняват.Основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 от ЗОП се отнасят за лицата, които представляват участника, членовете на управителни и надзорни органи и за други лица, които имат правомощия да упражняват контрол при вземането на решения от тези органи. Участник, за когото са налице основания по чл. 54, ал. 1, т. 1- 7 и чл. 55, ал. 1, от ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност /по чл. 56 от ЗОП/, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване. Участник, който не отговаря на изискване /изисквания на Възложителя, се отстранява.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
За сключване на договора за обществената поръчка избраният изпълнител предоставя гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % (пет процента) от стойността
III.1.7)
III.1.8)

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

26/06/2017 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 12

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/06/2017 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. Плевен, ж.к. Дружба, ул. Александър Малинов № 53.

На отварянето на офертите могат да присъстват участниците в обществената поръчка или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към обявените от възложителя условия.
Всяка оферта се подава в запечатана опаковка и трябва да съдържа: Папка № 1 съдържа: Оферта - Образец №1, Опис на представените документи Образец №2, ЕЕДОП - Образец № 3, Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност (когато е приложимо), Договор за обединение (в случай, че участникът е обединение), Декларация за липса на обстоятелства по смисъла на по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - Образец № 4, Декларация по чл.6, ал.2 от Закона за мерки срещу изпирането на пари - Образец № 5. Папка № 2 съдържа: Документ за упълномощаване, когато лицето, което подава офертата, не е законният представител, Предложение за изпълнение на поръчката - Образец № 6 в едно с изискуемите приложения, Декларация за съгласие с клаузите на проекта на договор - Образец № 7, Декларация за срока на валидност на офертата - Образец № 8, Декларация за конфиденциалност по чл. 102 от ЗОП - Образец № 9, Декларация за липса на свързаност с друг участник в процедурата - Образец № 10.*Предложението за изпълнение на поръчката се представя и на електронен носител в word или друг подходящ формат. Отделен запечатан непрозрачен плик с надпис "Предлагани ценови параметри", който съдържа Ценово предложение на участника, съгласно Образец № 11.
При подготовката на офертите участниците са длъжни да спазват изискванията на възложителя. Представените образци в документацията за участие и условията, описани в тях, са задължителни за участниците. Офертите на участниците трябва да бъдат напълно съобразени с тези образци.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл. 196, ал. 1, т. 1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/05/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва